Skoči na vsebino

 

Odstranitev particle filtra

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
76 odgovorov v temi
ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 502
  • Lokacija: Medvode

#41

KSZ,

 

nekoč se bodo čez noč spomnili preverjat dimnost na tehničnem in bo v forumu polno odprtih diskusij kako spravit DPF nazaj na avto...

 

Dimnost dizel motorjev bi morali že zdaj zakonsko preverjat in imet vse naprave, zakon je v tem zelo jasen (celo testni način dimnosti predpisuje).

 

Če bi bil kdo res siten bi komot lahko tožil izvajalce tehničnih pregledov ali celo vložil kazensko ovadbo...


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 199
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#42

če bi to uvedli, potem se avti brez dpf ja nebi smeli več voziti, kar pa dvomim da si upajo narest glede na število avto ki so serisko brez dpf ja......


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 502
  • Lokacija: Medvode

#43

če bi to uvedli, potem se avti brez dpf ja nebi smeli več voziti, kar pa dvomim da si upajo narest glede na število avto ki so serisko brez dpf ja......

Ni tu stvar upat si.

Vsi ti brez DPFJa vključno s tehničnimi pregledovalci delujejo v nasprotju z zakonom.  Dovolj je en tečen, ki bo zatežil javno. Potem lahko naslednje jutro začnejo izvajat, ker je pač tako v zakonu že kar nekaj časa. Enako je bilo z zračnimi filtri, lahko si ga imel 20let, a ko so se začele v času prvega FF filma izvajat drag race-i okoli Ljubljana, je policija čez noč spremenila politiko in podila prav vsakega na izredne tehnične.

 

A misliš, da bodo zaradi nekaj procentov kršilcev šli zakon spreminjat na slabše okoljske standarde? Ga ni politika, ki bi si to upal predlagat, še manj pa speljat.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 199
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#44

Ko/če bodo to šli delati na cesti skoraj nebo  avtomobila ki bi bil brez hiben kar se tiče dimnosti/sajasti, saj konc koncev le ta ni odvisna samo od dpf filtra amkak je še kakšen drugi dejavnik ki upliva na dimnost/sajavost...


Prikaži več možnosti


animal977
animal977

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Ljubljana

#45

Sej dimnost je edina stvar ki jo na dizlih pregledujejo na tehničnih zato gre brez katalizatorja brez problema (sem brez problema naredil tehničnega na volvo xc70 d5 brez katalizatorje),,za dpf pa ne vem.

če bi to uvedli, potem se avti brez dpf ja nebi smeli več voziti, kar pa dvomim da si upajo narest glede na število avto ki so serisko brez dpf ja......


Sej za tiste ki so serijsko brez dpf je itak vseeno. Za te so drugačni normativi.
Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 346
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#46

Nadomestna cev DPF že naročena pri Pocesnku, nato takoj še mapa pri Tunercu in EGR delete. Pred tem pa še "walnut blasting" čiščenje ventilov in kolektorja, ter menjava tekočine, olja, filtrov.  :)

 

Avto ma 163kkm tako da itak bo DPF hin čez 50.000. Mislim da edina pravilna odločitev da se ga da zdaj odstranit. Problemov sicer nimam nikakršnih, vendar zaradi vsakodnevne relacije 13km in nazaj vemo da se bo zadeva še prej zabila.

 

Nekateri se ne zavedajo da se spremeni pritisk z odstranitvijo DPF in če je gor še vedno orginal mapa, kar lahko katastrofalno vpliva na turbino...

 

Lahko pa še kak štručko tukaj razloži ali imam prav. ;)

 

Poročam nekje januarja kakšna je razlika  :ok2

 

Vem da edina slabost bo verjetno malo več saj/smrad in mogoče kompliciranje na kakšnem tehničnem.

Rečeno, storjeno... Avto na servisu. Tole so posledice krajših relacij in predvsem nedelujoč termostat nekaj mesecev  :crazy  :fight  :napaka

 

Ne rečem da zadeva ni bila nikoli ročno očiščena samo tole je pa res extreme! 

 

Avto pa vseeno brez problema vžigal, tek hladnega je bil dokaj miren kadil ni nič(razen pare pri minusu). Čudi me da me ni v kabini nič opozorilo glede DPF pretoka. Očitno mora biti povsem zabasan.

