Skoči na vsebino

 

M54 3.0i - poraba olja in menjava šponarja

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
423 odgovorov v temi
TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 335
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#381

Pri meni je poseg menjave teflonov cca 300€...
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • QPE je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 107
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#382

Kakšen pa je približno čas posega? Vzameš glavo dol?
Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 570
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#383

Pomoje se samo odmicne pobere dol.
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 335
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#384

en dan pa je gotovo....


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 331
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#385

Mnja, samo kufer z gedorami pa moment ključ več ni zadosti za ta poseg...se je pa model dobro znašel s tisto improvizacijo za stisnit vzmeti ventilov...

 

 



Urejal QPE, 24.02.2019, 22:10.

Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 847
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#386

:ok

Urejal zigi, 24.02.2019, 22:30.

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 335
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#387

ja če je tak simpl pa fantje akcija pa bo mir s porabo olja :)


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 847
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#388

:-D ... fantje, pravi naslov je @TIN ;) :ok

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 331
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#389

Bom kar tukaj pisal malo moje razmišljanje...torej po prebiranju te teme...

 

https://forum.e46fan...=1009367&page=8

 

...se mi poraja kup vprašanj (in zaključkov, nenazadnje), pa začnimo z enim paradoksom; torej eni so probali bate oz izgorevalno območje čistit s tem, da so odstranili svečko in nalili z vrha razredčilo in ga nato pustili nekaj časa da je razžrlo usedlino ter nato z neko sesalko posesali ven, če je kej ostalo, in bojda na ta način motor oprali oz raztopili škodljive usedline.. Menda se je poraba olja potem zmanjšala vendar dolgoročno baje to nobenemu ni ravno služilo, je kmalu ratalo kot poprej.

 

Paradoks oz vprašanje tukaj je zakaj je sploh prišlo do zmanjšanja porabe olja in zakaj se le-ta potem spet dvigne nazaj? 

Če motor opereš tega gareža, usedlin, je po mojem znanju lahko poraba kvečjemu večja ker motor sedaj ne tesni več tako dobro in bi lahko bila poraba olja kvečjemu večja...

Ok, lahko teh usedlin "osvobodiš" posnemalne obročke in se le ti potem bolje prisesajo na valj in bolje posnemajo oljni film >>zmanjša se poraba olja...ok, tut to bi bil možen scenarij, vendar zakaj ni to pri nikomur trajalo dolgoročno?

So ti Low tension ringsi zaradi svoje zasnove res tako podvrženi smogu oz res tak feler, da pravzaprav ni neke dolgotrajne rešitve problema?

 

In potem ljudje menda trajno rešijo problem z temi famoznimi catch cani, ki baje res zmanjšajo porabo olja vendar, kot berem, se pri tej modifikaciji drastično poveča podtlak in low tension ringsi na nek način ratajo high tension ringsi...kaj to dolgoročno pomeni za njih, je pač vprašanje...

 

konstruktivna mnenja? cinična prosim ne...hvala za razumevanje :)


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 076
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#390

konstruktivna mnenja? cinična prosim ne...hvala za razumevanje :)

Sorry, brez cinizma pri takšni temi žal ne bo šlo.

 

Folk bi res probal svašta da se prihrani kak euro, domišljija v tej smeri nima meja. Kar se mehanike tiče je stvar jasna, motor lahko žre olje iz treh razlogov - bodisi je zanič oddušek oljnih hlapov, bodisi so hin tefloni, ali pa batni obročki. Četrte opcije ni! Kar se tiče "čaranja", se mogoče še splača igrat z odduškom, kakor je če se ne motim opisano v tej temi, da bi nekaj nalival v motor in sesal ven pa... no comment  :crazy Če greš že to delat, potem najboljše še da nabaviš tiste magnetke, ki se jih montira na dovodno cev goriva in zmanjšajo porabo za 20%... mogoče celo za 25, če res močno verjameš :hihi

 

Torej: menjaj oddušek oljnih hlapov, če to ne pomaga menjaj teflone (od zgoraj, brez snemanja glave), če je poraba olja še vedno enormna, pa menjaj še obročke. In pa seveda pravo olje, to je pri nas Mobil 5W-40 in nič drugega, mogoče kvečjemu Motul enake gradacije in tu se zadeva zaključi. Vse ostalo je po sistemu "jebali bi, a da im ne udje" in naredi motorju zagotovo več škode, kot koristi ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 331
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#391

Ne sej jst se teh čaranj ne bom šel, da se razumemo...pač zanimajo me razmišljanja.

Če že, bi mogoče vlil kako zadevo v rezervoar za spucanje injektorjev in ventilov na ta način, pa še tle sem skeptičen...


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 397
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#392

@QPE... ti najprej začni voziti avto in ugotovi, ali sploh ima kake težave... če bi jaz bral vse teme o N52, bi verjetno naredil swap na N47, ki je, razen verige, baje manj problematičen :skrbast

 

Resno... za začetek bi jaz ob menjavi olja v staro olje natočil Fortron Engine Flush, preden ga ven spustiš, v novo olje pa Oil conditioner... to jaz delam.

 

Ob tankanju pa eno flaško aditiva v bencin...

 

Potem pa moraš voziti in ugotavljati, ali je sploh kaka težava ;)



Urejal LEO37, 18.03.2019, 18:30.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 076
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#393

Ne sej jst se teh čaranj ne bom šel, da se razumemo...pač zanimajo me razmišljanja.

Če že, bi mogoče vlil kako zadevo v rezervoar za spucanje injektorjev in ventilov na ta način, pa še tle sem skeptičen...

Razumem. Tisto lahko zliješ v rezervoar, škodilo ne bo, mogoče boš čutil malenkost izboljšanja, ampak kaj dosti ne. To ni dizel, ki ima lahko nabranih toliko oblog, da zmanjšajo pretok fluidov tudi za 50% (predvsem na sesalnem in izpušnem kolektorju). Bencinarji so ponavadi predvsem zelo zamorjeni, tako da recept so redni servisi + ogret motor in potem gonit kolikor se da, da ga odmašiš. In od časa do časa k schumiju na kontrolo, da prečekira delovanje LMM in lambda sond, to je tudi pomembno ker če kaj od tega ne deluje pravilno, pri M54 trpijo katalizatorji. To je vsa umetnost vzdrževanja M54, kratko in jedrnato. Aja pa mogoče še kako vžigalno tuljavo je dobro imet na zalogi (lahko rabljeno, ker ne crkujejo pogosto) in LMM ter senzorja odmične in glavne gredi morajo bit obvezno original če jih menjaš, to je pa zdaj res vse kar se vzdrževanja tega stroja tiče...


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 397
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#394

 redni servisi + ogret motor in potem gonit kolikor se da

:ok


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 112
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#395

je mogoče že kdo poskusil tole metodo da se ccv odstrani:

https://xoutpost.com...v-problems.html


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#396

je mogoče že kdo poskusil tole metodo da se ccv odstrani:

https://xoutpost.com...v-problems.html

Moj nasvet je,pozabi na to. Če z novim CCV-jem,cevkami,pretesnjenim sesalnim kolektorjem še vedno pije olje potem išči rešitev drugje---> v teflonih in batnih obročkih.



Urejal blackberet, 18.03.2019, 20:25.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 331
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#397

Moj nasvet je,pozabi na to. Če z novim CCV-jem,cevkami,pretesnjenim sesalnim kolektorjem še vedno pije olje potem išči rešitev drugje---> v teflonih in batnih obročkih.

Tako nekako, ja.

Tale stric je kr dobro povedal...

 

 

The "best fix" for the M54 engine is the new dipstick design & cold weather CCV.
The new dipstick design addresses the clogging/freezing issue of the return passage of the old design. the cold weather CCV addresses the freezing issue of the diaphragm & lines. 
Also, owning a vehicle with this particular system and KNOWING how the CCV works, and how to address the shortcoming is better than changing components (that might not work 100% with the M54 engine). 

This is a huge debate, and one should know exactly the difference between a PCV and CCV (Hint: CCV has a METERED diaphragm and keeps the vacuum in check at all times when working correctly - the CCV is open as the engine starts, closing/opening accordingly as you start driving. The PCV is CLOSED as you start the engine, the spring is NOT metered for the M54 vacuum).

My last CCV job on my e39 was January 2007. I changed the whole CCV to a cold weather CCV & new dipstick design. Engine M54B30, no issues, and we had some very cold winters since. So the original CCV system lasted 4 years and left me stranded away from home. The redesigned system is in the car for 8 years and works great.

I took my pick (and stayed away from home brew PCV/catch can solutions).


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#398

1. PCV ventil ne izloča olja iz hlapov, tako da bo porabo olja prej povečal, kot zmanjšal.

2. Ne moreš kar na pamet dat en PCV ventil, ker verjetno ne bo prepusten enako, kot originalna membrana v oljnem speratorju. Torej boš imel preveč ali premalo vakuma.

3. Po mojih ugotovitvah oljni separator niti ni tako problematičen, če ravnaš tako, tako je napisal @jerry. Seveda pri teh letih cevke na separator načenja zob časa in te so bolj problematične od samega separatorja, ampak zaradi cevk, ki puščajo poraba olja ne bo večja. Pri PCV predelavi namesto novih orginalnih cevk daš poceni kitajske na metre iz prve avtotrgovine. Sigurno bodo zdržale zelo dolgo, verjetno precej dlje, kot nove originalne.

4. Tudi PCV ventil za male pare je verjetno ustrezne kvalitete in bo crknil dosti prej, kot membrana v novem originalnem separatorju.

5. Pokrovček od paradižnikove mezge in izolir trak? To mora res super tesnit in je zelo odporno na naftne derivate, visoke temperature in temperaturna nihanja. Idealen recept za puščanje vakuma. :crazy

 

Če je membrana v separatorju poškodovana in zaradi tega vleče olje nazvzgor po cevi iz oljne šipke, pač separator zamenjaš in bo zelo dolgo časa spet mir s tem.Res mi ni jasno, kaj naj bi profitiral s tem PCV ventilom. Razen €, ki bi jih moral odštet za komplet nov separator s cevmi. Je ceneje, to se strinjam, ampak je tudi slabše, kot nov separator.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 112
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#399

slučajno sem zasledil in sem uprašal kaka je praksa,....


Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 793
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#400

@QPE... ti najprej začni voziti avto in ugotovi, ali sploh ima kake težave... če bi jaz bral vse teme o N52, bi verjetno naredil swap na N47, ki je, razen verige, baje manj problematičen :skrbast

 

Resno... za začetek bi jaz ob menjavi olja v staro olje natočil Fortron Engine Flush, preden ga ven spustiš, v novo olje pa Oil conditioner... to jaz delam.

 

Ob tankanju pa eno flaško aditiva v bencin...

 

Potem pa moraš voziti in ugotavljati, ali je sploh kaka težava ;)

No tvoja praksa je enaka moji. Na vsakem vozilu tako naredim.. Zadeva "pije vodo" in je najenostavnejša praksa pri dobrem servisu. Flush in pa conditioner pa uporabljam od Liqui Moly-ja. Tudi M54b30 mi praktično pije minimalno olja pri 151.000 km. 


Prikaži več možnosti