Skoči na vsebino

 

E46 - Nove zavore (diski in ploščice)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
Skip
Skip
  • Uporabnik
  • Sporočil: 174
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: E34&E39

#1

Včeraj sem menjal vse 4 diske in zavorne ploščice, mehanik je zadevo dobro očistil pred montiranjem, a mislim da se na zadnjem desnem kolesu, ploščica ni lepo "usedla". Na sliki se lepo vidi, da se ni ustvaril sloj na disku kot bi se moral, na ostalih diskih je sloj vredu. Kaj je najbolje storiti v tem primeru, peljati mehaniku naj zadevo razdre in še enkrat očisti ter da nazaj gor? Skrbi me ker se je na vseh ostalih diskih lepo prijelo razen na tem, in nočem ustvariti neenakomernega sloja zaradi katerega začnejo zavore cviliti in tresti.

 

Lep pozdrav

 

p.s. Leva slika je z diska kjer se ni prijelo, desna pa z drugega zadnjega diska za primerjavo.


Pripete slike za predogled

  • DSC_0038.JPG
  • DSC_0039.JPG

Urejal Skip, 16.12.2016, 15:26.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 855
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#2

Meni so obe slike dosti podobne,to si naredil 10km z temi diski? Malo se prevozi da se vse skupaj vleže pa kakor veš vsaj 500km brez naglega bremzanja.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 918
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#3

Res morš še kšn kilometr narest pa brez pretiravanja pri zaviranju. Vse se bo lepo vsedl samo ne bit nestrpn
Prikaži več možnosti


Skip
Skip
  • Uporabnik
  • Sporočil: 174
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: E34&E39

#4

Naredil sem približno 150km z temi diski, kar ni še nič. Ok, verjetno res še potrebujejo nekaj časa, da se vse lepo vsede.

Lp
Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 004
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#5

Pri meni blo isto zadaj prvih par km.
Katere diske si pa dal gor?

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 993
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; '98 OOOO

#6

To je rezultat kerozije na zavornih čeljustih. Sicer ni treba neke panike zganjat. Če si pedanten boš sam še mal očistil čeljust z drat krtačo, sumim pa da rezultata ne bo, ker je verjetn korozija že nardila svoje. Drgač pa kot so že zgoraj napisal
Prikaži več možnosti


Skip
Skip
  • Uporabnik
  • Sporočil: 174
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: E34&E39

#7

Pri meni blo isto zadaj prvih par km.
Katere diske si pa dal gor?

Se ti je kasneje zrihtalo, ali je ostalo tako? Spredaj so Textar pro+, zadaj pa Textar pro.

 

To je rezultat kerozije na zavornih čeljustih. Sicer ni treba neke panike zganjat. Če si pedanten boš sam še mal očistil čeljust z drat krtačo, sumim pa da rezultata ne bo, ker je verjetn korozija že nardila svoje. Drgač pa kot so že zgoraj napisal

Bom dal narazen in očistil čeljust kolikor se bo dalo. Se pravi bo verjetno ostalo kot je?



Urejal Skip, 16.12.2016, 19:29.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 918
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#8

Se ti je kasneje zrihtalo, ali je ostalo tako? Spredaj so Textar pro+, zadaj pa Textar pro.

 

Bom dal narazen in očistil čeljust kolikor se bo dalo. Se pravi bo verjetno ostalo kot je?

Mislil je da glede na to da so čeljusti na avtu že od leta 200. skoraj zagotovo niso več v top kondiciji kot pri novem. Če ti je mehanik spucal naležne površine ploščice in drsnik čeljusti je naredil veliko(marsikdo ne naredi tega). Tako da malo še potrpi, ploščica se mora "uležt" na disk. 


Prikaži več možnosti
    • Skip je všeč


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 918
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#9

ATE zavorni diski z isto mero 300mm eden z kataloško
24.0122-0160.1
drugi z
24.0322-0160.1

Kje je razlika, samo v "VISOKO KARBONIZIRAN"? Bolš te vzet, dražje boljše:)?
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#10

Tadrugi, če prav vidim, so PowerDisc.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 918
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#11

Ah, sploh opazu nisem risbe zraven da so narezani. No to odpade
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#12

Zakaj pa odpade?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 918
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#13

Nečak pravi da so mu češki vidt. Jst jih ne bom vozil tko da mu ne bom tega vsiljeval:)
Prikaži več možnosti


andrejmkm
andrejmkm
  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: e46 330d

#14

Montiral ATE powerdiske plus textar ploscice na 330D po 10k km sem jih moral menjati ker je avto nevozen. Zaceli so trest.
Zdaj so gor brembo navrtane z brembo ploscicami po 1k km sezmeri kul...bom porocal.
Menjal sem tudi wishbone in bushinge ampak mislim da to nebi smelo vplivati na diske ?
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#15

Textar ploščice so itak jajc. A so sploh še imele kaj mesa po 10k km? Sam sem jih v 10k skuril do pleha. Pa še prijele niso nikoli tako, kot bi bilo treba. Prav tako na Powerdiskih. Drugače sem bil s Powerdiski zelo zadovoljen, zdržali so mi 3,5 kompleta ploščic in začeli trest šele potem, ko so bili že kar precej pretanki.

 

Po moje če so ti začeli tako hitro trest je problem ali v slabi montaži, ali pa imaš kaj na podvozju narobe in jih je to počasi uničilo.Če so imele tvoje sprednje roke, ki si jih menjal morda luft v zunanjem zglobu, se mi zdi čisto možno da je zaradi tega prihajalo do drobnih vibracij, ki so sčasoma povzročile tresenje.

 

A imajo brembo navrtani različna levi in desni disk. Jaz sem vzel Zimmermann navrtane zdaj in me malo moti, da sta oba diska enaka, tako da je vzorec lukenj potem, ko sta montirana obrnjen na vsaki strani drugače.



Urejal loty1825, 14.04.2019, 22:25.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 290
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#16

zabremzaj dvakrat kot človek pa se bo vse lepo vsedlo,saj se ja vidi da sploh če ni dol začitnega sloja neslo...


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


andrejmkm
andrejmkm
  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: e46 330d

#17

Textar ploščice so itak jajc. A so sploh še imele kaj mesa po 10k km? Sam sem jih v 10k skuril do pleha. Pa še prijele niso nikoli tako, kot bi bilo treba. Prav tako na Powerdiskih. Drugače sem bil s Powerdiski zelo zadovoljen, zdržali so mi 3,5 kompleta ploščic in začeli trest šele potem, ko so bili že kar precej pretanki.

 

Po moje če so ti začeli tako hitro trest je problem ali v slabi montaži, ali pa imaš kaj na podvozju narobe in jih je to počasi uničilo.Če so imele tvoje sprednje roke, ki si jih menjal morda luft v zunanjem zglobu, se mi zdi čisto možno da je zaradi tega prihajalo do drobnih vibracij, ki so sčasoma povzročile tresenje.

 

A imajo brembo navrtani različna levi in desni disk. Jaz sem vzel Zimmermann navrtane zdaj in me malo moti, da sta oba diska enaka, tako da je vzorec lukenj potem, ko sta montirana obrnjen na vsaki strani drugače

Nimava podobne izkušnje.. Textar ploščice imajo še 90 % mesa... ate power disc fertik... trest so začeli po 5k ampak sem jih naprej vozil še 5k km. 
Meni se bol dozdeva da so teli aftermaket deli velika loterija... enim se obnese ena znamka drugim druga drugo tretjim crkne vse kar so zmontirali...  :-D

Res je zmontiral sem jih sam... ampak sem use lepo spucal namazal in sestavil ... je kaka višja znanost oz. haklc ki ga moreš upoštevat ? 

Jap luftov nemoremo izključit ... ampak mi ni prav jasno zakaj bi se diski zvili zaradi luft v rokah.. 

 

Glede lukenj pogledam pa sporočim...


Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 256
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#18

Prva slika po 500 metrih, druga pa po 20 km z trikratnim bremzanjem iz 180 na 20...

Pripete slike za predogled

  • IMG_20190406_160246.jpg
  • IMG_20190406_165224.jpg
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 841
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#19

Prva slika po 500 metrih, druga pa po 20 km z trikratnim bremzanjem iz 180 na 20...


Se pravi dobro utekanje in dobro naleganje (nič roba, nič rjavine) ;) :ok

Urejal Taucher, 15.04.2019, 14:07.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 256
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#20

Tako nekako...pa z bakreno mastjo nisem sparal ...
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti