Saj če nimaš dveh levih rok in se malo spoznaš na mehaniko in elektriko si lahko veliko sam narediš. Recimo z E39 nisem imel nič posebnega. No raztezna posoda in hladilnik sta bila rak rana zmeraj ampak to se je zamenjalo strošek je bil 230€ in od takrat naprej le redni servisi. Boljšega avta od tega nisem imel in je bil kot tank. Zmeraj mi je bilo žal, da sem ga prodal.
O E60 530d sem prebral ogromno in če se servisi menjalnika in motorja delajo ob pravilni kilometrini bi tudi moral mehansko biti skoraj bulletproof. OK ketna je pač do 270k zdržala kar tudi ni tako slabo vendar bo šla iz preventive na menjavo. Wandler je spet potrošna roba in če želiš avtomatika lahko tudi to odpoved pričakuješ vendar ob pravilni menjavi olja, karterja z filtrom, tesnil mehatronike naj nebi bilo težav. Pod pogojem, da se uporablja ZF olje in se ga menja najkasneje do 60k km oziroma prej če se vozimo bolj športno. Potem pa je še oddušnik na katerega vsi pozabljajo in je kar kritičen del opreme kateri stane drobiž v primerjavi kako škodo lahko naredimo če se ga ne zamenja oziroma novejšega ne očisti. Lopute grejo tudi preventivno ven, da nebi slučajno katera pristala v cilindru. Je pa najbolje pri kupljenem vozilo takoj naredit servis na motorju in avtomatskem menjalniku, ker nikoli ne moreš zaupat osebi pa še mirneje spiš. BMW-jebi 3.0 motorji so super če se za njih pravilno skrbi in potem tudi težav ni. Dobim ošpice, ko nekdo reče da olje menjajo na 50k km in ne do 15k km saj ni čudno, da potem utrga ketno in uniči ležaj na gredi.
Je pa tudi spisek določene opreme katere pa se je bolje vseeno ognit pri nakupu
Če pa crkne CCC daš popravit ali nadgradiš na CIC jebi ga avti so že staripa še E60 Moptic mi je daleč najlepši in sem si že pred leti vtupil v glavo, da ga kupim.
Sicer pa ne kupuj vozila katerega ne moreš servisirat in je izven zmožnosti. Če ga pa lahko pa tudi ni problem ker si tak avto kupiš zaradi užitka in ne zaradi prevoznega sedstva.
Saj za Waklov motor so tudi vsi bili pametni. Motor je bil bomba dokler je delalampak motor ne crkne samo tesnila popustijo katera so cirka 200€ to se zamenja in gasa. Problem pa je v naših mehanikih ker tega motorja ne poznajo in ne upajo razdreti. Na tuji sceni pa imaš predelane motorje z keramični tesnili, dodanim enim ali dvem rotorjem in je to povsem drug avto. In RX8 sem spet kupil zaradi veselja in ni mi žal. Sem pa ga na koncu prodal krepko pod ceno, ker je popustilo bočno tesnilo zaradi pooblaščenih "pametnih" mehanikov.
Naceloma se olje pri Zf-u mena na 80-120k km ni potrebe dajat 400€ vsakih 60k km