Skoči na vsebino

 

E60 in E61

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
154 odgovorov v temi
Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 711
  • Starost: 31
  • Lokacija: Maribor

#141

Hm ja da mi en napiše da je prvi lastnik in pol ugotoviš, da je realno tretji meni kredibilnost pade. Prej to preveri in javi. 

 

Je pa zanimiva cena kajti omenjeni avto ali pa zelo podoben se je prodal 5 let nazaj z 200.000km realnimi za 8k€. Res pa da plina ni bilo.  

Mislim da je to isti ker sem takrat jaz tistega gledal. 


Prikaži več možnosti


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 861
  • Starost: 29
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: E46 330Cd M-Technik II

#142

Hvala za info. Čakam da mi pošlje vin in št.prometne.
Ali imate morda vin od tistega ki ste ga gledali 5 let nazaj za 8k eur?

Ne bom hodil gledat brez denarja. Najprej bi moral svojga prodat :) hehe...
Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 985
  • Starost: 36
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E63, E60

#143

Hm ja da mi en napiše da je prvi lastnik in pol ugotoviš, da je realno tretji meni kredibilnost pade. Prej to preveri in javi. 

 

Je pa zanimiva cena kajti omenjeni avto ali pa zelo podoben se je prodal 5 let nazaj z 200.000km realnimi za 8k€. Res pa da plina ni bilo.  

Spet smo na tem koji pimpek ima veze kiri lastnik je človek? Moj avto ima potem takem 4 lastnike dejansko pa sem jaz drugi zakaj: Prva lastnica kupila avto na firmo, nato je šel na njo, potem pa še na njenega moža... Jaz sem dejansko z njo prvo lastnico vse rihtal ko sem po avto šel... V papirjih sem 4 lastnik... In kaj zdaj? 


Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 711
  • Starost: 31
  • Lokacija: Maribor

#144

Hvala za info. Čakam da mi pošlje vin in št.prometne.
Ali imate morda vin od tistega ki ste ga gledali 5 let nazaj za 8k eur?

Ne bom hodil gledat brez denarja. Najprej bi moral svojga prodat :) hehe...

Nimam vin-a žal. Vidim pa tega zdaj na cesti včasih pa je lep videt  :ok


Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 985
  • Starost: 36
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E63, E60

#145

Prodajajo se avtomobili ne lastniki če greš ato pogledat pa ti je všeč je to to sploh avti ko so v tem primeru 14 let stari...  Drugo je da je avto star 2 leti pa imajo 4 različni lastniki. rent a car ima enega lastnika pa 6785 voznikov...


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 129
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: E60 525D

#146

Spet smo na tem koji pimpek ima veze kiri lastnik je človek? Moj avto ima potem takem 4 lastnike dejansko pa sem jaz drugi zakaj: Prva lastnica kupila avto na firmo, nato je šel na njo, potem pa še na njenega moža... Jaz sem dejansko z njo prvo lastnico vse rihtal ko sem po avto šel... V papirjih sem 4 lastnik... In kaj zdaj? 

Vdihni in izdihni, kajti kot kaže si slabo prebral in verjetno si jezen, ker si 4 lastnik svojega avtomobila. :)  Če gre za tisti avto so se vmes zamenjali vsaj 3 fizični lastniki. Ne more potem trdit, da je prvi. Samo za to se je šlo.

 

Ko boš prodajal svoj avto boš lahko obkrožil, da si tretji lastnik in obrazložil naslednjemu kupcu. V primeru da bil bil prvi, bi za avto dobil več, kot da si tretji. Tudi avtomobili od lizing hiš se prodajajo za nižjo ceno... Le zakaj?      


Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 985
  • Starost: 36
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E63, E60

#147

Ja jezen sem ker imam avto od babe ki ga je iz salona odpelala... Buahahahhaha kokorkoli...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55 457
  • Starost: 41
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#148

tole niti približno ne drži.

nima avto nobenga "akumulatorja toplote" edin kar se zgodi je da šrpalka za vodo laufa pa potegne toploto vn z motorja da lahko v kabini piha toplo. pogoj je da mora bit motor ogret..da lahko to aktiviraš. pa nit približno ne dela pou ure. prej cela cca 10-15 minut.

Drži in to čisto vse in točno tako kot sem napisal, do zadnje vejice in pike. Nisem napisal da avto IMA akumulator toplote, ampak da zadeva DELUJE KOT akumulator toplote. Celoten sistem (motor s hladilnim sistemom in obtočno črpalko) je tako narejen, da po želji deluje kot akumulator toplote. Greje pa ta reč natančno 30 minut če je motor seveda ogret na delovno temperaturo, ne v primeru da ti recimo en od termostatov ne dela ali da le na pol dela, kar je žal pri novejših vozilih (in termostatih) pogosta praksa. Ta sistem jaz uporabljam redno in dosledno že več let, do zdaj sem ga sprobal še v čisto vsakem avtu s katerim sem se vozil (od SAAB-a 9000 do mercedesov in bavarcev) in povsod deluje enako, toploto pravilno ogret motor oddaja natančno pol ure po izklopu - tako piše tudi v navodilih, to je norma.


Pa še to upaš, da ti pol avto vžge

Z dobrim akumulatorjem ti vedno vžge, če imaš slabega pa s tem itak obremenjuješ določene sklope motorja, tako da vožnjo z iztrošenim akumulatorjem toplo odsvetujem.


Turbine na motorju so samo način, na katerega ti Bog pove, da nimaš dovolj cilindrov. - Mike Skinner

Prikaži več možnosti


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 861
  • Starost: 29
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: E46 330Cd M-Technik II

#149

a pozna kdo? Kako so motorji pri 520i? Vem da je zadeva lena in nikamor ne gre. zanima me problematičnost?

 

http://www.avto.net/...=12053558&obv=1


Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 198
  • Starost: 37
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#150

Ta avto že po slikah izgleda zelo zmatrano in če jih ima res 174k, sem jaz avijon :crazy

 

Načeloma je pa M54 B22 zelo hvaležen motor. Jaz, sicer na e39 nisem imel nikakršnih problemov z njim. Na njem sem edino menjal senzor odmične gredi in glavne gredi. Vsak po 100 eur in piči dalje. Glede porabe olja pri M54 smo že pisali, tako da če spije 2 litra na interval, ni nič narobe.


Prikaži več možnosti


Sandi90
Sandi90

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Starost: 27
  • Lokacija: Ribniško Pohorje
  • Avtomobil: E46 330i SMG

#151

a pozna kdo? Kako so motorji pri 520i? Vem da je zadeva lena in nikamor ne gre. zanima me problematičnost?

 

http://www.avto.net/...=12053558&obv=1

 

Imam občutek, da smo ljudje ¨preveč¨razvajeni. Vsi bi radi, da ko stopimo na gas, je na števcu že 200km/h... nevem, vozil sem se v 520i in ne morem rečt, da je zadeva lena. Za 80% ljudi je 150hp dovolj. Predstavljajte si 150hp v terencu. Je zadeva še dosti bolj lena a ne?

 

Na forumu mora avto pač imeti 200hp+, drgač je podhranjen  :ok2


; 2007 E91 320dA ; 2002 e46 330i SMG/SSG

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


abbe
abbe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Starost: 33
  • Lokacija: Jesenice
  • Avtomobil: e60

#152

Drži in to čisto vse in točno tako kot sem napisal, do zadnje vejice in pike. Nisem napisal da avto IMA akumulator toplote, ampak da zadeva DELUJE KOT akumulator toplote. Celoten sistem (motor s hladilnim sistemom in obtočno črpalko) je tako narejen, da po želji deluje kot akumulator toplote. Greje pa ta reč natančno 30 minut če je motor seveda ogret na delovno temperaturo, ne v primeru da ti recimo en od termostatov ne dela ali da le na pol dela, kar je žal pri novejših vozilih (in termostatih) pogosta praksa. Ta sistem jaz uporabljam redno in dosledno že več let, do zdaj sem ga sprobal še v čisto vsakem avtu s katerim sem se vozil (od SAAB-a 9000 do mercedesov in bavarcev) in povsod deluje enako, toploto pravilno ogret motor oddaja natančno pol ure po izklopu - tako piše tudi v navodilih, to je norma.


 

napisal si da ima akomulator toplote (niai napisal da je motor vir toplote)

pa to ne dela pou ure,od kje ti take informacije,oz. bom ra prašal zakaj tko pametuješ kle neki.

vsed se v avto pa pržgi to pa mi povj kda se bi izklopilo? pa to poj nared enkrt k bo zunaj -10 pa mi povej isto.

kar mi je znano gleda temperaturo motorja in ko pade pod mislm da 75 stopinj izklopi.in pr -10 zunaj to ne dela pol ure nikol. pečka je tok močn odjemalec toplote da se to ugasne po cca 10-15 minutah.

pa ne bit zj kle pametn o nekih slabih termostatih pa ono pa ovo. moj avto je izprven in vem kako pa kolko dolgo to dela...


Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 711
  • Starost: 31
  • Lokacija: Maribor

#153

napisal si da ima akomulator toplote (niai napisal da je motor vir toplote)

pa to ne dela pou ure,od kje ti take informacije,oz. bom ra prašal zakaj tko pametuješ kle neki.

vsed se v avto pa pržgi to pa mi povj kda se bi izklopilo? pa to poj nared enkrt k bo zunaj -10 pa mi povej isto.

kar mi je znano gleda temperaturo motorja in ko pade pod mislm da 75 stopinj izklopi.in pr -10 zunaj to ne dela pol ure nikol. pečka je tok močn odjemalec toplote da se to ugasne po cca 10-15 minutah.

pa ne bit zj kle pametn o nekih slabih termostatih pa ono pa ovo. moj avto je izprven in vem kako pa kolko dolgo to dela...


Pripete slike za predogled

  • acc.jpg
Prikaži več možnosti


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 861
  • Starost: 29
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: E46 330Cd M-Technik II

#154

Imam občutek, da smo ljudje ¨preveč¨razvajeni. Vsi bi radi, da ko stopimo na gas, je na števcu že 200km/h... nevem, vozil sem se v 520i in ne morem rečt, da je zadeva lena. Za 80% ljudi je 150hp dovolj. Predstavljajte si 150hp v terencu. Je zadeva še dosti bolj lena a ne?
 

Na forumu mora avto pač imeti 200hp+, drgač je podhranjen  :ok2


Se strinjam, ampak doma imamo 1.8 T 150 KM audi a6 in mores met kar veliko prostora za prehitevat, ce primerjam z e46 330cd kjer avte dobesedno preskakujes na cesti :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry

    Licence To Sell

  • Uporabnik
  • Sporočil: 55 457
  • Starost: 41
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: ni ga več, šel v kose

#155

napisal si da ima akomulator toplote (niai napisal da je motor vir toplote)

pa to ne dela pou ure,od kje ti take informacije,oz. bom ra prašal zakaj tko pametuješ kle neki.

vsed se v avto pa pržgi to pa mi povj kda se bi izklopilo? pa to poj nared enkrt k bo zunaj -10 pa mi povej isto.

kar mi je znano gleda temperaturo motorja in ko pade pod mislm da 75 stopinj izklopi.in pr -10 zunaj to ne dela pol ure nikol. pečka je tok močn odjemalec toplote da se to ugasne po cca 10-15 minutah.

pa ne bit zj kle pametn o nekih slabih termostatih pa ono pa ovo. moj avto je izprven in vem kako pa kolko dolgo to dela...

Napisal sem da *nekaj* POMENI akumulator toplote, ne da ga IMA! Fraza "pomen" je dosti širša kot fraza "imeti", ker pod prvim pojmom lahko razumemo predmet ki igra vlogo nečesa, pod drugim pa strogo in samo tisto, kar prva fraza opisuje - torej TOČNO DOLOČEN predmet, brez izjem. Toliko o jezikovnem delu mojega pisanja. Verjemi da jezik obvladam do te mere da se na tem področju redkokdo s foruma lahko kosa z mano, tako da če jaz nekaj napišem, vem zakaj sem tako napisal in ni nobenih dvomov o tem, da mogoče ni pravilno.

 

Kar se trajanja ogrevanja tiče pa sem tudi pojasnil da je le-to odvisno od mnogih faktorjev, poleg stanja akumulatorja in stopnje ogretosti motorja obstajajo še drugi faktorji, temperatura zunanjega zraka po mojih izkušnjah NE sodi med njih oziroma vsaj ne do te mere, da bi zelo nizke temperature drastično skrajšale trajanje gretja. Je pa res da sem jaz to funkcijo v večji meri preizkušal na starejših modelih, ki imajo po mojem mnenju žal BOLJŠO sposobnost shranjevanja in izkoriščanja toplote od novejših, med katere sodi serija E6x. Za to serijo res ne morem garantirat da ta funkcija zadošča za pol ure gretja (zakaj ne, sem v tej temi že napisal), za E39 pa to lahko potrdim in to na osnovi lastnih izkušenj, saj sem v svojem vozilu pozimi neštetokrat fukal in se točno spomnim da sem moral na koncu to tipko vedno deaktivirat ker sva s fuk partnerko praktično zakuhala, saj sta po pol ure tudi najini telesi začeli oddajat toploto, tako da je bilo na koncu v avtu kot v savni. V E6x sem moral pritiskat dosti bolj in hitreje da sva se ogrela, medtem ko sem se v E39 lahko tudi po 20 minut igral z njenimi bradavičkami, pa se ni nič pritoževala da jo zebe. 


Turbine na motorju so samo način, na katerega ti Bog pove, da nimaš dovolj cilindrov. - Mike Skinner

Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov