Skoči na vsebino

 

Delovanje avtomatskih menjalnikov (steptronic, tiptronic, ZF...)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
59 odgovorov v temi
janezbmw
janezbmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW 318 i

#1

Zdravo!

 

Zanima me kako je kaj voziti BMW-ja z avtomatskim menjalnikom? Avta z avtomatskim menjalnikom še nikoli nisem vozil. Mi lahko kdo opiše svoje izkušnje. :)

 

Ali je vsak avtomatski menjalnik pri BMW-jih tiptronic menjalnik? Pri tiptronic-u je menda tudi možnost ročnega prestavljanja.

 

 

Ajde!

 

 

 

Lp

 

 

 

 

Janez


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 714
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#2

Ko enkrat začneš z avtomatikom, ne boš šel več nazaj. Vsaj pri meni je bilo tako. Odvisno pa je seveda, kater avto kupuješ. In ja, v vsah bmwjih po nekje letu 98 je možnost ročnega pretikanja med prestavami. 

 

Če kupuješ starejšega bmwja, ne pričakuj neke športnosti, medtem, ko so novejši menjalniki hitrejši in varčnejši od ročnih. Meni je to luksuz, ena roka in noga so fraj, za po mestu, za avtocesto, tukaj avtomatik zmaguje zaradi konfortnosti, za dirkat po ozkih zavitih cestah pa starejši avtomati niso ne vem kaj, ker so prepočasni. 

 

Pa pri avtomatikih je malce več stroškov z menjavo olja, pa če kaj crkne je tudi dražje od ročnih. So pa bmwjevi avtomati zelo zanesljivi, tako da nekega strašnega strahu ni, da bo kar crknil. 

 

Nekateri so striktno zapriseženi k ročnim menjalnikom, zaradi občutka vožnje in da imajo več kontrole, ampak v 90 % vožnje tega ne rabiš, ker nisi dirkač, ampak le eden izmed tisočih avtomobilov, v neki gužvi sredi nekega mesta, kjer ti avtomat daje dosti več komfortnosti kot ročni menjalnik. 

 

Jaz za daily avto absolutno avtomatik, za vikend športni avto pa morda ročni ja. 


Prikaži več možnosti
    • zigi, miho1 in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


peter375
peter375

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Kranj

#3

Zelo udobno in preprosto :)

 

Sam imam tiptronic. Nekatere modele (ponavadi bolj high end) dobiš tudi s steptronicom, ki je približna enačica DSG.

 

Tiptronic, kaj mi je zelo všeč:

- ta menjalnik je klasični avtomatski menjalnik s pretvornikom navora (prenos navora preko olja), ki ima dodatno vgrajeno zaporo, tako da ko dosežeš ene 2 - 2.5k obratov se zaklene in se navor ne prenaša več preko olja (dobro za porabo, odzivnost)

- recimo da stojiš na semaforju, menjalnik imaš v D(rive): pogonski sklop je popolnoma sklenjen in navor, ki ga proizvaja mašina pri prostem teku je ves čas na kolesih. Avto moraš na mestu držati z bremzo, ko jo spustiš se avto takoj začne premikati. Se pravi da ko želiš speljat spustiš bremzo in daš gas. Ni nobenega preklopa iz lera v prvo prestavo in drsečega speljevanja kot pri običajnem menjalniku.

- ko pri speljevanju daš gas občutiš da se navor prenaša z oljem, saj ti je takoj jasno, da je vse skupaj malce asinhrono (sliši se podobno kot skuter) - meni je to zelo všeč :) - vendar se potem pretvornik navora kmalu zaklene in obrati grejo tako kot morajo ;)

- poleg D imaš tudi DS, ki namesto na najbolj varčno vožnjo gleda na to, da se vedno nahajaš v obratih, kjer imaš vsaj solidno moč: s tem sem tudi zelo zadovoljen, saj se po eni strani z obrati ne pretirava, po drugi pa je večinoma vedno v takem območju, da takoj stegne ko daš gas (pri dizlu npr ponavadi med 2.5 in 3.)

- avtomat menja v naslednjo predstavo tako pozno kolikor imaš gasa. Če hočeš da zvrti do rdečega preden prestavi moraš gas pohodit do konca (pri DS načinu malo malo manj)

- imaš kickdown (dve stopnji): če daš precej gasa avto pa nima obratov, se avtomatsko prestavi prestavo nižje; če gas zabiješ do konca da pohodiš še eno stikalce, potem dobiš prestavo, ki je najnižja možna, kjer si še v dovoljenih obratih

- menjalnik je sicer kar hiter, vendar moraš o npr. kickdownu razmišljat nekoliko v naprej ko pričakuješ npr. situacijo za prehitevanje

- je pa kickdown super, saj tako res bolje izkoristiš vso moč mašine. Men ije recimo z ročnim zoprno šaltat prestavo dol na avtocesti, saj avto vedno malo cukne (če ne uskladiš obratov z gasom, kar se ti včasih ne da), pa tudi ni res potrebe. Ampak avtomatik to naredi vedno lepo in takoj uporabi vse obrate in potegne ko nor ;)

- pozimi drži obrate malo višje, da se mašina prej ogreje

- če hočeš lahko tudi sam šaltaš s +/-, vendar v kolikor grejo obrati čez rev limiter ali pod minimalne obrate, potem sam prestavi. Jaz uporabljam bolj redko, ker res ni potrebe po tem :) mogoče če res dirkaš po enih ovinkih, da si vedno pripraviš obrate za iz ovinka ;)

 

Upam da te je nekaj takega zanimalo ;)


Prikaži več možnosti
    • perobmw, zigi, zaxxon in 5 ostalim je všeč


stonesour
stonesour

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 081
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: avto

#4

lepo napisano  :beer


Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 878
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Od žene

#5

Evo to je to. Super napisano, sem se še sam nekaj novega naučil! 

Se tudi pridružujem, da ne bi šel nikoli več na ročnega. Moram pa še povedat da so tele 8 stopenjski menjalniki ZF v f serijah res top. V E60 stari 6 stopenjski menjalniki so tudi ok, ampak so precej počasnejši. Še vedno boljši kot ročni. 

Mogoče edino računaj še servis menjalnika na okoli 130 000 kilometrov. Okoli 500 eur se mi zdi, da je.


Prikaži več možnosti


lodar
lodar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 314
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e91

#6

once you go avtomatic, you never go back!!!

 

sem bil tudi proti na začetku. sedaj si s težavo predstavljam, da bi moral stiskati sklopko pa gas spuščat pa tisto šalthebngo porivat pa obrate lovit da nebi cukalo...

strošek menjave na cca.100k km olja+filtra pri avtomatu, napram lamelam, potisnem ležaju, vztrajniku ročnega...kaj pa vem.

 

poskusi, bo najbolje...


Prikaži več možnosti


janezbmw
janezbmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 565
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: BMW 318 i

#7

Hvala! Vidim, da so avtomatiki verjetno prihodnost!

 

Torej lahko tudi zaključim, da avtomatski menjalnik tudi ne crkne kar tako oz. da nima nekih hib!!!! :) Verjetno ga tudi ne moreš pokvariti, če narediš kaj narobe ... ali pač?

 

Mi lahko kdo prosim razloži ravnanje z menjalnikom. :) - po sliki. Mogoče je to komu trapasta prošnja he, he ... sam klinc, če še nisem vozil avtomatika. :)

 

IMG_6579.jpg


Prikaži več možnosti


peter375
peter375

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Kranj

#8

Ročka do konca naprej - rikverc, ročka na sredini - ler, ročka do konca nazaj - drive. Kot izgleda je park tukaj da ob pritisku gumba potisneš ročko noter. Pri mojem e9x je P do konca naprej še dodatna stopnja (je tudi treba stisniti gumb).

 

Rikverc in ler nista nič drugačna kot pri običajnem menjalniku. Park pa je bremza v menjalniku, zato pa moraš vedno pritistniti gumb, če jo hočeš aktivirat, saj če bi jo aktiviral med vožnjo bi verjetno poškodoval nekaj (verjetno menjalnik). 

 

V načinu vožnje D (tam jo imaš večinoma), avtomatik sam prestavlja. Tudi če se ustaviš ga lahko pustiš v D. Kot sem zgoraj napisal je ptorebno držat bremzo, drugače se avto premika. Iz načina D ročko pahneš v levo za način S oz DS (drive-sport). Motor bo držal večje obrate. V tem DS načinu, ko je ročka zamaknjena levo lahko ročko butneš naprej ali nazaj in ko prvič to narediš prestopiš v M način, kjer moraš potem sam menjat (s premikom naprej in nazaj). Če hočeš iz M nazaj v DS, potem moraš ročko dat desno v D in šeenkrat levo v DS. V M načinu lahko tudi daš npr v prvo, potem pa samo gas pa menjalnik sam menja ko prideš do blokade (oz malček prej). Enako fukcijo kot premikanje ročke naprej nazaj za premikanje prestav imajo tudi obvolanske ročke.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 507
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#9

Tiptronic, kaj mi je zelo všeč:

- ta menjalnik je klasični avtomatski menjalnik s pretvornikom navora (prenos navora preko olja), ki ima dodatno vgrajeno zaporo, tako da ko dosežeš ene 2 - 2.5k obratov se zaklene in se navor ne prenaša več preko olja (dobro za porabo, odzivnost) Avtomatski menjalnik se zaklene pri določeni hitrosti in to ko je v zadnji brzini,"prestavi" še enkrat v zaklep. Zaklep pomeni direkten mehanski prenos z diferencialom,najlažje je to razumeti tako da si predstavljate klasičen menjalnik,kjer je vsaka brzina mehanska. Pri avtomatskem menjaniku vsaka brzina drsi zaradi lamel ko pa zaklene je pa direktni prenos.

 

- poleg D imaš tudi DS, ki namesto na najbolj varčno vožnjo gleda na to, da se vedno nahajaš v obratih, kjer imaš vsaj solidno moč: s tem sem tudi zelo zadovoljen, saj se po eni strani z obrati ne pretirava, po drugi pa je večinoma vedno v takem območju, da takoj stegne ko daš gas (pri dizlu npr ponavadi med 2.5 in 3.)

- avtomat menja v naslednjo predstavo tako pozno kolikor imaš gasa. Če hočeš da zvrti do rdečega preden prestavi moraš gas pohodit do konca (pri DS načinu malo mmanj). Pri športnem načinu je štos v tem, da imaš eno brzino nižje od običajne. Če se pri določeni hitrosi pelješ z 4-to brzino se boš v SPORT načinu peljal z 3-jo brzino.Zato je bolj odziven,ker imaš vedno prestavo nižje od običajne.

- imaš kickdown (dve stopnji): če daš precej gasa avto pa nima obratov, se avtomatsko prestavi prestavo nižje; če gas zabiješ do konca da pohodiš še eno stikalce, potem dobiš prestavo, ki je najnižja možna, kjer si še v dovoljenih obratih. Kickdown je samo ena stopnja in to je ta ko pritisneš tako nizko da pritisneš na stikalce.

- menjalnik je sicer kar hiter, vendar moraš o npr. kickdownu razmišljat nekoliko v naprej ko pričakuješ npr. situacijo za prehitevanje.Na kickdown pred prehitevanjem moraš misliti samo pri švoh motorjih z nizko kubikažo,dočim pri močnih motorjih in veliko kubikažo,kickdown ni potreben samo hiter pritisk na gas in avto že prestavi nižje ter odnori.Kickdown je že prenevaren sploh če je mokra/spolzka cesta.

 

 

Ko veliko voziš avto z avtomatskim menjalnikom lahko prestavljaš višje ali nižje z samo pritiskom na gas.

 

V Evropi je trenutni trend večje povpraševanje po avtomatskim menjalnikih v Ameriki ravno obratno. Čeprav ko imamo Američane za tako trapaste in neznalce ročnih menjalnikov lahko samo povem ,da poznam veliko znancev iz Amerike ,ki so imeli prvi za avto z ročnim menjalnikom že davnih 30let nazaj.



Urejal blackberet, 23.01.2017, 19:48.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 507
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

Ročka do konca naprej - rikverc, ročka na sredini - ler, ročka do konca nazaj - drive. Kot izgleda je park tukaj da ob pritisku gumba potisneš ročko noter. Pri mojem e9x je P do konca naprej še dodatna stopnja (je tudi treba stisniti gumb).

 

Rikverc in ler nista nič drugačna kot pri običajnem menjalniku. Park pa je bremza v menjalniku, zato pa moraš vedno pritistniti gumb, če jo hočeš aktivirat, saj če bi jo aktiviral med vožnjo bi verjetno poškodoval nekaj (verjetno menjalnik). 

 

V načinu vožnje D (tam jo imaš večinoma), avtomatik sam prestavlja. Tudi če se ustaviš ga lahko pustiš v D. Kot sem zgoraj napisal je ptorebno držat bremzo, drugače se avto premika. Iz načina D ročko pahneš v levo za način S oz DS (drive-sport). Motor bo držal večje obrate. V tem DS načinu, ko je ročka zamaknjena levo lahko ročko butneš naprej ali nazaj in ko prvič to narediš prestopiš v M način, kjer moraš potem sam menjat (s premikom naprej in nazaj). Če hočeš iz M nazaj v DS, potem moraš ročko dat desno v D in šeenkrat levo v DS. V M načinu lahko tudi daš npr v prvo, potem pa samo gas pa menjalnik sam menja ko prideš do blokade (oz malček prej). Enako fukcijo kot premikanje ročke naprej nazaj za premikanje prestav imajo tudi obvolanske ročke.

M berite kot MANUAL način da nebo kdo mislil da je to :mznak  power način ali kaj takega :laugh


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 505
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#11

Zdravo!

Zanima me kako je kaj voziti BMW-ja z avtomatskim menjalnikom? Avta z avtomatskim menjalnikom še nikoli nisem vozil. Mi lahko kdo opiše svoje izkušnje. :)

Ali je vsak avtomatski menjalnik pri BMW-jih tiptronic menjalnik? Pri tiptronic-u je menda tudi možnost ročnega prestavljanja.


Ajde!



Lp




Janez



Lepo :ok2

Urejal damirkos1, 23.01.2017, 20:16.

Prikaži več možnosti


stonesour
stonesour

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 081
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: avto

#12

M berite kot MANUAL način da nebo kdo mislil da je to :mznak  power način ali kaj takega :laugh

Najbolj fino izgleda ko daš na ročni način M in se ti izpiše M5, ali pa M3, hahahaha  :cool


Prikaži več možnosti
    • abc in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 218
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#13

Zdravo!

Zanima me kako je kaj voziti BMW-ja z avtomatskim menjalnikom? Avta z avtomatskim menjalnikom še nikoli nisem vozil. Mi lahko kdo opiše svoje izkušnje. :)

Ali je vsak avtomatski menjalnik pri BMW-jih tiptronic menjalnik? Pri tiptronic-u je menda tudi možnost ročnega prestavljanja.

Ajde!

Lp

Janez

Če govorimoi o novejšem 8G je super. Ročne opcije ne boš rabil. Je elektronika že tako pametna, da zna bolje menjati kot marsikdo. Ni to več kot včasih, ko so avtomatiki nabijali hitrost in obrate ko si šel po klancu navzdol. Jaz če je le možno nebi imel več ročnegega.  :beer


Prikaži več možnosti
    • abc je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 507
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#14

Če govorimoi o novejšem 8G je super. Ročne opcije ne boš rabil. Je elektronika že tako pametna, da zna bolje menjati kot marsikdo. Ni to več kot včasih, ko so avtomatiki nabijali hitrost in obrate ko si šel po klancu navzdol. Jaz če je le možno nebi imel več ročnegega.  :beer

Pa veš zakaj to naredi? To tudi pri novih samo zaradi toliko brzin ti tega tako ne čutiš. To naredi takrat ,ko tiščiš zavoro ter hitrost še vedno narašča zato prestavi v nižjo prestavo,da pomaga zavirati z motorjem.



Urejal blackberet, 23.01.2017, 23:14.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


abc
abc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 783
  • Lokacija: Herts, UK
  • Avtomobil: F21 LCI 118i M

#15

Rocni menjalnik ce rad divjas in jezo stresas med voznjo lol, za vse ostalo je tu avtomat! Avto z rocnim menjalnikom kupim le se ce bom kupoval dodatni avto, kako Imprezo ali kaj takega. Drugace pa ko se po mestu peljes vsaki dan so ti noge hitro hvalezne in takrat tudi hitro vzljubis avtomatski menjalnik.  :ok2


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 090
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#16

Rocni menjalnik bom kupil le, ce bom kupoval kaj drugega kot BMW-ja.

 

Sem pristas rocnih menjalnikov, ampak bemti - vsi bmw-jevi rocni menjalniki so mi delovali kot da bi se s fergusonom peljal. :crazy


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 530
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#17

Zelo udobno in preprosto :)

 

Sam imam tiptronic. Nekatere modele (ponavadi bolj high end) dobiš tudi s steptronicom, ki je približna enačica DSG.

 

...

Meni na uradnem seznamu opreme za e39 piše Steptronic :ok2 pa je star klasičen avtomat z možnostjo ročne izbire prestav. Niti slučajno ni to varianta DSG.

 

Ročka do konca naprej - rikverc, ročka na sredini - ler, ročka do konca nazaj - drive. Kot izgleda je park tukaj da ob pritisku gumba potisneš ročko noter.

Ročka ima ob strani gumbek Unlock, ki ga moraš stisnit med premiki v D ali v R. V R premakneš ročko do konca naprej, v D do konca nazaj, v N pa delno naprej ali nazaj. P ima svojo tipko, navaden gumb na vrhu ročke, ki ga vidite na zgornji sliki. Pritisneš in to je to. Ročka ima v D položaju tudi premik v levo - M/S način, v tej poziciji pa premika naprej in nazaj -/+ za ročno izbiro prestav (M).

Pri mojem e9x je P do konca naprej še dodatna stopnja (je tudi treba stisniti gumb).

Pri stari verziji je treba za P, R in D stisnit gumb Unlock, ki je v tem primeru na sprednji strani ročke :ok

 

Rikverc in ler nista nič drugačna kot pri običajnem menjalniku. Park pa je bremza v menjalniku, zato pa moraš vedno pritistniti gumb, če jo hočeš aktivirat, saj če bi jo aktiviral med vožnjo bi verjetno poškodoval nekaj (verjetno menjalnik). BMW še vedno zahteva stisk zavore pri prestavljanju v P, R in D.

 

V načinu vožnje D (tam jo imaš večinoma), avtomatik sam prestavlja. Tudi če se ustaviš ga lahko pustiš v D. Kot sem zgoraj napisal je ptorebno držat bremzo, drugače se avto premika. Iz načina D ročko pahneš v levo za način S oz DS (drive-sport). Motor bo držal večje obrate. V tem DS načinu, ko je ročka zamaknjena levo lahko ročko butneš naprej ali nazaj in ko prvič to narediš prestopiš v M način, kjer moraš potem sam menjat (s premikom naprej in nazaj). Če hočeš iz M nazaj v DS, potem moraš ročko dat desno v D in šeenkrat levo v DS. V M načinu lahko tudi daš npr v prvo, potem pa samo gas pa menjalnik sam menja ko prideš do blokade (oz malček prej). Enako fukcijo kot premikanje ročke naprej nazaj za premikanje prestav imajo tudi obvolanske ročke.

Sam vozim star e39 bencinar avtomat, ki ni najbolj posrečena kombinacija, pa mi je vseeno vrag zlezel pod kožo :ok2

 

Smo pa imeli 4 dni na testu 440i Gran Coupe, seveda avtomatik (športni), nabit z opremo :mljask Predstavljajte si, ko sem šel danes vrnit avto in se domov odpeljal z E60 520d ročnim :laugh zjokat sem se hotel :laugh to ni šlo nikamooooor, pa tisti ročni menjalnik...naj ga vrag vzame :ok2


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 456
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#18

Ti pa res nimaš sreče v življenju. :ok2

Sem pristas rocnih menjalnikov, ampak bemti - vsi bmw-jevi rocni menjalniki so mi delovali kot da bi se s fergusonom peljal. :crazy


Zanimivo, meni so bili pa vedno všeč. Resda dokaj dolgi hodi za bolj športno naravnane avte (kar se da sicer popraviti), samo vedno natančni, šli hitro v prestavo, se ne spommnem da bi se kdaj zašaltal ali da bi se mi zatikali.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 714
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#19

No naj še pohvalim E39 in idiot proof mehaniko, oz. elektroniko. Moja prva E39, 528iA, ene 7 let nazaj, je imela pokvarjen unlock gumb na sprednji strani ročke, ki ga moraš stisnit, ko prestaviš recimo iz D v R, v glavnem nisi je rabil stiskat, ko si prestavljal med pozicijami menjalnika, vse je šlo  :ok2

No in enkrat štartam izpred gostilne na polno(itak  :laugh ) v D poziciji, ampak ker sem takrat avto veliko vozil v M(anual) načinu, ki se mi je zelo dopadel, sem avtomatsko mislil, da bom sam prešaltal v drugo brzino, v bistvu sem pa imel v D. Seveda sem ročico pri max obratih potisnil iz D v R  :fight  :napaka , ko sem že mislil, da bo menjalnik totalno zamlelo, se ni zgodilo popolnoma nič, avto je obstal v obratih, tako, da sem hitro prestavil nazaj v D in se normalno odpeljal naprej.

 

Tako, da kaj veliko res ne moreš zaje... pri avtomatskem menjalniku. Pazit je edino treba, da ko se avto še premika naprej ali nazaj, ne rukneš kr v prestavo. Recimo pri popravljanju na parkirišču naprej in nazaj, avto se mora čisto ustavit, šele potem daš v D ali R. Ko gledam nekatere kak ravnajo z avtomatskimi menjalniki mi je kar slabo. Pri obračanju se pelje v rikverc recimo 5-6 km/h, pa kar sredi premikanja rukne v D in že gasa naprej. Rikverc isto. To ni dobro za menjalnik, ni to ročni. Pa v velikem klancu je treba tudi ročno zategnit, ker ni dobro, da je takšna sila na menjalnik. Jaz jo vedno zategnem.  



Urejal sssimon, 24.01.2017, 09:07.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 090
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#20

Ne da se zatikajo (moje izkusnje so sicer omejene na e46, e90, e91 in e60), pac - ne grejo lahko, natancni pa tudi niso. Kot da bi na roke prestavljal prestavne vilice. :)

 

Res pa sem do sedaj vedno imel avtomobile, ki so imeli povezavo do menjalnika izvedeno preko krmilnih zic - vecino forde (mondeo mk2, fiesta mk6, ista fiesta s fusion motorjem in menjalnikom, fiesta mk6b, mondeo mk3) - pri vseh razen pri mondeu mk2 je bila rocica zelo natancna in ne pretrda - pa sicer nimam rad premehkih menjalnikov.

 

Ah, ena slaba stran avtomatikov, ko ze @sssimon omenja - pozicija P: ko sem kupil e60, rocna pac ni delovala. Ko sem vse skupaj vzel narazen, me je skoraj kap - torne obloge na zavornih celjustih dobesedno ni vec bilo, ker se je za parkiranje vedno uporabljala pozicija P, rocna pa  - ko je odpovedala, se je pac nikoli ni popravilo. Sedaj je seveda popravljena, kadarkoli pa parkiram na visecem terenu, uporabim seveda rocno, ne le menjalnika.



Urejal zok, 24.01.2017, 09:14.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.