Star polnilec crknil, razmišljam o nakupu novega. Mnenja, priporočila, izkušnje?
Nekako mi je v oči padel CTEK MXS 10. Ima kdo doma?
Hvala .
LP A.
#1
Star polnilec crknil, razmišljam o nakupu novega. Mnenja, priporočila, izkušnje? Nekako mi je v oči padel CTEK MXS 10. Ima kdo doma?
Hvala
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#2
S CTEKom ne moreš zgrešiti. Jaz imam 5.0, sicer bolj za vzdrževanje, zato nisem videl prednosti v nakupu 10.0, ki polni z 10A namesto s 5A. Razen če imaš traktor ali kak močnejši stroj z akumulatorjem s kapaciteto več kot 160Ah. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Hvala. Traktorja nimam, so pa doma doma, tako da za vsak slučaj
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#4
S CTEK-om res ne moreš zgrešit. Imam 5.0 bratranec ima pa 10-ko. To je to, moj dela skoraj v eno že dve leti bp in dejansko kvalitetno napolni in vzdržuje akumulator za razliko od kitajcev. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Frend tudi priporoča CTEK, ga ima za vzdrževanje akumulatorjev za čoln čez zimo. Mu dela že kakih 7 let. |
Prikaži več možnosti
|
#6
CTEKi so res špica. A se ne splača šparat in raje vzemi 10A. Razlika 5 ali 10 se ne pozna, če vzdržuješ ali polniš 24 ur. Se pa pozna, če hočeš v 5. minutah toliko napolnit akku, da vsaj malo zavergala, če se ti zjutraj nekam mudi in naletiš na čisto mrtev avto ker si nekaj pustil prižgano ... Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#7
Jp. CTEK je top shit. .. kot pravi Iztok, če ni neke razlike mogoče res raje vzemi 10A. BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive, F10 LCI xDrive ... |
Prikaži več možnosti
|
#8
CTEK je šrot. Meni kar sam po parih urah napiše error, in fertik. Kupljen nov, ga nisem uporabljal, pa ne najdem računa da bi jim ga vrgel v glavo. Pa ni važno od akuja, vzdrževanje, polnjenje, vedno ista zgodba.
Pejt raj v Lidl, daš 17 eur, 5 let garancije pa gas.
Lp Debitel
Per aspera ad astra.... |
Prikaži več možnosti
|
#9
Tega imam tudi jaz. 3,8 A, trije programi - moped, avto, vzdrzevanje. Kupil sem ga za moped, nekajkrat sem ga uporabil tudl za avto (med kodiranjem, remapom in vgradnjo/testiranjem zascite proti kraji), pa razen max outputa ga ne morem prehvalit. Za "sus" (beri: vloga boosterja) pa imam 20 A laboratorijski napajalnik. Ampak itak ga potrebujem le za druge, ne-moje avte.
Zaenkrat lahko recem, da je en izmed boljsih lidlovih nakupov. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Moja dva mislim da sta iz Hoferja. Enega imam za aku. Polnit, drugega pa imam za vzrževanje aku. na jet-u. Oba dva pa že odlično opravljata svojo nalogo tam nekje dve leti. Bom kar tule vprašal, pozna kdo CIAK akumulatorje ??? Urejal Bavarec fan, 28.01.2017, 14:08.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#11
imam C -tek 5.0 dela ko šus... aku tudi spravi iz stanja "spanja"..stal je pa mislim da 88 euro pa pet let imaš garancije....sicer zgleda ko igračka ampak aku do 100 A ali tudi malo močnejše napolni ali osveži.... |
Prikaži več možnosti
|
#12
CIAK so Hrvaski, kjer je v ozadju Varta. ![]() Rapid eye movement... |
Prikaži več možnosti
|
#13
Imam 7A ctek, nekaj let brez problema, seda pa že trikrat crknil. Ne vem. Tudi ta je malo čangipangi |
Prikaži več možnosti
|
#14
Eh, ko je ze debata o polnilcih... ...za vse lastnike oh-in-sploh-IBS-equipped strojev velja, da se pozitivna klema polnilca prikljuci na pozitiven pol akumulatorja, NEGATIVNA KLEMA PA NA EARTH POINT NA KAROSERIJI, IN NE NA NEGATIVNO KLEMO AKUMULATORJA, torej na drugem koncu kabla, ki pride preko IBS senzorja na negativno klemo (na vijak, s katerim je konec kabla pritrjen na karoserijo) - to pa zato, da IBS "ve", da se je akumulator polnil - in pa koliko se je polnil preko polnilnika. V skladu s tem lahko naprej racuna preostali naboj v akumulatorju, in s tem, ko belezi preostalo kapaciteto, "zna" temu primerno tudi prilagoditi nadaljnje polnjenje. Na tak nacin se akumulatorju zivljenjska doba precej podaljsa - kar pa je tudi namen IBS senzorja.
Pa ne govorim kar nekaj na pamet - ce so mene strokovnjaki na izobrazevanju v Texi nasrali, sem tudi jaz nasral vas. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Jaz imam na enega iz Lidla že dve leti priklopljen akumulator od E30, ki jo imam spravljeno v garaži. Akumulator je še vedno brezhiben in avto vedno v prvo vžge, kadar ga prestavim iz garaže, da motor malo teče. Meni se zdi dober nakup, pa tudi če jutri crkne, je bil vreden tistih 20€, ali kolikor je že stal.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#16
Tole sem pa bral, da ni najbolj pametno delat s takšnim polnilcem. Pri kodiranju, je treba poskrbet za konstantno napetost okoli 13,8V. Problem pri teh polnilcih pa je, da ko akumulator napolnijo, samodejno preklopijo v način vzrževanja akumulatorja, ki pa akumulator malo izprazni, pa spet malo napolni in to ves čas ponavalja. In takšen način delovanja je logično, da ne zagotavlja konstantne napetosti, ampak ravno obratno - ves čas niha. Rabiš v bistvu 13,8V napajalnik in ne polnilec akumulatorjev.
Me pa zanima, če kdo uporablja kakšno poceni varianto 13,8V napajalnika, cenovno primerno hobi uporabi oz. občasno za lastne potrebe in kako se obnese? Ko gledam malo po tujih forumih, vidim da nekateri imajo predelane računalniške napajalnike, nekateri laboratorijske napajalnike.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#17
Meni je pa crknil kar error piše ko priklopim. Ali imaš morda račun,meni je škripnil po dveh letih da bi ga nazaj nesel, pa nimam računa. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Sicer dvomim, ampak bom pogledal ce je slucajno v skatli, pa sporocim. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Men je tud riknal..lidlov drek...po eni uporabi.Sem ga kupil mimogrede enkrat,potem je ene pol leta ležal zapakiran,ko pa sem ga želel uporabit ,pa nič od njega,ga hočem nest reklamirat...,je pa račun zbledel.Tako da...Če pride potreba,uporabim staro klasiko ISKRA poko..,po 40letih še vedno dela u nulo. |
Prikaži več možnosti
|