Skoči na vsebino

 

E92, 320d, motor N47 - nemiren v prostem teku

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
12 odgovorov v temi
Fratello
Fratello

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 671
  • Starost: 36
  • Lokacija: Kamnik, Slovenia
  • Avtomobil: BMW 320d (E92)

#1

Pozdravljeni,

 

avto v prostem teku teče nemirno, obrati malce nihajo, ne teče tekoče. Ko je avto ogret je malenkost boljše.

Na trenutke, ko ustavim na semaforju je BP, večino časa pa ne.

 

Pred servisom:

 

- nemiren tek motorja v prostem teku

- težji vžig, ko je bil avto hladen

 

Po servisu:  menjava senzorja za pritisk (baje se je po menjavi pritisk izboljšal, prej ni bil čist ok po računalniku...).

 

- avto vžge brez problemov

- nemirnost v protem tekku ostaja enako.

 

Mehanik je rekel, da ena šoba za 100% odstopa od ostalih, je pa še v mejah normale. V gorivo mi je nalil aditiv za čiščenje.

Naredil sem sedaj 700 km in stanje je mogoče za malenkost boljše

 

Kakšna ideja ?

 

Hvala.



Urejal Fratello, 17.02.2017, 15:41.

Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 935
  • Starost: 38
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#2

Jaz bi jo menjal čimprej, da ne bo luknje skozi bat.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 180
  • Starost: 32
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#3

Pozdravljeni,

 

avto v prostem teku teče nemirno, obrati malce nihajo, ne teče tekoče. Ko je avto ogret je malenkost boljše.

Na trenutke, ko ustavim na semaforju je BP, večino časa pa ne.

 

Pred servisom:

 

- nemiren tek motorja v prostem teku

- težji vžig, ko je bil avto hladen

 

Po servisu:  menjava senzorja za pritisk (baje se je po menjavi pritisk izboljšal, prej ni bil čist ok po računalniku...).

 

- avto vžge brez problemov

- nemirnost v protem tekku ostaja enako.

 

Mehanik je rekel, da ena šoba za 100% odstopa od ostalih, je pa še v mejah normale. V gorivo mi je nalil aditiv za čiščenje.

Naredil sem sedaj 700 km in stanje je mogoče za malenkost boljše

 

Kakšna ideja ?

 

Hvala.

Kaj si ti ja nor. Takoj pojdi ščistit šobe. Pa še mahanika zamenjaj ker je idiot sploh če misli da bo z aditivom očistil in rešil šobe.


:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


-T-
-T-

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 438
  • Starost: 37
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: F11mlincek K1300S

#4

Zakaj idiot?

Aditivi niso brezveze...

Če je soba zanic vem ne pomaga ampak marsikdaj pa se stanje izboljsa!

Če bi napisal, da mu je predlagal menjavo sobe bi bil najbrz podobn odziv (mogoče koga drugega), da je idiot ker se šobe ne menja kar tako...

 

Na nasi 1ki je motor potresaval, sem sel k Molku sva pogledala vlila dvojno dozo aditiva smo se peljali na morje in nazaj na izlet in avto čudezno dela že vec kot leto.

 

Idiotska resitev, ampk dela :P

Jest redno 2x letno vlivam not aditiv (originalen) v oba avta mogoce mecem denar stran ampak pocutim se boljse ;)

 

Sam povem :D


Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 324
  • Starost: 27
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#5

Jaz sem mel na enki tudi pri vsaj -5 in prvih nekaj trenutkov lavfanja nihanje v prostem teku za kakih 50 največ 100 obratov. Po čiščenju EGR, menjavi termostatov, grelnih svečk/releja in izpraznjeni flaši antigrippante 25 pa cagar komaj kaj niha, še to samo če je -10. Če je kolk top toplo zunaj pa skoraj nič, pri plusu pa čisto nič.

 

Na EGR sem imel saj za centimeter okoli in okoli. Regeneracija verjetno lep čas ni delala zaradi fuč termostatov. 

 

No zdaj avto lavfa ko singerca, in računaj da s starim motorjem(M47) ki naj bi žrl več kot N47 in 120d imam porabo-preračunano na roke izpod 6L, pa ga dostikrat tudi pohodim recimo v 2., 3. brzini. Po AC in nekje 150kmh sicer dokaj naraste ;)

 

..

 

Sam če odstopa šoba za 100% od ostalih potem res v 10L tanka nalij celo flašo antigrippante 25 in se pelji do izpraznjenosti pri različnih obratih. Če ni nič pomagalo ali pa malo, ni druga kot menjat.


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 935
  • Starost: 38
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#6

Nazadnje boš za aditive dal 80% obnove te šobe.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 180
  • Starost: 32
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#7

Prvo: Če hočeš prečistit šobo z npr. ANITGRIPANTE 25 katerega poznate forumaši so točna navodila kako se šobo prepuca vendar ne tako da ga vliješ med gorivo ampak ga priklopiš direktno na šobo itd.

Drugo: Napisal je da šoba odstopa za 100%(ne verjamem oz.ni mogoče ,da je to res,v tem primeru bi avto delal na 3 cilindre) ker je to nenormalno veliko odstopanje.

 

Tisti kateri je kdaj sinhroniziral uplinjače točno ve o čem govorim,zapri en uplinjač na 4cyl motorju za 50% pa vsak ki ima malo soli v glavi čuti ,da motor ne deluje pravilno.. 

 

Razlika je fantje ali šoba deluje za 80% slabše od drugih ali pa 10%.

 

Ravno obnavljam en motor 2cyl in podatki so taki da je normalna kopresija na cilindru od 9-13bar. Ampak odstopa lahko med enim in drugim cilindrom 1bar. Se pravi če imam en cilinder 9bar drugi pa 13bar,je v tolerancah okej vendar je med njima odstopanja 4bare kar je absolutno preveč,lahko si samo predstavljate kako bi tak motor delal. Isto je pa z šobami.



Urejal blackberet, 17.02.2017, 19:55.

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 935
  • Starost: 38
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#8

Pelji na ornk diagnostiko, pa da vidis kaj je. Lahko bi bila tudi napeljava oz konektor na sobi. Seveda test pri ogretem motorju.
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 374
  • Starost: 34
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: Alfa Romeo 147

#9

Prvo: Če hočeš prečistit šobo z npr. ANITGRIPANTE 25 katerega poznate forumaši so točna navodila kako se šobo prepuca vendar ne tako da ga vliješ med gorivo ampak ga priklopiš direktno na šobo itd.

Drugo: Napisal je da šoba odstopa za 100%(ne verjamem oz.ni mogoče ,da je to res,v tem primeru bi avto delal na 3 cilindre) ker je to nenormalno veliko odstopanje.

 

Tisti kateri je kdaj sinhroniziral uplinjače točno ve o čem govorim,zapri en uplinjač na 4cyl motorju za 50% pa vsak ki ima malo soli v glavi čuti ,da motor ne deluje pravilno.. 

 

Razlika je fantje ali šoba deluje za 80% slabše od drugih ali pa 10%.

 

Ravno obnavljam en motor 2cyl in podatki so taki da je normalna kopresija na cilindru od 9-13bar. Ampak odstopa lahko med enim in drugim cilindrom 1bar. Se pravi če imam en cilinder 9bar drugi pa 13bar,je v tolerancah okej vendar je med njima odstopanja 4bare kar je absolutno preveč,lahko si samo predstavljate kako bi tak motor delal. Isto je pa z šobami.

Na testerju vidiš "korekcijo" ki jo računalnik dela na določenem injektorju...

 

Korekcija je brez težav "100%" v prostem teku. Ker je to korekcija in ne dejanski vbrizg.

Dejanski vbrizg je na vseh cilindrih enak, ker ECU s korekcijo poskrbi, da tudi če so šobe razštelane (do določene mere), je vbrizg na vseh injektorjih enak...


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Fratello
Fratello

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 671
  • Starost: 36
  • Lokacija: Kamnik, Slovenia
  • Avtomobil: BMW 320d (E92)

#10

Katerega mehanika svetujete za odpravo tega problema, kdo je v tem najboljši ?


Prikaži več možnosti


JocoG
JocoG
  • Uporabnik
  • Sporočil: 324
  • Starost: 27
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: BMW 120d M optic

#11

http://www.avtomehanika-arcon.si/

 

:ok


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 314
  • Starost: 30
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W212 AMG

#12

ko mrzlega užgeš; ali avto pocuka oz se cutijo tresljaji kako zanihajo obrati prvih par sekund. Ko da bi dodal pa spustu malenkost gas, le da gredo obrati pod ''štangas''???


Prikaži več možnosti


Fratello
Fratello

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 671
  • Starost: 36
  • Lokacija: Kamnik, Slovenia
  • Avtomobil: BMW 320d (E92)

#13

Očitno je povezava s puščanjem hladilne tekočine https://www.bmwslo.c...oki-in-stroški/

 

Tekočina še vedno pušča, 1l na 1300km, naj bi počil blok motorja :crazy


Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov