Skoči na vsebino

 

Potrebujem pomoč elektronikov(vse v zvezi z elektriko,moduli...)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#1

Če je tema o pomoči računalničarjev naj bo tema vs e v zvezi z elektirko,moduli itd itd.

 

Imam problem ki bi ga rad elegantno in poceni rešil. Gre se za to da mi je crknil regulator napetosti(voltage regulator) ki polni akumulator in sicer gre v njega(input) 16-20V ven iz njega pa cca14-15V (output). Zanima me če obstaja kakšen tak modul glede na to da je hudič zalit ga ni moč popraviti ali kaj podobnega.

Izgleda takole in sicer črna žica je masa rumena gre v sistem.

 

Rad bi dobil samo posebej regulator na dve žice ker to je še star sistem posebej RECTIFILER ter REGULATOR. Sedaj po novem pa imaš vse skupaj združeno,in nič kaj pametnega ne najdem po internetu.

dscn8071.jpg

 

Sistem celoten pa izgleda takole.

napajanje.png

 

The alternator generates an alternating current (AC) which the rectifier converts to direct current (DC). The regulator maintains the voltage going to the battery and the load (lights,ignition, etc.) at a constant level regardless of the variations in engine speed and load.


Urejal blackberet, 13.04.2017, 20:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 126
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#2

Takle sistem imajo praktično vsi motorji, ki imajo trajni magnet za proizvajanje elektrike. Od Tomos avtomatika do Honde CBR1000.

Razlikujejo se v obliki in vsebini "črne škatlice", princip delovanja pa je pri vseh enak: odvečno napetost odvede na maso. Po domače, ko napetost iz tuljave doseže kritično vrednost(cca 14V), naredi regulator stik proti masi in "požre" ves tok.

V tvojem primeru bi se verjetno že obnesel regulator s Tomosovega mopeda. Je pa drugačne oblike(kocka), ima samo eno žico, ohišje je že masa, pa izmeničen je, kar pa po moje ne bo delalo težave.


Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#3

maš na ebay polno regulatorjev napetosti iz 12 na kolikor češ in iz 12do36 nazaj zopet na kolikor češ navzdol.



http://www.ebay.com/...vIAAOSwzgBY1QtF




to je samo en primer......

Urejal tudjstgamam, 13.04.2017, 22:16.

Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#4

sicer ne vrže ven tega, kar sem hotel, ampak lahko dobiš kar hočeš

Urejal tudjstgamam, 13.04.2017, 22:18.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#5

Za obliko mi je vseeno.Tomosov in tale katerega ste mi prilepili da premalo ven ,meni mora polniti akumulator z 14-15.5V(output)...INput je pa med 16V-20V ter rabim ga na dve žice masa ter rumena.



Urejal blackberet, 13.04.2017, 22:24.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#6

sam sem mel na sachsu problem, ker mi ni hotelo polnit accuja. Posledično ga je uničilo,.... na koncu sem se odločil, da nabavim elektriko , ki deluje brez accuja, cenejša varianta od nabave novega reglerja in accuja+ vse ostalo.....

rezultat je bil da so pregorele žarnice, ker je elektrike preveč. V tanamen sem iskal ustrezno rešitev in jo našel, vendar je bila v mojem primeru bolj preprosta, da sem zamenjal 4 žarnice , ki so itak pregorele za 24V in sedaj zadeva funkcionira BP.
http://www.ebay.com/...9kAAOSwxp9W6Wk3



ta ma 13,8V pa je prvi, ki mi ga je vrglo ven
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 640
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#7

Za obliko mi je vseeno.Tomosov in tale katerega ste mi prilepili da premalo ven ,meni mora polniti akumulator z 14-15.5V(output)...INput je pa med 16V-20V ter rabim ga na dve žice masa ter rumena.

Omenjaš maso, input in output ... to so potem trije priključki ti pa imaš samo dve žici?

 

Drugače pa je tisti regulator samo neke vrste pull-down, da tretjo/spodnjo tuljavo daje direktno na maso, ko je napetost dovolj visoka. Prva zgornja tuljava pa se v polnjenje/napajanje vključi le, ko prižgeš luči.

 

V bistvu alternator brez krtačk - kar malo primitivna regulacija ...  a če dela - zakaj pa ne.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8

13.8V bo premalo. Našel sem tega recimo vendar me bega ta 3-ja žica.

https://www.conrad.s...A_14737_2412150

191005_RB_00_FB.EPS_1000.jpg

 

IN ... MASA... OUT , Kako priklopiti? Jaz bi priklopil MASO in pa OUT(v mojem primeru rumena žica), ampak ostane mi IN. Kaj se zgodi če ni priklopljena IN žica,verjetno nič in zadeva ne funkcionira.


Omenjaš maso, input in output ... to so potem trije priključki ti pa imaš samo dve žici?

 

Drugače pa je tisti regulator samo neke vrste pull-down, da tretjo/spodnjo tuljavo daje direktno na maso, ko je napetost dovolj visoka. Prva zgornja tuljava pa se v polnjenje/napajanje vključi le, ko prižgeš luči.

 

V bistvu alternator brez krtačk - kar malo primitivna regulacija ...  a če dela - zakaj pa ne.

Imam samo dve žice se pravi ČRNO(masa) RUMENO(gre v sistem), moj regulator je na shemi pod REGULATOR.

 

Gre se za motor(na dveh kolesih),elektriko proizvaja magnet/tuljave(generator). Akumulatorja ne polni moralo bi ga pa na 14-15.5. RECTIFILER in GENERATOR sta ok ker sem ju testiral tako da sem jih izločil. Ostane samo tale REGULATOR. Saj zato ker je tako primitiven sistem se mora nekako primitivno tudi zadevo popraviti.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 640
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#9

Si pa našel trgovino kjer sem ravno jaz zadolžen za to tehniko ... :-D

 

NE - to ni to! Ta KEMO regulator je za pretvorbo istosmerne napetosti na nižjo. Ti pa imaš tam izmenično - celo trofazno napetost usmerjeno s trifaznim gretzem kar ta regulator ne bo prebavil ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

Si pa našel trgovino kjer sem ravno jaz zadolžen za to tehniko ... :-D

 

NE - to ni to! Ta KEMO regulator je za pretvorbo istosmerne napetosti na nižjo. Ti pa imaš tam izmenično - celo trofazno napetost usmerjeno s trifaznim gretzem kar ta regulator ne bo prebavil ...

heheh ma to mi prvo na misel pade ker je tak debel katalog in vedno kaj najdem :ok2

 

SAmo kakor si jaz to berem pride iz generatorja ven izmenična potem pa jo rectifiler pretvori v enosmerno.Se pravi bi morala biti na regulatorju enosmerna. Ali je po shemi vidno drugače tako kot ti praviš?

 

The alternator generates an alternating current (AC) which the rectifier converts to direct current (DC). The regulator maintains the voltage going to the battery and the load (lights,ignition, etc.) at a constant level regardless of the variations in engine speed and load.

 

Sem razstavil(razbil) tale regulator ker je zalit ,pričakoval sem primitivnost kakšno diodo itd da bi jo lahko zamenjal, je pa notri cela pamet :blackeye 



Urejal blackberet, 13.04.2017, 22:54.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 640
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#11

 Tistih 6 diod v Rectifierju iz trofaznega naredi istosmerni štrom - kot v današnjih alternatorjih. Da pa jim ni bilo potrebno delat še drsnih obročev s krtačkami, ki dovajajo reguliran tok na rotor (s tem se regulira moč polnjenja) so kar malo po domače eno fazo izklopili, ko so luči ugasnjene, drugo fazo pa speljali direkt na maso, ko je napetost cca. 14V.

Notri si verjetno našel tranzistor oziroma tiristor, par uporov in zener diodo, ki vklopi tiristor, ko je napetost dovolj visoka.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • Warden in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Imaš kakšno idejo kako najbolj elegantno razdreš ulitek? Je pa vmes kot nek keramičen pesek trdo kot hudič,še na žagi so se zobje polomili.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 640
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#13

Jaz sem to včasih delal s teden ali dva dolgim namakanjem v toluolu ali nitro razredčilu - včasih tista smola tako razpade.

 

Malo hitrejša zadeva je fen za vroč zrak, ki tisto smolo mehča in jo lahko praskaš ... a vseeno traja in traja ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#14

Nekatere cenene epoksi smole se dajo zelo hitro razprazkat, če zadevo (brez zajebancije) enostavno kuhaš 10-15 min v vodi. Odlepi se od ohišja in postane kot star plastelin. Ampak sam klinc vedi, s čim je tukaj zalito. Edino tista gumijasta uvodnica bi se pa znala skrčit.

 

BTW; pri teh cenah, bi lahko začel obnavljat te zadeve: http://www.ebay.de/s...=p2045573.m1684


Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


EdgE
EdgE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 424
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: M6 GT

#15

Potreboval bi pomoč pri izbiri zamenjave za kontaktor na spodnjih slikah (MetaMec CMC(D)-6M)

Identičnega v Evropi nisem našel, iz Amerike pa pride čisto predrag.

 

kont1.jpgkont2.jpgkont3.jpg

 

Kontaktor je za 3 fazni motor. Vklaplja ga krmilnik 24V/DC, če prav razumem ima ravno zato gor še dodaten modul "surge unit", da ojača signal?

 

 

 

 

 

 

 


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 126
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#16

Pri kontaktorjih je važna je amperaža kontaktov in napetost tuljavice. Potem je tu še izvedba kontaktov -normalno zaprti ali odprti (NC -NO). Iz slik ne razberem kolko amperski je ta kontaktor, v glavnem v kaki elektrotrgovini poišči kontaktor 24V - 8A ,16A, 25A, 32A kolikor pač že ima ta amperažo.

Surge protector je prenapetostna zaščita. Ko na tuljavi prekineš napajanje se inducira visoka napetost, podobno kot pri vžigalni tuljavi za iskro in to napetost zaščita požre, da ne poškoduja krmilja.


Prikaži več možnosti


EdgE
EdgE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 424
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: M6 GT

#17

Kontaktor je 6A. Kontaktor sem že našel podoben ampak za tisti surge unit nisem bil prepričan, hvala za razlago. Sem bil pa v eni lokalni elektro trgovini in mi je zgleda narobe razložil kaj naj bi ta surge unit bil, zato sem pa raje še tu vprašal.

 

Bom pa probal tole naročit:

https://www.tme.eu/s.../dilm7-1024vdc/

https://www.tme.eu/s...eaton-electric/

 

 


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 126
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#18

To bo v redu nadomestek.

Diodo moraš pravilno obrnit, oz. napajanje tuljave pravilno priključit glede na diodo (+,-)


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 003
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#19

A kdo ve, kaj je tole, kar sem obkrožil na sliki? Zraven sem dobil "povezavo", ki se natakne na ta 2 pina in ju poveže. Sta pa še 2 taka pina na drugi strani vezja. Na slikah na internetu so ti pini večkrat povezani, kakor ne.

 

Gre pa za TDA7850 4x50W https://www.ebay.de/itm/273902874113

 

Pa kablov nisem dobil zraven, ve kdo, kje dobiti take kable, da imajo tisti beli konektor?


Pripete slike za predogled

  • IMG_20190919_223602.jpg
Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 640
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#20

Namen jumperjev mora biti napisan na priloženi dokumentaciji - elektro načrtu.

 

Kable pa dobiš iz starega PCja - poglej okrog CD enote oziroma audio kartice ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč