Skoči na vsebino

 

Polnilec akumulatorjev

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
85 odgovorov v temi
Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 115
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#1

:wave

 

Star polnilec crknil, razmišljam o nakupu novega. Mnenja, priporočila, izkušnje?

Nekako mi je v oči padel CTEK MXS 10. Ima kdo doma?

 

Hvala :beer.

 

LP A. 


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#2

S CTEKom ne moreš zgrešiti.

Jaz imam 5.0, sicer bolj za vzdrževanje, zato nisem videl prednosti v nakupu 10.0, ki polni z 10A namesto s 5A.

Razen če imaš traktor ali kak močnejši stroj z akumulatorjem s kapaciteto več kot 160Ah.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl in Andy04 uporabnikom je všeč to sporočilo


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 115
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#3

Hvala.

Traktorja nimam, so pa doma doma, tako da za vsak slučaj ;) in če že enkrat kupujem sem nekako gledal v rangu 10A.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Volvej
Volvej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 362
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: Volvo V70R AWD

#4

S CTEK-om res ne moreš zgrešit. Imam 5.0 bratranec ima pa 10-ko. To je to, moj dela skoraj v eno že dve leti bp in dejansko kvalitetno napolni in vzdržuje akumulator za razliko od kitajcev.


Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 554
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#5

Frend tudi priporoča CTEK, ga ima za vzdrževanje akumulatorjev za čoln čez zimo. Mu dela že kakih 7 let.


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 565
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#6

CTEKi so res špica. A se ne splača šparat in raje vzemi 10A. Razlika 5 ali 10 se ne pozna, če vzdržuješ ali polniš 24 ur. Se pa pozna, če hočeš v 5. minutah toliko napolnit akku, da vsaj malo zavergala, če se ti zjutraj nekam mudi in naletiš na čisto mrtev avto ker si nekaj pustil prižgano ... ;)


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl, Warden in Andy04 uporabnikom je všeč to sporočilo


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 846
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#7

Jp. CTEK je top shit.


.. kot pravi Iztok, če ni neke razlike mogoče res raje vzemi 10A. :ok


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti
    • Andy04 je všeč


Debitel
Debitel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 226
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW department

#8

CTEK je šrot. Meni kar sam po parih urah napiše error, in fertik. Kupljen nov, ga nisem uporabljal, pa ne najdem računa da bi jim ga vrgel v glavo.

Pa ni važno od akuja, vzdrževanje, polnjenje, vedno ista zgodba.

 

Pejt raj v Lidl, daš 17 eur, 5 let garancije pa gas.


Lp Debitel
Per aspera ad astra....
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 350
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#9

Pejt raj v Lidl, daš 17 eur, 5 let garancije pa gas.

Tega imam tudi jaz. 3,8 A, trije programi - moped, avto, vzdrzevanje. Kupil sem ga za moped, nekajkrat sem ga uporabil tudl za avto (med kodiranjem, remapom in vgradnjo/testiranjem zascite proti kraji), pa razen max outputa ga ne morem prehvalit. Za "sus" (beri: vloga boosterja) pa imam 20 A laboratorijski napajalnik. Ampak itak ga potrebujem le za druge, ne-moje avte. :)

 

Zaenkrat lahko recem, da je en izmed boljsih lidlovih nakupov. :ok


Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 149
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#10

Tega imam tudi jaz. 3,8 A, trije programi - moped, avto, vzdrzevanje. Kupil sem ga za moped, nekajkrat sem ga uporabil tudl za avto (med kodiranjem, remapom in vgradnjo/testiranjem zascite proti kraji), pa razen max outputa ga ne morem prehvalit. Za "sus" (beri: vloga boosterja) pa imam 20 A laboratorijski napajalnik. Ampak itak ga potrebujem le za druge, ne-moje avte. :)

Zaenkrat lahko recem, da je en izmed boljsih lidlovih nakupov. :ok

Moja dva mislim da sta iz Hoferja. Enega imam za aku. Polnit, drugega pa imam za vzrževanje aku. na jet-u. Oba dva pa že odlično opravljata svojo nalogo tam nekje dve leti.

Bom kar tule vprašal, pozna kdo CIAK akumulatorje ???

Urejal Bavarec fan, 28.01.2017, 14:08.

Prikaži več možnosti


janezsko
janezsko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 831
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: zvezda ..sam ni mercedes

#11

imam C  -tek 5.0  dela ko šus... aku tudi spravi iz stanja "spanja"..stal je pa mislim da 88 euro pa pet let imaš  garancije....sicer zgleda ko igračka ampak aku do 100 A ali tudi malo močnejše napolni ali osveži....


Prikaži več možnosti


Nimesis
Nimesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 214
  • Lokacija: Blizu Lj. obvoznice

#12

Bom kar tule vprašal, pozna kdo CIAK akumulatorje ???


CIAK so Hrvaski, kjer je v ozadju Varta.

slika.jpg

Rapid eye movement...

Prikaži več možnosti


bmw-expert
bmw-expert

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 904
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: E61

#13

Imam 7A ctek, nekaj let brez problema, seda pa že trikrat crknil. Ne vem.

Tudi ta je malo čangipangi


:serviser

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 350
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#14

Eh, ko je ze debata o polnilcih... ...za vse lastnike oh-in-sploh-IBS-equipped strojev velja, da se pozitivna klema polnilca prikljuci na pozitiven pol akumulatorja, NEGATIVNA KLEMA PA NA EARTH POINT NA KAROSERIJI, IN NE NA NEGATIVNO KLEMO AKUMULATORJA, torej na drugem koncu kabla, ki pride preko IBS senzorja na negativno klemo (na vijak, s katerim je konec kabla pritrjen na karoserijo) - to pa zato, da IBS "ve", da se je akumulator polnil - in pa koliko se je polnil preko polnilnika. V skladu s tem lahko naprej racuna preostali naboj v akumulatorju, in s tem, ko belezi preostalo kapaciteto, "zna" temu primerno tudi prilagoditi nadaljnje polnjenje. Na tak nacin se akumulatorju zivljenjska doba precej podaljsa - kar pa je tudi namen IBS senzorja.

 

Pa ne govorim kar nekaj na pamet - ce so mene strokovnjaki na izobrazevanju v Texi nasrali, sem tudi jaz nasral vas.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#15

Jaz imam na enega iz Lidla že dve leti priklopljen akumulator od E30, ki jo imam spravljeno v garaži. Akumulator je še vedno brezhiben in avto vedno v prvo vžge, kadar ga prestavim iz garaže, da motor malo teče. Meni se zdi dober nakup, pa tudi če jutri crkne, je bil vreden tistih 20€, ali kolikor je že stal.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#16

nekajkrat sem ga uporabil tudl za avto (med kodiranjem, remapom in vgradnjo/testiranjem zascite proti kraji)

Tole sem pa bral, da ni najbolj pametno delat s takšnim polnilcem. Pri kodiranju, je treba poskrbet za konstantno napetost okoli 13,8V. Problem pri teh polnilcih pa je, da ko akumulator napolnijo, samodejno preklopijo v način vzrževanja akumulatorja, ki pa akumulator malo izprazni, pa spet malo napolni in to ves čas ponavalja. In takšen način delovanja je logično, da ne zagotavlja konstantne napetosti, ampak ravno obratno - ves čas niha. Rabiš v bistvu 13,8V napajalnik in ne polnilec akumulatorjev.

 

Me pa zanima, če kdo uporablja kakšno poceni varianto 13,8V napajalnika, cenovno primerno hobi uporabi oz. občasno za lastne potrebe in kako se obnese? Ko gledam malo po tujih forumih, vidim da nekateri imajo predelane računalniške napajalnike, nekateri laboratorijske napajalnike.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 495
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#17

Tega imam tudi jaz. 3,8 A, trije programi - moped, avto, vzdrzevanje. Kupil sem ga za moped, nekajkrat sem ga uporabil tudl za avto (med kodiranjem, remapom in vgradnjo/testiranjem zascite proti kraji), pa razen max outputa ga ne morem prehvalit. Za "sus" (beri: vloga boosterja) pa imam 20 A laboratorijski napajalnik. Ampak itak ga potrebujem le za druge, ne-moje avte. :)

 

Zaenkrat lahko recem, da je en izmed boljsih lidlovih nakupov. :ok

Meni je pa crknil kar error piše ko priklopim. Ali imaš morda račun,meni je škripnil po dveh letih da bi ga nazaj nesel, pa nimam računa.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 350
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#18

Meni je pa crknil kar error piše ko priklopim. Ali imaš morda račun,meni je škripnil po dveh letih da bi ga nazaj nesel, pa nimam računa.

Sicer dvomim, ampak bom pogledal ce je slucajno v skatli, pa sporocim. :ok


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 227
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#19

Najbolj važna pa je teža,če je polnilec težak je tapravi.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mic70
mic70

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: hiša /03
  • Avtomobil: BMW E39

#20

Men je tud riknal..lidlov drek...po eni uporabi.Sem ga kupil mimogrede enkrat,potem je ene pol leta ležal zapakiran,ko pa sem ga želel uporabit ,pa nič od njega,ga hočem nest reklamirat...,je pa račun zbledel.Tako da...Če pride potreba,uporabim staro klasiko ISKRA poko..,po 40letih še vedno dela u nulo.


Prikaži več možnosti