Skoči na vsebino

 

Plineks d.o.o. - mojstri ali šalabajzeri?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
185 odgovorov v temi
nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 800
  • Lokacija: ljubljana

#101

Problem pri plinu je, da imaš s takšnim avtom prepovedan vstop v garažne hiše. V službi imamo parkrišča samo v garažni hiši, zunaj nimam kje parkirat. Če bi predelal svoj avto na plin, bi se lahko kar lepo s trolo vozil in izgubil ca. 2 uri na dan. Ne hvala. Potem če greš v tujino in imaš avto zavarovan proti kraji, ti zavarovalnica ponavadi ne bo dala odškodnine, če avto ni prakrian v varovani garažni hiši. Poleg tega, da mi je recimo Schumi rekel, da če predelam avto na plin, mi ga bo šraufal dražje, ker bo moral še nekoga dobit, da mu inštalacijo v luft drži, če bo treba kaj šraufat po motornem prostoru. Pa tudi ne verjamem, da se motor ne troši bolj, kot če voziš na bencin. Bencin je masten in tudi ohlaja, plin pa ne.


Glede na to, da so hrvati v EU, ne bi smel bit problem.

tukaj jaz ne vidim nobenega problema....izklopiš plin in se v garažo pripelješ na bencin?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#102

Seveda je problem. Vstop je prepovedan, ker naj bi bilo nevarno če ti sistem pušča.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 781
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#103

Saj ni problem plina v sami uporabi v garažni hiši pač pa možno uhajanje plina in njegovo zadrževanje (ker je težji od zraka) pri tleh. Če rata nato koncentracija previsoka so lahko problemi, takšni in drugačni. Vsaj taka je baje razlaga razlogov, zakaj ne smeš parkirat v park hišah.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 800
  • Lokacija: ljubljana

#104

aha hvala za razlago...sem mislil, da se samo peljat ne smeš na plin v garaži. na puščanje nisem pomislil...


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#105

Čeprav ta prepoved je malo brezvezna, ker tudi bencinski hlapi lahko uhajajo in se zadržujejo v garaži in so tudi lahko nevarni. Pa recimo ogljikov monoksid iz izpuhov se tudi zadržuje pri tleh in je nevaren, tako da itak morajo garaže imet urejeno prezračevanje že zaradi tega, tako da plin se itak ne bi zadrževal. Ampak tako pač je, na žalost. Verjetno zlobirano s strani naftne industrije.



Urejal loty1825, 26.01.2017, 10:38.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 281
  • Lokacija: Maribor

#106

Na Ministrstvu za okolje in prostor pravijo, da "ni predpisa, ki bi prepovedoval parkiranje vozil, predelanih na avtoplin v podzemnih garažah ali parkirnih hišah." 

 

"Plin je težji od zraka, zato bi ga bilo potrebno v primeru izlitja v podzemni garaži izčrpati," dodajajo na okoljskem ministrstvu. "Predvidevamo, da imajo zato nekatere garaže, ki nimajo ustreznega sistema prezračevanja ali pa predvsem zaradi slabih izkušenj v zgodovini, objavljeno tablo, ki prepoveduje vstop avtomobilov z LPG-jem."

 

"A dejstvo je, da moderni motorji v avtomobilih ne puščajo več plina kot so ga pred desetletji, zato je takšna prepoved nesmiselna in je tudi ni mogoče najti v nobenem protipožarnem predpisu," 

 

Kaj naj torej naredi lastnik LPG vozila, ko se znajde na vhodu takšne garaže? Praviloma mu nihče ne bi smel delati zgage, še posebej ker se LPG vozilo od običajnega največkrat loči le po pokrovčku odprtine za točenje plina, v tistem trenutku lahko za vsak slučaj tudi preklopi na uporabo klasičnega energenta. Lastnik garaže bo policijo zelo težko prepričal, da je storil kaj narobe, če se naokoli ne vozi ravno s predrtim plinskim rezervoarjem, iz katerega uhaja para. A predrt bencinski rezervoar (ki je mimogrede plastičen, ne kovinski kot v primeru LPG) je v takšnem primeru prav tako nevaren.


Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#107

na FB se tudi najdejo simpatizerji Plineksa  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

 

untitled-1.jpg


Prikaži več možnosti
    • Mishko je všeč


alanq4
alanq4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 462
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 156 V6 in 166 2.4jtd

#108

Danes po skoraj 2 meseca cakanja vrste sem se zgodaj zjutraj odpravil do Potpicanca pri Labinu k Boyskemu, naj mi koncno preverijo mojo nesrecno Plineks instalacijo.

Takoj ob prihodu me je zacudilo njihov nacin dela, saj dnevno narocijo 5 avtov hkrati, in vsi ob 8.00. Razlog tega je da vsak avto dobi svojega mehanika, in se ta cel dan posveti 1 stranki oz. dokler se delo ne konca. Druga pozitivna stvar je ta da so vrata delavnice skoz odprte in vsak je lahko zraven ter lahko vidi/preveri kaj se dogaja okoli svojega avta. Hkrati so mehaniki pravi zajebanti tako da smo se kar vec krat vmes nasmejali J

Skratka, ob odprtju sprednje havbe moje e39-ke je bila reakcija mehanika ta, da se je primu po glavi in poklical preostale kolege naj si pridejo pogledat tole »cudo, nikad vidjeno« :/  Takoj po temu so me pa vprasali ce so instalacijo izvedli res mojstri iz SLO ali nekdo doma v privat garazi ?!?!?! V glavnem je vse kazalo na to, da zadeva ne bo resena v 1 uri.

Delali so neprestano od 8.15 vse tja do 16.00, jaz sem pa bil ces cas zraven. Izkazalo se je, da so na Plineksu tako slampasto izvedli instalacijo, da so pri Boyskemu morali napeljavo naredit »jovo na novo«. Ugotovili smo sledece slamparije narejene s strani Plineksa:

-       Zvite dovodne plinske cevi (pustili so jih predolge in kar povili), posledicno je bila pretocnost plina bistveno zmanjsana

-       Vsa elektronika plinske instalacije je visela bocno ob motorju, kabli zvezani skupaj z izolirjem, vmes se je 1 kabel  s casom dotikal bloku motorja ter se posledicno tudi stopil; rešitev: napeljali so vse na novo

-       Popravili so puscanje hladilne tekocine, posledicna napacne napeljave s strani Plineksa (spojka  na 1 cevi ni bila pravilno namescena in je puscala)

-       Plineksovi mojstri so namestili napacnega uparjalnika plina – ugradili so mi tega za 3.0 + ccm motorje (moj je 2.0), posledicno je bil pritisk plina v instalaciji prevelik.  Uparjalnika niso zamenjali temvec obstojecega predelali (zmanjsali pretocnost) na prave vrednosti.  

-       Injektorji slampasto priviti, imeli so lufta, posledicno so puscali

-       Plineks je vgradil sistem za dodatno mazanje ventilov, kar za tega motorja sploh ni bilio potrebno (stranka je pa tega takrat mastno placala)

 

Preden smo koncno sli na testno voznjo in namestitev parametrov v voznji, so mehaniki rabili celih 6 ur za popravilo Plineksove slamparije.  Testna voznja je trajala celo uro, vmes so pa preko prenosnika stalno spreminjali /popravljali parametre plina dokler jih niso namestili v NULO!

V glavnem, po zeeelo dolgem casu plin v mojo E39 SPET DELA. IN TO ODLICNO!   Naj omenim se da Plineksovi cigani so vsakic vztrajali  temu,da je moj motor fuc (in to veriga, vanos, ...) in da je njihova instalacija TIP TOP, avto pa totalna kanta. Danes se je pa izkazalo da so Boyskovi mehaniki instalacijo popravili brez da bi 1 samega  motornega dela popravili/zamenjali, ampak PRAV NASPROTNO. Toliko o temu, ce se boste se naprej odlocili za vgradnjo avto plina v Mislinjo.

 

The end J  

Poslji tole se na plinex, pa tukaj je FB stran pa se tam objavi: https://www.facebook...venija/?fref=ts


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#109

Zanimivo, sem mislil, da je to zaradi kakšnih varnostnih predpisov. Pri nas  je upravnik objekta strogo prepovedal vozila predelana na plin.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 510
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#110

Kar se tiče plina drži...plin je bolj pust oz. nima takšnih mazalnih sposobnosti kot bencin. Ne dajejo zastonj dodatnega mazanja ventilov. Na dolgi rok so komponente motorja sigurno bolj obrabljene ob uporabi plina kot pa bencina. Tudi kvaliteta samega plina lahko zelooo varira od dobavitelja do dobavitelja.
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#111

Za BMW R6 motorje velja, da dodatnega mazanja ne rabijo, tako da se dodatno mazanje ponavadi ne vgrajuje. Čeprav mi ni logično, kako se tu potem ne bi zmanjšala življenjska doba ventilov.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#112



Poslji tole se na plinex, pa tukaj je FB stran pa se tam objavi: https://www.facebook...venija/?fref=ts

Hvala za nasvet....ker sem drugace na njihovi FB strani naletel na tole sliko:

 

untitled-1.jpg

 

Na sliki je moja E39, slika pa pravi "DANES PREDELAN 520i" z datumom 30.6.2016. Naj poudarim da so plin vgradili decembra 2014 (imam pogodbo se v avtu)...temvec junija 2016 je bil avto pri njih na garancijsko popravilo (verjetno ze 5ic) zaradi nedelovanja sistema.

Avta takrat niso sploh garancijsko popravli, temvec so proti placilu prepricali kolega da so zamenjali nov rezervar plina + injektorji + vse svecke, ces da je bil on kriv zaradi nedelovanja sistema (kot izgovor so imeli da je natankal "umazan" plin) ter s tem iznicil garancijo.

Kot dokazilo imam racun datiran na isti datum objave te slike, seveda izdan s strani Plineksa d.o.o.,  v vrednosti 380€! Cigani laznjivci! :fight

 

P.S. avto je po temu na plin trajal celih 24 ur, saj je naslednji dan spet crknil :laugh  ....in do vceraj se stalno vozil na benz 



Urejal Istrijan, 26.01.2017, 11:16.

Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 510
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#113

@loty1825...to drži, pa ne samo za Bmw R6 motorje, tudi ostali nemci (MB, Audi) naj ne bi potrebovali dodatnega mazanja ventilov, ker naj bi imeli močnejše ventile kakor ostali proizvajalci...ampak to je tako rekla kazala, lahko je res ali pa tudi ne.
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#114

mislim da bi bilo potebno enkrat razdret eno mašino ki dela na LPG in pregledati vse komponente. Je to že kdo naredil? (youtube).

Kakšno mazanje, sej mašina ima olje, če so ventili in materjal jajc ni plin kriv. :crazy

mislim da je prav tako, čim manj je predelav, več za nas ostane. Zaenkrat smo v manjšini in nas država ne jebe na vsakem koraku.


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti
    • gasparri je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 416
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#115

Imam četrtega dizla zapored in do sedaj (moram potrkat) nobenih težav.

Imam xx bencinarja zapored moram potrkat nobenih težav  :laugh

 

Eni si pa res delate probleme glede garažnih hiš in plina. Greš v garažno hišo in je ali mogoče kdo pod pokrov motorja gleda preden zapelješ čez rampo?

 

BMW ,MB vem da ne rabijo sistema za mazanje ventilov oz večina nemcev ga nerabi zaradi boljše kvalitete materialov. Dočim azijci obvezno rabijo mazanje ventilov pa še to ne pomaga amapak jih skuri. 



Urejal blackberet, 26.01.2017, 12:13.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 953
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#116

edino kar je, je tečn tist gumb držat na bencinski, sploh ko je mrzlo zunaj


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 621
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: 2x Chevrolet

#117

edino kar je, je tečn tist gumb držat na bencinski, sploh ko je mrzlo zunaj

ne vem kako je v SLO, ker plina bom tocil na HRV ker je cenejsi....ampak pri sosedih je STROGO PREPOVEDANO si sam nafilat plin. Obvezno ti ga morejo filat osebje iz benzinskega servisa....



Urejal Istrijan, 26.01.2017, 12:18.

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#118

Imam xx bencinarja zapored moram potrkat nobenih težav  :laugh

 

Eni si pa res delate probleme glede garažnih hiš in plina. Greš v garažno hišo in je ali mogoče kdo pod pokrov motorja gleda preden zapelješ čez rampo?

 

BMW ,MB vem da ne rabijo sistema za mazanje ventilov oz večina nemcev ga nerabi zaradi boljše kvalitete materialov. Dočim azijci obvezno rabijo mazanje ventilov pa še to ne pomaga amapak jih skuri. 

Dokler kaj ne gre narobe ... potem si lahko pa obetaš kakšno visoko odškodninsko tožbo.


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 281
  • Lokacija: Maribor

#119

ne vem kako je v SLO, ker plina bom tocil na HRV ker je cenejsi....ampak pri sosedih je STROGO PREPOVEDANO si sam nafilat plin. Obvezno ti ga morejo filat osebje iz benzinskega servisa....

V čem je finta to me zanima? Ker na Hr ti takoj prileti majstor iz črpalke da ja nebi ki kaj sam tankal  :-D


Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 547
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#120

GH pri pokopališču v Piranu ima tablo s prepovedjo vstopa za vozila predelana na plin.

 

Je že res, da lahko tudi iz bencinskih kaj pušča, je pa ta možnost bistveno manjša kakor pri naknadni predelavi, sploh iz strani "ultra sposobnežev".

 

@istrijan, postaj na njihov zid, dodaj še sliko papirja, ki dokazuje kdaj je bil sistem vgrajen in javno povej, da E39 na sliki je bil takrat na stotem neuspešnem popravilu ;)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.