Ej, hvala za koristne odgovore... Tako je. Avto je zavarovan pri SAVI (ZM). Včeraj je prišel cenilec, arogantnež mali ej... Kot da je boga za jajce prijel, nič ni hoto povedat, kaj šele kak nasvet, kako dalje, kdaj lahko pričakujem rešitve, itd.
Vse kar sem izvedel je, da naj bi dobil okoli 60% vrednosti avta in razbitino! WTF? Ok, sem vedel, da so cigani, da so pa taki? Kaj naj jaz zaj zarad nesreče postanem diler z avti, da bom dobil razliko nekak not? Mislim, naše zakonodaje u pm. Kasko pa plačal 1.033 € (s polno boniteto), ker sem prijavil čisto vse dodatno opremo jebemo! Eh pustmo.
Vglavnem, spodaj slike. Spredaj je vredu potolčen, vendar olja (menjalnik, motor) ni opaziti na pokrovu dna... Samo voda...
Sem pa dal avto glede na original seznam opreme in kilometrov zasebno ceniti tudi eurotaxu (tega modela pri nas uradni ni bilo v prodaji, zato ti morajo cenitev narediti oni). Odkupna vrednost je 11.000, prodajna pa 12.500 (seveda za stanje pred nesrečo). Če upoštevam, da sem zanj dal 12k (ok, na vse dejavnosti po nakupu, ko sem menjal čisto vse, kar je potrebno ob nakupu rabljenega, lahko itak pozabim). Dal sem še dodatnih 1.500 na avto takoj po nakupu. Kako naj jaz zdaj dobim z zavarovalnico vred 13 - 13.5 K da bi bil vsaj na nuli??? Ni šans!
A kakšne profi službe ala odškodnina, poravnava pa v tem primeru ne obstajajo (da se tožarijo za kasko izplačila)?
Vedno iste zgodbe. Zavarovalnice nimajo takih dobičkov zato, ker bi bile dobrodelna organizacija. Treba si je podrobno prebrati pogoje posameznega zavarovanja. Pri kasku VEDNO potegneš kratko, sploh če avto božaš in za njega nadpovprečno skrbiš. Ceno ti zvišuje samo veliko nižja kilometrina od pričakovane in še kakšni večji računi popravil v bližnji preteklosti (nova turbina, obnovljen menjalnik,...).
Da boš pri zavarovanju kadarkoli na nuli, pozabi. Avto si kupil po prodajni ceni (nikoli več ne bo avto ocenjen na to ceno), vanjga si vložil 1.500 EUR - lepo in super, ampak zavarovalnico bolj malo briga.
Jaz z ZM kaskom nisem imel še niti enkrat težave. Do sedaj sem bil vedno pozitivno presenečen nad njihovim odzivom, pa nimam nobenih vez.
Grenak priokus je ostal, ko se je nekdo drug zaletel vame (ravno tako je imel ZM) in sem na koncu moral kriti sam 700 EUR za popravilo, ker je bil avto pač star in so ocenjevali po eurotaxu. Ta del mi je pa skregan z logiko - če imam jaz zaradi nekoga drugega razbit avto, potem naj mi ga spravijo v prvotno stanje, pa naj se s povzročiteljem zmenijo, da bo plačal razliko od eurotax-a. Ne pa da moraš ti plačevati zaradi enega debila. Ampak tako je in gotovo. Jaz sem se s tem sprijaznil, plačal in šel naprej.
Tebi pa tudi predlagam, da zavrneš prvo ponudbo in počakaš na drugo, ki bo zihr nekoliko višja, vmes pa najdi kupca za razbitino in probaj tam iztržiti čim več oz. razliko od zavarovalnice do prodajne cene (če ti uspe).
Druge nimaš, saj boš samo čas, denar in živce izgubljal.
Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj