Skoči na vsebino

 

E34 & E39 saga

* * * * - 7 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
313 odgovorov v temi
Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#21

V prejšnji epizodi E34 sage...

 

... M52 motor, ki je bil skoraj pripravljen na vgradnjo. Logično, to je točka, na kateri je treba zakomplicirat. Ker drugače nisem znal, sem si izračunal, da bom s ceno swapa in vsem servisnim materialom zanj prišel na ceno, ki ni daleč od precej močnejših V8 polbratov.

Tako sem po hitrem postopku nabavil M60B40 swap, za M52 pa našel kupca. A to je za sabo potegnilo še nekaj - kupljeni nosilci motorja, karter itd. mi niso več koristili, zdaj sem potreboval vse za V8 E34...

In tako sem začel iskati kose za V8 E34, ki jih je pri nas najbrž manj, kot je povprečno število spolnih partnerjev slovenske missice (samo insert za pridobitev pozornosti, ker so trači vedno najbolj brani). Aktiviral sem nekaj prijateljev/kolegov/znancev in kmalu dobil informacijo (hvala, @agent47) o nedelujoči 540iA. Lastnik je bil @Kole, s katerim se poznava že od prej, zato nisem veliko kompliciral, ampak samo na hitro poskrbel, da je prvi stavek te povedi z razlogom napisan v pretekliku.

 

Vsaka dobra saga potrebuje ljubezensko zgodbo, zato bom omenil dobro in slabo novico, ki sta bili posledici nakupa moje druge nevozne, skupno pa tretje E34ke. Dobra je ta, da se je še enkrat več potrdilo, da moja ne pada na BMW-je in ostale materialne dobrine (čeprav tudi sponzoruše ne ginejo za cca. 25 let stare), slaba pa, da je to najbrž pomenilo, da sem korak bližje izhodnim vratom. Zdaj čakam na kakšno strokovno mnenje ali izkušnjo katerega od forumaških svedrov, kako in kaj, da bo tema lahko dobila "malezijske" razsežnosti.

Dokler čakamo, pa par besed o avtu...

 

 

 

#003 - E34 540iA (M60) oxfordgrün metallic a.k.a. Donator

 

Avto ima relativno zanimivo zgodbo. S proizvodnega traku je zapeljal 14. decembra 1993. Prvi kupec naj bi bil lastnik firme z avto-prodajo, ki se je s to E34 švicarskega porekla vozil na oglede vozil. Malenkost manj kot 4 leta kasneje (l. '97) je bila 540ka prvič registrirana v Sloveniji, leta 2004 pa se je pojavila na ljubljanskem Autocommercu s 160.xxx km. Tam je nato stala cca. 4 leta, domnevno zaradi previsoke cene, vse dokler je nista kupila zakonca s Koroške. Žena se je nekaj časa veselo vozila, potem pa se je pojavila težava z elektroniko in avto so parkirali.

Zgodbo je povedal njen mož, ki je dejal tudi, da so kilometri na števcu realni. Manj kot 170k km za danes skoraj 23 let star avto? Saj ne bi verjel, ampak če to reče mitični starejši gospod, bo že držalo. Sicer ne vem, če je srčni kirurg in sigurno ni iz Frankfurta, ampak starejši gospod je le starejši gospod. :ok2

 

Tako je avto spet stal nekaj let, nato pa sta se zakonca končno odločila za prodajo. Takrat sem tudi jaz prvič slišal za to 540ko, saj jo je zvohal en kolega in šel na ogled. Potem se je še nekajkrat vrnil, ker jo je hotel na vsak način usposobit, namesto da bi jo naložil v trenutku, ko sta mu povedala ceno. Ta je bila namreč 300€. :crazy

Na koncu so ga prehiteli Romuni, predvidevam, da eni od tistih z belim Mercedesovim kombijem z zatemnjenimi stekli. Od njih ga je odkupil nek tip, ki se ukvarja s prodajo avtodelov in 540ka je bila obsojena na smrt. A na sceno je stopil @Kole in odkupil celoten avto, čeprav tudi on sprva z namenom, da ga razkosa. Očitno se mu je potem zasmilil in začel je z rihtanjem, več o tem pa lahko preberete v njegovi temi: https://www.bmwslo.c...a/#entry2530967.

 

Pred @Koletovim nakupom

 

post-14330-1453042503082.jpg

 

 

Od njega sem to 34ko torej odkupil jaz, prav tako z namenom, da dobim dele za svojega Poganjalčka, ostalo pa prodam. V želji, da bi si čim prej povrnil vsaj del investicije, sem odprl prodajno temo tukaj, ki je hitro postala hit in doživela svojih 5 minut slave in zdravljenja kompleksov. Pokazalo se je tudi kar nekaj interesa za kose, a bolj kot sem gledal avto, bolj se je tudi meni smilil.

Nekega dne sem odstranil tapeto v prtljažniku in ko se je z dna, kjer pri 34kah ponavadi kraljuje rja oziroma je celo že "providno," zasvetil kovinski lesk, pomešan z oxfordgrün barvo (, ki je prej nisem maral), sem se raznežil kot grisin. Oz. kot tunina, ki jo razneži že grisin. Kakorkoli...

Namesto, da bi izvedel smrtno obsodbo avta, sem se tako odločil narediti lepo zanko zase in vrv na drugi strani čvrsto pritrditi na primerni oddaljenosti od tal. Beri - sprejel sem odločitev, da sestavim obe 34ki, Poganjalčka za drift, Donatorja za na cesto.

 

Zdaj torej Donator potrebuje novo ime in glede na to, da je preživel že vsaj 3 smrtne obsodbe (4, če upoštevamo še Romune), mora to ime biti nekako povezano z mačkami in njihovimi devetimi življenji. Predlogi so dobrodošli. :)

 

Evo, še nekaj podatkov, da bolje spoznate avto in bodo ideje za ime posledično lažje stekle, ter nekaj slik, da lahko ocenimo, če mu predlagano ime paše.

Kot je razvidno iz teksta, se nisem odločil še niti glede spola, enkrat pišem mu, drugič ji... Dejansko nimam časa niti volje it vsega popravljat in poenotit, bomo najprej ugotovili spol in se ga potem držali.

 

S214A Automatic stability control (ASC+T)
S240A Airbag Leather steering wheel
S243A Airbag for front passenger
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S428A Warning triangle and first aid kit
S438A Fine wood trim
S464A Ski bag
S472A Armrest, front, driver/passenger
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S498A Headrests, rear, mechanically adjustable
S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S510A Headlight aim control
S534A Automatic air conditioning
S540A Cruise control
S661 BMW Bav. Cas. III
S672A CD changer for 6 CDs
S676A HiFi speaker system
S690A Cassette holder
S704A M Sports suspension
L801A National Version Germany
S860A Additional turn indicator lamp
S915A Delete clear coat

 

Glede na forumaške standarde opremljenosti hitro ugotovimo, da je avto praktično povsem gol... Nima ne šibedaha, ne xenona, ne ledra, kamoli navigacijo... :)

 

img5758.jpg

 

img5759.jpg

 

img5762.jpg

 

img5765.jpg

 

img5767.jpg

 

img5768.jpg

 

img5770.jpg

 

img5771.jpg

 

img5780.jpg

 

img5763.jpg

 

 

P.S. Ta projekt je je*eno naporen že samo za pisat temo, vsakič me med pisanjem odjavi in potem, ko stistnem "objavi," dobim prst v šupak in jovo na novo...



Urejal Hoonigan, 06.09.2016, 13:29.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, krt, sssimon in 4 ostalim je všeč


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 734
  • Avtomobil: KEH

#22

Navadi da, da vsakič, preden objaviš dolg prispevek KJERKOLI, stisneš ctrl+c oziroma command+c, če si na Macu :)

 

Super tema, bodice tu in tam (starejši gospod ipd.) so mi še posebej všeč haha. 


Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#23

Navadi da, da vsakič, preden objaviš dolg prispevek KJERKOLI, stisneš ctrl+c oziroma command+c, če si na Macu :)
 
Super tema, bodice tu in tam (starejši gospod ipd.) so mi še posebej všeč haha.

Ja, človek bi pričakoval, da si bom do zdaj že zapomnil, pa še vedno pozabljam...
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 001
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#24

Še enkrat, zakon tema. :ok

Drugače pa res ne vem kaj si videl na Keršičevi E34ki. OK, določeni deli podvozja so ziher dobri, samo pleh bi pa jaz samo ciganom prodal.

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#25

Še enkrat, zakon tema. :ok

Drugače pa res ne vem kaj si videl na Keršičevi E34ki. OK, določeni deli podvozja so ziher dobri, samo pleh bi pa jaz samo ciganom prodal.

Podvozje, hidravlična ročna, kletka s homologacijo, centralni gasilni sistem, lexan stekla, ventil za razporeditev zavorne moči, Ultra racing strut, QSP in OMP sedež, OMP volan, dirkaška prestavna ročica, ... Če bi samo vse to kupoval, bi prišel na vsoto, ki bi presegla nabavno ceno avta, kje je šele čas... :)

 

Res je avto obtolčen, je pa pleh  vsaj zdrav, brez rje. Karoserijo bi moral rihtati pri praktično kateremkoli avtu, ki bi ga kupil za predelavo v drifterja (rja, poškodbe itd.). Poleg tega je dejstvo, da tudi če zrihtam to školjko ali jo zamenjam z drugo, vsak drift dirkalnik, ki se uporablja (pustimo bistveno dražje projekte s snemljivimi poliesterskimi ali celo karbon/kevlar paneli), bo relativno kmalu spet izgledal podobno. Če je ličarska familija obupala nad rihtanjem vsakič, ko je imel avto kakšno bližnje srečanje, potem najbrž tudi jaz nisem ta, ki bi imel salonskega drifterja. Sploh glede na to, da drifta (v tej obliki) nisem nikoli vozil...

 

Bomo pa videli v nadaljevanju sage, kako se bo tale zgodba še zapletala in razpletala. ;)



Urejal Hoonigan, 07.09.2016, 12:53.

Prikaži več možnosti
    • B.Rakun in Pepsi uporabnikom je všeč to sporočilo


B.Rakun
B.Rakun

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 489
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: X5

#26

Pohvale avtorju za projekt(e) in vsebinsko ter verbalno barvito, živahno, sočno, rahlo nostalgično temo!!! :ok :ok :ok

Kapo dol! :)

 

Btw, še opomba k zeleni E34 540iA, objekt poželenja, :mljask :mljask :mljask o njej se je že veliko pisalo po forumu destletja nazaj, videl sam v živo mislim da l.2003, forumaška ugotovitev je bila (mislim da je nekdo celo lepil neke posnetke oglasov), da ja avto med potjo od prejšnje firme na avtocommerce v rikverc prevozil 40.000 km in da tistih 160.000 ni držalo.


Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#27

Pohvale avtorju za projekt(e) in vsebinsko ter verbalno barvito, živahno, sočno, rahlo nostalgično temo!!! :ok :ok :ok

Kapo dol! :)

 

Btw, še opomba k zeleni E34 540iA, objekt poželenja, :mljask :mljask :mljask o njej se je že veliko pisalo po forumu destletja nazaj, videl sam v živo mislim da l.2003, forumaška ugotovitev je bila (mislim da je nekdo celo lepil neke posnetke oglasov), da ja avto med potjo od prejšnje firme na avtocommerce v rikverc prevozil 40.000 km in da tistih 160.000 ni držalo.

Hvala.

 

Zanimivo, nisem nič iskal po forumu... Verjetno itak ne bi nič našel, tako da se tudi zdaj ne bom spravil, če pa kdo kaj več ve, pa naj ne špara tipkovnice. :ok2

Se pravi je zgodba avta dejansko še bolj zanimiva, ker ga je nekdo peljal okrog sveta po ekvatorju, in to celo pot v rikverc.  :cool


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 037
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#28

Mneh, 40 jurjev je itak toliko, da se samo sramoto dela avtu in firmi, neke razlike niti ni, psihološki občutek. Mene bolj kot to jezi, da je nekdo šaril po avtu, sploh pa na tak šalabajzerski občutek.

Aja, še opomba ko je že toliko minilo in je avto verjetno že pokojen, ne vem če si vedel Rakun, no tvoja bela e34 tista s purpeno v pragih in ki ji je kasneje menjalnik nagajal ali karkoli je bilo, je imela trojno kilometrino, oziroma na števcu ene 3x manjšo. Pa saj kdo pa pričakuje 160 jurjev za tak avto? Kilometre itak tako skrivajo da pri 300 jurjev vzdrževan zgleda res lepo.

 

Saj o tej zeleni 540i je napisano vsepovsod, ker je propadala dolga leta, na prvem parkingu, potem pri AC, pa vedno neke nove zgodbe, najprej je nevemkaj, potem menjalnik fuč, potem motor fuč/obnovljen, potem ima naenkrat le 160 tisoč prevoženih in obnovljen menjalnik in tako dalje. Avto se pa le prelaga. Največ zapisov je naredil itak Jerry, ki je šel večino V8 primerkov pogledat. Bordo rdeča 530i in 540i sta pa bile nekako "skupaj" prej in potem kasneje zopet pri Koletu, verjetno jih je isti možak nazaj pokupil ali kako, kaj vem.

Nekaj je napisano tukaj:

https://www.bmwslo.c...erce#entry61595

Od posta #8 dalje:

 


Jaz tega modela ne razumem :blackeye Navija ceno, da avto ze 2 leti stoji na parkiriscu (no ja, prej je stal pri eni drugi firmi), hkrati pa ima po zadnjih podatkih avto :dead menjalnik, kar je tudi razlaga, zakaj ze toliko casa stoji :mad Bo kmalu korenine pognal, ce jih se ni... :damn Pa tak Stroj... :napaka Take idiote bi jaz premestil v ..........., ne pa da je vodja prodaje :clown Oprostite izrazu! :rolleyes

 

 

Potem pa še v tejle temi... le da je potrebno dobro prebrat, kaj označuje bordo 530i (zdaj 40 swap) in kaj to zeleno 540i o kateri govorimo, ter kasneje še 540i s carinske uprave, bvogrijev ročni pomoje, ter na koncu še modrega karavana.

 

Drugače se jo splača brat, recimo jerryjev post #48 je tak time travel in zabaven še danes :-D

https://www.bmwslo.c...-540i-to-je-to/

 

Tisto parkirisce sem hitro nasel. Avto je stal sredi pescenega dvorisca, ze na dalec je izgledal zanemarjen, ko sem pa stopil blizje, me je pa skoraj kap :eek Nekoc ugledna limuzina je stala sredi dvorisca vsa zaprasena in umazana, z napol praznimi gumami, pogreznjena v pesek :dead Cena pa 2.000.000 SIT... :stupid2 Govoril sem z lastnikom firme, ki mi je povedal, da imajo z AvtoCommercem nek posel in da je ta avto zdaj njihov. Potrdil pa je, da je bil prej to njegov avto in da ga je uporabljal za voznje v Nemcijo in nazaj, ko je hodil kupovat avtomobile. Kako ga je vzdrzeval, mi ni treba posebej razlagat... :mad On si je potem kupil E39 in za starega se mu je seveda :flipa No, tisti avto je potem tam stal se vec kot eno leto in na koncu ze skoraj pognal korenine :clown Medtem sem vztrajno hodil na AvtoCommerce in cakal, da se bodo zresnili in mi prodali avto, pa nic od tega do danes :blackeye Ocitno bodo pocakali, da bo avto dopolnil 25 let in postal oldtimer, ampak takrat bo od njega ostal le se kupcek rje in aluminijevega oksida :besen No, avto so po kaksnem letu vsaj privlekli na dvorisce AvtoCommerca, kjer sedaj gnije naprej... :rolleyes Je morala biti pa zelo zanimiva voznja, ker so pri tem naredili ovinek, dolg 40.000 km, poleg tega da so se ves cas vozili vzvratno, saj je imel avto pri DTA 200.000 km, danes pa jih je na stevcu tocno 160.000... :hihi

 

 

 


Naj se dodam komentar glede AvtoMrzleTiscimoCommerce in tiste zelene 540i:
Medlo se spomnim, da je bratov kolega enkrat pred leti omenil, da je baje v tem avtu obnovljena masina :confused , zato se je baje tako drago prodajal. Tudi sam se je namrec zanimal za ta avto, ampak mu je bil predrag. Drugace pa je takrat rekel samo: da je (bil) kar lepo ohranjen in da ima vec opreme kot njegov, ki nima usnja.

 

 

Evo, da še sam pridodam k temi in začnemo sestavljat zgodbo na enem kupu. :-D

 

Kam so šle ostale?

Bvogrijeva je še med živimi kolikor vem, potem je tukaj ta zelena, nekje je tisti karavan črni ki je bil obupno pobarvan in konkretno rjav kljub na števcu ravno tako 160 ali 190 ali koliko tisoč in lepimi športnimi sedeži ter nachbau webasto telestartom, o katerem sem jaz pisal in se menda nekje objavlja. Ta črna s carine o kateri pišejo v zgornjih temah ne vem o njej nič, vem za črno ki jo je imel Azael, a ne vem če bo še na cesti. Ta z modro notrnajostjo o kateri se piše na koncu teme na drugem linku je tudi že 10 let pospravljena in pooočaaasi napreduje, (kljub zapisu da je praktično pokojna v drugi temi, da se je odgnalo firbce). Če kdo ve še za kako, naj mi sporoči.

 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 871
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#29

Octopusat hvala da si tole poiskal in objavil da ni treba meni pisat, iz hvaležnosti bom jutri pri kosilu izpustil hobotnico v solati :lmao

 

Sicer pa napisano drži, da je zelena 540 obležala na AC je kriv nek mutibadič ki je tam delal in nategnil svojo lastno firmo (kasneje je kolikor vem tudi dobil nogo, verjetno so ga na koncu le spregledali), tisti "ata" ki je zeleno 540 prodal pa je imel hkrati v lasti tudi 530 ki jo je kole potem do konca predelal na 4.0 in je zdaj na SV države... tako je s temi legendami ;)


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 430
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#30

A se kje nahaja kakšna e34 540i v solidnem stanju za normalno ceno?


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 001
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#31

Kakšna je pa bila usoda modrega touringa? Tisti je mene 10 let nazaj fuuul mikal, prodajal se je zelo poceni in bil kar lepo ohranjen. Takrat ga je prodajal dolgoletni lastnik.

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#32

Evo, da še sam pridodam k temi in začnemo sestavljat zgodbo na enem kupu. :-D

Hvala, si bom vzel čas ob priliki in si prebral.

Sicer so posti na forumu lahko zlagani kot km na števcu E34 (iz izkušenj), ampak na srečo jim verodostojnost daje @Jerry, ki je takrat očitno ravno odkril smajlije, :-D

 

 

Sicer pa napisano drži, da je zelena 540 obležala na AC je kriv nek mutibadič ki je tam delal in nategnil svojo lastno firmo (kasneje je kolikor vem tudi dobil nogo, verjetno so ga na koncu le spregledali), tisti "ata" ki je zeleno 540 prodal pa je imel hkrati v lasti tudi 530 ki jo je kole potem do konca predelal na 4.0 in je zdaj na SV države... tako je s temi legendami ;)

Se pravi je avto stal 2002-2004, potem se kratek čas vozil, potem pa spet stal cca. 10 let? Se pravi zna biti cca. 200k dejansko realna cifra? Sicer nima niti veze. čisto iz firbca...

 

 

A se kje nahaja kakšna e34 540i v solidnem stanju za normalno ceno?

Vem za 2, samo ena ne izpolnjuje pogoja ''normalna cena,'' druga pa nobenega od obeh pogojev. :laugh



Urejal Hoonigan, 09.09.2016, 09:15.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 037
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#33

iz hvaležnosti bom jutri pri kosilu izpustil hobotnico v solati :lmao

 530 ki jo je kole potem do konca predelal na 4.0 in je zdaj na SV države...

Super, hvala, en moj brat ali sestrica bo lahko živel, do naslednjega vikenda! :-D

Hm, kolikor jaz vem, je v 530i vtaknil B40 isti ta ata s sinom, Kole ni nič trgal narazen in predeloval? Avto je zgledal prav luštno!

 

 

A se kje nahaja kakšna e34 540i v solidnem stanju za normalno ceno?

Ma če bi že v štartu namesto e39 metal v e34 jamo, bi imel danes verjetno kar lep primerek. :ok2  Po mojem mnenju je težava drugje, saj kolikor sklepam iz tvojih zapisov o e34 in o e34 540i, da si ne predstavljaš točno, da je minilo 21 let, odkar so skoraj zaključili proizvodnjo e34. Torej več kot dve desetletji potencialnih čudaških lastnikov, pomanjkljivih vzdrževanj, soli in dežja, kandelabrov, zlorab, ipd. Ko daš vse na kup, je malo preživelih, ki so kljub vsem dejavnikom še nečemu podoboni, oziroma pač matematika, stanje narašča premosorazmerno s ceno. V 99,9%, razen če si Jerry in izvohaš nevemkakšno čudo, ker si Jerry. Pa tudi to more bit kar čudež, dva milijona prebivalcev, težko kaj pametnega skriješ. Skratka preden še bolj odjadram proti čerem teme, se mi zdi da solidno stanje ne vem če si dobro predstavljaš, oziroma normalno ceno. V končni fazi je avto tudi drag, ja Jerry, ni kot e60/f10 in njihovi moduli, vseeno pa vemo, da povprečnemu zemljanu se zdi ta avto vreden manj kot registracija taistega vozila na letni bazi. Tistih, ki bi pa še za OE/kvalitetne dele metali je še manj. In ne, v zgornjih temah so recimo zapisi, da so zavore iste kot na 525i, kar ni res. Prednje so specifične 540i, zadnje si deli z M5 recimo. No pa saj to sva se že prerekala.

Oziroma ne vem, vzemi 3 jurje, privleči nekaj količkaj spodobnega iz severnih držav, saj se še najdejo, pa potem zlagaj naprej, če si ga res želiš. Še se najdejo, cene gredo pa počasi, a res počasi malo navzgor, oziroma kripe umirajo.

Po drugi strani pa če bi si ga res tako želel, bi ga verjetno že imel, zelo blizu tebe je bil prav ličen, no verjetno ga na cesti ne bo več. Ravno zadnjič sva z Jerryjem nekaj rekla o tem, da vraga, če si nekaj res želiš, pač greš tja kjer to je in ponudiš denar. Taka dilerska fora, a vseeno, vse ima svojo ceno.

Saj imaš že tega v tej temi, poglej kako je lep zelen, karoserija zgleda prav luštna, ponudi hooniganu dovolj, da bo klel potem sam sebe zakaj je prodal in to je to. In potem preklinjaj še ti sebe dalje, kaj ti je bilo tega treba in sestavljaj. :ok2  Dobro, zgleda res malo srhljivo in veš da bo totalen samomor, a dobra originalna karoserija je že nekaj vredna, ker tega avta recimo v neslanih državah ala portugalska zaradi davščin niti ni bilo. + resno, lej kako se preklada revež, to je že izziv in čisto kul fora če nazaj na cesto spraviš, a? You got yourself an e34 V8 rocket. :metalc  Enostavno. :ok2

 

Kakšna je pa bila usoda modrega touringa? Tisti je mene 10 let nazaj fuuul mikal, prodajal se je zelo poceni in bil kar lepo ohranjen. Takrat ga je prodajal dolgoletni lastnik.

Uh, dolga zgodba. Na kratko sem opisal na koncu prejšnjega posta, zadnjih 10 let je pospravljen. Tisti lastnik ga je prodal svojemu kolegu, ki ga je potem vozil le kake pol leta. No tukaj pride v zgodbo še sedanji lastnik, takrat kot 16 letni mulc, ki je že prej gledal ta avto v svoji soseski. No ta bebavi mulo potem 4 leta teži na približno mesečni bazi, da bi ta avto imel- no trajalo je le nadaljna 4 leta, da je lastnika končno prepričal in avto kupil. (Vmes je poklicalo še nekaj forumašev, ki jih je isto pekla vest za ta avto, a ga lastnik ni hotel prodati, za to tudi zapis na forumu, da je avto mrtev, da je dosegel svoj duševni mir, brez da bi ga kdo kupil in nahitro razkantal v kak graben.) Pri sedanjem lastniku je pospravljen zadnjih 6 let in se vmes počasi nabira dele in kaj postori, večinoma je pa težava čas ali pa če ima čas on denar zmeče v kaj drugega ala potovanja ali še kako oslarijo. Skratka počasi napreduje, da se vrne še boljši, kot je bil. Do takrat pa v garaži dela družbo drugemu vijoličnemu e34 touringu.

 

 

Sicer so posti na forumu lahko zlagani kot km na števcu E34 (iz izkušenj), ampak na srečo jim verodostojnost daje @Jerry, ki je takrat očitno ravno odkril smajlije, :-D

 

To itak, zapise je treba z rezervo jemat in potegnit vse skupaj, da dobiš neko približno sliko. Smajlije sem pa moral ročno brisat iz citatov, večino sem hotel obdržat, ker dejansko novi forum omejuje število smajlijev na post?! :laugh


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 001
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#34

:laugh

Sem bil prepričan da ima ta bebavi mulo doma dva vijola touringa, enga 518i in enega 540i. :-D

To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 037
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#35

Ko bi vsaj, bveh, dolgočasno modra. :-D

 

Da ne bom offtopic, evo še ena za v zbirko o avtomobili iz teme, zeleni 540i:

 

razne-slike-foto_8273770_17381636_178284

 

Fascinantno, koliko let so te kartonaste tablice zdržale. :D

 

Pa še en Jeryjev zapis iz teme o M5

 

Kot receno, avto se je prodajal najprej za 2.600.000 SIT, nato za 2.400.000, potem za 2.000.000 in baje je bil menjalnik ze na zacetku kaput. Avto je dal v racun nek prijatelj od onega lojzeka, ki je imel v AC cez prodajo rabljenih avtov in ce zdaj sestejem 1 in 1 se mi zdi, da so tudi onega M5 vzeli noter na podoben nacin. Se pravi da je sef prodaje rabljenih vozil verjetno namerno vzel avtomobile v okvari in s tem pomagal prijatelju ter oskodoval firmo, nato pa zanalasc nabil ceno v visave in s tem odgnal cisto vse kupce... druge logike jaz tu ne vidim. Ker oni moj bivsi 530i, kupljen pri njih, je bil kot receno kljub brezhibnemu stanju napol zastonj :mljask Clovek se je ocitno prav potrudil, da M5 Touringa in 540iA dolgo caa ni prodal (na koncu sta prav potihem sla z dvorisca, enega je odpeljal moj prijatelj, ki mi je potrdil zgodbo o menjalniku) ;) Mutna posla skratka :cool

EDIT:

 

Tole postaja zabavno, Jerry na pomoč, pridi razjastni tole:

 

Starejši post:

 

Zeleno 540iA je z okvaro menjalnika (na AC so se takrat igrali neke čudne igrice in niso hoteli povedat, da je menjalnik hin) kupil moj prijatelj s koroško/štajerskega konca, v lastni režiji porihtal menjalnik in kolikor vem je še zdaj pri njem - dobro se ji godi.
 

Novejši post:

 

 

Saj so se dejansko branili in kar nekaj časa sem rabil, da sem ugotovil za kaj se je šlo :hihi

Šef prodaje rabljenih vozil na AC je bil takrat en totalen idiot (zameril se mi je ker sem ga videl, kako ravna s svojimi avtomobili), ki je po mojem mnenju goljufal svojega delodajalca (družbo AC). On je imel kolega v eni manjši privat firmi ki se je tudi ukvarjala s prodajo rabljenih avtomobilov in temu kolegu je na njegovi 540iA (to je točno ta zelena) crknil avtomatski menjalnik. Fanta sta se zmenila, da ga bo tipček vzel v račun za en drug avto iz AC, on je verjetno pokasiral podkupnino, potem je bilo pa treba odvrnit vse kupce z raznoraznimi izgovori, da nihče ni prišel avta niti preizkusit. Na začetku je bila strategija previsoka cena, dobro se spomnim da je hotel 2.000.000 SIT ko so bili ostali podobni avtomobili pol cenejši - takrat sem prvič ugotovil da nekaj ne štima, saj ni hotel spustit niti centa. Še posebej čudno se mi je zdelo da je imel na lagerju eno brezhibno ohranjeno E34 530iA, za katero je hotel pa 800.000 SIT - se pravi lepše ohranjen avto za pol manjšo ceno, in še mi je nekaj spustil :wtf

No tisto 530iA sem seveda kupil in naredil posel stoletja (z njo sem se vozil eno leto, stroškov razen rednega servisa nisem imel prav nobenih, ob prodaji sem pa še zaslužil skoraj pol milijona SIT), tako da me njegovo čudno poslovanje ni dosti motilo, za kaj je šlo v resnici sem pa izvedel šele ko je kolega kupil zeleno 540iA in mi sporočil, da je menjalnik fuč :crazy Model je pač počakal da jo je na parkirišču prerasla trava in jo dal za drobiž z izgovorom da je za normalen denar ni mogel prodat, ter tako oškodoval družbo AC za najmanj stari milijonček... plus to kar bi lahko dobil več na moji 530iA :ok2 Saj zdaj ne dela več tam, pomojem so ga dobili pri kakšni drugi goljufiji in je letel ven... je pa poskrbel za legendo o zeleni 540-ki z AvtoCommerca, ki jo je razrešil šele moj vztrajni kolega kateri je toliko časa težil, da so mu avto le (čim bolj potihem) prodali :laugh

Torej je pol po AC avto dejansko bil popravljen in nekaj časa delal ali kako? Malo dvomim glede na karton tablice in identično stanje?



Urejal Octopus, 09.09.2016, 11:14.

Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#36

... Ravno zadnjič sva z Jerryjem nekaj rekla o tem, da vraga, če si nekaj res želiš, pač greš tja kjer to je in ponudiš denar. Taka dilerska fora, a vseeno, vse ima svojo ceno.

Saj imaš že tega v tej temi, poglej kako je lep zelen, karoserija zgleda prav luštna, ponudi hooniganu dovolj, da bo klel potem sam sebe zakaj je prodal in to je to. In potem preklinjaj še ti sebe dalje, kaj ti je bilo tega treba in sestavljaj. :ok2  Dobro, zgleda res malo srhljivo in veš da bo totalen samomor, a dobra originalna karoserija je že nekaj vredna, ker tega avta recimo v neslanih državah ala portugalska zaradi davščin niti ni bilo. + resno, lej kako se preklada revež, to je že izziv in čisto kul fora če nazaj na cesto spraviš, a? You got yourself an e34 V8 rocket. :metalc  Enostavno. :ok2

Si kar zadel tole... Dejansko bi se ob primerni ponudbi odpovedal kateremu od svojih avtov, tudi E34k, zakaj je temu tako pa bo pojasnjeno v naslednji epizodi E34 sage, ki jo lahko pričakujete enkrat do konca tedna.

 

V glavnem, za dobre pare prodam samomor. :ok2

 

 

...

 

17828417.jpg

...

 

 

Torej je pol po AC avto dejansko bil popravljen in nekaj časa delal ali kako? Malo dvomim glede na karton tablice in identično stanje?

Na sliki je pa prav jebozovna. :-D

 

Če je bila na AC s 160.xxx, je od takrat nabrala še cca. 7k km. Vsaj enkrat, seveda.



Urejal Hoonigan, 09.09.2016, 13:15.

Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#37

Evo, predstavil sem vam glavne junake sage, tako da smo z uvodom zaključili. Zdaj se bomo najprej posvetili bojnim planom, potem pa dejanski sagi. Račun dobite po pošti.

 

Načrti so vedno prva bitka. Na eni strani stoji vojska domišljije, podprta z virtualno vojsko interneta, ki jo podžiga, nasproti pa jim stoji neusmiljena armija pod oblastjo Denarnice.

Pred klasičnim spopadom se seveda odvija diplomacija in nekaj nesporazumov se lahko reši na ta način. Obe strani sta se strinjali, da bi prodaja kakšnega avta pomagala in ker druge logične opcije ni bilo, je bila E38 obsojena na izgon. (Otroci, tega se ne dela - ne prodajajte (relativno) lepih, voznih avtov zato, da dobite denar, ki ga bodo nevozne kante požrle v trenutku, že v naslednjem pa zahtevale šeee.) No, 740ki ta ideja ni bila všeč, zato se je maščevala z uničenjem lastnega cilindra sklopke, ki je seveda specifičen (oz. vsaj za V8 E38) in stane dobrih 200€. Ni premoženje, je pa skoraj 10% prodajne cene avta... OEM in aftermarket kosov se ne dobi. ker bi bilo to preveč enostavno.  :ok2 Malo sem že razmišljal tudi o taktiki groženj s fleksarco, medtem pa sem dobival same ponudbe za menjavo. Sicer za zanimive avte, a point je bil v denarju, zato sem se odločil, da ne bom menjal.

 

So, this happened...

 

111.png

 

 

 

#004 - E34 525i by MNZ a.k.a. Vladan a.k.a. Winterwagen

 

@Octopus, ki ni ravno povprečnež, kar se navezanosti na E34 rjo tiče, je mojo potezo opisal z "meji na bolestno stanje." To me je malo pomirilo, saj sem bil pred tem prepričan, da sem že zdavnaj čez mejo.  :)

 

Šta reći, koju posluku porati? Gre za eno od vladnih E34, zato tudi ime Vladan, ki bo letos zaposlen kot winterwagen. En problem manj v življenju.

Po naročilu MNZ je bil avto izdelan oktobra 1995, izbrana barvna kombinacija pa je seveda arktissilber metallic zunanjost in notranjost v cordultramarin - kar je samo badass poimenovanje za modro. Pod pokrovom najdemo M50B25 z VANOS enoto, menjalnik pa je ročni, 5-stopenjski. Seznam opreme izgleda takole:

 

S120A BASIC EQUIPMENT

S123A Auxiliary inside mirror

S124A Headliner, official vehicle

S126A Interior equipment, camouflaged

S130A WEAPON BOX

S130A WEAPON BOX

S143A Alarm switches with police circuitry

S180A Factory prep. roof-mounted antenna

S209A Differential lock 25%

S240A Leather steering wheel

S274A BMW light alloy wheel, double spoke 53

S302A Alarm system

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S510A Headlight aim control

S520A Fog lights

S530A Air conditioning

S571A Reinforced power supply

S651A Radio BMW Reverse RDS

S731A Supplementary Edition package

P749A Edition Importers

S773A Fine wood trim

S940A Special equipment BMW Individual

 

Ja, weapon box je v VIN izpisu naveden 2x (in to z velikimi tiskanimi), od viška glava ne boli.

 

Da začnem s plusi avta - ta jih dejansko ima, pa ne samo tiste, ki si jih moraš res močno predstavljat. Prvič, avto je vozen! Drugič, sem 3. lastnik (po eUpravi), edini uporabnik je bil MNZ. Tretjič, motor res lepo, mirno teče in zvezno vleče, prav tako lepo dela menjalnik. Četrtič, servisna knjiga je potrjena od začetka do konca, avto je bil ves čas servisiran na pooblaščenem servisu, ob mojem nakupu pa je imel 238.020 km, ki so za spremembo od mojih ostalih E34k zelo verjetno realni. Kot ostale glavne pluse bi izpostavil še zaporo diferenciala, špero in LSD. :woohoo

 

20160903020851.jpg

 

20160903020920.jpg

 

 

Minusi avta so npr. kilometri kablov, ki žalostno kot povešene joške visijo po avtu. Večina oz. vsa vladna oprema je bila pred prodajo seveda odstranjena, zato se mi niti sanja ne, od česa je kaj oz. kam spada kakšen kabel. Drug minus je vizualno stanje - vdrtine, praske, buške in ostale poškodbe najdemo na vseh panelih avta (je pa tudi ta fotogeničen, v živo na žalost izgleda slabše). Kar se rje tiče, ni katastrofalen (upam), pragovi in dno so na prvi pogled presenetljivo ok, na spodnjem robu vrat je bolj v začetni fazi gnitja, nerešljiv pa je zadnji desni blatnik, pa tudi pokrov motorja bo enostavneje in ceneje menjati kot popravljati.

Če ima kdo kakšno E34 za dele, se priporočam za pleh z zadnjega desnega blatnika (od roba vrat do zadnje luči). :)

 

20160906203609.jpg

 

 

Nekaj časa sem razmišljal, kaj bi z avtom in bil najbolj naklonjen opciji, da spomladi eno 525i skosam in iz treh 34k sestavim dve. A če bi hotel, da bo dirkalnik lep na pogled, bi tako ali tako moral barvati kompleten avto, ne glede na to, katera školjka (seveda 525i) bi to bila. Z obzirom na to, da imam 3 E34ke in 3 pogonske sklope zanje (nekaj kosov mi sicer še manjka), bodo verjetno kar vsi trije avti (p)ostali vozni, po koncu zime pa bo Vladan naprodaj, če trenutni plan zdrži.

 

Prvih cca. 300km je Vladan uspešno prestal, zdaj pa sem ga že pustil pri kleparju. Ko dobim še zdrav pleh, se akcija začne.  :cool

 

20160903183339.jpg

 

 

Do naslednjič...

ttlsayehoh.jpg



Urejal Hoonigan, 10.09.2016, 08:30.

Prikaži več možnosti
    • Cale je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 168
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#38

Epic. Hvala ker si. Ste. E34 fani.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 86 871
  • Lokacija: Loo-blah-nah
  • Avtomobil: Bee-em-wee

#39

Če je bila na AC s 160.xxx, je od takrat nabrala še cca. 7k km. Vsaj enkrat, seveda.

OK, bom pojasnil še manjkajoči del zgodbe. Ko sem prodajal temno rdečo 730iA V8 ki sem jo kupil na AC, je k meni prišla cela družinica iz Koroške - oče, mama, sin in hčerka. Nad avtom so bili tako navdušeni da so ga tudi kupili in zato oče od takrat naprej na forumu nastopa kot "starejši gospod", od katerega je Kole potem kupil 530iA, ki je medtem postala 540iA. Da jo je Kole predelal seveda ni res, uporabil sem napačno besedo, moral bi rečt da jo je dodelal, ker je tisti "starejši gospod" ni nikoli do konca sestavil.

 

Zelena 540iA je šla kot rečeno od AC z menjalnikom v okvari, to mi je povedal sin od "starejšega gospoda", s katerim sva od takrat naprej ko so kupili moj avto ostala na vezi in sva se slišala tako pogosto, da sem ga imel že kar za kolega. Njemu sem pač povedal da sem 530iA kupil na AC in je hodil tja vrtat toliko časa, da so mu za neko normalno ceno čisto potihem prodali še zeleno - potihem seveda zato da se nebi zvedelo, da so toliko let prodajali avto z menjalnikom v okvari.

 

Kaj točno se je potem dogajalo z zeleno ne vem, vem le to da sta mi oče in sin rekla da sta jo usposobila in naj bi se vozila z njo. Glede na to da ni bila nikoli registrirana in glede na majhno število km, sta se verjetno vozila na tablice od rdeče 530. Ob koncu lastništva je očitno prišla ideja da bi rdečo predelala na 4.0 in sklepam da sta z zelene pobrala dele za rdečo, zato verjetno zeleni manjka motorni računalnik. Ta je namreč ključen, motor sta dobila od drugega avta (verjetno od kake 740i 4.0), računalnik mora bit pa točno od 540i z avtomatskim menjalnikom in od zelene je bil idealen. Ko je crknila še bencinska pumpa sta porabila še to in zeleni avto je dokončno obstal.

 

Evo to je vse kar jaz vem o teh dveh vozilih, če mene kdo kaj vpraša je zeleni celo še v boljšem stanju kot rdeči in vsekakor vreden da se ga porihta. Po vgradnji motornega računalnika in bencinske pumpe bi moral delat kot ura :)


Srce lahko včasih odkleneš tudi tako, da ključ vtakneš eno nadstropje nižje.

Prikaži več možnosti


Hoonigan
Hoonigan

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 494
  • Lokacija: public roads

#40

Epic. Hvala ker si. Ste. E34 fani.

Od lastnika treh takih avtov se najbrž čudno sliši, ampak dejansko se ne morem šteti za pravega E34 fana... :-D Glede na moj letnik rojstva je E34 ravno prestar, da bi bil aktualen, ko sem začel resno spremljati avtomobile, in istočasno premlad, da bi bil zanimiv kot youngtimer ali oldtimer. Kot otrok sem se tako navdušil nad E39, ki jih še danes nekako bolje poznam kot E34. Te so mi šele nedolgo nazaj postali tako zanimivi, kar se bo tekom tega projekta oz. natančneje teh treh projektov najbrž samo še stopnjevalo.

Mesto v moji sanjski garaži ima 3. generacija serije 5 tudi že rezervirano, samo seveda v obliki zadnje ročno izdelane M5 s 3.8-litrskim S38 motorjem in 340 konji, obvezno v daytonaviolett s Style 37 platišči. :love  V bistvu je to - to, samo še kakšen cm bližje tlom bi moral biti...

 

ddda796330109de57223eb17.jpg

 

 

...

Evo to je vse kar jaz vem o teh dveh vozilih, če mene kdo kaj vpraša je zeleni celo še v boljšem stanju kot rdeči in vsekakor vreden da se ga porihta. Po vgradnji motornega računalnika in bencinske pumpe bi moral delat kot ura :)

Hvala za info, nekaj malega že delam na tem, da bo 540ka oživela, več pa v prihodnjih epizodah... ;)



Urejal Hoonigan, 10.09.2016, 18:43.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.