Skoči na vsebino

 

Plineks d.o.o. - mojstri ali šalabajzeri?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
185 odgovorov v temi
sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 300
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#81

Moj 328ci je bil tudi predelan pri G1 in zadeva ze cca. 110.000km laufa brez problema, servis plinske naprave opravljen na vsake 20.000km. Upam da tudi tako ostane se nadaljnih 100.000km.


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#82

tudi moj ML ima že 100.000 km na G1 predelavi brez problema. Je lepo narejeno.


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


bavarja
bavarja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: xxx

#83

Moj ML500 je bil predelan pri plineksu,z njim sem naredil približno 50000km in prodal,nov lastnik se še zdej vozi brez problema


Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 139
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#84

Vse to pove, da znajo fantje zmontirat zadevo (verjetno po točnih nalodilih kot bi doma vsak lajk sestavil omaro iz dipota) in ta dela, če je vse OK. Ko se začnejo težave in zadeva ni plug and play pa zmanka znanja in je konec veselja.


:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#85

Danes po skoraj 2 meseca cakanja vrste sem se zgodaj zjutraj odpravil do Potpicanca pri Labinu k Boyskemu, naj mi koncno preverijo mojo nesrecno Plineks instalacijo.

Takoj ob prihodu me je zacudilo njihov nacin dela, saj dnevno narocijo 5 avtov hkrati, in vsi ob 8.00. Razlog tega je da vsak avto dobi svojega mehanika, in se ta cel dan posveti 1 stranki oz. dokler se delo ne konca. Druga pozitivna stvar je ta da so vrata delavnice skoz odprte in vsak je lahko zraven ter lahko vidi/preveri kaj se dogaja okoli svojega avta. Hkrati so mehaniki pravi zajebanti tako da smo se kar vec krat vmes nasmejali J

Skratka, ob odprtju sprednje havbe moje e39-ke je bila reakcija mehanika ta, da se je primu po glavi in poklical preostale kolege naj si pridejo pogledat tole »cudo, nikad vidjeno« :/  Takoj po temu so me pa vprasali ce so instalacijo izvedli res mojstri iz SLO ali nekdo doma v privat garazi ?!?!?! V glavnem je vse kazalo na to, da zadeva ne bo resena v 1 uri.

Delali so neprestano od 8.15 vse tja do 16.00, jaz sem pa bil ces cas zraven. Izkazalo se je, da so na Plineksu tako slampasto izvedli instalacijo, da so pri Boyskemu morali napeljavo naredit »jovo na novo«. Ugotovili smo sledece slamparije narejene s strani Plineksa:

-       Zvite dovodne plinske cevi (pustili so jih predolge in kar povili), posledicno je bila pretocnost plina bistveno zmanjsana

-       Vsa elektronika plinske instalacije je visela bocno ob motorju, kabli zvezani skupaj z izolirjem, vmes se je 1 kabel  s casom dotikal bloku motorja ter se posledicno tudi stopil; rešitev: napeljali so vse na novo

-       Popravili so puscanje hladilne tekocine, posledicna napacne napeljave s strani Plineksa (spojka  na 1 cevi ni bila pravilno namescena in je puscala)

-       Plineksovi mojstri so namestili napacnega uparjalnika plina – ugradili so mi tega za 3.0 + ccm motorje (moj je 2.0), posledicno je bil pritisk plina v instalaciji prevelik.  Uparjalnika niso zamenjali temvec obstojecega predelali (zmanjsali pretocnost) na prave vrednosti.  

-       Injektorji slampasto priviti, imeli so lufta, posledicno so puscali

-       Plineks je vgradil sistem za dodatno mazanje ventilov, kar za tega motorja sploh ni bilio potrebno (stranka je pa tega takrat mastno placala)

 

Preden smo koncno sli na testno voznjo in namestitev parametrov v voznji, so mehaniki rabili celih 6 ur za popravilo Plineksove slamparije.  Testna voznja je trajala celo uro, vmes so pa preko prenosnika stalno spreminjali /popravljali parametre plina dokler jih niso namestili v NULO!

V glavnem, po zeeelo dolgem casu plin v mojo E39 SPET DELA. IN TO ODLICNO!   Naj omenim se da Plineksovi cigani so vsakic vztrajali  temu,da je moj motor fuc (in to veriga, vanos, ...) in da je njihova instalacija TIP TOP, avto pa totalna kanta. Danes se je pa izkazalo da so Boyskovi mehaniki instalacijo popravili brez da bi 1 samega  motornega dela popravili/zamenjali, ampak PRAV NASPROTNO. Toliko o temu, ce se boste se naprej odlocili za vgradnjo avto plina v Mislinjo.

 

The end J  



Urejal Istrijan, 25.01.2017, 20:05.

Prikaži več možnosti


Syus
Syus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 798
  • Lokacija: Savinjska
  • Avtomobil: E46/5

#86

Plineks in G1 je itak ena sama ciganija, takšne natege kot so se šli z G1 je tako brezveze sploh karkoli govoriti. Sedaj pa imajo namest G1 v celju pri AMZSju "delavnico" ki ni ničemer podobna... Hecno, kako dobijo sploh licence proizvajalcev za vgradnjo...


Sonderausstattung:  209 SPERRDIFFERENTIAL 25% :3gears

Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 174
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#87

Istrijan hvala za feedback, upam da bo čimveč ljudi ki jih zanima LPG prebralo oz. našlo to temo in da bojo upoštevali nasvete od nekoga ki dejansko ima izkušnje iz prve roke.


The Truth is Out There
Prikaži več možnosti
    • Istrijan je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 031
  • Lokacija: Svet

#88

 Ugotovili smo sledece slamparije narejene s strani Plineksa:

-       Zvite dovodne plinske cevi (pustili so jih predolge in kar povili), posledicno je bila pretocnost plina bistveno zmanjsana

-       Vsa elektronika plinske instalacije je visela bocno ob motorju, kabli zvezani skupaj z izolirjem, vmes se je 1 kabel  s casom dotikal bloku motorja ter se posledicno tudi stopil; rešitev: napeljali so vse na novo

-       Popravili so puscanje hladilne tekocine, posledicna napacne napeljave s strani Plineksa (spojka  na 1 cevi ni bila pravilno namescena in je puscala)

-       Plineksovi mojstri so namestili napacnega uparjalnika plina – ugradili so mi tega za 3.0 + ccm motorje (moj je 2.0), posledicno je bil pritisk plina v instalaciji prevelik.  Uparjalnika niso zamenjali temvec obstojecega predelali (zmanjsali pretocnost) na prave vrednosti.  

-       Injektorji slampasto priviti, imeli so lufta, posledicno so puscali

-       Plineks je vgradil sistem za dodatno mazanje ventilov, kar za tega motorja sploh ni bilio potrebno (stranka je pa tega takrat mastno placala)

 

Zal se temu ne cudim. Sam sem jim poslal 15 tock kar je vse narobe ob vgradnji. Pa nisem nic "odpiral" napeljave.

 

No samo da imas tole zdaj reseno!


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


clinton
clinton

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 583
  • Lokacija: Vodice
  • Avtomobil: BMW 1, 3, TTNY=?

#89

Nič nisi napisal koliko je bila cena popravila, oziroma koliko bi predelava na plin stala pri njih?


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 784
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#90

Kriminal da taka firma sploh lahko posluje pri nas. But then again, it is Slovenia.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#91

Nič nisi napisal koliko je bila cena popravila, oziroma koliko bi predelava na plin stala pri njih?

Cena popravila pa res ni skrivnost....za celodnevno popravljanje Plineksove slamparije sem na koncu vsega skupaj (tudi z nekaj porabljenega materiala) placal 750kun, to je smesnih 100€!!!  :beer  :cool

 

Koliko bi prisla nova instalacija za mojo E39 pa tudi nisem vprasal (enostavno sem pozabil)....drugace so vceraj vgrajevali novo instalacijo na Kio Proceed 1.6, lastnik se je namerno pripeljal iz ZG v Istro po poseg....v pogovoru z lastnikom sem izvedel da mu bo celotna vgradnja kostala tocnih 6000kn (cca 800€), kar se mi zdi dosti.

 

Pri njih sem kupil se 1l olja Flashlube za mazanje ventilov, saj ga imajo po res smesni ceni (120kn za liter - cca 16€). Drugace je pri nas to olje drago ko svinja...http://www.butanplin...v-flash-lube-1l



Urejal Istrijan, 26.01.2017, 06:59.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 784
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#92

Za cel dan dela je to res poceni.

800€ se ti zdi drago za vgradnjo sistema? A ni to pri nas 1000+?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#93

Za cel dan dela je to res poceni.

800€ se ti zdi drago za vgradnjo sistema? A ni to pri nas 1000+?

ups....sem pisal na hitro in spustil besedo....800€ SE PA MI RES NE ZDI DRAGO  :-D


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 784
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#94

Hehe, se mi je zdelo. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#95

Super da si rešil. Kot sem že večkrat zapisal, LPG je OK, če je vgrajen pravilno. Tle ni neke tople vode za odkrivat. 

Tudi BMW, VW, Volvo,... servisi so slabi in dobri, tako kot pri LPG.

A ljudi je še vedno strah da bo avto šel v maloro in raje dizla kupi


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti
    • Istrijan je všeč


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 372
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#96

Da sem vam ljubi zajebavati s plinom....


Dva minusa sta plus!

Prikaži več možnosti
    • oskar je všeč


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#97

Da sem vam ljubi zajebavati s plinom....

da se ti zajbavat z dizlom. Isto.

plin je simpl, dizl pa sam veš.

aja litr plina je 0,57€, ni podvržen zakonu o pogonskih sredstvih. V lanskem letu se je skupno pocenil za 7%

Na hrvaškem je 0,45€.



Urejal mika2023, 26.01.2017, 09:37.

Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 349
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#98

ok...se naredi inštalacija v tujini recimo pri boyskem ( hr) ...kako je potem z homologacijo njihove naprave pri nas?


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 372
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#99

Imam četrtega dizla zapored in do sedaj (moram potrkat) nobenih težav.


Dva minusa sta plus!

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#100

Problem pri plinu je, da imaš s takšnim avtom prepovedan vstop v garažne hiše. V službi imamo parkrišča samo v garažni hiši, zunaj nimam kje parkirat. Če bi predelal svoj avto na plin, bi se lahko kar lepo s trolo vozil in izgubil ca. 2 uri na dan. Ne hvala. Potem če greš v tujino in imaš avto zavarovan proti kraji, ti zavarovalnica ponavadi ne bo dala odškodnine, če avto ni prakrian v varovani garažni hiši. Poleg tega, da mi je recimo Schumi rekel, da če predelam avto na plin, mi ga bo šraufal dražje, ker bo moral še nekoga dobit, da mu inštalacijo v luft drži, če bo treba kaj šraufat po motornem prostoru. Pa tudi ne verjamem, da se motor ne troši bolj, kot če voziš na bencin. Bencin je masten in tudi ohlaja, plin pa ne.


ok...se naredi inštalacija v tujini recimo pri boyskem ( hr) ...kako je potem z homologacijo njihove naprave pri nas?

Glede na to, da so hrvati v EU, ne bi smel bit problem.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.