 

Poročam popoldan kakšna je razlika po spucanem kolektorju, ventilih in EGR...


Pripete slike za predogled

  • egr.jpg
  • kanal egr.jpg

Urejal JocoG, 19.12.2016, 10:32.

Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 346
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#47

Evo danes šele dobil avto ampak je bilo vredno čakanja.

 

Razlika je nenormalna!! :metalc  Avto zelo hitro doseže 90C vode in tam tudi ostane kaka stopinja gor, dol.

 

Kar se tiče zvoka je dejansko bolj "šarf".

 

Pospeški, odzivnost pa ni primerjave s prej. Dejansko je turbo lag izničen, v drugi če pohodiš te zalima na zic ko kak šalt gokart, zvok motorja precej bolj agresiven, odzivnost na vsak milimeter hoda na gas, skoraj preveč  :laugh

 

Poraba pa če bi se vozil ekonomično mislim da vsaj 5.5L/100 vsaj po BC, se pa takoj bolj pozna če dejansko tiščiš in naraste med 7 in 8.

 

Ni da ni, super zadovoljen. Avto deluje kot drug in ni več tistega dušenja ki ga je bilo čutit prej.

 

Vse to pri 1. alternativa Dobova, modeli so mi še spucali zunaj + feltne(sem imel nekaj črnih saj od bremz, zdaj ni več) in od znotraj + opran motor vse gratis.

 

Tako da kapo dol fantom, izjemno profesionalen odnos in se počutim kot da sem dobil več nazaj kolikor pa sem plačal  :ok2


Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 332
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab, Mazda, Honda

#48

Rečeno, storjeno... Avto na servisu. Tole so posledice krajših relacij in predvsem nedelujoč termostat nekaj mesecev  :crazy  :fight  :napaka

 

Ne rečem da zadeva ni bila nikoli ročno očiščena samo tole je pa res extreme! 

 

Avto pa vseeno brez problema vžigal, tek hladnega je bil dokaj miren kadil ni nič(razen pare pri minusu). Čudi me da me ni v kabini nič opozorilo glede DPF pretoka. Očitno mora biti povsem zabasan.

 

Poročam popoldan kakšna je razlika po spucanem kolektorju, ventilih in EGR...

Kako je lahko tako zabit egr :confused  ni mi jasno res ne. Kaj se je to pod štandgasom vozilo vedno al kako :blackeye 


AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 346
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#49

Nedelujoča termostata...nizka temperatura motorja in slabše zgorevanje. Prav tako se regeneracija DPF ni izvajala saj je za to potrebno vsaj 75C. 

 

Tako da se kmalu lahko nabere, glede na to da se vsaj na en tank izvaja regeneracija...


Prikaži več možnosti


hooks
hooks

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 210
  • Lokacija: po
  • Avtomobil: audi a6 c7

#50

Evo danes šele dobil avto ampak je bilo vredno čakanja.

 

Razlika je nenormalna!! :metalc  Avto zelo hitro doseže 90C vode in tam tudi ostane kaka stopinja gor, dol.

 

Kar se tiče zvoka je dejansko bolj "šarf".

 

Pospeški, odzivnost pa ni primerjave s prej. Dejansko je turbo lag izničen, v drugi če pohodiš te zalima na zic ko kak šalt gokart, zvok motorja precej bolj agresiven, odzivnost na vsak milimeter hoda na gas, skoraj preveč  :laugh

 

Poraba pa če bi se vozil ekonomično mislim da vsaj 5.5L/100 vsaj po BC, se pa takoj bolj pozna če dejansko tiščiš in naraste med 7 in 8.

 

Ni da ni, super zadovoljen. Avto deluje kot drug in ni več tistega dušenja ki ga je bilo čutit prej.

 

Vse to pri 1. alternativa Dobova, modeli so mi še spucali zunaj + feltne(sem imel nekaj črnih saj od bremz, zdaj ni več) in od znotraj + opran motor vse gratis.

 

Tako da kapo dol fantom, izjemno profesionalen odnos in se počutim kot da sem dobil več nazaj kolikor pa sem plačal  :ok2

Zdravo, koliko si pa dal za odstranitev dbf filtra in egr pri 1. alternativa Dobova? Kaj bi nardili tudi na audiju a5 3.0tdi ker imam iste tezave . 


Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 346
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#51

Nisem še nič odstranil! Pri njih sem pač servis naredu in walnut blasting. In kot rečem že to se pozna kot dan pa noč!

 

Ja priporočam da daš pregledat ventile in kolektor/egr/DPF. Pošlji jim mail če delajo tud za Audi, menda ja.


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 991
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#52

ker imam trenutno motor n57 narazen in moram priznat, da sem se kar namučil s čiščenjem sesalnih kanalov. Problem je ker je zgornji zavit in v bistvu sploh ne vidiš ventila....dvomim da se da to s tem walnut blasting-om temeljito očistit.
Težava pri teh motorjih ni samo garež izpušnih plinov, ampak oddušek oljnih hlapov, ki ne opravlja svoje naloge kot bi bilo treba in posledično oljni hlapi (olje) vstopajo v sesalni kolektor kjer jih potem izpušni plini lepo zapečejo na stene. Potrebno bi bilo predelat (uporabit drug) separator oljnih hlapov motorja ter blindirat egr, pa ne bo svinjarije v motorju, pa tudi manj dima zadaj....



Urejal bojan.u, 22.12.2016, 11:58.

Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 931
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#53

Ali je kak strokovnjak na obali da se ukvarja z odstranitvijo DPF?


"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 258
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#54

Na nemškem forumu sem bral temo o odstranitvi DPF-ja in so priložili naslednje podatke. 

 

Also bei meinem 530d LCI ist der maximale Absorptionsbeiwert auf 0,50 m^-1 festgelegt.
Mit DPF (erster TÜV den ich 2013 nach dem Kauf gemacht habe) hatte ich einen Wert von 0,01 m^-1.
Ohne DPF (aber mit KAT) und mit deaktiviertem AGR Ventil hatte ich bis jetzt folgende Werte (jährliche Überprüfung):
2014: 0,45 m^-1
2015: 0,35 m^-1
2016: 0,49 m^-1
2017: 0,37 m^-1
Bei den beiden höheren Werten hatte ich V-Power im Tank. Also vorm TÜV besser normalen Diesel tanken.

 

Toraj tudi če odstranimo notranjost DPF-ja brez, da uničimo KATALIZATOR smo še zmeraj v normativih :-D EURO4 motorjev .



Urejal Bimmer-MB, 19.05.2019, 09:51.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 931
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#55

Iskreno, dvigam roke od njega, in da bom dal ven.
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Avtomobil: 325d F31

#56

Sam zakaj odstranjevat dpf da potem avto kadi kot en star 1.9 tdi...
Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#57

Ali je kak strokovnjak na obali da se ukvarja z odstranitvijo DPF?

Na obali ne vem....imam pa zelo dobrega strokovnjaka v Novigrad, ce te slucajno zanima....


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 740
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

Sam zakaj odstranjevat dpf da potem avto kadi kot en star 1.9 tdi...

Ker ima E60 izredno zmogljiv katalizator, tako da tudi po odstranitvi DPF ne kadi prav dosti. Če si videl E60 da kadijo je to zato, ker so lastniki izvajali "seljo tuning", tisto pa je potem parna lokomotiva. Če celo Nemci "požegnajo" odstranitev DPF in avto kljub temu še vedno ostane Euro 4, potem vemo koliko je ura in zakaj jaz že 10 let govorim, da je BMW avto in audi jajc. Tole o odstranitvi DPF in ohranitvi EU4 norme pove vse.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 463
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55, ka9

#59

Nima popolnoma kaj kaditi brez DPF, razen če ne gre za slabo optimizacijo in že precej dotrajane šobe ali pa še za kakšno drugo okvarjeno zadevo, ki lahko povzroči črn dim. Tega je pa tudi lahko veliko, od vakum cevk, bojda visokotlačne itd.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 931
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#60

Na obali ne vem....imam pa zelo dobrega strokovnjaka v Novigrad, ce te slucajno zanima....

Prosim poslji mi kontakt.
Probal sem prisilno regeneracijo, senzorje sem menjal in ne gre.
Enostavo, ga bon dal vn in bo mir.
Pa se EGR bi sal OFF da imam pol mir!

Sam zakaj odstranjevat dpf da potem avto kadi kot en star 1.9 tdi...


Ce me nebi hecal, bi ga odbrzal.
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.