V prejšnji epizodi E34 sage...
... M52 motor, ki je bil skoraj pripravljen na vgradnjo. Logično, to je točka, na kateri je treba zakomplicirat. Ker drugače nisem znal, sem si izračunal, da bom s ceno swapa in vsem servisnim materialom zanj prišel na ceno, ki ni daleč od precej močnejših V8 polbratov.
Tako sem po hitrem postopku nabavil M60B40 swap, za M52 pa našel kupca. A to je za sabo potegnilo še nekaj - kupljeni nosilci motorja, karter itd. mi niso več koristili, zdaj sem potreboval vse za V8 E34...
In tako sem začel iskati kose za V8 E34, ki jih je pri nas najbrž manj, kot je povprečno število spolnih partnerjev slovenske missice (samo insert za pridobitev pozornosti, ker so trači vedno najbolj brani). Aktiviral sem nekaj prijateljev/kolegov/znancev in kmalu dobil informacijo (hvala, @agent47) o nedelujoči 540iA. Lastnik je bil @Kole, s katerim se poznava že od prej, zato nisem veliko kompliciral, ampak samo na hitro poskrbel, da je prvi stavek te povedi z razlogom napisan v pretekliku.
Vsaka dobra saga potrebuje ljubezensko zgodbo, zato bom omenil dobro in slabo novico, ki sta bili posledici nakupa moje druge nevozne, skupno pa tretje E34ke. Dobra je ta, da se je še enkrat več potrdilo, da moja ne pada na BMW-je in ostale materialne dobrine (čeprav tudi sponzoruše ne ginejo za cca. 25 let stare), slaba pa, da je to najbrž pomenilo, da sem korak bližje izhodnim vratom. Zdaj čakam na kakšno strokovno mnenje ali izkušnjo katerega od forumaških svedrov, kako in kaj, da bo tema lahko dobila "malezijske" razsežnosti.
Dokler čakamo, pa par besed o avtu...
#003 - E34 540iA (M60) oxfordgrün metallic a.k.a. Donator
Avto ima relativno zanimivo zgodbo. S proizvodnega traku je zapeljal 14. decembra 1993. Prvi kupec naj bi bil lastnik firme z avto-prodajo, ki se je s to E34 švicarskega porekla vozil na oglede vozil. Malenkost manj kot 4 leta kasneje (l. '97) je bila 540ka prvič registrirana v Sloveniji, leta 2004 pa se je pojavila na ljubljanskem Autocommercu s 160.xxx km. Tam je nato stala cca. 4 leta, domnevno zaradi previsoke cene, vse dokler je nista kupila zakonca s Koroške. Žena se je nekaj časa veselo vozila, potem pa se je pojavila težava z elektroniko in avto so parkirali.
Zgodbo je povedal njen mož, ki je dejal tudi, da so kilometri na števcu realni. Manj kot 170k km za danes skoraj 23 let star avto? Saj ne bi verjel, ampak če to reče mitični starejši gospod, bo že držalo. Sicer ne vem, če je srčni kirurg in sigurno ni iz Frankfurta, ampak starejši gospod je le starejši gospod.
Tako je avto spet stal nekaj let, nato pa sta se zakonca končno odločila za prodajo. Takrat sem tudi jaz prvič slišal za to 540ko, saj jo je zvohal en kolega in šel na ogled. Potem se je še nekajkrat vrnil, ker jo je hotel na vsak način usposobit, namesto da bi jo naložil v trenutku, ko sta mu povedala ceno. Ta je bila namreč 300€.
Na koncu so ga prehiteli Romuni, predvidevam, da eni od tistih z belim Mercedesovim kombijem z zatemnjenimi stekli. Od njih ga je odkupil nek tip, ki se ukvarja s prodajo avtodelov in 540ka je bila obsojena na smrt. A na sceno je stopil @Kole in odkupil celoten avto, čeprav tudi on sprva z namenom, da ga razkosa. Očitno se mu je potem zasmilil in začel je z rihtanjem, več o tem pa lahko preberete v njegovi temi: https://www.bmwslo.c...a/#entry2530967.
Pred @Koletovim nakupom
Od njega sem to 34ko torej odkupil jaz, prav tako z namenom, da dobim dele za svojega Poganjalčka, ostalo pa prodam. V želji, da bi si čim prej povrnil vsaj del investicije, sem odprl prodajno temo tukaj, ki je hitro postala hit in doživela svojih 5 minut slave in zdravljenja kompleksov. Pokazalo se je tudi kar nekaj interesa za kose, a bolj kot sem gledal avto, bolj se je tudi meni smilil.
Nekega dne sem odstranil tapeto v prtljažniku in ko se je z dna, kjer pri 34kah ponavadi kraljuje rja oziroma je celo že "providno," zasvetil kovinski lesk, pomešan z oxfordgrün barvo (, ki je prej nisem maral), sem se raznežil kot grisin. Oz. kot tunina, ki jo razneži že grisin. Kakorkoli...
Namesto, da bi izvedel smrtno obsodbo avta, sem se tako odločil narediti lepo zanko zase in vrv na drugi strani čvrsto pritrditi na primerni oddaljenosti od tal. Beri - sprejel sem odločitev, da sestavim obe 34ki, Poganjalčka za drift, Donatorja za na cesto.
Zdaj torej Donator potrebuje novo ime in glede na to, da je preživel že vsaj 3 smrtne obsodbe (4, če upoštevamo še Romune), mora to ime biti nekako povezano z mačkami in njihovimi devetimi življenji. Predlogi so dobrodošli.
Evo, še nekaj podatkov, da bolje spoznate avto in bodo ideje za ime posledično lažje stekle, ter nekaj slik, da lahko ocenimo, če mu predlagano ime paše.
Kot je razvidno iz teksta, se nisem odločil še niti glede spola, enkrat pišem mu, drugič ji... Dejansko nimam časa niti volje it vsega popravljat in poenotit, bomo najprej ugotovili spol in se ga potem držali.
S214A Automatic stability control (ASC+T)
S240A Airbag Leather steering wheel
S243A Airbag for front passenger
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S428A Warning triangle and first aid kit
S438A Fine wood trim
S464A Ski bag
S472A Armrest, front, driver/passenger
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S498A Headrests, rear, mechanically adjustable
S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S510A Headlight aim control
S534A Automatic air conditioning
S540A Cruise control
S661 BMW Bav. Cas. III
S672A CD changer for 6 CDs
S676A HiFi speaker system
S690A Cassette holder
S704A M Sports suspension
L801A National Version Germany
S860A Additional turn indicator lamp
S915A Delete clear coat
Glede na forumaške standarde opremljenosti hitro ugotovimo, da je avto praktično povsem gol... Nima ne šibedaha, ne xenona, ne ledra, kamoli navigacijo...
P.S. Ta projekt je je*eno naporen že samo za pisat temo, vsakič me med pisanjem odjavi in potem, ko stistnem "objavi," dobim prst v šupak in jovo na novo...
Urejal Hoonigan, 06.09.2016, 13:29.