Skoči na vsebino

 

Antigripante

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
134 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 259
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#121

@Borut30, lahko tudi meni na PS, rabil bi 2 flaski za euro 6 z scalnico..ups...AdBlue-jem.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 935
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#122

Pa je ta, ali ni, za novejše dizle.?"Pokrije" vse tiste komponente mazanja kot jih rdeča premium flaška?


Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 102
  • Lokacija: LJ

#123

prodajam tegale. Sicer na pogled dva različna, vendar enaka proizvoda. Pač eden z novo poslikavo......Proizvajalec je enak (fcar oz frenocar), kot vse ostalo. Cena pri meni je 25,00€. Sam se ukvarjam z profi industrijskimi olji, emulzijami, AdBlue, industrijsko cevno tehniko, izdelava in obnova avto klima cevi itd....Ne prodajam t.i. kiča in pocenskih zadev, ker je pač moje mišljenje glede industrije malo drugačno....

Levi, bele barve ima zadaj napisano, da ni primeren za CR motorje. Kaksno je tvoje mnenje? Drži ali ne drži zapis?


Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 551
  • Lokacija: Ponikve

#124

Sicer se ne tiče bmw-ja ampak kot bivši lastnik in mogoče tudi bodoči, trenutni lastnik tourana 2.0tdi dpf me zanima, če je normalno, da malo čudno smrdi odzadaj, ker sem vlil notri cca 3-4dcl tega aditiva (antigripante25) prvič pri 166kkm?
 
Prej ni nikoli tako smrdelo..


Nebi rekel da je normalno.
Tudi sam imam vw 2.0tdi dpf in sem večkrat kr celo flaško vlil v rezervar,nikoli ni nič smrdelo.
Nazadnje ko mi je smrdelo iz izpuha na (audi a6 3.0tdi),je bila ena šoba fuč
Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 837
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#125

Zadeva je takšna:

 

25 naj bi bila za vse tipe motorjev, nekateri odsvetujejo za CR motorje (glede na specifikacijo tega ni moč ne potrditi, ne odsvetovati). Sam to prodajam oz vlivam v vse tipe PD In CR motorjev že 10 let. Mi je pa za ta Antigrippante 25 (ker naj bi bil le ta izrecno večnamenski) pred leti povedal en zelo dober mehanik na Porsche Sloveniji in tudi par mehanikov pri Renault servisu. In ja, vsi so to dolivali tudi v CR motorje in zadeva je zelo dobro funkcionirala in rešila kar nekaj težav. 

Nekateri pravijo, da je za CR motorje bolj primeren 12 Antigrippante, ki pa naj bi bil le bolj razredčen od 25-ke. Glede na to, da je razmerje 1dcl na 50L goriva, mislim da tukaj sploh ni dileme, da zadeva funkcionira normalno tudi z 25-ko. Kolikor vem, tudi večina mehanikov dela tretma čiščenja motorja samo z 25 Antigrippante, ki ga povežejo z dovodom goriva in črpalke. Zanimivo je, da motor pri tretmaju dela lahko samo na Antegrippante, brez nafte. Nekateri ga vlivajo v sam filter goriva in tam naj bi bil največji kamen spotike, ali je 25-ka primerna za CR motorje, ker naj bi bila "preveč" agresivna. Sam nikoli nisem dobil negativnih povratnih informacij, ali je to res. In ja, vsi 25 Antigrippante so tudi za novejše motorje....

 

Kot že rečeno, v vseh teh letih nisem dobil niti ene negativne informacije glede 25-ke, v večini samo pozitivne, naj si bo za CR ali PD motorje. In še nekaj; nekateri se sprašujejo ali sta omenjeni plastenki enaki ali je ena fejk? Obe sta enaki: distributer za 25 Antigrippante je samo eden in to je sedaj FCAR, ki se je leta 2017 preimenoval iz FRENOCAR. In tisti, ki ste oz imate na plastenki napisano TECK25 (modra nalepka z rdečimi številkami), je to stara zaloga, izpred leta 2017. V vednost......



Urejal Borut30, 05.12.2019, 09:26.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 942
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#126

Tako je, tudi jaz sem imel vedno crno skatlo in rdeca nalepka, potem je bila rdece-modra nalepka in sedaj je ta bela nalepka.
Edino 25 EUR je huda cena, glede na to, da je v EUROTONU 19.90 EUR brez popusta.
Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 102
  • Lokacija: LJ

#127

Zadeva je takšna:

 

25 naj bi bila za vse tipe motorjev, nekateri odsvetujejo za CR motorje (glede na specifikacijo tega ni moč ne potrditi, ne odsvetovati). Sam to prodajam oz vlivam v vse tipe PD In CR motorjev že 10 let. Mi je pa za ta Antigrippante 25 (ker naj bi bil le ta izrecno večnamenski) pred leti povedal en zelo dober mehanik na Porsche Sloveniji in tudi par mehanikov pri Renault servisu. In ja, vsi so to dolivali tudi v CR motorje in zadeva je zelo dobro funkcionirala in rešila kar nekaj težav. 

Nekateri pravijo, da je za CR motorje bolj primeren 12 Antigrippante, ki pa naj bi bil le bolj razredčen od 25-ke. Glede na to, da je razmerje 1dcl na 50L goriva, mislim da tukaj sploh ni dileme, da zadeva funkcionira normalno tudi z 25-ko. Kolikor vem, tudi večina mehanikov dela tretma čiščenja motorja samo z 25 Antigrippante, ki ga povežejo z dovodom goriva in črpalke. Zanimivo je, da motor pri tretmaju dela lahko samo na Antegrippante, brez nafte. Nekateri ga vlivajo v sam filter goriva in tam naj bi bil največji kamen spotike, ali je 25-ka primerna za CR motorje, ker naj bi bila "preveč" agresivna. Sam nikoli nisem dobil negativnih povratnih informacij, ali je to res. In ja, vsi 25 Antigrippante so tudi za novejše motorje....

 

Kot že rečeno, v vseh teh letih nisem dobil niti ene negativne informacije glede 25-ke, v večini samo pozitivne, naj si bo za CR ali PD motorje. In še nekaj; nekateri se sprašujejo ali sta omenjeni plastenki enaki ali je ena fejk? Obe sta enaki: distributer za 25 Antigrippante je samo eden in to je sedaj FCAR, ki se je leta 2017 preimenoval iz FRENOCAR. In tisti, ki ste oz imate na plastenki napisano TECK25 (modra nalepka z rdečimi številkami), je to stara zaloga, izpred leta 2017. V vednost......

OK, a v vseh teh letih se ni noben na distributerja obrnu in vprašu kako je s tem. Mislm, zelo jasno in z velikim NE piše da ni za CR motorje. Lahko pa da je napisano zato, da se odgovornost "opere".



Urejal dimen, 05.12.2019, 22:19.

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 615
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#128

Jaz pa kar tule četrteka, menda od Miholda uporabljam. Torej, kaj je pa z tem original, pa samo pri nas točen ali ???

 

Dam link, tako ali tako je sponzor foruma :  https://www.motornao...stale-tekocine/


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 591
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#129

Kateri paso CR motorji da ne bo treba iskati še tega? Hvala


Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 837
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#130

OK, a v vseh teh letih se ni noben na distributerja obrnu in vprašu kako je s tem. Mislm, zelo jasno in z velikim NE piše da ni za CR motorje. Lahko pa da je napisano zato, da se odgovornost "opere".

Preveč posplošujemo in se obremenjujejo z določenimi artikli. Enako kot pri oljih. Vsak ima svoje prepričanje in to je to. Sam napišem iz izkušenj in tega, kar pravijo "mehaniki" in tudi distributerji. Te aditivi niso niti najmanj nevarni za motorje, kot so lahko to napačna olja. Vsi omenjeni aditivi so na naftni osnovi in so kot dodatek  nečemu. Zanimivo pa je, da ljudje narobe mislijo, da gre za različne Antigrippante - 25 proizvode....gre pa v osnovi za enakega že vrsto let, v drugih embalažah. Arčon je bil svoj čas uvoznik, ali je še..ne vem. On je imel svojo nalepko na Antigrippanteju, v slovenščini. Taisti Antegrippante se je potem drugod prodajal v originalni embalaži. In spet je bila zmeda okoli tega, ali je to isti ali ponaredek. Vedno so pa bili vsi Antigrippante-ji za dpf motorje (nove in stare) in za vse tipe motorjev. Na nekaterih nalepkah je bilo napisano, da ni za CR motorje. Zdej zakaj naenkrat to "opozorilo", kdo bi vedel.

Kolikor sem jaz seznanjen, je za CR motorje bolj priporočljiv Antigrippante 12, ki je malo bolj razredčen od 25-ke. Ker pa se je ves čas 25-ka uporabljala v preteklosti tudi za CR motorje in s tem ni bilo težav...je zdaj vprašanje, zakaj temu tako. Mogoče fora proizvajalca, da je dodal še en produkt v svoj asortima in z njim tržiti, ker je konec koncev tudi dražji napram 25-ke (dražji glede na polnjenje).

 

Vsak ima pa svojo glavo in naj kupi in toči tisto, kar želi.......Sam sem veliko večji praktik, kot teoretik in tisto kar poizkusim, želim videti še v praksi. Zato samim trgovcem ne zaupam toliko, kot recimo dobrim in uveljavljenim mehanikom, ki nekaj znajo in uporabljajo že vrsto let. In potem se na podlagi prakse in tudi teorije nekaj naučim oz znam svetovati. Ali zase ali za druge....



Urejal Borut30, 06.12.2019, 08:48.

Prikaži več možnosti
    • dimen je všeč


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 551
  • Lokacija: Ponikve

#131

Ma jebeš to vse skp..enkrat je za CR drugič ni..
Grem po flašo od Liqui Moly pa mam mir.
Pa puste mehankarje ...megankar bo govoru sebi v prid..kar je logično ker od tega živi.
Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 837
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#132

Ma jebeš to vse skp..enkrat je za CR drugič ni..
Grem po flašo od Liqui Moly pa mam mir.
Pa puste mehankarje ...megankar bo govoru sebi v prid..kar je logično ker od tega živi.

Mehanik nima nič od tega, ker to ne prodaja, ampak samo koristi. Velika razlika :ok

 

...Liqui Moly je pa super zadeva, ga tudi sam prodajam..samo za moje pojme ni na ravni Antegrippante 25, kar se določenih aditivov tiče. Vsaj po izkušnjah. Imel sem pred časom, pa niti ne samo en primer, ko razen Antegrippante 25 noben drug aditiv ni "popravil" težavo določenega motorja. Tudi aditivi od Liqui Moly-ja ne.

Imam tri odjemalce iz Kočevja, ki imajo v svojih CR motorje (dva Dci in en Tdi motor)s preko 400k km. Cca 150k km uporabljajo aditiv 25, kateri je rešil težavo z šobami in črpalko. V nasprotnem primeru bi morali menjati šobe, tako pa zadeva laufa brez težav. Pač v vsak tank cca 1,5dcl aditiva. Brez aditiva (recimo dva tanka) se pojavi cukanje, lučka in pa nemiren tek motorja. Preizkušeno že najmanj 10x. Vedno enaki simptomi. Tester oz kontrola je pokazala obrabo šob(kar ni za km nič čudnega), ampak z aditivom zadeva deluje.....Mogoče neverjetno, ampak resnično. Veliko strank je rešilo podoben problem in motorji delajo brez težav, brez rumenih in rdečih lučk....Zdej kaj točno naredi ta "brozga", ne vem. In poudarjam, v vseh teh letih eden ni prišel do mene, ki je imel CR motor in bi znal povedati...da bi imel kakršnekoli težave z aditivom. Pač to so moje izkušnje....



Urejal Borut30, 06.12.2019, 13:04.

Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 502
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#133

NA FBju se na vse pretege trudijo kok je dober aperol spirax. kakšno mnenje ali celo izkušnja. Do sedaj sem nalil not samo tekočino za čiščenje DPF filtra in ga tudi očistil.


Prikaži več možnosti


fantastic five
fantastic five

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 551
  • Lokacija: Ponikve

#134

Mehanik nima nič od tega, ker to ne prodaja, ampak samo koristi. Velika razlika :ok
 
...Liqui Moly je pa super zadeva, ga tudi sam prodajam..samo za moje pojme ni na ravni Antegrippante 25, kar se določenih aditivov tiče. Vsaj po izkušnjah. Imel sem pred časom, pa niti ne samo en primer, ko razen Antegrippante 25 noben drug aditiv ni "popravil" težavo določenega motorja. Tudi aditivi od Liqui Moly-ja ne.
Imam tri odjemalce iz Kočevja, ki imajo v svojih CR motorje (dva Dci in en Tdi motor)s preko 400k km. Cca 150k km uporabljajo aditiv 25, kateri je rešil težavo z šobami in črpalko. V nasprotnem primeru bi morali menjati šobe, tako pa zadeva laufa brez težav. Pač v vsak tank cca 1,5dcl aditiva. Brez aditiva (recimo dva tanka) se pojavi cukanje, lučka in pa nemiren tek motorja. Preizkušeno že najmanj 10x. Vedno enaki simptomi. Tester oz kontrola je pokazala obrabo šob(kar ni za km nič čudnega), ampak z aditivom zadeva deluje.....Mogoče neverjetno, ampak resnično. Veliko strank je rešilo podoben problem in motorji delajo brez težav, brez rumenih in rdečih lučk....Zdej kaj točno naredi ta "brozga", ne vem. In poudarjam, v vseh teh letih eden ni prišel do mene, ki je imel CR motor in bi znal povedati...da bi imel kakršnekoli težave z aditivom. Pač to so moje izkušnje....


Nisem mislil da ima koristi od prodaje aditiva.
Bol sem mel v mislih to da ga boli k...vlivaj kaj češ ko crkne bom šraufal in zaslužil.
Res je da 25antigr. blaži simptome okvarjenih šob.
Tudi sam sem mel podobne iskušnje,brez aditiva sm imel nemiren tek motorja,včasih na štandgasu nihanje obratov.
Z samim aditivom pa so te težave izginile,delno,včasih tud 100%.
Ampak ko si pa gledal kako računalnik poskuša korigirat in lovi delovanje šob,je pa bilo popolnoma jasno da se te zadeve nemorejo rešit z aditivom.
Jst sem zamenjal takrat vseh 6 šob.Je pa res da se je sodelovc vozil še 2l z takim istim avtom in njegove šobe so bile še v slabšem stanju kot takrat moje ki sem ih vn zmetal,ampak tankal je aditiv in boli ga k...
Nakonc je na motorju stopilo bat.
Kaj hočem povedat,je da z aditivom se ne rešujejo težave obrabljenih šob,črpalk itd..ampak se ga uporablja za preventivo.
Je pa res da 80% lastnikov bi najraje ko je vse v k.. eno magično župco not zlil in upal da bo bilo nazaj vse super.Da bi pa kaj preventivno nardil in sproti vzdrževal,to pa ne..jebiga to košta
Prikaži več možnosti
    • dimen je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 4 kolesa in volan

#135

Naj še jaz dodam svoje mnenje...uporabljam Antigripante 25 že nekaj let in ne pretiravam z doziranjem. Prvi avto, kjer sem ga začel uporabljati je imel 302 Kkm (e61) in drugi avto na katerem tudi uporabljam ima 210 Kkm (Astra 1.7 cdti) in dolivam v oba 1x letno na čim bolj prazen rezervoar 2 dcl na jesen ko zamenjam gume. Nekih blaznih sprememb ne opazim, sta pa oba motorja dokaj zdrava. Letno vsak avto prevozi 20 Kkm, menjava olja in oljnega filtra je na 15 Kkm, naftni in zračni filter menjam vsako drugo menjavo.



Urejal RRoman, 06.12.2019, 18:43.

Prikaži več možnosti