Skoči na vsebino

 

Razpad sistema

* * * - - 19 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3905 odgovorov v temi
SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 923
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#3841

Nada zadnja umire.

Samo da se ti tašča ne kliče Nada :fight

Drugace pa, jebemu, sem ratal imun na gong in klicaj na armaturni :flipa


"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 523
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW E61 Individual 530 xd

#3842

Da oživim to temo :D
 
SLine pa, ko si vse to prebral si ravno E61 moral kupit :-D "deja vu"
 
Sem porabil 3 dni časa, da sem ves ta roman prebral. Kot štromar sem takoj posumil v previsoko napetost no ampak sedaj, ko je zrihtano je fajn bit pameten :)
 
No drugače pa je popolnoma normalno, da po 10+ let kak modul odleti tudi vaše ženske niso več to kar so bile pri 18 letih no mogoče po kakih 8 pirih :drink  . Ne vem od kje vam logika, da so BMW-ji doživljenski brez popravil. Popraviš in voziš naprej in če je 300000km zdržalo čo še naslednjih 300000 tudi. Na netu imate tudi do milijon prevoženih z E60 530d pa so še zdaj vozni. Aja pa 1 ali 2 lastnik ni garancije nobene. Lahko imate vozilo z 8 vozniki in če so redno vzdrževali ni težav.
 
Do sedaj sem imel še dva BMW e36 in E39 s katerima nisem imel večjih težav. V večini le servis in kak stabilizator. No pri E39 pa še amortizerji in hladilnik z raztezno posodo. Sedaj pa po RX8 in A4 B6 1.8T AJV seveda čipan se je k hiši pripeljal E60 530d in za enkrat deluje popolnoma vse tudi BT.
 
Kar se čipanja tiče je audi od 18 let čipan 8 let na 190KM :metalc in v tem času ni bilo druga kot servisi in senzor odmične gredi, senzor temperature motorja ter prve roke in luftmesser. Tako, da čipanje starega avta sploh ni bav bav. No A4 je sedaj kot rezerva če E60 crkne :-D je predober, da bi ga šenkal.
 
Daniel po avatarju sklepam, da se imaš E61 vendar kako je z selitvijo v hišo?


Zdravo.
Avto še imam še vozim in ga prodajam. Nudijo mi od kombija do celo dveh avtov v račun. Skratka ni da ni.
Stanovanja nisem uspel prodati hiša se je vmes prodala tako da sem prst v rit dobil.
Avto? Porabil sem se nekak denarja lani za popravila karmdosti je šlo (4x4 pogon,ccc enota,avtomatski menjalnik,wandler,modul za.odklep zaklep,nov.kljuc za vžig, blazine zadaj,vodna crpalka,napenjalec,jermeni,servis olja kot olje pač,luč sprednja se je razbila,luč zadnja se je razbila )itd. Skratka ni dolgčas in € letijo
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 720
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#3843

:eek tole je pa slo ojrov
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 758
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#3844

Prides do tocke ko se vprasas:
- ali je to-to? Se to popravim in bo mir
- ali je sedaj cas za prodajo pa sprejet izgubi taksno kot je?

Jaz sem se pri BMW odlocil za slednjo in za lep cas zakljucil z BMW vozili.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3845

Hmmm ... tebe bi verjetno ceneje prišlo, če bi avto direkt v prešo dal in se vozil s taxijem...


Zdravo.
Avto še imam še vozim in ga prodajam. Nudijo mi od kombija do celo dveh avtov v račun. Skratka ni da ni.
Stanovanja nisem uspel prodati hiša se je vmes prodala tako da sem prst v rit dobil.
Avto? Porabil sem se nekak denarja lani za popravila karmdosti je šlo (4x4 pogon,ccc enota,avtomatski menjalnik,wandler,modul za.odklep zaklep,nov.kljuc za vžig, blazine zadaj,vodna crpalka,napenjalec,jermeni,servis olja kot olje pač,luč sprednja se je razbila,luč zadnja se je razbila )itd. Skratka ni dolgčas in € letijo



Urejal Rottie, 16.06.2019, 12:55.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 650
  • Lokacija: Ljubljana

#3846

Vsak tok star in vozen e60 ma ta popravila narejena, sam eni ne povejo eni pa.
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 776
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#3847

Kje pa avto.net oglas? Koliko sploh pričakuješ za ta avto?


Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#3848

Verjetno res, glede na to da je to bila ena bolj povarljivih serij pri BMWju.


Vsak tok star in vozen e60 ma ta popravila narejena, sam eni ne povejo eni pa.


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 983
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#3849


Prikaži več možnosti
    • jastreb je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 523
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#3850

Lejte stvar je taka. Avto mu je padel v oči , bil je za ta letnik bolje opremljen kot večina  na a-netu in verjetno da ga je tudi to pritegnilo k nakupu.

 

Še sam ko sem videl sem rekel vau to pa je stroj, ampak na žalost je treba gledat še drugo plat, ki jo vsi poznamo nagnjenost k okvaram ker je pri veliko opreme prisotno tudi dosti več elektronike in drugih komponent. Kar pa z prevoženimi kilometri in leti poda realno stanje avtomobila takšno kot je. Sam je za vedno šel v to ,sam je imel ogromne stroške, zato je zadnje da mu sedaj tukaj nabijamo in pametujemo v smislu si videl smo ti rekli.  Zlato pravilo ki je pri meni še zmeraj veljalo je to , da ko te začne avto j... ga popravi in čimprej prodaj, ampak ga nisem nikoli upošteval. :jok

 

Sam pa sem potem porihtali in upal da bo potem bolje in bo nehalo crkovat, pa je bilo vsakič slabše,, potem pa vse porihtal ker pač zanič avta ne moreš dat od sebe. :ok,

 

in naredil velik minus.



Urejal magic man, 16.06.2019, 14:47.

Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 573
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#3851

Hay!

... kaj je bolje kaj ne vsak ve (Neve) zase, razum tukaj igra postransko vlogo...

.. jaz gledam tako.... če si poln in si recimo lahko privoščiš brez težav novega x4, potem si ga kupiš.... v nasprotnem primeru pa rabljenega BMW-tam, do 5-6 jurjev z vsemi narejenimi menjavami, ne da potem v naslednjih 2-3 mesecih ugotoviš, da boš moral za servise in popravila dati še 2-3 jurje zaradi skritih napak....da kupiš pa rabljen avto star tam do 10 let za 10+jurjev...nogo....v tem primeru si raje kupiš novega mlinčka za 10-12 jurjev in veš na čem si.... moje skromno mnenje...

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 523
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW E61 Individual 530 xd

#3852

Prides do tocke ko se vprasas:
- ali je to-to? Se to popravim in bo mir
- ali je sedaj cas za prodajo pa sprejet izgubi taksno kot je?
Jaz sem se pri BMW odlocil za slednjo in za lep cas zakljucil z BMW vozili.

To kalkulacijo sem jaz zajebal na začetku. Morda bi bilo pametno da sem ga takrat dal forumasu za e92 ključ za.kljuc. Mi je nudil pa nisem.hotel.
Morda bi se on vmes že obesil al pa avto zažgal ne vem težko je to povedati.
Mene rešuje to da imam ob službi se dodatno službo in imam sredstva.
Ponujam avto ženi da se ona vozi naprej dokler ne zaruzi avto pač pa ga noče. Ne da Grand Picasso ja.
Imam pa jaz se oldtimerja mercedes Benz 190 in poleg gliserja se tam čas posvečam tako da se z avtom nekako ne obremenjujem vbistvu mi je vseeno postalo.
Škoda živcev pa nekega sekiranja pa razmišljanja itd.
Moram pa povedati da avto dela celahko tako rečem. Pač nima.nibenih elektronskih napak. Lani je bila katastrofa finančno sem popušil res ogromno denarja in to vse se je naredilo v 1 mesecu. 4x4 pogon je crknil na poti na.morje zadaj pa 1 tono gliser jaz pa v trenutku samo zadnji pogon brez radija,brez centralnega zaklepanja itd.
Letos je pa super. Olje,filtri in to je to.

Hmmm ... tebe bi verjetno ceneje prišlo, če bi avto direkt v prešo dal in se vozil s taxijem...

Imam še jaz dva prevozna sredstva (motorno kolo in oldtimer)tako da mi je vseeno za avto.
Menjal bi ga pa za Porsche Cayenne samo bencinar in nič drugega.
Dizel je za mene preteklost.
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 776
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#3853


 


 

Menjal bi ga pa za Porsche Cayenne samo bencinar in nič drugega.
Dizel je za mene preteklost.

 

 

 

 

Glede problematičnosti boš verjetno z Cayennom še na veliko slabšem kot z 3.0 dizlom v E60/61. Če kupuješ zaradi drugih razlogov pa razumem. Sicer pa 95% tvojih težav ni bilo povezanih z motorjem samim.

 

Je kak link do oglasa za tvojo E61?



Urejal bvogri, 16.06.2019, 16:08.

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 523
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW E61 Individual 530 xd

#3854

Glede problematičnosti boš verjetno z Cayennom še na veliko slabšem kot z 3.0 dizlom v E60/61. Če kupuješ zaradi drugih razlogov pa razumem. Sicer pa 95% tvojih težav ni bilo povezanih z motorjem samim.
 
Je kak link do oglasa za tvojo E61?

Verjetno? Ali Zagotovo? A veš Cayenne je na lestvici okvar daleč za bmwjem.
Želim terenca. Bencinarja.

Z BMW z motorjem ni bilo težav nikoli pač klasični servisi menjava izrabljenih delov.
Elektronika je bila največja rak rana.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 650
  • Lokacija: Ljubljana

#3855

Pol kak santa fe 2.4 gdi poisci. Bos zehal od dolgcasa, pozabil kje je mehanim, samo tankaj in vozi. Cez 15 let ko se navelicas ga das pa mulcu da se nauci sofirat.

Edin pol bo bedno ker ne bo nic za debatirat na forumu, ker se ne bo nic dogajalo :-)
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 523
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW E61 Individual 530 xd

#3856

Pol kak santa fe 2.4 gdi poisci. Bos zehal od dolgcasa, pozabil kje je mehanim, samo tankaj in vozi. Cez 15 let ko se navelicas ga das pa mulcu da se nauci sofirat.
Edin pol bo bedno ker ne bo nic za debatirat na forumu, ker se ne bo nic dogajalo :-)

Dva sodelavca sta ga kupila rabljenega seveda ampak mi ni ta avto všeč. Pust brez duše. Za.nivega pa nimamo 30 tisoč € ga ima sodelavka zanimiv voz
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 758
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#3857

Nimas 30k za novega?, Verjemi da te bo zjeban cayenne prisel drazje, imas primer doma
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 330
  • Lokacija: Ljubljana

#3858

Ob brata prjatlu je na temu modelu cayena sla sredinska konzola strosek 5k€ (1.lastnik).
Je mel pa vso mozno opremo pa turboS je bil
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 776
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#3859

Ja za Cayenna se bi sam kar dobro pozanimal kater letnik, model in motor bi izbral pri nekomu ki se malo spozna. Verjemem da so na splošno OK. Vem da so imeli določeni S-i hude težave z obrabo cilindrov, spet določeni Turboti druge težave... se mi ne da googlat. Pri vsej elektroniki se tudi komot čemu mal zmeša, pa avtomatik kot avtomatik... 

Glede na ceno rabljenih ne bi rekel ravno da so to avti tipa tankaj in vozi. Statistike in te strani z avto-nasveti pa so itak 90% bullshit-a



Urejal bvogri, 16.06.2019, 18:41.

Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 131
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#3860

Saj če nimaš dveh levih rok in se malo spoznaš na mehaniko in elektriko si lahko veliko sam narediš. Recimo z E39 nisem imel nič posebnega. No raztezna posoda in hladilnik sta bila rak rana zmeraj ampak to se je zamenjalo strošek je bil 230€ in od takrat naprej le redni servisi. Boljšega avta od tega nisem imel in je bil kot tank. Zmeraj mi je bilo žal, da sem ga prodal.

 

O E60 530d sem prebral ogromno in če se servisi menjalnika in motorja delajo ob pravilni kilometrini bi tudi moral mehansko biti skoraj bulletproof. OK ketna je pač do 270k zdržala kar tudi ni tako slabo vendar bo šla iz preventive na menjavo. Wandler je spet potrošna roba in če želiš avtomatika lahko tudi to odpoved pričakuješ vendar ob pravilni menjavi olja, karterja z filtrom, tesnil mehatronike naj nebi bilo težav. Pod pogojem, da se uporablja ZF olje in se ga menja najkasneje do 60k km oziroma prej če se vozimo bolj športno. Potem pa je še oddušnik na katerega vsi pozabljajo in je kar kritičen del opreme kateri stane drobiž v primerjavi kako škodo lahko naredimo če se ga ne zamenja oziroma novejšega ne očisti. Lopute grejo tudi preventivno ven, da nebi slučajno katera pristala v cilindru. Je pa najbolje pri kupljenem vozilo takoj naredit servis na motorju in avtomatskem menjalniku, ker nikoli ne moreš zaupat osebi pa še mirneje spiš. BMW-jebi 3.0 motorji so super če se za njih pravilno skrbi in potem tudi težav ni. Dobim ošpice, ko nekdo reče da olje menjajo na 50k km in ne do 15k km saj ni čudno, da potem utrga ketno in uniči ležaj na gredi.

 

Je pa tudi spisek določene opreme katere pa se je bolje vseeno ognit pri nakupu :-D

 

Če pa crkne CCC daš popravit ali nadgradiš na CIC jebi ga avti so že stari :-D pa še E60 Moptic mi je daleč najlepši in sem si že pred leti vtupil v glavo, da ga kupim.

 

Sicer pa ne kupuj vozila katerega ne moreš servisirat in je izven zmožnosti. Če ga pa lahko pa tudi ni problem ker si tak avto kupiš zaradi užitka in ne zaradi prevoznega sedstva.

 

Saj za Waklov motor so tudi vsi bili pametni. Motor je bil bomba dokler je delal :laugh ampak motor ne crkne samo tesnila popustijo katera so cirka 200€ to se zamenja in gasa. Problem pa je v naših mehanikih ker tega motorja ne poznajo in ne upajo razdreti. Na tuji sceni pa imaš predelane motorje z keramični tesnili, dodanim enim ali dvem rotorjem in je to povsem drug avto. In RX8 sem spet kupil zaradi veselja in ni mi žal. Sem pa ga na koncu prodal krepko pod ceno, ker je popustilo bočno tesnilo zaradi pooblaščenih "pametnih" mehanikov.


Prikaži več možnosti