Ta aditiv je že 13 let nazaj poskrbel za spor... ta ni imel veze z njegovim delovanjem...
Antigripante in podobni dodatki
#181
|
Prikaži več možnosti
|
#182
Hvala. Se pravi, ko je nafta na rezervi, dolijem pol litra pa gasa. Jaz sem tole zadevo kupoval pri Miholdu že cca. skoraj 10 let nazaj za BMW E90 in sem dodajal preventivno na poln tank vsak drug tank in je mehanik Schumi reku, da je mašina čista ko.... |
Prikaži več možnosti
|
#183
Imam Euro3 in 6 motor in če pri obeh uporabljam Antigrip+ Premium bo OK? |
Prikaži več možnosti
|
#184
Da, bo OK |
Prikaži več možnosti
|
#185
Še zmeraj ne vemo po koliko ga imaš? |
Prikaži več možnosti
|
#186
25 eur. Je to kje na voljo v LJ za prevzem? |
Prikaži več možnosti
|
#187
če je to toliko OK, zakaj potem to ni že v gorivih?
:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
|
Prikaži več možnosti
|
#188
Keeeeeeer mogoce liter stane 20-2€
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#189
V LJ imajo poslovalnice Euroton, GMT, poslovalnice COPEX,... |
Prikaži več možnosti
|
#190
|
Prikaži več možnosti
|
#191
Sej je že v gorivu, samo v manjših količinah. V Nemčiji oz nekje v tujini imajo premium gorivo, kjer je takšnega oz podobnega aditiva v gorivu nekaj več. Tudi cena takšnega goriva je nekaj višja. Avto lepše deluje, manj se zaganja in v določenih primerih manj porabi. Smo pred 6-timi leti v sodelavi z enim poslovnim partnerjem naredili nekaj testov, ki so bili kar vzpodbudni oz realni in ja, boljše gorivo oz več aditivov deluje boljše na performanse motorja. |
Prikaži več možnosti
|
#192
A lahko tole izjavo podkrepiš s kakšnimi meritvami? Pred leti sem se uspel dokopati do podatkov, ki jih je naredila ena rafinerija v laboratoriju (motorji na dinamometru) in se je izkazalo da je med premium in diskont gorivom (Hofer varianta) izmerjena razlika porabe le za 2-3%.
Glede na to, da gostota prometa, vremenski pogoji, stanje vozila vplivajo na nihanje porabe v rangu cca. 10% me res zanima kaj ste izmerili.
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#193
Meritve so bile dejanske v praksi in teoretične (sicer primitivne v laboratoriju). Trajale so recimo en mesec, bilo je mislim da je bilo vzeto v sklop 5-tih črpalk in treh vozil. Bilo je bolj za hobi in analizo za eno diplomsko nalogo(sin poslovnega partnerja). Sam sem malo pozabil rezultate, o % ne morem govoriti, lahko pa rečem, da so bile teoretične razlike v gorivu tam do 5%, v praksi pa do 10%(odvisno od vozila). Merilo se je tudi izpuste med in po uporabi različnih goriv in tam je bila največja razlika. Pot teh treh vozil je bila vseskozi enaka, ob enakem času(popoldansko okoli 18.ure, ko ni bilo preveč prometa) in kokr se je dalo v enakem temp. območju(v suhem vremenu). Merilo se je tudi db(decibeli) motorja (hladnega in toplega) pri različnem gorivu in tudi sam je bilo odstopanje v par %. Zadnja dva dneva(s četrtim vozilom) smo imeli praktičen test tudi z Antigrippantejem 25 in ja, razlike so bile očitne najbolj pri izpustih in db motorja, kot tudi mehkobi zagona. Kokr se tudi spomnim, je bilo največ razlike pri enem Audiju A4 2.0 tdi CR, z cca 300k km. Tukaj je boljše gorivo prišlo najbolj do izraza......in razlik.
Pač malo v vednost.... Urejal Borut30, 01.10.2020, 09:00. |
Prikaži več možnosti
|
#194
Napisano samo potrjuje moje domneve. Teoretično ste izračunali razliko do 5%, nekoliko več kot v meni poznanem primeru, izmerili pa precej večje prihranke ravno zaradi omenjenih spremenljivk, ki jih niste mogli nadzirati. Človeški faktor je na žalost velik in ga je nujno izločiti če želimo neoporečne rezultate. Logično bi bilo pričakovati, da so teoretični izračuni nekoliko bolj optimistični od realnih meritev, saj je vsak izračun le bolj ali manj dober teoretičen model realnosti in upošteva omejeno število dejavnikov/spremenljivk.
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#195
Se strinjam, samo za takšno analizo, ki bi bila vsaj 95%, je potrebno veliko več resurzev, ki pa jih je v teh pogojih nemogoče dobiti oz ustvariti. Meritve so bile kar točne, in smo se držali zelo dobrega zastavljenega projekta. Zadevo smo poslali na tamkajšnji inštitut, in z njim tudi sodelovali. Rezultati so bili recimo nekje 70-80% realni. In zadeva je bila zaradi tega zelo uspešna. Človeški faktor je prisoten tudi pri testih uradnih proizvajalcev, zaradi tega se takšni testi izvajajo v območju parih mesecev. Kar pa je v našem primeru bilo enostavno nemogoče. Že to, kar smo izbrskali iz tega, je ogromno in veliko pove. In koneckoncev je tudi zanimivo, kako so končni rezultati lahko pristni s tistimi, ki nam jih ponudijo proizvajalci ali pač napačni, glede na specifikacijo, ki nam jo "dostavi" proizvajalec. In ja, veliko je tudi placebo efekta, ker vse okoli nas je relativno. Mene je najbolj fasciniral podatek o izpustih in glasnosti samega motorja pri različnem gorivu in pri uporabi dodatka, v tem primeru aditiva. |
Prikaži več možnosti
|
#196
Pol premium kupt za 2014 octavia 2.0tdi in 2015 Volvo v60 2.0 d4 133kW |
Prikaži več možnosti
|
#197
Tale je vas? https://www.motornao...diesel-premium/ Lpu |
Prikaži več možnosti
|
#198
|
Prikaži več možnosti
|
#199
Tega sem tudi sam nabavil par skatel in je superter bolj mu zaupam.
Tiste FCAR in podobno, sem nehal kupovati, ne recem pa, da niso dobri. |
Prikaži več možnosti
|
#200
A obstaja kaj takega za bencinarja?
|
Prikaži več možnosti
|