Skoči na vsebino

 

Plineks d.o.o. - mojstri ali šalabajzeri?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
184 odgovorov v temi
Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 551
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#61

Evo...dobil termin pri Boyskemu....in to "sele" 19.1.2017....ce sem zelel ob sobotah bi bil na vrsti sele marca meseca....skratka, zelo profesionalni ze ob prvem telefonskem pogovoru...do takrat se bo avto vozil na benz.

 

Vprasali so mi vse kar se da od avta....model, leto izdelave, kateri motor, katera plinska instalacija (marka & model), servisi, simptomi & napake, mesto vgradnje itd....

 

Ker sem jim govoril v istrskem dialektu sva takoj ratala prijatelja ter smo si nekaj vec povedali...se posebej so se smejali ob besedi "Plineks", ces da nikoli ne vedo kaj pricakovati od njih ter od "sosedov" na splosno...za njih so SLO avti  "svaka vetura, nova avantura" :-D  tako da pustimo se presenetiti.

 

samo za info....pri vsaki stranki zelijo cim vec info, ker zelijo bit pripravljeni na obisk v servisu, in do takrat si ze v naprej zrihtajo vse mozne rezervne dele, ki bi lahko bili predmet zamenjave pri samem servisu...zelo pohvalno! :ok   



Urejal Istrijan, 12.12.2016, 16:30.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 836
  • Lokacija: Svet

#62

BIVŠI sitar? Zakaj bivši, ne dela več?

Ne vem, pomoje so imel se druge fore. Ampak plin so mi vgradili brezhibno!


delavnica na kamniški oboznici je mesto duhov :eek :eek :eek

Zalostno ja.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 836
  • Lokacija: Svet

#63

Tudi če lahko tožim, verjetno ne bom ker enostavno se mi ne da (res nimam ni volje ne časa). Priznam da ni to pravi pristop in da s tem Plineks "zmaguje" po celi črti. Prejšnji lastnik avta, ki je Plineksu res pustil dobra dva čuka € je enostavno obupal nad avtom in ga prodal meni, jaz pa njegovem mestu vsekakor ne bi si pustil (ker 2k€ zame ni zanemarljiv strošek) in bi jim hebal mater skor vsak dan! 

 

Malo sem naštudiral HRV forume in se vsi strinjajo s tem, da je servis BOYSKI (Potpićan - Istra) daleč najboljši za plinske instalacije na področju Hrvaške, ter so že reševali sranja od Plineksa in G1. Danes jih bom verjetno poklical in si rezerviral termin, da se zadeva dokončno reši in mirno vozim naprej.

 


Evo...dobil termin pri Boyskemu....in to "sele" 19.1.2017....ce sem zelel ob sobotah bi bil na vrsti sele marca meseca....skratka, zelo profesionalni ze ob prvem telefonskem pogovoru...do takrat se bo avto vozil na benz.

 

Vprasali so mi vse kar se da od avta....model, leto izdelave, kateri motor, katera plinska instalacija (marka & model), servisi, simptomi & napake, mesto vgradnje itd....

 

Ker sem jim govoril v istrskem dialektu sva takoj ratala prijatelja ter smo si nekaj vec povedali...se posebej so se smejali ob besedi "Plineks", ces da nikoli ne vedo kaj pricakovati od njih ter od "sosedov" na splosno...za njih so SLO avti  "svaka vetura, nova avantura" :-D  tako da pustimo se presenetiti.

 

samo za info....pri vsaki stranki zelijo cim vec info, ker zelijo bit pripravljeni na obisk v servisu, in do takrat si ze v naprej zrihtajo vse mozne rezervne dele, ki bi lahko bili predmet zamenjave pri samem servisu...zelo pohvalno! :ok   

U tole pa je profesionalni odnos .. No me res zanima ce bos tako zadovoljen tudi po obisku. Kapo dol pol.



Urejal _peters_, 12.12.2016, 17:18.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Plin se je od mojega prevzema avta vgaseval ali pa se ni hotwl prizgat. Potem mi je okoli septembra "rasturilo" eno cevko ki vodi direktno na dizno, mi je eden vecjih servisov za plin v zagrebu to zacasno pokrpal. Potem je avto zacel vgasevat-prvo na plin, potem tudi na bencin, ugotovi @Mihold da so Co2 vrednosti presezene na plinu. Izklopim sistem in ugotavljam zakaj avto se vedno tu pa tam noce laufat po 8 cilindrih. Ugotovimo da sem s tem ko sem dal bolj "mocne" svecke (NGK Irridium IX, Laser Cut) sem pospesil obrabo cinspul - res je, te svecke imajo vecjo razdaljo med elektrodo in maso (zaradi boljsega vziga, ki ga plin definitivno rabi) - zamenjam cinspulo avto dela bp, vendar plina se vedno nisem vklapljal. Skoraj 8 mesecev na bencin potem pa najdem tega mojstra v Italiji. Prisel tja, prvi vtisi super. Oce je glavni sin pod njim, slednji zna celo anglesko, tako da je komunikacija sla skozi. 4 ure zadeva je bila porihtana. Odnos super, profesionalnost na nivoju. Lo bo cas za plinski servis, me vidijo samo tam. Bom pa zmenjal celotni sistem z novejsim modelom, seveda tekoca faza. Priporocam!

In kaj je bilo narobe?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#65

No da jat javim klicem na plineks oz. Pol slovenije nuben noce oz. 2700€ za plinsko instalacijo za opel insinio 2.0turbo fsi motor oz.direktni vbrizg. No najdem na tem forumu kako eden od uporabnikov foruma hvali avtoservis Nuni iz Bih. Najdem kontakt ga kontaktiram. V cetrtek avto peljal dol. Prvo moje vprasanje ali je dobro plin vgraditi v ta avto oz. ta motor? Se nasmeje in prav ni to tak bau bau kot vi v sloveniji gledate na to. Vgradil mi je AC STAG 400 plinska napeljava ki med voznjo na plin tudi porablja gorivo, kaksen liter na 100km da maze ventile. Prvih 500km lepa voznja nic ni izgubil na moci. Bomo videli naprej. Cena je bila 950€ z placanim hotelom za dve osebe in renta car. Evo se par slikc. Moje mnenje ce ze hocete kej tazga delati v avto ali italija, hrvaska ali bosna. Evo par slik nevem samo zakaj mi ta blesav iphone obraca slike! No se ta informacija 320km sva nardila za nekih 10-11€ v bosno govorim ko je plin 0.40 centa

Pripete slike za predogled

  • IMG_0857.JPG
  • IMG_0853.JPG
  • IMG_0851.JPG
Prikaži več možnosti
    • sash in Istrijan uporabnikom je všeč to sporočilo


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#66

Kako je pa s homologacijskimi papirji pri tej firmi v Bosni... dobiš vse kar rabiš, da urediš homologacijo v SLO?


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#67

Kako je pa s homologacijskimi papirji pri tej firmi v Bosni... dobiš vse kar rabiš, da urediš homologacijo v SLO?


Papirje dobis v zagrebu tocno jankomir, prides ke naredi vse papirje in prides v slovenijo. Nismo sli se na homoligacijo. Avtoservis Nuni dela z tem iz hrvaske sodelujeta. Hrvaska ima pa veljavne papirje v slo
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 092
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#68

z tem sistemom sem imel že dva avtomobila ki jima je prežgalo ventile.... tko da če mene uprašaš je tole daleč najslabši model plinske inštalacije kar je mogoče, kar se tiče same naprave in tudi izvedba same inštalacije je na psu,.. poglej si nek avto ki je predelan na plin ne v državah bivše juge. Recimo poglej nekega subaruja ki je predelan ''tovarniško'' (čeprav tov tovarni nepočnejo in imajo zunanje izvajalce za to), skoraj da neveš da ima plin. Plus tega probaj čez kako leto zapreti glavni varnostni ventil na rezevoarju, brez velikih rolcanga nebo šlo, čeprav bi ga moral v primeru nesreče zapreti z lahkoto z roko,... uglavnem ni zastonj 3x cenejši in brez homologacije....


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#69

z tem sistemom sem imel že dva avtomobila ki jima je prežgalo ventile.... tko da če mene uprašaš je tole daleč najslabši model plinske inštalacije kar je mogoče, kar se tiče same naprave in tudi izvedba same inštalacije je na psu,.. poglej si nek avto ki je predelan na plin ne v državah bivše juge. Recimo poglej nekega subaruja ki je predelan ''tovarniško'' (čeprav tov tovarni nepočnejo in imajo zunanje izvajalce za to), skoraj da neveš da ima plin. Plus tega probaj čez kako leto zapreti glavni varnostni ventil na rezevoarju, brez velikih rolcanga nebo šlo, čeprav bi ga moral v primeru nesreče zapreti z lahkoto z roko,... uglavnem ni zastonj 3x cenejši in brez homologacije....

Na katerih avtih ti je sežgalo ventile?

Tale inštalacija je še vredu narejena napram tistim kar sem že videl.



Urejal blackberet, 24.12.2016, 14:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 421
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#70

Če ti LPG sistem prežge ventile je kriva samo napačna nastavitev doziranja plina. Torej ni kriv sistem ampak monter kateri ni pravilno nastavil računalnika
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#71

Če ti LPG sistem prežge ventile je kriva samo napačna nastavitev doziranja plina. Torej ni kriv sistem ampak monter kateri ni pravilno nastavil računalnika

To je eno drugo je pa zaradi slabega materiala pri določenih znamkah,azijsci imajo z plinom težave in potrebujejo dodatna hlajenja ventiov itd. BMW MB z tem nima problemov.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 092
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#72

na dveh renojih je rpežgalo, inštalacija je slaba ker nima mazanja ventilov ampak za to kao koristi da deluje še malo na bencin,... kr neki. Sodelovc ima na opel antari od sitarja sistem in deluje odlično, mazanje štela lahko sam ali pa avtomatsko inštalacije se skoraj neopazi, sistem pa deluje že preko 100k km BP, edina težava je premali razvoar plina (35l)


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#73

na dveh renojih je rpežgalo, inštalacija je slaba ker nima mazanja ventilov ampak za to kao koristi da deluje še malo na bencin,... kr neki. Sodelovc ima na opel antari od sitarja sistem in deluje odlično, mazanje štela lahko sam ali pa avtomatsko inštalacije se skoraj neopazi, sistem pa deluje že preko 100k km BP, edina težava je premali razvoar plina (35l)

Pač reno saj veš da še brez plina je nonstop nekaj kaj šele z plinom.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Bmw5m
Bmw5m

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: wien
  • Avtomobil: 525d m-optic

#74

z tem sistemom sem imel že dva avtomobila ki jima je prežgalo ventile.... tko da če mene uprašaš je tole daleč najslabši model plinske inštalacije kar je mogoče, kar se tiče same naprave in tudi izvedba same inštalacije je na psu,.. poglej si nek avto ki je predelan na plin ne v državah bivše juge. Recimo poglej nekega subaruja ki je predelan ''tovarniško'' (čeprav tov tovarni nepočnejo in imajo zunanje izvajalce za to), skoraj da neveš da ima plin. Plus tega probaj čez kako leto zapreti glavni varnostni ventil na rezevoarju, brez velikih rolcanga nebo šlo, čeprav bi ga moral v primeru nesreče zapreti z lahkoto z roko,... uglavnem ni zastonj 3x cenejši in brez homologacije....



Kaksne brez homoligacije mal si preber kaj sem napisal da sem dobil vse ustrezne papirje na hrvaskem! Sory ce pa lahko primerjas opla z renaultom pol pa res nevem! Ce dela ze tri leta m5 e60 na ac stage 400 brez bp nevem zkaj en opl nebi. Kar se tice bencinskih motorjov opli niso tolk sfaleni. Pa se neki kolega ma v skodi octaviji 2011 original skoda plin zajebava ga vedno pa je original tocno nevem ime firme plinske instalacije sam vem da je ful znana in priznana na trziscu!

na dveh renojih je rpežgalo, inštalacija je slaba ker nima mazanja ventilov ampak za to kao koristi da deluje še malo na bencin,... kr neki. Sodelovc ima na opel antari od sitarja sistem in deluje odlično, mazanje štela lahko sam ali pa avtomatsko inštalacije se skoraj neopazi, sistem pa deluje že preko 100k km BP, edina težava je premali razvoar plina (35l)


Tud mi imamo ki maze ventile in vbrizgava gorivo imamo tocno shemo kaj in kako deluje tukaj imas li k pa si preberi
http://stag.rs/ac-stag-400-dpi/
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 016
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#75

Kaksne brez homoligacije mal si preber kaj sem napisal da sem dobil vse ustrezne papirje na hrvaskem! Sory ce pa lahko primerjas opla z renaultom pol pa res nevem! Ce dela ze tri leta m5 e60 na ac stage 400 brez bp nevem zkaj en opl nebi. Kar se tice bencinskih motorjov opli niso tolk sfaleni. Pa se neki kolega ma v skodi octaviji 2011 original skoda plin zajebava ga vedno pa je original tocno nevem ime firme plinske instalacije sam vem da je ful znana in priznana na trziscu!

Tud mi imamo ki maze ventile in vbrizgava gorivo imamo tocno shemo kaj in kako deluje tukaj imas li k pa si preberi
http://stag.rs/ac-stag-400-dpi/

Ka bi se ti nauču nma ljpš pisat bi blo pa tud dabra tkaj de vjš!


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


nejc_bmw
nejc_bmw

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bicikel :)

#76

Plin je lahko fajn, lahko pa tudi ne. Dizel je lahko fajn, lahko pa tudi ne.

 

Prvi plin sem vgradil pri G1, ultramoderni sekvenčni in ne vem kakšen še vse super-duper sistem je sicer že v štartu delal brez težav (cukanje ipd), vendar je čez čas (več kot eno leto) začela puščati napeljava in je motor izgubljal hladilno. Tega v štartu nisem opazil, ko pa sem, je bilo že prepozno, saj je že začel kuriti precej olja. Krivec je bil en brezvezen T kos in ker nisem vedel, da bo napaka pri plinski inštalaciji, je niti nismo odkrivali v Celju. To je bilo na Subaruju, krivdo za nekontroliranje hladilne pa lahko pripišem deloma tudi svoji malomarnosti.

 

Sicer pa je večni problem plina pregrevanje glave (ventilov), kar se baje dogaja še posebej rado, če je nastavljena prerevna mešanica. Zato menda Italijani nastavijo raje malo bogatejšo zmes (in se plina malo več pokuri), sistem pa potem dela okej in brez večje škode za motor. No ja, jaz avta z že vgrajenim plinom ne bi več kupil, pa čeprav ni bil veliko "plinsko" vožen. Raje original in ga grem sam predelati. Nikoli več pa ne v SLO, ker tu še nimamo dovolj kilometrine. Pri nas je plin res bolj tako-tako, mojstri, ki bi jim zaupal svoj avto pa so še relativno dragi (Prins okoli 1500 do 2000 eur, če se prav spomnim). Ne pravim, da dobrih pri nas ni, samo jaz ne bi več eksperimentiral z njimi.

 

Mojstri plina so poleg Hrvatov tudi Srbi. Drugi avto sem odpeljal v Beograd. En petek sem se odpeljal dol in v soboto zjutraj oddal avto. Ob dveh je bil poseg gotov, z mehanikom sva šla na testno, plačal sem z gotovino in v roke dobil papirje za vse vgrajene elemente. Če bi bil pameten, bi na meji zadevo že prijavil in ocarinil ter tudi to plačal z gotovino. Pa nisem. Tako sem se s težavo soočil šele pri homologaciji, pri kateri je prvo vprašanje (v kolikor je naprava vgrajena izven EU), če je že plačana carina in ddv? Potem smo nekaj mutili in na koncu sem na vrednost računa doplačal še cca 30 % vrednosti pri neki špedicijski firmi v BTC. Homo-lomo urejena pri LPP, kamor sprva nisem hotel iti (ker kao komplicirajo), ma jih lahko zdaj samo pohvalim. Pri enem drugem tehničnem so ful komplicirali, kao "uuu, treba bo zadeve uradno prevajat, sploh ne vemo, če so to vsi papirji, javte se naslednji teden, pa nam vse papirje puste kle..." Gospod Tomaž na LPP je te iste paprije pregledal v petnajstih minutah in tudi rekel "OK, oglaste se naslednji teden". Strošek (vključno z gorivom, hotelom in cestninami, ddv, carino in homolomo) cca 800 eur pa kusur.

 

Priceless pa je prav to, kar se skriva za oguljeno frazo "tankaj in vozi": zadeva zdaj dela BP že četrto leto in moje izključno mestno povprečje znaša nekaj več kot sedem litrov plina (na črpalki mi je tudi pozimi vselej nekako toplo...) ob tem pa bencina v nasprotju z modernejšimi plinskimi sistemi (tega vselej kurijo, dokler se motor in uparjalnik ne segrejeta na okoli 40 stopinj) ne porabi skoraj nič, saj plin deluje že pri hladnem motorju, le pokuri se ga tako bistveno več. Mazanja ventilov nisem vgradil. Če že, svetujem dražji avtomatski sistem doziranja (a la Prins), saj je tista ročna varianta z odmerjanjem "na šrauf" brez veze - enkrat steče cela doza v prekratkem času, potem malo bolj zapreš, pa nič ne kaplja. Teflone je pa itak zjebalo, ko se je motor pregrel, ne pa zaradi mazanja ventilov.

 

Zadnjič me je nekdo spraševal, če bi dal plin v avto, pa kam. Dvomim da se bo peljal v BG kot sem jaz, pa sem se vseeno pozanimal, koliko bi ga tam prišlo: manj kot 900 za štirivaljni motor in nekaj modernega (sem pozabil točno, kateri sistem je bil ponujen) do slovenske homolomo. Ob takšnih zgodbah kot so tele pri Plineksu, mi kar slabo rata (nekateri znanci so tudi pri G1 imeli podobne avanture) in bi jih človek iz inata p*jebal, a kaj, ko je na svetu toliko lepšega za početi... Zadnji nasvet: ne pasti na foro, da se dajo plinski sistemi brez težav preseliti iz avta v avto, ko ga boste menjali. Poseg niti ni tako poceni in nikjer ni rečeno, da boste imeli za vedno R4 motor. Predvsem pa se ti sistemi stalno modernizirajo in čez nekaj let bodo novejši, varčnejši, bolj avtomatizirani in kaj vem kaj še vse. Z avtom, v katerega daš plin, se je pa itak smiselno čim več prevozit, saj prvih nekaj deset tisoč kilometrov napravo "šele not prinašaš".

 

Istrijan, upam, da boš plin v redu porihtal in se ugodno vozil...



Urejal nejc_bmw, 24.12.2016, 19:07.

Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 551
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#77

 

Istrijan, upam, da boš plin v redu porihtal in se ugodno vozil...

Zdaj se furam na benz do 19.1.2017, ko imam narocen servis pri Boyskemu...upam da se bom ze isti dan peljal domov ter fural na plin :)  ....kar se pa Plineksa tice, END OF STORY :damn  


Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 178
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#78

Ljudje jih nonstop tozijo. V pisarne jih klicejo jezne stranke in jim grozijo oni se pa smejijo, sem videl na lastne oci. 

Jst vam povem cimdlje od Plineksa.



Urejal sema318is, 24.12.2016, 21:16.

Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 985
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#79

Avto ti mora od 12- 15% vec plina pokurit kot bencina, pa ni nobenih problemov z prežganjem ventilov. To bi vsak moral vedeti. Siniša je rekel da so opli za en kurac da jih ne predeluje isto japonski oz. Korejski. Pac niso vrecu imajo druge litine
Prikaži več možnosti


Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#80

Sam sem prvi plinski avto (Renault) predelal leta 2010 pri G1, po nekaj začetnih (po)nastavitvah in menjavi šob je zadeba laufala dobrih 140.000. Sedaj se je avto prodal in upam, da bo tako služil tudi novemu lastniku. Uporabljal sem ga pa res po načelu vozi in tankaj...

 

Sedaj pa imamo Grand Espace, ki ga je predelal Vovk in Trebnjega, sistem je Landirenzo... Inštalacija, bi lahko bila izvedena malo bolj estetsko, ampak deluje pa po prvem mesecu b.p.... in srčno upam, da bo tako ostalo tudi naprej.



Urejal Nejko, 24.12.2016, 23:54.

Prikaži več možnosti