Najbolj važna pa je teža,če je polnilec težak je tapravi.
To je bilo včasih
Imam enega Voltcrafta, ki je 5x lažji od Iskrinega enako močnega. Težke transformatorje v polnilcih so že izpodrinile switcher elektronike.
#21
To je bilo včasih
Imam enega Voltcrafta, ki je 5x lažji od Iskrinega enako močnega. Težke transformatorje v polnilcih so že izpodrinile switcher elektronike. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#22
@Iztok, sej tok je omejen na max, a ne? Med polnenjem ga najbž prilagaja?
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#23
Imam tudi enega iz Lidla ali hoferja in ni z njim nobenih problemov, že sedem let pozimi vzdržujem aku od coupeja. BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive, F10 LCI xDrive ... |
Prikaži več možnosti
|
#24
Večina je samo omejena na max. tok. Moj Voltcraft ima tri fixne nastavljive stopnje polnjenja 2, 6 ali 12A. Novejši polnilci to regulacijo počnejo z impulznimi polnjenji proti koncu ali med vzdrževanjem - kot nek počasen PWM.
Tudi večina alternatorjev ne regulira toka ampak daje kolikor pač zmore. Sem 1x meril ta tok po zagonu (ki dobro potegne štrom iz akkuja) - in šele minuto po zagonu je tok padel pod 30A. Zato pa nekaterim cvili jermen takoj po zagonu ... Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#25
Poko imamoj oče 12/24V je kupil 15 let nazaj ko je še imel kamijon,dela ko šus.
To je prava stvar na trafo ne pa to neko elektronsko sranje. |
Prikaži več možnosti
|
#26
To je veljalo dolgo nazaj, danes pa to pomeni samo, da je zelo zastarel. |
Prikaži več možnosti
|
#27
Imam takega in sem zadovoljen. Vzemi pri AvtoMarkovič ... ugodno in v bližini (zdaj pri krožišču pri OMW)
Pa vseeno vzemi garancijo, ker nekateri tudi odpovedo (menda tisti 5) Urejal Warden, 30.01.2017, 03:26. ![]() BeMyWings LP |
Prikaži več možnosti
|
#28
Hvala Dušan Avto Markovič tudi prodaja to? Kako to misliš, naj vzamem garancijo? Sej je tko in tko zraven, a ne? Misliš podaljšano mogoče?
LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#29
Zdravo.
Si bom kar tole temo izposodil
Potrebujem polnilec akujev za kamione. Tole prenosno zadevo gledam: https://www.euroton....k-p-131590.aspx
Ta je celo do 500Ah - v kamionih imam načeloma 225ah.
V naprej hvala. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Racuna nisem nasel, imam pa zelo lepo ohranjeno skatlo in navodila za uporabo... ...mislis, da bi vseeno slo? |
Prikaži več možnosti
|
#31
Meni je oče dal en no-name polnilec za akumulatorje, ker je sam kupil drugega. Ne vem, za tisto enkrat na dve leti je ok, kaj več ti pa ne znam povedat. Kleme so majhne, pa varovalka na klemah ma tako cheap izvedbo da joj (je kar varovalka na dveh "banancah" gor in je to to), ampak zaenkrat deluje. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#32
BMW priporoča za E serije brez Efficient Dynmaics tole: http://www.netzteile...terieladegeraet
To da pri 14,4V 45A. Za F serije in E z Efficient Dynamics pa še močnejši in dražji model.
To je predrago tudi za manjše servise pri nas, kaj šele za nekoga, ki to rabi za sebe enkrat na leto.
Torej mene zanima kaj uporabit doma namesto tega recimo za do max. 100€.
Smisel priklopa med kodiranjem je, da ohranja konstantno napetost. Poln akumulator mislim, da sam po sebi ne more imet večje napetosti od ca. 13V, kar je že spodnja meja za varno kodiranje. Potem pa se še med kodiranjem malo sprazni in imaš sesut modul. Treba je razlikovat med poceni polnilci, ki so po moje bolj namenjeni vzdrževanju baterij, ne držanju konstantne napetosti in dajo tudi precej premalo toka. Moj Lidlov mislim, da ima podatek max. 3,8A, pa še to verjetno pri 6V, pri 12V bi to bilo potem pol manj, kar je s priporočenimi 45A pri 14,4V pljunek v morje. Poleg tega se ti polnilci, ko je akumulator poln, ponavadi preklopijo v način vzdrževanja akumulatorja, ki deluje tako, da se akumulator ves čas malo prazni in polni. Če se med kodiranjem polnilec preklopi v način vzdrževanja, tako skrbi za nihanje napetosti, kar je ravno nasprotno vzdrževanju konstantne napetosti. Vsaj tako si predstavljam, možno pa da se motim.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Navij si 3PH trafo 1kW s sekundarjem 10,5V in dodaj še 6 diod iz kakšne plošče 120A alternatorja pa imaš dovolj amperov za programirat vse avte.
3PH trafo pa zato, da ne rabiš drage elektronske stabilizacije. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#34
Kdorkoli
V glavnem na novejših Euro6 Volvo kamionih imam neprestane težave z akuji.
Nekaj takega sem si zadnjič izposodil: https://www.conrad.s...A_14724_0310070
Želel bi si pa neko bolj priročno zadevo!
Mnenja, nasveti dobrodošli?
Lp, M |
Prikaži več možnosti
|
#35
Mora priznat, da mi ni jasno, kaj si hotel s tem povedat, nimam niti približno toliko pojma o štromu. Mi lahko to malo bolj razložiš, kakšen link mogoče kaj točno imaš v mislih, kakšno dodatno branje, da se naučim kaj več, kakšno shemo? 3PH trafo pomeni tri-fazni trasnformator? Navijem si ga naj? Nimam pojma kaj to pomeni. A da bi sam tuljavo šel delat iz žice, se ne da že kar kupit takšnih trasnformatorjev? A ta 3PH trafo samo zmanjša napetost, še vedno pa "pride ven" izmenični tok in se potem s tistimi diodamo naredi enosmerni, ali kako to deluje?
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#36
Ja, 3PH je trofazni štrom. Transformatorji so kot reduktorji v strojništvu - zmanjšajo napetost in povečajo tok ali obratno.
Tudi alternator je v osnovi trofazni generator - zato pa ima 6 diod na tisti alu plošči zadaj.
http://electronics.s...c-voltage-comes
Tukaj pa imaš vse o takih trafotih: ftp://ftp.scv.si/pters/simon_konecnik/ESN/3%20-%20Transformator.pdf
Jaz sem si jih včasih kar nekaj izračunal in navil. Najlažje ti bo, če greš v kakšno elektromehanično delavnico kjer jih previjajo. Tam to znajo hitro izračunat in navit. Imajo pri roki vse dimenzije žic in tudi kašno jedro najdejo v skladišču. Vsaj tam kjer sem jaz delal že leta nazaj te zadeve je bilo tako Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#37
Kakšne težave imaš z akumulatorji? Ti je kdo kaj dodatno vgrajeval od električnih naprav v kamionu in napačno vezal? Tudi če je napačno vezano stvari delujejo a se uničuje en akumulator ...
Tisto na tvojem linku ni samo polnilec ampak tudi booster za hiter zagon v sili. Zato ima not močan transformator, ki ima pač svoj volumen in težo. Za normalno polnjenje in vzdrževanje tovornjakarskih akkujev pa se dobijo tudi manjši priročnejši polnilci, a so brez hitre boost funkcije. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#38
Iztok, hvala za odgovor. Težave so te, da me po enem letu začnejo akuji zajebavat. Pa ni važno ali je to nov kamion. Gre za standardno težavo enega od prozvajalcev kamionov in od kar menjujem vozila na Evro 6 imam vedno več problemov. Nekatere stvari rešujemo preko reklamacij ampak sedaj pri 3 let starih kamionih pač več ne in imam bv izredne stroške. Naknadno nič ekstra dodanega. Le GPS. Ja boosterje ne rabim. Rabim nekaj priročnega kot si napisal, da pustim priklopljeno čez noč, da se akuji nafilajo. Se pravi s tem, ki sem ga prilepil nimam kej zgrešit - še malo močnejši je: https://www.euroton....k-p-131590.aspx
Še 1x hvala.
Lp, M |
Prikaži več možnosti
|
#39
Tudi če je le GPS vezan direkt na prvi akumulator brez DC/DC pretvornika je to lahko vzrok zakaj ti uničuje en akumulator.
Polnilec iz linka je v redu. Ker pa je 12V boš moral polnit vsak akku posebej. Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#40
Jaz se pa nc ne spoznam na strom. Samo to, da me strese, ce grem z vilico v stekar. Iztok kaj sta tale dva ustvarila na tem posnetku? Fajn kabli za zagon dizla pozimi.
https://www.youtube....h?v=DJOX0c60wQE |
Prikaži več možnosti
|