Skoči na vsebino

 

M54 3.0i - poraba olja in menjava šponarja

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
423 odgovorov v temi
Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 563
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#41

Jap, shell je voda. Tudi meni ga je spilo. Prejšnji lastnik ga je mel notri, sicer je bilo že eno leto in nekih 8000 km od zadnje menjave, ampak na poti do Splita in nazaj sem gladko en liter dolil. Sicer je tudi starost olja pripomogla k temu verjetno. 

 

Zdaj mam notri Mobil 5w-50 (poraba okoli 1l na 3500-4000 km), jeseni šaltam na mobil ali motul 5w-40 in če se poraba poveča, grem probat tale mod.


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 336
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#42

Jaz tudi razmišljam o menjavi olja letos, naj probam Mobil ali Motul? Olja mi sicer ne pije veliko, cca liter, do liter in pol na 10.000 km.



Urejal sssimon, 07.04.2017, 08:29.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 810
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#43

Katerikoli od teh bi moral biti več kot dober, po mojem mnenju. Motula sicer še nisem probal, ampak Mobil se mi je še v vseh avtih, kamor sem ga nalil, dobro obnesel.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#44

Pri meni je bila poraba enaka s Castrolom 5W40, Mobilom 5W40 in Mobilom 5W50, zato sem na koncu pristal na Mobil 5W40 ker se mi zdi da je solidno olje za zmerno ceno.


Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 336
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#45

Ja, tudi sam sem se nagibal k Mobilu, torej bomo letos probali Mobil  :ok


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#46

Jaz tudi razmišljam o menjavi olja letos, naj probam Mobil ali Motul? Olja mi sicer ne pije veliko, cca liter, do liter in pol na 10.000 km.


Ne tikaj, dokler je v redu! :ok2
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 336
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#47

Ma to so mi tudi že rekli, pa bi vseeno rad probal, morda bo še bolje  :ok2  A je res lahko slabše, kljub boljšemu olju?


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#48

Vsaka menjava olja je lahko "šok" za motor... tako da je možno, ja.


Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#49

Ma to so mi tudi že rekli, pa bi vseeno rad probal, morda bo še bolje  :ok2  A je res lahko slabše, kljub boljšemu olju?

Ne, ne more bit slabše z boljšim oljem. 

 

Drgač pa Liqui Moly.


You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#50

Vsaka menjava olja je lahko "šok" za motor... tako da je možno, ja.

Šok??? Japajade!
Menjava olja je le delna rešitev. Če je obraba materiala ga ni olja, ki bi rešil situacijo!


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#51

Menjava olja v smislu proizvajalca ali gradacije. To sem od mehanikov slišal...
Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 563
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#52

Verjetno res nekaj malega, sploh pri starih motorjih. Je pa večji šok met notri 15k km isto olje kot na 10k menjat proizvajalca po moje.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#53

Je še kdo naredil zadevo iz 1. posta in lahko poroča o opažanjih?
Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#54

Z mano je 6kkm.
Nobenih stranskih učinkov razen drastično znižana poraba olja. Na cca pol litra sem.
Če bo šlo tak naprej bo dober liter na servisni interval kar je super.


Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 840
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#55

Furam s to predelavo, počasi bo 1k km. Porabe olja pa še nisem spremljal

 

Stranskih učinkov ni :) 


LP, Uroš
Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#56

Furam s to predelavo, počasi bo 1k km. Porabe olja pa še nisem spremljal

 

Stranskih učinkov ni :)

Hvala za feedback. Če jst pred predelavo nebi spremljal olja do 1kkm bi ventili zagotovo laufal na suh.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#57

Sem šel še enkrat brat 1. post, verjetno bom tudi jaz zdaj na servisu čez 1 teden tole povezal.

 

Lahko natančneje pojasniš, kam si montiral nepovratni ventil?


Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#58

Sem šel še enkrat brat 1. post, verjetno bom tudi jaz zdaj na servisu čez 1 teden tole povezal.

 

Lahko natančneje pojasniš, kam si montiral nepovratni ventil?

Snameš debelo cev iz tulca v katerem je šipka za preverjanje olja. Izbereš primerno mesto za nepovratni ventil in prerežeš cev z olfa nožem. Vmes vstaviš nepovratni ventil (PCV) tako, da je odprt iz strani CCV-ja (motorja) do tulca šipke. Is strani tulca šipke do motorja (CCV-ja) pa se mora zapreti, da slučajno ne potegne olja v zračni kolektor in naprej v motor. Pihni v ventil in boš videl v katero stran zapira/odpira. Po potrebi namestiš objemke ali vezice. Jaz jih nisem, ker dodatni vakum poskrbi, da cevi stojijo na mestu.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 023
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#59

Kako gre pa šipka skozi? :zmeden ali jaz ne razumem prav?
A je tista cevka v tulec iz strani?
Prikaži več možnosti


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 94
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#60

tako

 

Kako gre pa šipka skozi? :zmeden ali jaz ne razumem prav?
A je tista cevka v tulec iz strani?

 Tako je, iz strani. Poglej in bo vse jasno. Na X-u sem cev lažje snel, če sem dostopal odspodaj mimo roke za kolo. 


Prikaži več možnosti