Skoči na vsebino

 

Hibe/pogoste težave F10/11 ?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
206 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#21

Zanimivo. F30 328d čez lužo je 2.0d z 180 KM. 

 

Ker se navdušuješ nad avtomatiko :)

Moj je bil E91 LCI z 2.0d motorjem, koliko KM je imel pa ne vem - zame premalo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#22

Meni bi se sigurno ker mi gre kvačkanje že pri šestakih močno na živce pa imajo dosti boljši razpon navora, enkrat sem vozil enega 328d z ročnim manjalnikom in sem skoraj živčnega fasal, ne grem se tega več, takrat je bilo prvič in zadnjič.

 

Tisti padec pri 2500 vrt/min je problematičen, tam bi motor moral šele začet vlečt, tega pa zamori - to reši edino osemstopenjska avtomatika, ki se nikoli ne utrudi (dokler dela brezhibno, seveda), tako je pokazala praksa.

8.stopenjska avtomatika se pač skozi trudi, da drži motor v čimbolj idealnem območju vrtljajev. 

 

Če imaš pa ročni menjalnik, boš sicer težko vozil v idealnem območju obratov (tudi če bi hotel, ne bi mogel tako dobro kot avtomatik, ker sta 2 prestavi manj), ampak na srečo je uporabno območje bistveno širše, recimo od 1500 do 4000 obratov, kjer je ves čas na voljo več kot 300 Nm navora.

 

Dvomim, da je motor zamorjen nad 2.500 obrati, glede na to, da je največja moč pri 4.000.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti
    • SLavric je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 762
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#23

Ko je F30 prišla ven, sem šel probat 320dA (8 st.), pa sem bil kar malo razočaran, sem imel filing, da e60 520d LCI ročni bolje vleče, kot pa tista nova trojka.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

Če imaš pa ročni menjalnik, boš sicer težko vozil v idealnem območju obratov (tudi če bi hotel, ne bi mogel tako dobro kot avtomatik, ker sta 2 prestavi manj), ampak na srečo je uporabno območje bistveno širše, recimo od 1500 do 4000 obratov, kjer je ves čas na voljo več kot 300 Nm navora.

Eh ja, potem greš pa en dan do schumija in poslušaš stranke kako jamrajo da jim 2.0 dizel do 2000 obratov sploh ne vleče, greš do Kokalja poslušaš isto, greš do Podlesnika poslušaš isto in tako v nedogled.

 

2.0 je že če je vse OK kot napol crknjena kobila, bog ne daj da se kaka cevka sname, folk oboleva, mehanikom se pa itak ne da poiskat kaj je narobe in se potem par let tako vozijo, hvala lepa...

 

Če ti pri 3.0 pol motorja ne dela še čutil ne boš, daš gas in letiš... boli te đoka  :cikpavza


Ko je F30 prišla ven, sem šel probat 320dA (8 st.), pa sem bil kar malo razočaran, sem imel filing, da e60 520d LCI ročni bolje vleče, kot pa tista nova trojka.

Zanimivo, jaz sem bil pa z F10 520dA presenetljivo zadovoljen. Mogoče je pa finta v tem da je bil moj čipan in mi lastnik tega ni povedal, kdo ve... kaj dosti se v to res nisem poglabljal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 762
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#25

Ma meni se zdi, da se 8 st. avtomatika v F10 ali pa v F30 in F20 kar drugače obnaša. V nižjih serijah deluje bolj robato in na čase nesigurno, tako se mi je zdelo. Pa v X4 3.0dA me tudi ni ravno navdušila, čeprav sem jo imel samo na kratki vožnji.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#26

Ma meni se zdi, da se 8 st. avtomatika v F10 ali pa v F30 in F20 kar drugače obnaša. V nižjih serijah deluje bolj robato in na čase nesigurno, tako se mi je zdelo. Pa v X4 3.0dA me tudi ni ravno navdušila, čeprav sem jo imel samo na kratki vožnji.

Zelo zanimivo in teoretično tudi možno, dejstvo je da teža lahko vpliva na to, da se avtomat različno obnaša. Tudi z motorji je podobno, jaz recimo ne bom nikoli pozabil pozitivne izkušnje ki sem jo imel z E38 725 TDS, medtem ko se mi enak motor v petici še zdaleč ni tako dopadel kot se mi je v sedmici, pa sem jih sprobal kar nekaj... to je eden od razlogov da jaz najraje vozim limuzine (po možnosti čim težje), definitivno imajo svoj čar.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 762
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#27

Pa gre sicer za identičen menjalnik v vseh serijah (ta 8 st.)?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Pa gre sicer za identičen menjalnik v vseh serijah (ta 8 st.)?

Ne vem. Rekel bi da ja, edino nastavitve bi utegnile bit drugačne - kolikor poznam bmwjevo razvojno politiko v teh zadevah, ki se že desetletja ni spremenila. Pravi odgovor bi dal ETK.



Urejal Jerry, 06.09.2016, 22:30.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 762
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#29

So bili recimo tudi v starejših serijah isti menjalniki za vse motorizacije (na eno gorivo), recimo e39 od 520iA do 540iA? Razlike pri menjalnikih so že to, koliko navora prenesejo.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

So bili recimo tudi v starejših serijah isti menjalniki za vse motorizacije (na eno gorivo), recimo e39 od 520iA do 540iA? Razlike pri menjalnikih so že to, koliko navora prenesejo.

Ne, so pa bili recimo enaki za 540iA in 740iA, 323iA in 523iA, itd. Isti menjalnik imata celo 530d in prva X5, zato pri X5 tako radi crkujejo, ker so prešvoh za to težo. Menjalnik je torej vezan na motor, zato bi sklepal da imata F10 520d in F30 320d enakega.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 384
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#31

Koliko kilometrov pa naj bi zdrzal 8 stopenjskimenjalnik v f10 ob neki normalni uporabi?
Prikaži več možnosti


Mark89
Mark89

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 619
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E39 '01 530iT, MG ZR 115

#32

Vseeno ali je to 520d-535d?


Človek nekaj vpraša, peters zavoha priložnost za x20d hvaljenje in evo čez stran o razlikah v powerbandu. Človeka pa zanima ali se hibe nanašajo na vse motorje ali so določene hibe vezane na določen motor.
E46 320i 110 kW PFL TiAg 4 years, 7 months, 3 weeks now gone
E39 530iT ex iTA FL 430 fix it again tomorrow
Prikaži več možnosti


simonzan
simonzan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat, BMW F32

#33

Moja zgodba z F11:
- menjani obe blazini
- prednji diski na 90.000 km
- menjani obe prednji kameri, skupaj s kablovjem.
- menjan sesalni kolektor
- voda pride notri pri zadnjih vratih, ker naj bi odstopila ena folija. Popravilo enostavno in poceni 60 eur na pooblascencu
- mogoce sem kaj pozabil, ker so bila vsa popravila v garanciji. So pa po besedah vodje servisa na A Cosmosu to vse standardne hibe F serije. Tudi glede FL je meni rekel, da je se vec tezav. Sploh FL 2.0d motorji. Turbine in verige.

Nisem preserator, samo rad bolj hitro peljem in mislim, da je 3.0 d v F seriji kar must have. Tudi to ni neka brutalija. Do 180 kmh gre zasalo, vec pa tudi pri 3.0 ze cutis, da se malo pomatra. Kar mene moti pri F11 je glasnost pri hitrosti nad 180 km/h - imam panoramo, verjetno je brez tisji. Aja, moj ima 140.000 realnih km.

Urejal simonzan, 07.09.2016, 05:49.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 788
  • Lokacija: Svet

#34

Tudi glede FL je meni rekel, da je se vec tezav. Sploh FL 2.0d motorji. Turbine in verige.

Tole je pa nova novica. Torej B47 naj bi bila se slabsa? Za turbine sem slisal da v F seriji niso ravno biser ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#35

Facelift F10/F11 je prišel na trg preden so prišli novi motorji, tako da so tudi  v FL 2013 in deloma 2014 še stari motorji.



Urejal tom78, 07.09.2016, 08:20.

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 788
  • Lokacija: Svet

#36

Facelift F10/F11 je prišel na trg preden so prišli novi motorji, tako da so tudi  v FL 2013 in deloma 2014 še stari motorji.

Aha no zadnje case res bolj spremljam manjse serije, za F20 in F30 vem da je z LCI prisel tudi B motor ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#37

Aha no zadnje case res bolj spremljam manjse serije, za F20 in F30 vem da je z LCI prisel tudi B motor ...

Izjema je 325d, kjer je šele letos prišel novi B47 motor.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 788
  • Lokacija: Svet

#38

Izjema je 325d, kjer je šele letos prišel novi B47 motor.

Ne bo drzalo: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B47. Motor je zunaj ze 2 leti.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#39



Ne bo drzalo: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B47. Motor je zunaj ze 2 leti.

Da, vendar v serijo 3 je prišel B47 25d šele letos marca.

 

capture.jpg

https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_B47

 

 

V bistvu je še ena specifika (ampak zdaj sem že malenkosten): B47 16d motor je prišel v trojko par mesecev pred faceliftom.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 083
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#40

Koliko kilometrov pa naj bi zdrzal 8 stopenjskimenjalnik v f10 ob neki normalni uporabi?

Vsak klasičen avtomatik (kar 8 stopenjski v F10 tudi je) bi v današnjih časih moral zdržat vsaj 500.000 km, ne vem pa na koliko so ga v tovarni "sprogramirali". Da ne bo kdo rekel da govorim nekaj na pamet, za čisto vse predhodne modele petic ki se še dandanes vozijo po cestah zelo natančno vem koliko zdržijo avtomati, z F10 pa zaenkrat izkušenj še nimam, ampak glede na preostale mislim da bo cifra nekje okrog 300.000 km. Največ izkušenj s temi avtomati ima forumaš @Rock, njega vprašaj. On ti bo povedal če sem se zmotil in za koliko, pa tudi kaj se da naredit da do tega ne pride, oziroma če pride (čeprav ti nikakor ne svetujem, da čakaš na to).


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti