Skoči na vsebino

 

Uvoz vozila in N1 registracija

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
17 odgovorov v temi
kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 755
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#1

Iskalnik mi ni nič našel, se pardoniram, če že obstaja podobna tema.

 

Z lepšo polovico malo gledava trg Pick-upov, ki bo naslednje leto zamenjal mojo kračo, če naju kaj ne preseneti. Prvotno sva gledala novega Ford Rangerja, ampak se nekako nagibava k pravi zadevi. Ker imam bratranca čez lužo, z ogledom vozil ne bo problemov, me pa zanima kako vozilo potem registrirati.

Gledava F-250 ali F-350 model, ki ima 6+ litrski dizel motor, opcijsko tudi Dodge Ram. Želel bi ga registrirati kot tovorno vozilo, ker ne nameravam podpirati oderuštva naše države niti pri registraciji niti pri uvoznih dajatvah.

 

Ima kdo izkušnje iz prve roke? Nekaj informacij sem sicer našel tukaj:

https://www.amzs.si/...drzave-izven-eu



Urejal kn3z007, 07.09.2016, 09:49.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#2

Jst sicer uvažal še nisem, sem se pa pozanimal za uvoz na LPPju pri človeku, ki je tam za homologacije, kaj in kako, da gre čim lažje čez. Prvi nasvet mi je bil, ki ga je ful poudaril, da avto registriram vsaj za en dan v Nemčiji, če je le možno, da se izogneš uvoza avta dirket v SLO iz USA, ker je baje ful težje in dražje, če urejaš posamičen uvoz iz držav izven EU v SLO, ker pač slovenska zakonodaja bolj komplicira okoli tega kot nemška. Tako, da uvozi v Nemčijo ali kakšno drugo EU državo, tam registriraj in pa potem pripelji k nam, ko bo imel njihove papirje (ni dovolj, da je le ocarinjen v Nemčiji, mora imeti nemško prometno že).

Pa glede uvoza pickupa kot tovorno vozilo ... avto je moral priti iz tovarne kot tovorno vozilo, če se bi rad izognil DMVja. Kasnejše predelave ne veljajo, kot sem bral (to sicer še preveri, ker ta info sem pred par meseci zasledil na netu, preverjal ga nisem, ker nisem imel namen kupovat pickupa).



Urejal Rottie, 07.09.2016, 11:53.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 150
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e86 3.0 si

#3

Obujam temo, mogoča kakšna informacija kako je z uvozom karavana/kibla oblika ala kangoo/caddy/berlingo z N1 homologacijo? Imajo nemci sploh to opcijo, kako najdeš takšne avtomobile na mobile.de? 


If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 223
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Scenic + RT

#4

https://www.theparking.eu/

tu notri poišči. Je ful dober iskalnik vozil in ostalega


.................K N J I G O V E Z..................

Prikaži več možnosti


primworc
primworc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 524
  • Lokacija: goriska
  • Avtomobil: bmw320i

#5

Pozdravljeni. Izkoristil bi kar to temo ,ker ustreznejše nisem našel ali pač ne znam iskat,ne vem?
Torej,gre se za dolgoročni projekt,rad bi uvozil šasijo iz Anglije, v5 street legal od elise in ga sam sestavil.zanimal sem se že na rti,pa so mi poslali samo neke direktive in pač da bi moral dat vlogo na tuv Nemčijo, verjetno d bi mogu narest izlet do Nemčije?zanima me če se je kdo lotil podobnega projekta?kaksno papirologijo bi potreboval za sam uvoz vozila,da ne bi prišlo do zapletov pri homologaciji?
Prikaži več možnosti


teodora
teodora
  • Uporabnik
  • Sporočil: 33

#6

To bo ful problemov, ker za vsako stvar rabiš račun in potrdilo o vgradnji, kar jim ne bo všeč te bojo pa hebali za homologacijo. Najlažje a drago se to da v nemčiji, kjer ti vse pregledajo in lahko vse homologiraš.

 

Šasijo je treba pa carinit in davek plačat, ker je uvoz iz non EU. To lahko kupiš.

Samo ne vem kaki papirji pridejo s šasijo, verjento prometna ravno ne. Če mene vprašaš je to preveč glavobolov, izgubljena leta in veliko stroškov. Mene so na LPP pri homologaciji USA avta hebali, da mora biti rikverc luč na sredini ali pa rabim 2. Tko wtf..., da o oznakah luči, pa težah pa vsem sploh ne začnem. pa so luči še najmanjši problem, pol pa kontaj.

 

Dejansko si zavestno kupuješ problem in stres.



Urejal teodora, 26.03.2025, 13:31.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo


primworc
primworc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 524
  • Lokacija: goriska
  • Avtomobil: bmw320i

#7

To bo ful problemov, ker za vsako stvar rabiš račun in potrdilo o vgradnji, kar jim ne bo všeč te bojo pa hebali za homologacijo. Najlažje a drago se to da v nemčiji, kjer ti vse pregledajo in lahko vse homologiraš.
 
Šasijo je treba pa carinit in davek plačat, ker je uvoz iz non EU. To lahko kupiš.
Samo ne vem kaki papirji pridejo s šasijo, verjento prometna ravno ne. Če mene vprašaš je to preveč glavobolov, izgubljena leta in veliko stroškov. Mene so na LPP pri homologaciji USA avta hebali, da mora biti rikverc luč na sredini ali pa rabim 2. Tko wtf..., da o oznakah luči, pa težah pa vsem sploh ne začnem. pa so luči še najmanjši problem, pol pa kontaj.
 
Dejansko si zavestno kupuješ problem in stres.


Ahh ta naša zlovenija..zbirokratizirana do amena..kako nisem niti presenečen nad odgovorom.Karkoli se lotiš v tej kokoški,same prepreke,ovire,polena pod noge..hvala za odgovor
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 040
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#8

To bo ful problemov, ker za vsako stvar rabiš račun in potrdilo o vgradnji, kar jim ne bo všeč te bojo pa hebali za homologacijo. Najlažje a drago se to da v nemčiji, kjer ti vse pregledajo in lahko vse homologiraš.

 

Šasijo je treba pa carinit in davek plačat, ker je uvoz iz non EU. To lahko kupiš.

Samo ne vem kaki papirji pridejo s šasijo, verjento prometna ravno ne. Če mene vprašaš je to preveč glavobolov, izgubljena leta in veliko stroškov. Mene so na LPP pri homologaciji USA avta hebali, da mora biti rikverc luč na sredini ali pa rabim 2. Tko wtf..., da o oznakah luči, pa težah pa vsem sploh ne začnem. pa so luči še najmanjši problem, pol pa kontaj.

 

Dejansko si zavestno kupuješ problem in stres.

Na žalost so zgornje informacije kar prave.

Ko sem se jaz pred leti zanimal za homologacijo moje japonske Celice, sem bil deležen podobnega tretmaja s strani naših "strokovnih" inštitucij. Dejansko pa noben od njih ne zna povsem točno povedati kaj in kako. Pa verjetno bi prej koga fental, kot da bi prišel do vseh potrebnih informacij. Pa tu govorimo za cel avto. Kaj šele za tako sestavljanko, o kakršni ti govoriš.

 

Bolje, da se prej vse dobro pozanimaš, preden se spustiš v to, da ne boš ugotovil, da si samo denar stran vrgel, pa imal spomenik doma. Sicer dvomim, da se je glede tega kaj spremenilo, ampak pozanimaš se lahko.

 

Jaz sem spraševal AMZS, RTI, Avto Krka, en kup kontaktov, ki sem jih dobil od raznih oseb, pa nisem bil na koncu nič kaj bolj pameten, kot na začetku. Edino kar sem pogruntal je, da bi bil najbolj safe bet, da avto odpeljem na homologacijo v Nemčijo (seveda plačam vleko gor in nazaj plus še stroške same homologacije). No potem em pa ugotovil, da če počakam par let, ko bo izpolnjeval pogoje za oldija (30+ let), da ga pa lahko homologiram kot oldija, brez, da je treba vse te kolobocije delat. 

 

Sicer še nisem prišel do tega, ampak upam, da bo držalo. Vsaj glede tega so si bili vsi sogovorniki enotni, da pri oldiju homologacija ni potrebna.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


primworc
primworc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 524
  • Lokacija: goriska
  • Avtomobil: bmw320i

#9

No,če smo že v tej debati,kaj bi dejansko rabil od papirologije,če dobim kje kak polupljen elise v uk in ga uvozim v našo kokoško?
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 772
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#10

Stvari se res obračajo popolnoma v nepravo smer. Komplicira se tam kjer ni potrebe in kjer bi se moralo ali pa vsaj poostrilo nadzor, gre vse gladko skozi. 


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • sash, primworc in dnjehen uporabnikom je všeč to sporočilo


teodora
teodora
  • Uporabnik
  • Sporočil: 33

#11

No,če smo že v tej debati,kaj bi dejansko rabil od papirologije,če dobim kje kak polupljen elise v uk in ga uvozim v našo kokoško?

Predvsem nekaj kar ima prometno, ker potem lahko praktično kot original stanje vse narediš pa bo easy. Ok, sprememba luči, volan, itd, bo potrebno homologirati ampak to bo šlo najmanj v nemčiji, ampak še vedno boš za to rabil potrdila o strokovni vgradnji pa kak račun.


Prikaži več možnosti


primworc
primworc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 524
  • Lokacija: goriska
  • Avtomobil: bmw320i

#12

Predvsem nekaj kar ima prometno, ker potem lahko praktično kot original stanje vse narediš pa bo easy. Ok, sprememba luči, volan, itd, bo potrebno homologirati ampak to bo šlo najmanj v nemčiji, ampak še vedno boš za to rabil potrdila o strokovni vgradnji pa kak račun.


Hvala za odgovor.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 547
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#13

Volan niti ni treba, je dovoljeno pri nas imeti volan na desni, vprašanje pa je, če si tega želiš, če obstaja opcija predelave.


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


hla
hla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: T Y P ; HY SF Calig.

#14

Zdravo,

 

mogoče kdo ve, kako se označi v iskalnik na mobile.de zahteva, da iščeš vozilo, ki spada pod N1 - tovorno vozilo?

 

Hvala! Lp, M


Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 040
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#15

Zdravo,

 

mogoče kdo ve, kako se označi v iskalnik na mobile.de zahteva, da iščeš vozilo, ki spada pod N1 - tovorno vozilo?

 

Hvala! Lp, M

Da bi vedel, nimaš tega. Naj pa kdo popravi, če je kje našel.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


dnjehen
dnjehen
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 759
  • Avtomobil: Fiesta ST

#16

Ne vem kako se reče N1 vozilom v Nemčiji, mogoče bi pa pomagalo da tist izraz vneseš čist spodaj v "Search vehicle description" polje. Ono polje zravn make and model išče samo v naslovu.

 

rFAI6rg.png


Prikaži več možnosti


hla
hla

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: T Y P ; HY SF Calig.

#17

Ne vem kako se reče N1 vozilom v Nemčiji, mogoče bi pa pomagalo da tist izraz vneseš čist spodaj v "Search vehicle description" polje. Ono polje zravn make and model išče samo v naslovu.

 

rFAI6rg.png

Hvala, sem že probal pa "vrže" preveč zadetkov. :-D

Vem, da je en uporabnik pred 5, 10 leti uvozil X5, ki je bila tretirana kot N1 - tovorno vozilo. Moram najt na forumu pa ga povprašat.


Prikaži več možnosti
    • dnjehen je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 040
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#18

Ne vem kako se reče N1 vozilom v Nemčiji, mogoče bi pa pomagalo da tist izraz vneseš čist spodaj v "Search vehicle description" polje. Ono polje zravn make and model išče samo v naslovu.

 

rFAI6rg.png

vprašanje kako nemci poimenujejo taka vozila. Če sploh je kaj takega v DE.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.