Skoči na vsebino

 

Odstranitev particle filtra

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
70 odgovorov v temi
trans8
trans8

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 43
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw 530d xd

#21

meni se je zadelal in se vozim tudi kratke relacije vendar v vecini pa kar velike na ac vendar imam vseeno ta problem tako da najbolje da zadevo odstranim


Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#22

Ti pripeljem tanovega F in mojo meco pa da vidim za 100€ izklop dpf ja.

p.s. z EcuSafe negre :-D


To je e60 forum in govorimo od e60 modelih lahko prineses tud f serijo ti jo cipam pa se dpf off :)
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 426
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 4 kolesa in volan

#23

Zdravo družba,

večini motorjev se dpf zabija, ker so podhlajeni. Pogoj za začetek regeneracije je temperatura motorja 75°, to je na obratomeru kjer kaže temp dve (2) črtici čez 4500, torej nekje okoli 4700 in prevoženih 800-1200 km. Veliko bolj škodljivo, kot zabit dpf filter, je podhlajen motor, vsaj dolgoročno. Potem jamrate nad porabo, nad tem da avto ne vleče in ne vem kaj še. Sam letno prevozim 20 kkm, dnevno se vozim po stari cesti Kr-Lj in nazaj, pozoren sem na regeneracijo in če se postopek začne, še malo počakam. Moj Hans ima 310 kkm, motor 2,5 in 130 kw, poraba na tej relaciji je 8,2 l z avt menjalnikom in o odstranitvi ne razmišljam. Spoštovani mojstri! Bmw je naredil avte tudi brez teh filtrov in celo prodajajo jih...


Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#24

Zdravo družba,

večini motorjev se dpf zabija, ker so podhlajeni. Pogoj za začetek regeneracije je temperatura motorja 75°, to je na obratomeru kjer kaže temp dve (2) črtici čez 4500, torej nekje okoli 4700 in prevoženih 800-1200 km. Veliko bolj škodljivo, kot zabit dpf filter, je podhlajen motor, vsaj dolgoročno. Potem jamrate nad porabo, nad tem da avto ne vleče in ne vem kaj še. Sam letno prevozim 20 kkm, dnevno se vozim po stari cesti Kr-Lj in nazaj, pozoren sem na regeneracijo in če se postopek začne, še malo počakam. Moj Hans ima 310 kkm, motor 2,5 in 130 kw, poraba na tej relaciji je 8,2 l z avt menjalnikom in o odstranitvi ne razmišljam. Spoštovani mojstri! Bmw je naredil avte tudi brez teh filtrov in celo prodajajo jih...

po letu 2006 mialm da majo vsi notr dpf filtre tko da novega brez ne moreš kupt. no razn bencinarja.

jst nikol ne podlašam voznje če se mi regeneracija začne. enostavno ko pridem na cilj ugasnem avto pa je. se bo že regeneriral naslednjič. no pa nimam nobenih težav z filtrom. je pa res da mam avto vzdrževan tko kot more bit...


Prikaži več možnosti


Mishko
Mishko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 276
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E39

#25

Zakaj bi katalizator odstranil? Kako pa potem tehničnega narediš?

Pri dizlih je to malo drugače glede merjenja vrednosti...katalizator izprazniš, ohišje pa pustiš. Meritve ne bojo kazale sprememb. Tako imam narejeno na E39 in ni težav na tehničnem, vedno gre brez težav skozi.


Vegetables are living creatures too, they're just easier to catch!
I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.
Vegetarian - that's an old Indian word meaning lousy hunter.
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 425
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#26

Dpf je sranje drago sranje k ti lahko naredi zelo veliko stroskov ce ga zabije.

Urejal etore, 02.09.2016, 11:49.

Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#27

Veliko bolj škodljivo, kot zabit dpf filter, je podhlajen motor, vsaj dolgoročno. 

Kolega to je nemogoče, forumaš @Iztok Z. trdi, da to nič ne škoduje motorju. Kdo ima torej prav, ti ali on?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#28

ja ce motor ni ogret to sigurno ni dobro zanj.

neboste valda rekl da so dvostopenjski termostati pa elektricne crpalke mal za foro razvijal...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

ja ce motor ni ogret to sigurno ni dobro zanj.

neboste valda rekl da so dvostopenjski termostati pa elektricne crpalke mal za foro razvijal...

Verjetno so za brezveze tam, ja.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#30

Verjetno so za brezveze tam, ja.

dj to mal utemelji?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#31

dj to mal utemelji?

Jaz se na to ne spoznam ampak sem na forumu bral da nekateri trdijo da motorju nič ne škodi če laufa podhlajen in da ga to ne more uničit (na način, da zariba). Kaj ti meniš o tem?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#32

zaribat sigurno ne more,to je dejstvo,tuki debate ni.

sam sem preprican da ima z razlogom delavno temperaturo.oz da z razlogom( med njimi manjsa poraba,bokj miren tek...) se trudijo v fabrki da bi mel motor cim bolj konstantno temperaturo da je cim manj nihanj...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

zaribat sigurno ne more,to je dejstvo,tuki debate ni.

Točka za Iztoka Z., pošteno  :-D

 

No jaz pa mislim da lahko, ker sem že slišal za take primere, samo mi manjka dokaz. Malo sem se pohecal, se strinjam s tabo, vse je tam z razlogom... samo po mojem ima še dosti večjo vlogo kot samo mirnejši tek in zmanjševanje porabe, no o tem bomo še debatirali  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


tunerc
tunerc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Novo mesto

#34

pozdravljeni..

 

po dolgem casu se lahko tudi jaz malo vmesam..

 

kt prvo imajo nekateri deloma prav ki pravijo da so odstranili dpf filter brez programiranja in avto normalno dela. so tisti prvi modeli z dpfjem ki mu tudi fizicna oodstranitev ne prizge lucke z motor in delajo normalno, vendar le vsake toliko casa zacnejo kaditi (regenerirati) in potem zopet naslednjih 600km normalno.

pri malo novejsih in zelo novejsih pa tole ne bo vec delovalo. sem tudi zasledil dolocene mehanike ki samo na okvarjenem dpf filtru zvrtajo 2 do 3 luknjice pa jim zopet zadeva dela (tako vsaj trdijo). sam se pa ne bi spuscal v to kaj je prav in kaj narobe. 

 

seveda je iz okoljskega stališča bolje da je vse to na avtu in da zadeva lepo deluje. sam v večini je problem z dpfjem ko ima vozilo že preko 200.000 km in tu ti niti čiščenje niti zamenjava filtra ne bo pomagala saj si z tem reševal samo posledico in ne vzroka.


Prikaži več možnosti


bmw-expert
bmw-expert

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 905
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: E61

#35

Sem vrtal dpf brez programiranja. GRantirano ni ok. Je delal regeneracijo.To pa sem naredil ker se mi je zelo hitro zamaašil, ker sem dal cipati. V glavnem potem pa mi je nekdo nacipal, odstranil programsko dpf in agr zdaj je pa Super. Avto je 525d, gre kot 530, poraba pa 8-8.5. je pa avtomatika. V glavnem to ni kar tako nacipat, ker je kar nekaj parametrov, ki se jih spreminja. Tako, da bi dobro premislil kateremu bi dal to naredit.
V glavnem, če bi pri meni bilo v štartu dobro nacipano, bi še zdaj imel notri dpf.

:serviser

Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#36

Jaz imam 525d chip dpf off egr off (zablendiran) gre k svina pokadi pa tud sam me ne moti poraba z 19col 8.1. Trenutna govorim o rocnem menjalniku
Prikaži več možnosti


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#37

pozdravljeni..

 

po dolgem casu se lahko tudi jaz malo vmesam..

 

kt prvo imajo nekateri deloma prav ki pravijo da so odstranili dpf filter brez programiranja in avto normalno dela. so tisti prvi modeli z dpfjem ki mu tudi fizicna oodstranitev ne prizge lucke z motor in delajo normalno, vendar le vsake toliko casa zacnejo kaditi (regenerirati) in potem zopet naslednjih 600km normalno.

pri malo novejsih in zelo novejsih pa tole ne bo vec delovalo. sem tudi zasledil dolocene mehanike ki samo na okvarjenem dpf filtru zvrtajo 2 do 3 luknjice pa jim zopet zadeva dela (tako vsaj trdijo). sam se pa ne bi spuscal v to kaj je prav in kaj narobe. 

 

seveda je iz okoljskega stališča bolje da je vse to na avtu in da zadeva lepo deluje. sam v večini je problem z dpfjem ko ima vozilo že preko 200.000 km in tu ti niti čiščenje niti zamenjava filtra ne bo pomagala saj si z tem reševal samo posledico in ne vzroka.

jah dober je v tem da lucke ne przge.ampak sam kratkotrajna resitev.

itak je dpf zabasan in je kapacitetazmanjšana,tko da kljub tem  luknjam kaze razliko v tlaku in ecu misl da je vse ok.in seveda redno dela regeneracijo ko so pogoji za to.

sam poj se cez cajt zabije cel dpf razn teh parih luknjic. po mas pa prevec pritiska pa najebe turbo k saje porine notr v olje...in poj mas lahko veselice.


Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 346
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#38

Nadomestna cev DPF že naročena pri Pocesnku, nato takoj še mapa pri Tunercu in EGR delete. Pred tem pa še "walnut blasting" čiščenje ventilov in kolektorja, ter menjava tekočine, olja, filtrov.  :)

 

Avto ma 163kkm tako da itak bo DPF hin čez 50.000. Mislim da edina pravilna odločitev da se ga da zdaj odstranit. Problemov sicer nimam nikakršnih, vendar zaradi vsakodnevne relacije 13km in nazaj vemo da se bo zadeva še prej zabila.

 

Nekateri se ne zavedajo da se spremeni pritisk z odstranitvijo DPF in če je gor še vedno orginal mapa, kar lahko katastrofalno vpliva na turbino...

 

Lahko pa še kak štručko tukaj razloži ali imam prav. ;)

 

Poročam nekje januarja kakšna je razlika  :ok2

 

Vem da edina slabost bo verjetno malo več saj/smrad in mogoče kompliciranje na kakšnem tehničnem.



Urejal JocoG, 13.12.2016, 18:56.

Prikaži več možnosti


slicker
slicker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 32
  • Lokacija: Trebnje

#39

imam tudi jaz eno vprasanje. nekaj sem bral po forumih pa nikjer ne najdem tocnega odgovora ce je pri blindiranem egr ventilu njegov termostat se potreben. imam 525d 198km verzijo in bom blindiral egr in odstranil hladilnik izpusnih plinov ker spusca (1L vode na 500km). lahko jaz odstranim ta egr termostat in cevi enostavno blindiram ali moram naredit bypass tako da termostat ostane?
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 126
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#40

imam tudi jaz eno vprasanje. nekaj sem bral po forumih pa nikjer ne najdem tocnega odgovora ce je pri blindiranem egr ventilu njegov termostat se potreben. imam 525d 198km verzijo in bom blindiral egr in odstranil hladilnik izpusnih plinov ker spusca (1L vode na 500km). lahko jaz odstranim ta egr termostat in cevi enostavno blindiram ali moram naredit bypass tako da termostat ostane?

Če bi poiskal moje poste bi našel odgovor :ok2 :ok2 :ok2

 

odstraniš vse in blindiraš cevki za vodo pa je. Jaz jih z alu polno palico fi20 povežem med seboj in jo na en vijak fiksiram. če jo pobarvaš na črno je ko original....

 

P.s. jo je treba mal upognt v črko L


Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč