Skoči na vsebino

 

Plineks d.o.o. - mojstri ali šalabajzeri?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
184 odgovorov v temi
2002turbo
2002turbo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 630
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E39 535iA, 2002i(v delu)

#41

zadovoljen z delom TRZ  in Hribar avtoservisa v Ljubljani...pri obeh serviserjih imajo mojstra ki ve kaj dela za razliko od nekaterih...pa še razumne cene


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 809
  • Lokacija: Svet

#42

Žalostno je ker so teli kreteni uničili cel trg z LPG-jem v sloveniji, zaradi teh 'strokovnjakov' je ljudi strah plina v avtu pa čeprav je krasna zadeva.

Ja res je. Ker plin je naceloma res super zadeva.


Tako je, se strinjam - ne morem verjet da idioti po vsem tem celo še vedno delajo  :damn  :jok  :blackeye

Haha, ja to je res zanimivo. Ocitno je se dovolj ovc za strizenje. Zal. Ne vem kaj bi clovek naredil da bi to preprecil?

 

V bistvu sem bil tudi sam zaveden. Vedno so me prepricali, da je vse ok, in sem jim verjel. Samo ko tkole nazaj gledam, vidim pravo nategunsko sliko ..


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

V bistvu sem bil tudi sam zaveden. Vedno so me prepricali, da je vse ok, in sem jim verjel. Samo ko tkole nazaj gledam, vidim pravo nategunsko sliko ..

Zaveden? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Ne nisi bil zaveden kolega _peters_, samo napačnemu si verjel. Mar bi poslušal mene, ki sem že leta nazaj na ves glas trobil da se predelava na plin ne splača in ŠE POSEBEJ IZPOSTAVIL da so največji mazači delavci Plineksa. Ne samo enkrat ali dvakrat, to sem na forumu napisal najmanj 30-KRAT! Pa naj gre nekdo preštet, če mi še vedno ne verjamete!

 

Glejte pri meni je tako, jaz z mehaniki sodelujem že preko 20 let in sem se že zelo zgodaj naučil kako ocenit, kdo ima kaj pojma in kdo ne. Zadeva je (vsaj pri meni) zelo preprosta, če mi v kratkem času trije do štirje pojamrajo čez nekoga, je pri meni zgodba zaključena! Seveda se vsak lahko zmoti in vsak kaj zajebe, lahko pa tudi popravi, se opraviči, sprejme reklamacijo in uredi zadevo. Na tak način si kljub napaki ne nakoplje sovražnikov na glavo in ne pride na slab glas. Plineks je bil rekorder, za njega sem praktično ves čas poslušal samo negativne komentarje, to se ne zgodi praktično nikoli, no pri njih se je! Po takem feedbacku je menda še najbolj naivnemu človeku jasno da tam nekaj ne štima, no ali pa tudi ne, ker človekova naivnost in neumnost sta brezmejni.

 

Tako da peters, drugič namesto da rineš sam z glavo skozi zid raje mene vprašaj za nasvet, če ne mene pa koga drugega, ki ima izkušnje. Name so leteli očitki (in še vedno letijo) da nisem imel nobenega avta na plin (mislim imel sem jih dosti, a nobenega dlje časa) in zato nisem verodostojen za to področje. Lepo vas prosim! A po vašem naj grem prostitutko z AIDS-om pofukat da bom samemu sebi in drugim dokazal, da je ta bolezen smrtonosna??! C'mon, grow up! Ko sem se sam odločal med plinom in nafto sem proučil VSO razpoložljivo in dostopno literaturo na tem področju, govoril sem z VSEMI kompetentnimi ljudmi in na koncu ko sem potegnil črto, je vse govorilo v prid nafti - ali bencinu, nikakor pa ne plinu. Obstajajo seveda tudi izjeme, ki pa sem jih naštel par postov nazaj in tega ne bom še enkrat ponavljal.

 

Najbolj smešno od vsega se mi zdi pa to da je bil forum svoj čas poln ljudi ki so se mojemu mnenju posmehovali in/ali so me ignorirali, pa so potem s časom vsi prav na potiho prodali svoje "plinaše" in se zdaj vozijo z dizli. HA?!! Slučajnost verjetno, ane?

 

Glejte fantje, načina delovanja Plineksa definitivno ne podpiram, ste si pa za vse čisto SAMI krivi. Danes je na internetu dostopno popolnoma VSE, jaz sem zadeve več kot lepo razložil, vaša trda glava je bila tista ki je šla na limance, nekateri očitno celo večkrat. In zadeva nikakor ni nedolžna, če se ne motim je priznan plinski mojster na Rudniku (baje edini dober in pošten) naredil celo samomor, zakaj že? Pomojem zato, ker so ga stranke enačile z drugimi plino-nateguni in je on, nedolžen kot je bil, kasiral njihov bes, namenjen drugim! PREKLETO DOBRO VEM KAKO TO GRE, ker sem tudi jaz kot pošten trgovec (verjetno eden redkih, nikakor pa ne edini) deležen besa na račun stotin in tisočev nategunov in barab, s katerimi imam skupno samo to, da opravljamo isti posel! Samo da se jaz ne mislim ubit ker se imam preveč rad in imam karakter iz jekla, HAHAHAHAHAHAHA... mene bo moral kdo fentat če me bo hotel, sam se ne bom!

 

Kar se mene tiče je zadeva zrela za na policijo, ker tale debil iz Plineksa je pomojem vsaj posredno kriv da se je oni poštenjak iz Rudnika ubil, no v naši Banana republiki se seveda ne bo zgodilo nič!

 

Toliko o plinu z moje strani, zaključil pa še nisem, imamo še dosti drugih stvari odprtih in računov neporavnanih (o tem kdo je imel prav mislim, ker nisem nikomur nič dolžen in tudi meni nihče, hvala bogu).


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Istrijan je všeč


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 547
  • Lokacija: Sečovlje - Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#44

prav tem je problem v Slo kdo te bo tožil za 1800 e...ja nekateri hodijo celo leto v službo da prišparajo cca 1800 e...pa takšnih je čezdalje manj...tožit jih pa dotični itak ne more ker niso njemu vgrajevali plina..ampak prejšnjemu lastniku če sem prav razumel....

točno tako, jaz jih ne morem diketno tožit, ampak samo preko tržne inšpekcije lahko grem (ker je moj kolega - prejšnji lastnik vgradil plina pri njih, ne pa jaz).  On je meni prodal avto edino zaradi tega, ker je Plineksu dal dobra 2 jurja € in plin ni nikoli deloval tako kot bi moral, in to od PRVEGA DNEVA. Posledično je bil toliko razoračan nad avtom da enostavno ga ni želel več imeti. Lastnik te E39 je pa bil točnih 11 let, kar ja ni malo!  :damn



Urejal Istrijan, 09.12.2016, 22:31.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 501
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#45

A v Sloveniji si bil ,pa nisi poklical za kavo :fight

 

Ma to z plnom imajo mnogi probleme.

 

Jaz dlje od Velenja sploh ne grem,že cesta je zajebana ko pes. :ok


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 960
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#46

z Jerryjem se ne strinjam.

vsi imajo možnost dizla, potem pa jamrajo kaj vse ne dela in kilometri ne štimajo.

veliko bolje je isti avto kupit na bencin ker ima vedno manj kilometrov in je manj problematičnih faktorjev.

primera:

530d z 250.000km + xxx km (cena cca 7000 €)

530i z 180.000 km relanimi + lpg. (cena cca 6000€ + 1200 € lpg)

 

s katerim se bom vozil brez problemov?

Jaz pravim z drugim.

 

Kdo ti servisira je pa druga zgodba. Če veš da je slab serviser ne greš tja.



Urejal mika2023, 10.12.2016, 07:28.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

z Jerryjem se ne strinjam.

vsi imajo možnost dizla, potem pa jamrajo kaj vse ne dela in kilometri ne štimajo.

veliko bolje je isti avto kupit na bencin ker ima vedno manj kilometrov in je manj problematičnih faktorjev.

primera:

530d z 250.000km + xxx km (cena cca 7000 €)

530i z 180.000 km relanimi + lpg. (cena cca 6000€ + 1200 € lpg)

 

s katerim se bom vozil brez problemov?

Jaz pravim z drugim.

 

Kdo ti servisira je pa druga zgodba. Če veš da je slab serviser ne greš tja.

530i z realnimi 180.000 km lahko ti samo sanjaš za 6.000 eur, za toliko dobiš kvečjemu E39 530i, pa še to zelo težko s temi kilometri.

 

Dizelski motorji v seriji E6x so izredno kvalitetni (sploh prve serije) in deli so skoraj zastonj ker jih je na trgu kot listja in trave, pa še vsak dan se cenijo. Za 99% okvar pri dizlih se da diagnozo postavit v max. 15 minutah in čez par ur je avto popravljen nazaj na cesti z minimalnimi stroški, da ne govorim o tem da zadeve preventivno zrihtaš in imaš potem 5 let mir. Če ti kaj crkne na 530i boš pa iskal kose kot zmešan, razen če nimaš notri starega M54 motorja, za tistega se da vse dobit takoj. 

 

Pri plinu je glavni problem ta da ne gre za original inštalacijo ampak za predelavo, BMW mehaniki takega avta ponavadi sploh videti nočejo in se kar stran obrnejo če ga pripeljaš, če ti kaj crkne bojo vedno rekli da je kriv plin, medtem ko bo vgrajevalec plina trdil nasprotno. Plin je v avtu tujek in je zato komplikacija. Če imaš 3 avtomobile tako kot ti si verjetno lahko privoščiš da se z enim ali dvema voziš medtem ko je preostanek tvojega voznega parka na servisu, če imaš pri hiši en avto pa plin za moje pojme v njem nima kaj iskat, edini opciji sta ali bencin ali dizel.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


andro125
andro125

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 170
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E46 330xi+LPG

#48

 

Pri plinu je glavni problem ta da ne gre za original inštalacijo ampak za predelavo, BMW mehaniki takega avta ponavadi sploh videti nočejo in se kar stran obrnejo če ga pripeljaš, če ti kaj crkne bojo vedno rekli da je kriv plin, medtem ko bo vgrajevalec plina trdil nasprotno. Plin je v avtu tujek in je zato komplikacija. Če imaš 3 avtomobile tako kot ti si verjetno lahko privoščiš da se z enim ali dvema voziš medtem ko je preostanek tvojega voznega parka na servisu, če imaš pri hiši en avto pa plin za moje pojme v njem nima kaj iskat, edini opciji sta ali bencin ali dizel.

 

Tako hudo s plinom tudi ni. Jaz sem v zadnjih 3 letih naredil 80.000 km na plin brez vsakega problema na plinski inštalaciji. Samo filtre manjam na 20.000 km in to je to.

Pogoj je seveda da je inštalacija res kvalitetno narejena in nastavljena. Pri meni ni bilo nikakršnih finih nastavitev in dela kot prvi dan ko sem kupil avto, ki je imel plinski sistem že od prej.

V teh treh letih sem samo zaradi tankanja plina namesto bencina zaslužil že celotno vrednst avta.


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 809
  • Lokacija: Svet

#49

Zaveden? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Ne nisi bil zaveden kolega _peters_, samo napačnemu si verjel. Mar bi poslušal mene, ki sem že leta nazaj na ves glas trobil da se predelava na plin ne splača in ŠE POSEBEJ IZPOSTAVIL da so največji mazači delavci Plineksa. Ne samo enkrat ali dvakrat, to sem na forumu napisal najmanj 30-KRAT! Pa naj gre nekdo preštet, če mi še vedno ne verjamete!

 

Glejte pri meni je tako, jaz z mehaniki sodelujem že preko 20 let in sem se že zelo zgodaj naučil kako ocenit, kdo ima kaj pojma in kdo ne. Zadeva je (vsaj pri meni) zelo preprosta, če mi v kratkem času trije do štirje pojamrajo čez nekoga, je pri meni zgodba zaključena! Seveda se vsak lahko zmoti in vsak kaj zajebe, lahko pa tudi popravi, se opraviči, sprejme reklamacijo in uredi zadevo. Na tak način si kljub napaki ne nakoplje sovražnikov na glavo in ne pride na slab glas. Plineks je bil rekorder, za njega sem praktično ves čas poslušal samo negativne komentarje, to se ne zgodi praktično nikoli, no pri njih se je! Po takem feedbacku je menda še najbolj naivnemu človeku jasno da tam nekaj ne štima, no ali pa tudi ne, ker človekova naivnost in neumnost sta brezmejni.

 

Tako da peters, drugič namesto da rineš sam z glavo skozi zid raje mene vprašaj za nasvet, če ne mene pa koga drugega, ki ima izkušnje. Name so leteli očitki (in še vedno letijo) da nisem imel nobenega avta na plin (mislim imel sem jih dosti, a nobenega dlje časa) in zato nisem verodostojen za to področje. Lepo vas prosim! A po vašem naj grem prostitutko z AIDS-om pofukat da bom samemu sebi in drugim dokazal, da je ta bolezen smrtonosna??! C'mon, grow up! Ko sem se sam odločal med plinom in nafto sem proučil VSO razpoložljivo in dostopno literaturo na tem področju, govoril sem z VSEMI kompetentnimi ljudmi in na koncu ko sem potegnil črto, je vse govorilo v prid nafti - ali bencinu, nikakor pa ne plinu. Obstajajo seveda tudi izjeme, ki pa sem jih naštel par postov nazaj in tega ne bom še enkrat ponavljal.

 

Najbolj smešno od vsega se mi zdi pa to da je bil forum svoj čas poln ljudi ki so se mojemu mnenju posmehovali in/ali so me ignorirali, pa so potem s časom vsi prav na potiho prodali svoje "plinaše" in se zdaj vozijo z dizli. HA?!! Slučajnost verjetno, ane?

 

Glejte fantje, načina delovanja Plineksa definitivno ne podpiram, ste si pa za vse čisto SAMI krivi. Danes je na internetu dostopno popolnoma VSE, jaz sem zadeve več kot lepo razložil, vaša trda glava je bila tista ki je šla na limance, nekateri očitno celo večkrat. In zadeva nikakor ni nedolžna, če se ne motim je priznan plinski mojster na Rudniku (baje edini dober in pošten) naredil celo samomor, zakaj že? Pomojem zato, ker so ga stranke enačile z drugimi plino-nateguni in je on, nedolžen kot je bil, kasiral njihov bes, namenjen drugim! PREKLETO DOBRO VEM KAKO TO GRE, ker sem tudi jaz kot pošten trgovec (verjetno eden redkih, nikakor pa ne edini) deležen besa na račun stotin in tisočev nategunov in barab, s katerimi imam skupno samo to, da opravljamo isti posel! Samo da se jaz ne mislim ubit ker se imam preveč rad in imam karakter iz jekla, HAHAHAHAHAHAHA... mene bo moral kdo fentat če me bo hotel, sam se ne bom!

 

Kar se mene tiče je zadeva zrela za na policijo, ker tale debil iz Plineksa je pomojem vsaj posredno kriv da se je oni poštenjak iz Rudnika ubil, no v naši Banana republiki se seveda ne bo zgodilo nič!

 

Toliko o plinu z moje strani, zaključil pa še nisem, imamo še dosti drugih stvari odprtih in računov neporavnanih (o tem kdo je imel prav mislim, ker nisem nikomur nič dolžen in tudi meni nihče, hvala bogu).

Jerry, jaz sem imel se en plineksov sistem (vgadil ga v Kamniku, pri bivsjem Sitarju). In je sluzil ODLICNO. To samo spet dokazuje da je vazno kako je vgrajeno in ne sam sistem kot tak.

 

Zato sem se odlocil spet za plinex. Tokrat ne da bi sel v Kamnik - kjer sem bil zadovoljen - sem hotel biti pameten in sel direkt v Misinjo, da bo ja TOP. No potem je plinski sistem delal par let kar OK, samo vgradnja pa je bila katastrofalna. To zdaj vidim, takrat pa tega nisem.

 

Drugace pa sem jaz to vgradil v BMW ze leta 2010 ... Takrat se se ni tako govorilo o Plineksu ...

 

Skratka PRINS ali raje nic.



Urejal _peters_, 10.12.2016, 19:23.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 809
  • Lokacija: Svet

#50

Tako hudo s plinom tudi ni. Jaz sem v zadnjih 3 letih naredil 80.000 km na plin brez vsakega problema na plinski inštalaciji. Samo filtre manjam na 20.000 km in to je to.

Pogoj je seveda da je inštalacija res kvalitetno narejena in nastavljena. Pri meni ni bilo nikakršnih finih nastavitev in dela kot prvi dan ko sem kupil avto, ki je imel plinski sistem že od prej.

V teh treh letih sem samo zaradi tankanja plina namesto bencina zaslužil že celotno vrednst avta.

:beer


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#51

Jerry, jaz sem imel se en plineksov sistem (vgadil ga v Kamniku, pri bivsjem Sitarju). In je sluzil ODLICNO. 

BIVŠI sitar? Zakaj bivši, ne dela več?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#52

BIVŠI sitar? Zakaj bivši, ne dela več?

delavnica na kamniški oboznici je mesto duhov :eek :eek :eek


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 698
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#53

Kolega ima E60 530i + LPG. :)

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 270
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#54

Naš Megane je bil predelan pri 75.000 pri plineksu, sedaj jih ima 155.000. Midva sva jih od tega zaenkrat naredila 30 tisoč povsem BP.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 800
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#55

en forumaš je tukaj plin rešil. kot sem razumel je bil zadovoljen ne vem pa kako se je na dolgi rok obneslo.
 
http://www.ricambiga...0/homepage.ashx


Ta forumas sem bil jaz :) Hvala vsem (@istrijan in @ily) se enkrat (Italjanscina mi je res slabsa stran) :ok

Kot ze petnajstic pisem...plin je bil vgrajen v avtu ko sem ga kupil. Instaliral ga je clovek v Sloveniji, ki je pa zal pokojni.

Plin se je od mojega prevzema avta vgaseval ali pa se ni hotwl prizgat. Potem mi je okoli septembra "rasturilo" eno cevko ki vodi direktno na dizno, mi je eden vecjih servisov za plin v zagrebu to zacasno pokrpal. Potem je avto zacel vgasevat-prvo na plin, potem tudi na bencin, ugotovi @Mihold da so Co2 vrednosti presezene na plinu. Izklopim sistem in ugotavljam zakaj avto se vedno tu pa tam noce laufat po 8 cilindrih. Ugotovimo da sem s tem ko sem dal bolj "mocne" svecke (NGK Irridium IX, Laser Cut) sem pospesil obrabo cinspul - res je, te svecke imajo vecjo razdaljo med elektrodo in maso (zaradi boljsega vziga, ki ga plin definitivno rabi) - zamenjam cinspulo avto dela bp, vendar plina se vedno nisem vklapljal. Skoraj 8 mesecev na bencin potem pa najdem tega mojstra v Italiji. Prisel tja, prvi vtisi super. Oce je glavni sin pod njim, slednji zna celo anglesko, tako da je komunikacija sla skozi. 4 ure zadeva je bila porihtana. Odnos super, profesionalnost na nivoju. Lo bo cas za plinski servis, me vidijo samo tam. Bom pa zmenjal celotni sistem z novejsim modelom, seveda tekoca faza. Priporocam!

Je pa res kot je @voith napisal. Vse potencialne hibe motorja, ki ali so aktualne ali bi se zacele cez cas kazati, bo plin povdaril na n potenco. Obstaja se en dober servis pri bas (baje), kjer vgrajujeo samo Prins ce se ne motim.

Urejal MajoR, 11.12.2016, 10:47.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • sash in Istrijan uporabnikom je všeč to sporočilo


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#56

Kako te mojstri vžig na plinu nastavijo? Gorivo je eno, to dela tudi če fališ +/- 10%, za vžig pa to glih ne vela.
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 690
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#57

Pri našem Ex Volvoru je bila prav tako inštalacija pri Plineksu narejena katastrofalno. Nategnili so nas že s starim sistemom. Kabli so bili potegnjeni čez cel motor kar kakor pade. Na izmenjevalcu je puščal antifriz. 

Seveda je avto od vgradnje na plin rad torkiral. Enako 2 izleta v Mislinjo potem pa se je prodal. Na njihovi strani pa 100 izgovorov. Da je mehanik ugotovil da je slab senzor mrtve točke, spet drugič je bil LMM....



Urejal bvogri, 12.12.2016, 05:10.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 632
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#58

točno tako, jaz jih ne morem diketno tožit, ampak samo preko tržne inšpekcije lahko grem (ker je moj kolega - prejšnji lastnik vgradil plina pri njih, ne pa jaz).  On je meni prodal avto edino zaradi tega, ker je Plineksu dal dobra 2 jurja € in plin ni nikoli deloval tako kot bi moral, in to od PRVEGA DNEVA. Posledično je bil toliko razoračan nad avtom da enostavno ga ni želel več imeti. Lastnik te E39 je pa bil točnih 11 let, kar ja ni malo!  :damn


Kako jih ti ne moreš tožit, saj garancijo ima plinska napeljava, ne pa prejšnji lastnik. Ti si novi lastnik tega sistema, ki je še v garanciji. Imaš garancijski list in to je to.

Se pa strinjam da ne voziš avta tja, prej ti bodo še kaj uničili.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 547
  • Lokacija: Sečovlje - Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#59

Tudi če lahko tožim, verjetno ne bom ker enostavno se mi ne da (res nimam ni volje ne časa). Priznam da ni to pravi pristop in da s tem Plineks "zmaguje" po celi črti. Prejšnji lastnik avta, ki je Plineksu res pustil dobra dva čuka € je enostavno obupal nad avtom in ga prodal meni, jaz pa njegovem mestu vsekakor ne bi si pustil (ker 2k€ zame ni zanemarljiv strošek) in bi jim hebal mater skor vsak dan! 

 

Malo sem naštudiral HRV forume in se vsi strinjajo s tem, da je servis BOYSKI (Potpićan - Istra) daleč najboljši za plinske instalacije na področju Hrvaške, ter so že reševali sranja od Plineksa in G1. Danes jih bom verjetno poklical in si rezerviral termin, da se zadeva dokončno reši in mirno vozim naprej.



Urejal Istrijan, 12.12.2016, 12:30.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, MajoR in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 895
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#60

Če se jim naredi dovolj slabe reklame, jim boš še največ minusa naredil :ok


Prikaži več možnosti