Skoči na vsebino

 

Kolesni vijak se je zlomil

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
23 odgovorov v temi
mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: 650i

#1

Pozdrav.

Danes zategujem gumo na avto in ko sem zategnil kolesni vijak se je ta zlomil in ostal v navoju v pestu oz disku.

Kako naj ga ven dobim? Nikakor ne pridem zraven, saj se je zlomil tako da zaseda celoten navoj...

Hvala za pomoč.

E46 318d / E91 320d / E46 330cd / E38 728i  / E63 650i 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 939
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#2

Probaj ga zavrtati in potem ce imas tiste svedre za vrezovanje navojev, vzames takega za levi navoj.
Drugace pa mogoce kaj privaris nanj,...
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: 650i

#3

Hvala...nimam navojnega svedra.

Verjetno bi mi znali to pri vulkanizerju zrihtat kaj?

A je varno vozit s 4 vijaki?

Urejal mico123456789, 08.04.2017, 10:13.

E46 318d / E91 320d / E46 330cd / E38 728i  / E63 650i 

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 870
  • Lokacija: Svet

#4

J

 

Hvala...nimam navojnega svedra.

Verjetno bi mi znali to pri vulkanizerju zrihtat kaj?

A je varno vozit s 4 vijaki?

Ja lahko se vozis z 4 vijaki, brez problema. Seveda pa nikakor ne smes gonit in terat po ovinkih. Lepo mirno se zapelji do vulkanizerja (morda se boljse mehanika?) pa ti bodo uredili.



Urejal _peters_, 08.04.2017, 10:42.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: 650i

#5

Hvala.

Sem bil pri vulkanizerju in me je napotil k mehaniku ;)

Kupil rabljene vijake in zdaj me bo drazje to prislo kot ce bi kupil nove in se vijak itak ne bi zlomil.

E46 318d / E91 320d / E46 330cd / E38 728i  / E63 650i 

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 870
  • Lokacija: Svet

#6

Hvala.

Sem bil pri vulkanizerju in me je napotil k mehaniku ;)

Kupil rabljene vijake in zdaj me bo drazje to prislo kot ce bi kupil nove in se vijak itak ne bi zlomil.

Aja? Zaradi rabljenih vijakov se ti je to zgodilo?

 

Zanimivo. No se enkrat se je pokazalo, da sprat pa naj stane kar hoce ni vedno optimalno. :)

 

No dobro zrihtaj, sej ni nic hudega.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 975
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#7

Pa kristus kakšno silo si pa uporabil? Za alu feltno nimaš kaj več zategovati kot 14kg oz 140N


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DrKo in ovseni_kosmiči uporabnikom je všeč to sporočilo


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: 650i

#8

Ja. Moji vijaki so bili predolgi in so mi šobali po zaščiti za kamenčke pri diskih... zato sem kupil krajše original rabljene in evo :)

Najprej sem jih zategnil na roko, potem sem pa še stopil gor z nogo. Samo stopil. Nisem skakal! Vedno naredim tako, pa se še nikol ni zlomil vijak.

Hvala vsem za svetovanje. Se bom pač kak dan vozil s 4 vijaki :)

E46 318d / E91 320d / E46 330cd / E38 728i  / E63 650i 

Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#9

Ja. Moji vijaki so bili predolgi in so mi šobali po zaščiti za kamenčke pri diskih... zato sem kupil krajše original rabljene in evo :)

Najprej sem jih zategnil na roko, potem sem pa še stopil gor z nogo. Samo stopil. Nisem skakal! Vedno naredim tako, pa se še nikol ni zlomil vijak.

Hvala vsem za svetovanje. Se bom pač kak dan vozil s 4 vijaki :)

 

Tisti časi da se je z nogo gor stopalo so mimo. Moment ključ si nabavi in vprašaj serviserja koliko je za tvoj avto predpisano Nm navora(ker vsak avto in proizvajalec ima malo drugače), drugače se ti bo pri pretiranem zategovanju nekega dne zgodilo to:

(tale video je pravi)

 

Če pa nimaš denarja za originalne vijake in moment ključa potem je bolj varno, da se voziš s kolesom.


p.s. enako nevarno je tudi zategovanje s kompresorsko pištolo in sam sem enkrat zaradi tega ostal skoraj brez kolesa. In to so mi naredili na pooblaščenem servisu(ni bil BMW).



Urejal ovseni_kosmiči, 08.04.2017, 11:45.

Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 201
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#10

Ojoj, je reko z nogo je samo "stopil". Ce ti je skoda dati cca. 30 eur za moment kljuc pa pojdi do bilokerga mehanika/vulkanizerja in naj ti on zategne z momentu, pa se ti nebo niti eden vijak odlomil ni vazno ce je nov ali rabljen, pa se naslednic bos lahko normalno odtegnil vijake, ko bos hoto zamenjat platisca. Ko z nogo zategujes nimas nikoli obcutka koliko je dovolj (cetudi si samo stopil gor). Ce nebos mogo nikakor ven dobit odlomljenega vijaka, bo treba celo pesto menjat z lezaju seveda ali pa se vozis z 4imi vijaki.


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 436
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#11

Na to temo sem jaz že pisal dobrih 7 let nazaj.

Takrat me je rešil mislim da forumaš "OG Blaž", ki je dal nasvet, da prevertam vijak, notri zabijem inbus ključ, malo večji od fija izvrtane luknje in odvijem. Je delovalo. Sem mislil da bo grozota pa je šlo enostavno.

Večina vulkanizerjev/mehanikov v bližnji okolici je želelo avto vsaj za en dan in preko 100€, češ kako je to neverjetno veliko dela.

Jaz sem okoli 11 zvečer pričel lepo u izi in do 4 zjutraj sem imel že vse pomenjano, rešeno in pospravljeno pa nisem imel kakih pametnih svedrov za kovino blizu.

 

In ne, za stare pretegnjene vijake ne rabiš nevemkake sile. Jaz nisem ne skakal po njih ne nič, niti nisem nek hulk. Najprej je eden odletel in potem ko me je skoraj kap in sem drugega nežno odvijal je odletel še ta. Leta kakih nadebudnih vulkanizerjev s xyz Nm pištolami naredijo svoje.


Prikaži več možnosti
    • Warden, sema318is in mico123456789 uporabnikom je všeč to sporočilo


mico123456789
mico123456789

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: 650i

#12

Ojoj, je reko z nogo je samo "stopil". Ce ti je skoda dati cca. 30 eur za moment kljuc pa pojdi do bilokerga mehanika/vulkanizerja in naj ti on zategne z momentu, pa se ti nebo niti eden vijak odlomil ni vazno ce je nov ali rabljen, pa se naslednic bos lahko normalno odtegnil vijake, ko bos hoto zamenjat platisca. Ko z nogo zategujes nimas nikoli obcutka koliko je dovolj (cetudi si samo stopil gor). Ce nebos mogo nikakor ven dobit odlomljenega vijaka, bo treba celo pesto menjat z lezaju seveda ali pa se vozis z 4imi vijaki.

Se strinjam s tabo, ampak včasih je pač treba rešit ali odvit kak vijak "po domače".

Pred 1 tednom sem menjal ležaj s pestom in diske...upam da se ga bo dalo dobit ven, ker res nebi rad še dodatnih stroškov.

Hvala za nasvet octopus. Bom povedal mehaniku ko bo to rihtal ;)

Še eno vprašanje, ker se glih o vijakih pogovarjamo :)

Danes sem menjal stebričke A, B in C. Vse šlo lepo, razen na A stebričku nisem uspel enega vijaka ven spravit, ker je navoj,oz glava vijaka zelo boga, saj so že enkrat lepili to blago na stebričkih in pri tem pač zjebali en vijak.
Kak nasvet?

Urejal mico123456789, 08.04.2017, 17:11.

E46 318d / E91 320d / E46 330cd / E38 728i  / E63 650i 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 877
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#13

Nič takšnega. Meni se je na Alfi odlomila glava. Disk dol najprej. Imel sem srečo da je na drugi strani pesta stvar gledala dovolj ven da sem prijel s kleščami. Drugače pa prevrtat, kaj našvasat... To se poceni reš.

 

Glede zategovanja pa če stopiš na ključ ne bi smelo biti nič narobe ali pa je bil vijak že slab. S kompreskorsko pištolo na direkt pa je *eba ja. Mi je enkrat en lokalc tok našponal da smo z vodovodno cevjo in tolčenjem losali  :crazy 
Momet ključ ja OK ampak poceni ključi so pa tut taki da jim težko verjameš  :)



Urejal bvogri, 08.04.2017, 19:00.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 939
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#14

Najbolj je tist krizni kljuc in lepo po filingu zategnes, pac mal obcutka je treba. Pa ne privijati enega zraven drugega ampak lepo krizati. Zategnil naj bi pa na vsaj 12 kg, 120 Nm.


Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


gade
gade

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 786
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Toyota

#15

Zategnil naj bi pa na vsaj 12 kg, 120 Nm.


12kg pri tem, da je ročica (beri vzvod oz. ključ) dol 1m.
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 217
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#16

Odvisno kak fejst se ti je odlomil. Najboljše disk dol in ga probat s kleščami prijet. Če klešče drsijo pa matico gor in jo z varilcem točkovno zavarit in potem odtegnit
Prikaži več možnosti


Miha Račič
Miha Račič
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: ///
  • Avtomobil: 328ci

#17

Neki navarit gor pa odsraufat  :ok2


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 033
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#18

Momet ključ ja OK ampak poceni ključi so pa tut taki da jim težko verjameš  :)


Ma za ene kolesne vijake pomoje čisto ok, ne bi pa res glave motorja zategoval z moment ključem iz Lidla.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 877
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#19

Ma za ene kolesne vijake pomoje čisto ok, ne bi pa res glave motorja zategoval z moment ključem iz Lidla.

No moj pameten prijatu ki bi še armaturo zategoval na moment ključ se je ravno tako za*ebal. Poceni ključ. Feltne na 15kg... odlično. Potem pa mu je čez nekaj časa začela ena feltna ropotat seveda ker se je odvila. Preveril na koliko preskakuje njegov ključ in ja na pol manj :)

Vglavnem, če ga lepo zategneš na običajno gedoro pa še mal z nogo ali z klasičnim križem nima bit kej v kolikor so vijaki b.p.



Urejal bvogri, 10.04.2017, 09:53.

Prikaži več možnosti


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 457
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: E90 320d, MCS R53 JCW

#20

Kolikor sem govoril z vulkanizerji, vsi zategujejo med 11 in 12 kg. Tudi sam zategujem tam nekje in nimam nikoli nobenih problemov. Sem pa imel primer na železnih feltnah, ko mi je mehanik zategnil na polno in se je feltna zapekla gor...no to je pa bil projekt dol dobit...
Prikaži več možnosti