Skoči na vsebino

 

Renault motor K4M (1.6 16V)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
23 odgovorov v temi
tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#1

Na Meganu 1.6 16V letnik 2010 se pojavlja rahlo nihanje obratov v prostem teku. med 750 in 900 vrtljaji. Prosti tek je najlepši na malce nad 800 vrtljaji.

 

Po prebiranju forumov in posvetu z mehanikom na pooblaščencu, naj bi bila težava v umazani loputi prostega teka (bojda dokaj pogost pojav 1.6 16V motorja . Pomaga preprosto čiščenje.

 

Po besedah mehanika naj bi bilo treba loputo kalibrirati po čiščenju. Je morda na forumu kdo, ki te motorje pozna in lahko potrdi del glede kalibriranja lopute? Če je ni potrebno, bom čiščenje opravil sam. Drugače rabim nekoga ki lahko opravi kalibracijo.

 

Ali obstaja pri tem motorju več tipov svečk? Pri Renaultu ni to nič presenetljivega.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 16.03.2017, 22:31.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 378
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#2

Preveri se variabilno jermenico odmicne gredi. Ne vem ce tudi pri tocno tem motorju, a pri nekaterih 1.6 16V je prihajalo to tezav - nihanje obratov in rahli zvoki, ki jih tam ne bi smelo biti.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#3

Pri tem je težava samo v nihanju vrtljajev v prostem teku, zvok je kot mora biti, tudi motor se zavrti brez težav v rdeče polje, pa naj bo ogret ali hladen. Ko je res hladen motor (stoji celo noč zunaj) včasih malo prvih par metrov zatrokira potem pa se motor umiri.

 

Ker sem ga nabavil pred nedavnim, bom tako ali tako menjal svečke (po servisni zgodovini sodeč je čas), obenem pa bi očistil še to loputo, če ne rabi kalibracije.

 

Načeloma pa je pri teh motorjih lahko težava predvsem s kakšno vžigalno tuljavo ali senzorjem pozicije motorja. V obeh primerih pa so simptomi drugačni.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 17.03.2017, 08:16.

Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 093
  • Starost: 34
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#4

Ko boš svečke menjal, zamenjaj še kable zraven :ok 


hhPTBZw.jpg

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 233
  • Starost: 35
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#5

Ko boš svečke menjal, zamenjaj še kable zraven :ok


ima že novejše špule do katere je samo žica
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Starost: 39
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#6

Preveri dva gumijasta oringa, na air boxu. Ponavadi debela poči oz se razleti in potem vlece zrak mimo....zadaj so mislim da 4 vijaki da odmaknes box stran.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#7

Preveri dva gumijasta oringa, na air boxu. Ponavadi debela poči oz se razleti in potem vlece zrak mimo....zadaj so mislim da 4 vijaki da odmaknes box stran.

 

Če bom čistil loputo, bom imel tako vse razdrto. 2 O ringa v vrednosti par EUR ne bo težava zamenjat. Glede na povedano je povsem možno, da sta tudi krivca za umazano loputo, saj gre zrak mimo filtra.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Starost: 39
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#8

Prvo preveri oringa je enostavno in običajna napaka.
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#9

Prvo preveri oringa je enostavno in običajna napaka.

 

Zjutraj najprej v nabavo svečk in zračnega filtra. Ko bom delal pa preverim še ta dva ringa.  

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 233
  • Starost: 35
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#10

Do sedaj si nabavljal brez problema za renaulta se zakomplicira:) poraz program in obvezna prometna:)
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#11

Za zračni filter in svečke pa res ne rabiš prometne. Druga pa je, ko rabiš kak motorni kos... Ampak kot že rečeno, ta motor je relativno enostaven in kaj drugega kot vžigalna tuljava ali senzor pozicije glavne gredi ne crkne.

 

Čez vikend sem menjal svečke in zračni filter. Preveril sem tudi loputo. Je rahlo umazana, ampak nič kritičnega. O ringov tu ni, saj je cev s filtra na ohišje lopute gumijasta in dobro nalega. Avto teče precej lepše. Zjutraj teče hladen motor lepše. Za odtenek lepše tudi pospešuje, Predvsem nad 4.000 RPM pa je malce tišji.

 

Kot kaže je to to. Da bom čisto zadovoljen, bom ob priliki še očistil loputo on preveril senzor ali dva ki sta na cevi od filtra do loputa.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 233
  • Starost: 35
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#12

Mislil sem za o-ringe če bi bila potreba po menjavi. Še tolk lepš da ni blo treba na pooblaščenca
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Starost: 39
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#13

mislil sem na ta dva oringa http://www.renaultfo...71ADFB218}.jpeg


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#14

A za te O ringe je cel sesalni del snet?

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Starost: 39
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#15

zadaj za boxom imaš 4 vijake (delaj pri hladnem motorju), potem pa box samo zamakneš nazaj....in menjaš...eden je tak debel oring, drugi pa tanek...


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#16

Mislim, da ne govoriva o istem letniku motorja. Moj ima zračni filter na levem notranjem blatniku za akumulatorjem. Od tu teče gumijasta cev do lopute, ki je na levi strani motorja, za loputo pa sledi kolektor (vse skupaj poteka bolj ali manj tik ob požarni steni). Zračni filter je nepravilne oblike. Odpre se tako, da oviješ dva vijaka in ga odmakneš naprej do akumolatorja in izvlečeš filter.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 039
  • Starost: 39
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#17

ups, sem spregledal...


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#18

Nič čudnega pri Renaultu. Motor s to oznako se je vgrajeval v skoraj vse modele približno desetletje. Najdeš ga v Cliu, Meganu in Laguni. Različni letniki, različne moči, pa kot kaže še različne izvedbe motorne periferije :fight.

 

Ni čudno da je treba vsak rezervni del iskati po številki šasije.

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 20.03.2017, 13:36.

Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 875
  • Starost: 39
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#19

Da še sam odgovorim na vprašanje ki sem ga postavil. Loputa se lahko očisti brez da jo kalibriramo. Zato v naslednjih dneh sledi nabava spraja za čiščenje in lopute.

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Kusar
Kusar

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 869
  • Starost: 25
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Karjola

#20

Lahko se očisti brez kalibracije ampak ni pa to to. Priporočam kalibracijo s testerjem, ker pri teh motorjih je problem pri nihanju obratov ali pa "ugašanjem" vozila zaradi prenizkih obratov.


Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov