Skoči na vsebino

 

Klub 500.000 :)

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
56 odgovorov v temi
sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 334
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#41

No tole na tehničnih je bolj tak tak... mene je samo od daleč vprašal, kolko km ima, pol je pa kr zaokrožil cifro.


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 025
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#42

Vprašanje je tudi koliko članov v SLO ima tale klub, pa tega sploh ne vejo  :-D


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

No tole na tehničnih je bolj tak tak... mene je samo od daleč vprašal, kolko km ima, pol je pa kr zaokrožil cifro.

Tudi to je boljše kot nič, komu se pa da vsakih vrtet števec oziroma lagat - praksa kaže, da zadeva deluje  :ok2

Urejal Nixxon, 21.03.2018, 06:43.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Poslanec
Poslanec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 499
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: M4,M3

#44

http://www.triglav-a...-s-razred-s-320
Kupim csl platišča za M3 ---> ps me!
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 660
  • Lokacija: Ljubljana

#45

50.000 € ni nič takšnega pri 1.000.000 km. Že samo 70 oljnih servisov stane slabih 10.000 €, kje so še ostale stvari. 
Moja statisika kaže na 2-krat večjo številko, res pa je, da so poleg še gume in kakšna nadgradnja.


Se pravi 5.000 eur vsakih 100.000km.... za vzdrzevanje. Eni bi rekli da je uber drago...
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 069
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#46

Se pravi 5.000 eur vsakih 100.000km.... za vzdrzevanje. Eni bi rekli da je uber drago...


Pri tako starem avtu in kulturi vzdrževanja je to čisto ugibanje. Če si lastnik od novega, je 5000 nemogoča številka. Je pa res, da stroški pri tako visoki kilometrini lahko eksponentno rastejo in bi se znesku pri 1.000.000 km lahko približal. Jaz sem pri 300.000 komaj na 1.500. ;)

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 660
  • Lokacija: Ljubljana

#47

Se prav si dva servisa naredil do 300.000 pa prve gume mas gor :-)
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 069
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#48

Aja. Eh. Pardon, 1500 letno. Sem se malo zakalkuliral. Se vidi, da sem na dopustu. :skrbast
5000 je kar realna oz. kar ugodna številka. Zdaj veš, zakaj je to top BMW. :ok2

Ampak če je avto nov, pa 5000 že težko zapraviš. Rabiš tri oljne servise in tri komplete gum. Potem je pa dosti odvisno od modela in opreme.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 133
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#49

10000€ za 70 oljnih servisov?? To je dobrih 140€ za olje in oljni filter?? Drago full. Jaz dam za mali servis z vsemi filtri in oljem 170€ za bmw F10, 3.0d. Za X3 in za zeninega F20 pa se vsaj 20€ manj.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 069
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#50

To je mišljeno kot povprečni znesek za intervalni servis. Torej vključuje vse filtre in tekočine.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 660
  • Lokacija: Ljubljana

#51

Eno je menjava olja eno je pa servis. Menjava olja zame mi servis ampak samo pol servisa. Ce se pogleda cel avto, preveri zavore, priklopi motor na tester, podvozje, pregled vpoklicov, prevetivne menjave ali kontrole dolocenih delov, recimo raztezek verige, klima, dpf delovanje, tesnenje komponent. To je servis. Zato pa se trgajo ketne in gorijo motorji ker se olje zamenja v 5 minutah pa gas.
Prikaži več možnosti
    • nightmare in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 133
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#52

+1

Predvsem pri avtih z vec kilometri bi bilo fajn upostevat zgoraj napisano.
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 756
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#53

+1

Predvsem pri avtih z vec kilometri bi bilo fajn upostevat zgoraj napisano.

Pri vseh avtih je treba upoštevat zgoraj napisano. Zato pa je tako kot je, stanje rabljenih vozil v SLO je porazno.


27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti
    • rockson, LEO37 in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 133
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#54

@bizdam zakaj pri vseh?? Pri novem avtu pa res ni potrebno ob vsaki menjavi olja se merit raztezek verige, pa tudi preventivne menjave dolocenih komponent so pri novih avtih brez smisla.

Sem ze napisal v eni temi, moj bmw f10 ima trenutno 278k km, star je 4 leta, pa je avto kot nov. Do danes se brez nekih izrednih vlaganj. Res pa, da olje in oljni filter menjam 2-3 krat letno. Enkrat letno pa vsi ostali filtri. Veriga se je do zdaj merila samo enkrat, mislim da je imel takrat nekaj manj kot 200k km na stevcu. Sklopka in turbina sta se prvi. Me pa caka naslednji mesec preventivni servis menjalnika in menjava zavor.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 331
  • Lokacija: Ljubljana

#55

@bizdam zakaj pri vseh?? Pri novem avtu pa res ni potrebno ob vsaki menjavi olja se merit raztezek verige, pa tudi preventivne menjave dolocenih komponent so pri novih avtih brez smisla.
Sem ze napisal v eni temi, moj bmw f10 ima trenutno 278k km, star je 4 leta, pa je avto kot nov. Do danes se brez nekih izrednih vlaganj. Res pa, da olje in oljni filter menjam 2-3 krat letno. Enkrat letno pa vsi ostali filtri. Veriga se je do zdaj merila samo enkrat, mislim da je imel takrat nekaj manj kot 200k km na stevcu. Sklopka in turbina sta se prvi. Me pa caka naslednji mesec preventivni servis menjalnika in menjava zavor.


V kaksni sklopki je govora? A nimas avtomatika v 530d?
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 133
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#56

Ja avtomatik je ampak kolko vem ima tud avtomatski menjalnik sklopko, to je mokra sklopka, ki je mazana z oljem. Kolk se spomnim mi je mehanik pri prvem servisu menjalnika menjal se nek filter in olje, ki podmazuje sklopko.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 754
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#57

Pretvornik navora mislis?
Prikaži več možnosti