Me zanima kako bo na mojem F31, ko bom montiral zimski komplet z rabljenimi original BMW ventilčki. Menda jih ni potrebno programirati, ker so original, bomo videli.
seveda jih ni treba,ker s fabrke vn pridejosprogramirani.
#21
seveda jih ni treba,ker s fabrke vn pridejosprogramirani. |
Prikaži več možnosti
|
#22
Vsekakor poročaj. |
Prikaži več možnosti
|
#23
očitnose jim ne da delat :( |
Prikaži več možnosti
|
#24
še sem prašal tipa, če morda on ne ve, pa da vseeno to imajo, ker sem slišal da imajo, pa je trdil da nimajo s tem izkušenj. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Bom poročal, ampak jaz jih montiram šele ko so na cesti zimske razmere in ne 15 11. Kupil sem 17" platišča z ventilčki od forumaša in mi je zatrdil, da samo premenjam in to je to. Me prav zanima |
Prikaži več možnosti
|
#26
|
Prikaži več možnosti
|
#27
Zimski komplet je namontiran. Moral sem le ponastaviti in normalno prikazuje tlak v pnevmatikah. Zanimivo da tudi sam zazna kje je katero kolo.
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Zaletav kot sem in navajen od prej, sem si ravno par dni nazaj namontiral nove gume na nove feltne brez senzorskih ventilov. Ker bi prvotne kar pustil na sedaj zimskem kompletu sem v ta iskalnik (https://www.etkbmw.com) vpisal VIN in prišel do serijske kosa (ventilčka s senzorjem - 36106881890) ki je enaka tem: http://www.ebay.com/itm/252908622373?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Moram biti še na kaj pozoren, da ne bom gum lupil s felten 2x namesto 1x? Kako sploh lahko prodajajo ca. 4x ceneje original kose? |
Prikaži več možnosti
|
#29
Morda zato, ker so vseeno 3x dražji od tistih dva posta višje? |
Prikaži več možnosti
|
#30
Ja ampak tisti zgoraj za 12€/kom ne pašejo na avte od 2014 naprej. Tile, ki sem jih naročil delajo BP in so bili najcenejše kar sem lahko našel med novimi originalnimi kosi. |
Prikaži več možnosti
|
#31
O fak, res je - kaj pa so zdaj spet vgradili v nove senzorje, da so toliko dražji od starih? Diamante v titanovi srajčki? |
Prikaži več možnosti
|
#32
Vulkanizer pri B&F mi je rekel, da se drugih kot originalnih TPMS senzorjev ne da sprogramirati - ali to drži?
Da so probali z replikami in da ni šlo in da mora biti nujno original in da to velja le za BMW.
Torej senzor gre "1 na 1" in tudi menjava komplet kolesa spredaj zadaj ne gre brez programiranja.
Vaše izkušnje, mnenja, znanja...? |
Prikaži več možnosti
|
#33
Mislim, da tole ne bo držalo. Jaz imam že model, kjer senzor ni na ABS-u. Sem nabavil 'replike' in so mi jih že poslali sprogramirane. Vulkanizer ne rabi nič programirat in razmišljat, samo montira in po nekaj kilometrih ceste se vse samo upari in lepo dela, tudi ko menjaš ob sezonah gume se spet vse samo nazaj upari.... |
Prikaži več možnosti
|
#34
se močno strinjam s tabo oz mi je tako logično
Torej ti v iDrive kaže tlak za vsako kolo?
Kaj si kupil od replik? - Najbrž je le frekvenca senzorja tista, ki je pomembna ali...? |
Prikaži več možnosti
|
#35
Pozdravljen.
Najprej je odvisno od tipa TPMS senzorjev ki jih imaš. BMW uporablja 3 ali 4 tipe odvisno od tipa vozila. Nekateri senzorji merijo tudi temperaturo - poleg tlaka.
Za popolnoma vse se dobi nadomestke - na e-bayju ali pri kakšnem boljšem vulkanizerju.
Ampak ko pridemo do cene se ustavi. Namreč tudi nadomestki niso poceni - recimo da so okrog 45 EUR/kos - original pa več - nekje 75 EUR z dobrim popustom na BMW - cena je spet odvisna od tipa.Občasno se na netu pojavi tudi ponudba, ko jih dobiš za 20 EUR/kos ali pa kakšne rabljene. V originalih so uporabljene litijeve baterije, doba delovanja vsaj 6 let.
Kar se tiče parjenja z avtomobilom - nekateri potrebujejo parjenje preko testerja ( par modelov ) večinoma pa ne. Je pa potrebno mogoče 2x oziroma 3x resetirati zadevo, če v prvo ne deluje.
Tako je, pri neoriginalnih senzorjih nastavi vulkanizer frekvenco, da je enaka tvojemu letnemu setu/nastavitvam avtomobila. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Ja, idrive kaže tlak za vsako kolo, vsa kolesa so zelena. Možno je nastavit da kaže tudi temperaturo vsakega kolesa. Ne spomnem se firme kje sem kupil, nekje v sloveniji na spletu, so pa bli 40€ / kos. Sem pa dobavitelju povedal kakšen avto imam in je poslal že sprogramirane. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Ja sedaj imam prikaz temperature in tlaka...
Ok, potem pa tale vulkanizer ni čisto seznanjen s stanjem... Urejal Jani, 05.12.2017, 11:37. |
Prikaži več možnosti
|
#38
univerzalni ventili stanejo med 30 pa 40 eur za kos |
Prikaži več možnosti
|
#39
Pizda materina tem dilerjem, sem kupil rabljene feltnge brez ventilčkov, pa sem si pridelal 200 eur dodatnega stroška. No pa na sebe sem tud jezen, ka nisem bil pozoren na tole. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#40
Kje si kupil? Mogoče za ostale, da se ne opečejo... |
Prikaži več možnosti
|