Skoči na vsebino

 

Motorno olje 325i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#21

Olje dolij enako kot je notri, ne mešaj ga z drugim! 30 eur za liter olja je čista kraja če mene vprašaš, pa še več ga očitno pokuri kot prej. Katero olje (znamka in gradacija) je bilo notri pred servisom?

 

Se strinjam s teboj, da  te svinjsko upaljo pri olju. Za drugič imam tehtni razlog, da bom zaradi povečane porabe olja prinesel svoje olje. Ni mi problem plačat malo več, zato da bo špilalo tako kot mora ampak me pa jezi, da mi sedaj pokuri več olja. Znamko in gradacijo olja pred servisom ne vem, bom pogledal na račune prejšnih servisov oziroma  poklical ex lastnika. 

Kaj praviš/te, če je enak SAE potem bo tale( https://www.mimovrst...ew-life-0w40-1l ) ok?



Urejal pmatej, 02.10.2018, 22:29.

Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 692
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#22

v svoji 325i (bivša od Asgard) imam zdaj Motul 8100 X-cess 5W-40, prej (ko je bil še pri prejšnjem lastniku) je bilo castrol 5W-40. Sicer trenutno sem od servisa prevozil cca 500km tako da je še vedno črtica na MAX, bom pa poročal kako bo čez čas.


​sem pa v cca 4500 prevoženih km pred servisom dolil nekje 1,5L olja (castrol). Zmeraj ko je bilo pod polovico, sem dolil par deci. Vožnja sicer dinamična. Da ti motorji pijejo olje vem, tako da me ni presenetilo. Me pa zanima kakšna bo poraba Motula :)



Urejal DJ Falco, 03.10.2018, 09:33.

When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#23

Ce rabis za dolit olje mi ga je mislim da ostalo se mislim da pol litra,ti ga podarim je pa origibal BMW 0w40 to kar inas sedaj notri.
Crtice niso mirodajne naj bi bilo 2.5dcl na crtico ampak to ne drzi kaze bolj nekaj po svoje. Uradno se dolije olje ko je na minimunu tako pise v navodilih.

Olje 0w40 bi primerno za ta motor tud ne tece lepo.. daj notri 5w30 ll04 c3 za znamko se odloci sam.
Ce rabis olje filter itd. me kontaktiraj na p.s.

N52b25 je podvrzen pitju olja tako da 1l na 5000km je se super. Pri cca 300.000km pije po 1-2l na 1000km

Urejal blackberet, 03.10.2018, 10:57.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • DJ Falco je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

Se strinjam s teboj, da  te svinjsko upaljo pri olju. Za drugič imam tehtni razlog, da bom zaradi povečane porabe olja prinesel svoje olje. Ni mi problem plačat malo več, zato da bo špilalo tako kot mora ampak me pa jezi, da mi sedaj pokuri več olja. Znamko in gradacijo olja pred servisom ne vem, bom pogledal na račune prejšnih servisov oziroma  poklical ex lastnika. 

Kaj praviš/te, če je enak SAE potem bo tale( https://www.mimovrst...ew-life-0w40-1l ) ok?

Mobil 0W-40 je načeloma OK, ni pa nobene potrebe po tej gradaciji, saj je tudi 5W-40 za naše vremenske razmere popolnoma dovolj. Olje gradacije 0W-40 se naliva tam kjer so pozimi temperature izredno nizke, recimo na severu, pri nas za to ni potrebe. Olje izberemo na podlagi vremenskih razmer in temperaturnih obremenitev, ki jim je motor izpostavljen.


Prikaži več možnosti


pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#25

To, da so ti motorji nagnjeni k pitju olja, sem se seznanil že prej. Naročil sem Motul 8100 X-mas 0w-40, ki ima enako gradacijo. Olje bi rad dolil,ker se ob ob vžigu hladnega motorja znajo zaslišat dročniki, če je olje pod polovico. Bojda so bile glave na N52b25 napačno narejene.

  Drugače pa motor deluje zelo uglajejo in uživam v svojem prvem atmostferskim šestvalniku  :-D  


v svoji 325i (bivša od Asgard) imam zdaj Motul 8100 X-cess 5W-40, prej (ko je bil še pri prejšnjem lastniku) je bilo castrol 5W-40. Sicer trenutno sem od servisa prevozil cca 500km tako da je še vedno črtica na MAX, bom pa poročal kako bo čez čas.


​sem pa v cca 4500 prevoženih km pred servisom dolil nekje 1,5L olja (castrol). Zmeraj ko je bilo pod polovico, sem dolil par deci. Vožnja sicer dinamična. Da ti motorji pijejo olje vem, tako da me ni presenetilo. Me pa zanima kakšna bo poraba Motula :)

Magar tule sporoči o porabi s tem oljem, ko boš imel podatek  :)  



Urejal pmatej, 03.10.2018, 20:20.

Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 136
  • Lokacija: Slovenija

#26

Jest imam N52b25 218ps in sem ob servisu dal notri Motul 5w40 8100 xclean c3 pac avtu sem privoscil najdrazji olje od motula primernega za ta motor avto ma dobrih 250kkm ce so realni in pije normalne voznje olja 1L na cca 3000km, drocnike se seveda slisi ampak to je itak baje standard.

 

Naslednji interval pa se studiram ce bi presaltal na mobil ki ga jerry tolk predlaga. Sicer bi sam raje dal kaksno gradiacijo bolj gosto olje glede na to da ga te motorji pijejo



Urejal RALLIART, 04.10.2018, 18:33.

Prikaži več možnosti


pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#27

Malo me zanima tole okoli dročnikov. Kdaj točno se slišijo dročniki? Ko prižgeš hladnega? Se vedno sliši, je res izrazito? Ali izgine, ko se motor ogreje?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#28

[quote name="RALLIART" post="2935369" timestamp="1538674246"]
Jest imam N52b25 218ps in sem ob servisu dal notri Motul 5w40 8100 xclean c3 pac avtu sem privoscil najdrazji olje od motula primernega za ta motor avto ma dobrih 250kkm ce so realni in pije normalne voznje olja 1L na cca 3000km, drocnike se seveda slisi ampak to je itak baje standard.


Tudo z 10w40.ne bos resil kaj veliko problema z pitjem.olja...ze testirano...resitev je menjava teflonov in obrockov...n52b30 nima tezav z porabo olja zaradi drugega dizajna obrockov (MAHLE)

Malo me zanima tole okoli dročnikov. Kdaj točno se slišijo dročniki? Ko prižgeš hladnega? Se vedno sliši, je res izrazito? Ali izgine, ko se motor ogreje?


Vecinoma samo.ko je mrzel,ce takrat ko se segreje potem so zabiti ndrocniki in jih lahko zamenjas

Urejal blackberet, 04.10.2018, 21:04.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Jest imam N52b25 218ps in sem ob servisu dal notri Motul 5w40 8100 xclean c3 pac avtu sem privoscil najdrazji olje od motula primernega za ta motor avto ma dobrih 250kkm ce so realni in pije normalne voznje olja 1L na cca 3000km, drocnike se seveda slisi ampak to je itak baje standard.

Z Mobilom ne moreš falit. Jaz sem to olje testiral v motorjih M57, M54, M52, M52TU in N52 (poleg ostalih znamk - VW in Mercedes) in se ni niti enkrat samkrat izkazalo kot slabo. Na N52 sem imel tudi jaz problem z ropotanjem dročnikov ob hladnem vžigu, po menjavi olja z Mobilom (prej je bil notri Castrol) so utihnili.


Naslednji interval pa se studiram ce bi presaltal na mobil ki ga jerry tolk predlaga. Sicer bi sam raje dal kaksno gradiacijo bolj gosto olje glede na to da ga te motorji pijejo

Kljub temu da ti motor pije olje, ti ne priporočam gostejšega. Zakaj? Pil ga bo mogoče res malo manj, bodo pa zato trpeli dročniki pozimi ob vsakem hladnem vžigu. Gostejša olja (tudi mineralna) so primerna za toplejša podnebja in za drugačne (starejše) konstrukcije motorjev, naprimer take z mehanskim krmiljenjem ventilov, ne hidravličnim. Hidravlični ventili zahtevajo redko olje, to velja še zlasti za pozimi in veliko lastnikov je s pregostim oljem uničilo motorje oziroma vsaj dročnike.



Urejal Jerry, 04.10.2018, 21:10.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Malo me zanima tole okoli dročnikov. Kdaj točno se slišijo dročniki? Ko prižgeš hladnega? Se vedno sliši, je res izrazito? Ali izgine, ko se motor ogreje?

Ponavadi se slišijo takrat ko prižgeš hladen motor, še posebej ko so zunanje temperature zelo nizke. Če so že precej obrabljeni se slišijo tudi na višjih temperaturah, v skrajni fazi tudi ko je motor ogret na delovno temperaturo. Zvok je različno izrazit, odvisno od večih faktorjev. Ti faktorji so konstrukcija motorja, vrsta in gradacija olja, temperatura, obrabljenost dročnikov, itd. Zvok dročnikov sam po sebi še ni kritičen, zaradi tega motor ne bo crknil, je pa moteče. Z ropotajočimi dročniki lahko prevoziš tudi še 100 ali 200.000 km, ni pa seveda to optimalno delovanje motorja, poleg tega je zvok precej zoprn. In če dročniki že močno ropotajo je vprašanje če ni še kaj drugega v motorju obrabljeno, ne samo dročniki (recimo ležaji, cilindri, obročki, itd).


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 136
  • Lokacija: Slovenija

#31

"Kljub temu da ti motor pije olje, ti ne priporočam gostejšega. Zakaj? Pil ga bo mogoče res malo manj, bodo pa zato trpeli dročniki pozimi ob vsakem hladnem vžigu."

 

Se strinjam z napisanim ja

 

Zvok drocnikov je to kar je na tem posnetku ne pri 1:30 minuti? Meni se potem ne slisijo ker se slisi samo tisti tick zvok pri 2:40 posnetku

 

https://youtu.be/4_WpZZY-Evw?t=88



Urejal RALLIART, 05.10.2018, 09:10.

Prikaži več možnosti


pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#32

Hvala za odgovore.

 

No kot sem že omenil, moj avto ima 94500km tako, da komponente, ki si jih omenil nebi smele biti obrabljene. Sam sem enkrat zaslišal te dročnike, ko sem prižgal hladen motor in ja zvok dročnikov je bil zelo izrazit in moteč, je pa izginil ko se je avto ogrel. Moram pa dodati, da je bil  nivo olja pod sredino. Tako ali tako sem bil dan za tem, ko sem slišal te dročnike naročen na servis pri Molku ter jih tudi opozoril na to in so mi povedali, da pri pregledu glave ni bilo nič spornega in je bil vzrok najbrž v nivoju olja. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

Zvok drocnikov je to kar je na tem posnetku ne pri 1:30 minuti? Meni se potem ne slisijo ker se slisi samo tisti tick zvok pri 2:40 posnetku

 

https://youtu.be/4_WpZZY-Evw?t=88

Ja, tako je.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#34

Ta motor rabi primerno gostoto olja saj mora olje čimprej priti do vseh mehanskih gibljivih delov. 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

Hvala za odgovore.

 

No kot sem že omenil, moj avto ima 94500km tako, da komponente, ki si jih omenil nebi smele biti obrabljene. Sam sem enkrat zaslišal te dročnike, ko sem prižgal hladen motor in ja zvok dročnikov je bil zelo izrazit in moteč, je pa izginil ko se je avto ogrel. Moram pa dodati, da je bil  nivo olja pod sredino. Tako ali tako sem bil dan za tem, ko sem slišal te dročnike naročen na servis pri Molku ter jih tudi opozoril na to in so mi povedali, da pri pregledu glave ni bilo nič spornega in je bil vzrok najbrž v nivoju olja. 

Molk je prav povedal, nivo olja v motorju vpliva na zvok (in s tem tudi na obrabo) dročnikov. Poskrbi da bo nivo olja vedno čim bližje maksimumu, tako boš dročnike obvaroval pretirane obrabe.


Prikaži več možnosti


Rokau
Rokau
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4

#36

Vidim, da je kar nekaj tehle motročkov tule in če prav razumem (N52B25), motroji pijejo olje... je kaj narobe če ne? naredil sem cca 3000km in je po digitalnem olje se vedno na max? Motor ima 150k a je kaksna varianta za sipko zmonterat v ta motor, da ni samo tale digitalna? hvala za info.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Vidim, da je kar nekaj tehle motročkov tule in če prav razumem (N52B25), motroji pijejo olje... je kaj narobe če ne? naredil sem cca 3000km in je po digitalnem olje se vedno na max? Motor ima 150k a je kaksna varianta za sipko zmonterat v ta motor, da ni samo tale digitalna? hvala za info.

Digitalni števec po mojih izkušnjah ni tako zelo natančen kot mehanska meritev, vsekakor pa tvoj motor očitno ne kuri kaj dosti olja. S tem seveda ni nič narobe, prej nasprotno. Šipko pa mislim da se da zmontirat, poglej če je na bloku luknja z blendo, v tem primeru se jo da.


Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 692
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#38

Magar tule sporoči o porabi s tem oljem, ko boš imel podatek  :)  

 

​Po cca 2000km je "ena črtica" manj.  :)


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 136
  • Lokacija: Slovenija

#39

to je standard ko bos prisel na min, bos pa dolil 1 l olja kot pise ti pa nebo kazalo do konca ali pa ti bo naslednjic prej pokazalo 1 crtico manj, pac ta elektronski nacin merjenja ni neki natancen pac pokaze samo osnovno da moras dolit olje.


Prikaži več možnosti
    • DJ Falco je všeč


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 692
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#40

ja, verjamem... tudi meni ni preveč všeč tole brez šipke. 


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti