Uradno: Serija 5 (G30)
#42
Danes videna v živo na vleki ( očitno ji je utrgal ketno |
Prikaži več možnosti
|
#43
pride z naslednjo gen baje. šušlja se tudi o uradnem case ovitku, ki bi podpiral wireless polnjenje...
The Ultimate Driving Machine
|
Prikaži več možnosti
|
#44
kako je pa z vlečno kljuko, se lahko skrije pod zadnji odbijač ali se more dol vzet...? |
Prikaži več možnosti
|
#45
skrije se električno
BMW |
Prikaži več možnosti
|
#47
črka "i" označuje bencinske modele črka "d" označuje dizelske modele črka "e" pa hibridne modele ali če hočeš električne
kva ti prbijaš...to je kot da bi jst reku da je pa ta nova Petica v M paket izvedbi za 18letne mulčke????
Vsi realno vemo, da te avte kupujejo dobro situirani posamezniki, če pa se glede let opredelimo pa dvomim da je veliko 70letnikov ki kupi tak avto, prej bi reku da je glavnina od 35-55, vidu novo E-klaso do zdej če vsaj 10krat na naših cestah in notr nikoli nbenega starčka, ravno kontra pa je precej starcev v F10 520d |
Prikaži več možnosti
|
#48
Seveda, samo i je lahko tudi I performance, E pa edrive... “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#49
ja sam to je tut razlika....i Performance je verzija
e-drive (električen motor v menjalniku) je pa kot Sdrive (klasičen zadnji pogon) in Xdrive (pogon na vse štiri... |
Prikaži več možnosti
|
#50
Uradna oznaka je 530e I performance “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#51
A samo mene spominja na Mercedesa? Drugače je všečen, a nič posebnega. Vsekakor veliko manj zgrešen kot E60. Zaenkrat mi je F10 bolj všeč. Sem pa seveda firbec, kako se bo obnesel proti Giulii. |
Prikaži več možnosti
|
#52
I performance je pač samo oznaka, kot je tudi M performance
črka "e" pa označuje tehnologijo |
Prikaži več možnosti
|
#53
Prej objavljena slika standardne verzije mi resnično ne potegne (M-optik je dosti boljši - čeprav zadnji M odbijač že 2 verziji zaradi prevelikega difuzorja deluje preagresiven). Ampak meni spredaj s strani deluje bok/zadek kot pri novem passatu, sam zadnji del pa v normal verziji res nekoliko korejsko. Pa feltne so čist preveč notr (kar pa je seveda rešljivo). Se mi je F10tka zdela bolj skladna (tudi napram F30tki). Škoda, ker na obroke ubijajo šestake....
|
Prikaži več možnosti
|
#54
Chivas regal, na zadnji predstavitvi GLCja ko so predstavljali novo podvozje in delali primerjave z Macanom, je glavni inženir Mercedesa takoj opomnil, da pri mercedesu so serijsko vozila naravnana na čim večje udobje(seveda je tu izvzeta oznaka AMG), za BMW se pa ve da poudarjajo serijsko bolj dinamično vožnjo z malenkost tršim podvozjem in bolj direktnim volanom, kar pa ne pomeni da z adaptivnim vzmetenjem ne more biti tudi BMW zelo udoben. Mogoče imaš prav, da ni odvisno toliko od starosti kaj ti bolj ustreza, samo po navadi smo mlajši malo bolj divji zato sem to rekel. Nisem pa prodajalc da bi točno vedel kdo kaj kupuje. Pri 30 kupiti novega bmw 5 ali E-ja je v vsakem primeru velik uspeh. Urejal ovseni_kosmiči, 14.10.2016, 17:23. |
Prikaži več možnosti
|
#55
Kaj pa primerjava spredaj G30 in F30 LCI z LED, ker sta si zelo podobna. Še zadaj, mogoče ima G30 bolj raztegnjene zadnje luči, bolj podobno 4er... |
Prikaži več možnosti
|
#56
Meni je pa zanimivo, kakšen marketinški aparat stoji za takšnim projektom, kot je prihod nove serije 5. Vse deluje (vsaj navzven) tako kot mora, z nemško natančnostjo, vse je vnaprej načrtovano, nič ni prepuščeno naključju. Praktično nobena fotografija jim ni ušla (razen zadnji dan pred uradno objavo), čeprav je ogromno zunanjih partnerjev že imelo fotografije (razne avto revije itd), da so se lahko pripravili na objavo. Že prej so imeli novinarji testne vožnje (z maskiranimi modeli) in izbranci po vsem svetu so imeli možnost, da avto vidijo v živo že pred uradno objavo (enako je bilo tudi z G11), s kratkimi filmčki (teaserji) pa so postopoma dvigovali napetost. Takoj po polnoči pa so bile vse avtomobilistične strani polne fotografij, filmčkov in podatkov... Ne pravim, da je bilo tokrat kaj posebnega ali da tekmeci nimajo podobno, ampak se mi zdi, da ima BMW te stvari poštimane u nulo. Kmalu prihaja spet nov BMW film, kjer bo G30 v glavni vlogi...
Ko pa pa gledaš kako je na trg prihajala Alfa Giulia... ko ne vejo ali bi ali nebi.. pa predstavijo najprej najmočnejšo verzijo.. pa spet nekaj časa nič... pa ne veš ali jim bo sploh uspelo spravit avto do proizvodnje ali bodo zaprli štacuno prej... ne vem ali bi se smejal ali jokal. Vsaj tak občutek sem dobil, lahko da jim delam krivico. BMW |
Prikaži več možnosti
|
#57
Macan je edini SUV tega velikostnega razreda, ko mu daš gor 21 col felgne, pa se avto pelje kot se more...montiraj to na Q5, X3 itd....
Je pa tako, da GLC ponuja zračno vzmetenje, ki je pri očetu od mojega kolega spustilo dušo in je bilo v celoti potrebno menjave po 7000km in dveh mesecih uporabe, zaradi nekega ventila, ki se je pokvaril in je avto ostal v najvišji točki.
lp,m “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#58
Stvar okusa... porsche predstavlja apriori športnost na steroidih, MB pri določenih modelih niti ne, kar še ne pomeni da se slabo pelje. Točno o novem merc benz zračnem vzmetenju s trojnim kompartmentom je bilo govora(pač tiste finte sport, comfort, off road) in zračno vzmetenje ponuja tudi macan pa so vlekli novinarji neke vzporednice in je mb ing reku ne ne, GLC je komfort, macan je ultra športnik, to sta dva svetova kljub temu da imata lahko oba zračno vzmetenje. Sicer je pa novo dodelano zračno vzmetenje od MB bilo premierno vgrajeno v GLC in je ali bo uveden še na druge modele- lahko da so premalo stestirali zadeve v predprodukciji in imajo začetne težave. Nova BMW petka bo ponujal zračno vzmetenje? |
Prikaži več možnosti
|
#59
Ja, se strinjam @tom78. Kot marketingar lahko akcijo BMWja ocenim z odlično 5. Tako se dela ob lansirnju novega premium produkta. Je pa res, da recimo pri Opel Astri kaj podobnega ni smiselno počet, ker ne zbuja toliko čustev in zaželenosti kot serija 5. Guilia je nekje vmes, kajti Alfa je v zadnjih letih (desetletjih) izgubila veliko Alfistov, ki bi palili na takšno predstavitev in čakali polnoč, da vidijo predstavljene fotke. Še enkrat, odličen marketing BMW se potrjuje že zadnjih nekaj let. Urejal simonzan, 15.10.2016, 06:05. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Sej je lahko odličen marketing...to tudi plačaš v vrednosti vozila in za tisto razliko ne plačaš kvalitete kot misliš. Od kje pa misliš, da kapne ta denar? Reklame stanejo vsaj milijardo ali pa morda celo dve.
Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|