Skoči na vsebino

 

Motorno olje 325i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#61

Poleg tega pri prodaji vozila ti razpolovljeni servisi ne pripomorejo k hitrejši prodaji - pa tudi višje cene ne opravičujejo - žal.

Seveda je ne. Zakaj za vraga bi človek lepo skrbel za avto, če ga boš čez recimo 5 let prodal in bo sadove tvojega dela (denarja) užival nekdo drug? No pa ti jaz povem - zaradi principa. Jaz imam avtomobile enostavno rad in ne prenesem zanemarjanja, ne morem namenoma uničevat motorja niti če ga imam čez en teden namen peljat na odpad, kaj šele če ga nekomu prodam. Tak človek sem, ti očitno nisi. Ne rečem da bi avto pred prodajo poservisiral in vanj vložil 3.000 eur če ni treba, toliko denarja nimam (da bi ga metal stran) in to se mi zdi bedasto. Ampak tistih 100 eur kot stane oljni servis, pa to recimo pomnožiš krat tri - 300 eur v 5 letih se ti zdi preveč? Ob tem da kupuješ avtomobile za par 10.000 eur, ne neke stare kante?? Sorry ampak to je zame škrtost brez primere in kaže na močno pomanjkanje tehnične kulture, drugače žal ne morem napisat.

 

P.S.: Ko si iskal avto pa seveda nisi pozabil omenit, da si pregledal pol Nemčije in spustil kriterije nakupa samo zato, da si dobil takega, ki je bil servisiran po razpolovljenih servisnih intervalih... No Comment, s tem si vse povedal.


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 637
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#62

Jernej, kje sem sam napisal da ne podpiram oljnih servisov na 15 oziroma 20k km? Nikjer.
Ne zdi se mi pa tako pomembna znamka motornega olja, če ta ni izbrana že od začetka.
Recimo sam menjam olje v svojih avtomobilih na 6000km, 15.000km in 20.000km. Odvisno od modela in motorja. Uporabljam Castol 10w60 supercar, Mobil 1 5-40, shell 5-30 in castrol professional bmw 5-30.

Seveda sem bil pikolovski pri nakupu avtomobila, kdo pa ni.

Sporno mi je samo mišljenje kot sem ga opisal zgoraj - torej vozilo je bilo servisirano na pooblaščencu na vsakih 30.000km do 200.000km, nato pa bmw fan naredi servis vsakih 10.000km in trdi da je vozilo bp.

Verjemi bolj kot denar je problem v času.

Glede uničevanja motorja, sam si opisoval kaj vse si počel z svojimi vozili, daleč proč od tehnične kulture. Ampak nič zato, tudi tukaj sva na različnih bregovih. Žaljenja in opazk iz moje strani ne bo.

V e60 525d bom še vlival castrol 5w-30 in ga menjal na 20.000km. Če bo kaj odletelo bom vsaj vedel, da je to zaradi olja oziroma predolgega servisnega intervala za ta tip olja. Vem pa, da bo preživel do realnih 250.000km. Ko ga bom prodajal se bo moral kosati z zbitimi avtonetovskimi mojstovinami, žal tudi z enako ceno.

O škrtosti pa res ne bi.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#63

Jernej, kje sem sam napisal da ne podpiram oljnih servisov na 15 oziroma 20k km? Nikjer.
Ne zdi se mi pa tako pomembna znamka motornega olja, če ta ni izbrana že od začetka.
Recimo sam menjam olje v svojih avtomobilih na 6000km, 15.000km in 20.000km. Odvisno od modela in motorja. Uporabljam Castol 10w60 supercar, Mobil 1 5-40, shell 5-30 in castrol professional bmw 5-30.

Seveda sem bil pikolovski pri nakupu avtomobila, kdo pa ni.

Sporno mi je samo mišljenje kot sem ga opisal zgoraj - torej vozilo je bilo servisirano na pooblaščencu na vsakih 30.000km do 200.000km, nato pa bmw fan naredi servis vsakih 10.000km in trdi da je vozilo bp.

Verjemi bolj kot denar je problem v času.

Glede uničevanja motorja, sam si opisoval kaj vse si počel z svojimi vozili, daleč proč od tehnične kulture. Ampak nič zato, tudi tukaj sva na različnih bregovih. Žaljenja in opazk iz moje strani ne bo.

V e60 525d bom še vlival castrol 5w-30 in ga menjal na 20.000km. Če bo kaj odletelo bom vsaj vedel, da je to zaradi olja oziroma predolgega servisnega intervala za ta tip olja. Vem pa, da bo preživel do realnih 250.000km. Ko ga bom prodajal se bo moral kosati z zbitimi avtonetovskimi mojstovinami, žal tudi z enako ceno.

O škrtosti pa res ne bi.

Ne da se mi iskat kaj si napisal in kaj nisi, v bistvu me to niti ne briga, jaz sem ti povedal svoje, predvsem o Castrolu. Me pa zanima, "kaj vse sem počel s svojimi vozili", mi prosim zaupaš kaj točno naj bi počel?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Tipično zate, no saj odgovora niti nisem pričakoval.


Prikaži več možnosti


pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#65

Pozdravljeni. Da si malo sposodim temo, ker zanima v zvezi z dolivanjem olja. 

Imam omenjen motor N52b25. Pred cca. 1000km sem pri Molku naredil servis (cca.93500 km ), nivo olja po servisu je bil na maksimumu oz. eno črtico manj (na displayu). Sedaj imam nekaj manj 94500km, nivo olja pa je na sredini. Olje, ki so mi ga nalil BMW M TwinPOWER Turbo  0W-40. Pred tem sem v svojem lastništvu pred servisom  naredil cca. 2500 kilometrov. Ob nakupu avta je bilo olje na maksimumu, ob servisu pa na sredini kot sedaj. Ok, mogoče sem ga zadnjih 1000 kilometrov res bolj 'tiščal' pa vendar sumim občutno povečano porabo olja v menjavi olja na servisu, kljub temu da sem za liter plačal 30 evrov  :crazy .

Sedaj sem  za dolivanje (da bo na maksimumu) naročil olje, ki ga vsi svetujete in pohvalite in sicer MOTUL 5w-40 ( https://www.mimovrst...-x-cess-5w40-1l ).  Zanima pa me ali smem zaradi razlike v SAE, doliti omenjeneno olje? V obeh primerih olja gre za oznako BMW LONGLIFE – 01.

 

Že vnaprej se zahvaluljujem za odgovore. 

Pozdravljeni!

 

Dolžan sem vam posredovati naslednje ugotovitve  o porabi olja. Kot je napisano v zgornji citirani objavi sem  po 1000 kilometrih od servisa dolil olje cca, 0,5 - 0,7 litra, z enako gradacijo ( motul 0w-40), tako da sem spravil olje na maksimum ( z namenom, da ne mučim dročnikov). Od takrat sem prevozil nekaj več kot 2300 kilometrov ( sedaj sem na 96800) in nivo olja je ostal  nespremenjen, tako da sem kar pomirjen. 

 

Očitno se je moralo novo olje utečti v motorju ali pač? 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#66

Pozdravljeni!

 

Dolžan sem vam posredovati naslednje ugotovitve  o porabi olja. Kot je napisano v zgornji citirani objavi sem  po 1000 kilometrih od servisa dolil olje cca, 0,5 - 0,7 litra, z enako gradacijo ( motul 0w-40), tako da sem spravil olje na maksimum ( z namenom, da ne mučim dročnikov). Od takrat sem prevozil nekaj več kot 2300 kilometrov ( sedaj sem na 96800) in nivo olja je ostal  nespremenjen, tako da sem kar pomirjen. 

 

Očitno se je moralo novo olje utečti v motorju ali pač? 

Če te prav razumem, si mešal dve različni znamki olja iste gradacije? To ni najbolj pametno.

 

Kar se tiče pitja olja je pa to lahko zelo različno, včasih ga lahko spije malo in včasih dosti, odvisno od načina vožnje. Pri hitri vožnji na avtocesti ga recimo spije največ, medtem ko pri kakem mestnem cijazenju ali na počasni relaciji najmanj. 

 

Vsekakor je boljše da dotočiš olje kot da ga ne, kljub temu da ni iste znamke, vseeno pa se drugič drži tega da ne mešaš. Motul 0W-40 bo čisto OK, očitno motorju to olje ustreza, če praviš da ga zdaj ne pije več.


Prikaži več možnosti


pmatej
pmatej
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: ex 318d e46, 325i e92

#67

Če te prav razumem, si mešal dve različni znamki olja iste gradacije? To ni najbolj pametno.

 

Kar se tiče pitja olja je pa to lahko zelo različno, včasih ga lahko spije malo in včasih dosti, odvisno od načina vožnje. Pri hitri vožnji na avtocesti ga recimo spije največ, medtem ko pri kakem mestnem cijazenju ali na počasni relaciji najmanj. 

 

Vsekakor je boljše da dotočiš olje kot da ga ne, kljub temu da ni iste znamke, vseeno pa se drugič drži tega da ne mešaš. Motul 0W-40 bo čisto OK, očitno motorju to olje ustreza, če praviš da ga zdaj ne pije več.

Tako je. Količina olja druge znamke (motul), ki sem ga dodal je bila minimalna, ker sem najprej dolil olje, ki mi je ostalo od servisa, to pa je  ( https://www.google.s...YyEWk4sCZvKZQM: ). Imaš mogoče kakšen source kje nabavit omenjeno olje, ker ga ne najdem na nobeni slo strani!!??

 

Ta teden grem po opravkih na avtocesto pa bom videl, če bo kaj povečane porabe olja ;)



Urejal pmatej, 03.12.2018, 23:02.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#68

Tako je. Količina olja druge znamke (motul), ki sem ga dodal je bila minimalna, ker sem najprej dolil olje, ki mi je ostalo od servisa, to pa je  ( https://www.google.s...YyEWk4sCZvKZQM: ). Imaš mogoče kakšen source kje nabavit omenjeno olje, ker ga ne najdem na nobeni slo strani!!??

 

Ta teden grem po opravkih na avtocesto pa bom videl, če bo kaj povečane porabe olja ;)

OK. Tega nikoli več ne delaj, tudi če gre za manjše količine. Problem je v tem da vsa olja niso kompatibilna po kemični sestavi, problem je v penjenju. Tista ki so kompatibilna lahko zmešaš in se ne penijo (takih je sicer večina), lahko pa zmešaš dve taki ki nista, zadeva se speni in imaš hud problem ker na določenih mestih ni več mazanja, motor lahko zaradi tega v najslabšem primeru celo zariba. Zdaj pač vozi tako kot si, ni treba zdaj menjat olja ker take sile spet ni, ampak zapomni si za naslednjič - velja tudi za vse ostale, ki tega ne veste.

 

Kje kupit dotično olje pa ne vem ker ne vem katere trgovine so ti dostopne, jaz točim Mobila 5W-40 in ga nabavljam v GMT, so še najcenejši (čeprav pri olju načeloma ne gledam na ceno, da so cenejši kot ostali sem odkril slučajno, ko ga je v drugih trgovinah zmanjkalo). Vsekakor ga ne naročaj preko interneta od neznanega dobavitelja (sploh ne na kaki bolhi ali kaj podobnega), kupi ga v trgovini z avtomaterialom ali pa ga naroči od forumaškega dobavitelja, ti so preverjeno v redu.


Prikaži več možnosti


Asgard
Asgard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 077
  • Lokacija: Zg. Duplek - Maribor
  • Avtomobil: BMW e92 335i JB4 stage 3

#69

Vsi ki imate glasne dročnike na n52. Peljite se 20minut po avtocesti 130 do 140kmh. Obrati morajo bit nad 2500. In čudežno bojo utihnili... Napolnijo se z oljem. Vsake tolko časa pač treba malo pognat avto. Za vse, ki pa mislite da znamka olja vpliva na glasnost le teh, pa idite malo šraufat ne pa samo brat po forumih in internetu. Teoretiki sami...

1. e36 316i____2. e46 328i____3. e92 325i M____4. e92 335i stage 3 M_____ 5 ???... :cool

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#70

Vsi ki imate glasne dročnike na n52. Peljite se 20minut po avtocesti 130 do 140kmh. Obrati morajo bit nad 2500. In čudežno bojo utihnili... Napolnijo se z oljem. Vsake tolko časa pač treba malo pognat avto. Za vse, ki pa mislite da znamka olja vpliva na glasnost le teh, pa idite malo šraufat ne pa samo brat po forumih in internetu. Teoretiki sami...

Nobene tople vode nisi odkril in to.ne velja samo za N52 motor ampak tudi ostale.
Imajo pa.N52/N53 motorji hibo z drocniki tako, da tvoja teorija ravno ne drzi.
Pa tudi vsi N52 motorji so nad 2500obratov pri takih hitrostih in 99% lastnikov gre vsake toliko na AC in se vozi vec kot 20min tako da je to spet teorija.

Dokler niso zabiti oz. prevec izrabljeni tvoja praksa drzi.

Tudi olje vpliva na drocnike.Bolj kot znamka vpliva gostota olja.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Asgard
Asgard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 077
  • Lokacija: Zg. Duplek - Maribor
  • Avtomobil: BMW e92 335i JB4 stage 3

#71

Seveda ni tople vode tu. Dročnik ko je prazen se sliši. Drugo olje kot pa 5w30 ali 5w40 pa za te motorje za našo podnebje ni.

1. e36 316i____2. e46 328i____3. e92 325i M____4. e92 335i stage 3 M_____ 5 ???... :cool

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 253
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#72

Dročnik ko je prazen se sliši.

Ko je drocnik prazen se slisi "malo" bolj kot to, kar vi v svojih motorjih poslusate. :-D


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 187
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#73

N52 ima težave z dročniki zaradi slabe zasnove glave motorja. Ponavadi se to pojavi na izpušni strani motorja. Na sesalni ne toliko.

Imaš 2 opciji (tako so mi na Molku rekli, ko sem imel e92 325ci):

1) menjaš dročnike in začasno rešiš zadevo a se bo garant spet pojavilo - samo vprašanje časa.  Strošek je okol 1000€ na pooblaščencu (material + delo...)

2) menjaš glavo za posodobljeno mislim, da je takrat rekel, da je komplet glava z odmičnimi med 1500 in 2000€ + delo, ter imaš mir za zmeraj.

 

Z oljem ne boš nič rešil. Sem jaz takrat probal z vsem možnim oljem pa ni šlo. Še najbolj je pomagal tisti liqui-moly za dročnike  ampak je samo utišalo tapkanje. Slišno je bilo še a bolj zamolklo. Po 1 mesecu je tolklo nazaj isto kot prej. 


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#74

N52 ima težave z dročniki zaradi slabe zasnove glave motorja. Ponavadi se to pojavi na izpušni strani motorja. Na sesalni ne toliko.
Imaš 2 opciji (tako so mi na Molku rekli, ko sem imel e92 325ci):
1) menjaš dročnike in začasno rešiš zadevo a se bo garant spet pojavilo - samo vprašanje časa.  Strošek je okol 1000€ na pooblaščencu (material + delo...)
2) menjaš glavo za posodobljeno mislim, da je takrat rekel, da je komplet glava z odmičnimi med 1500 in 2000€ + delo, ter imaš mir za zmeraj.
 
Z oljem ne boš nič rešil. Sem jaz takrat probal z vsem možnim oljem pa ni šlo. Še najbolj je pomagal tisti liqui-moly za dročnike  ampak je samo utišalo tapkanje. Slišno je bilo še a bolj zamolklo. Po 1 mesecu je tolklo nazaj isto kot prej.

Posodobljena glava pa pomeni da jo dobis iz katerega motorja?
Uglavnem posodobljeno/izboljsano glavo imajo N52N in N52K motorji to pa pomeni debelejsa stebla ventilov itd.,sami drocniki.kakor vem.so.isti(bi moral.preveriti).. in tudi pri teh motorji N in K se slisijo drocniki zna biti ,da pa so N52 res bolj izpostavljeni temu.
Ko imas enkrat tako zabitr.drocnime.jih res ne bo resilo olje.. ko pa.so v zacetni fazi ropotanja jih pa z oljem resis.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 187
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#75

Zna bit. 

Meni je Matej takrat razložil, da so kanali večji, da je glava bolj pretočna kar se olja tiče. Pač na kratko povezano, da je mazanje konkretno izboljšano napram original prvotni N52 glavi. 

Meni je takrat tolklo še marsikaj drugega na tistem avtu ampak menjava dročnikov je takrat problem rešila. Vsaj za čas mojega lastništva :)


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#76

N52 ima težave z dročniki zaradi slabe zasnove glave motorja. Ponavadi se to pojavi na izpušni strani motorja. Na sesalni ne toliko.

Imaš 2 opciji (tako so mi na Molku rekli, ko sem imel e92 325ci):

1) menjaš dročnike in začasno rešiš zadevo a se bo garant spet pojavilo - samo vprašanje časa.  Strošek je okol 1000€ na pooblaščencu (material + delo...)

2) menjaš glavo za posodobljeno mislim, da je takrat rekel, da je komplet glava z odmičnimi med 1500 in 2000€ + delo, ter imaš mir za zmeraj.

 

Z oljem ne boš nič rešil. Sem jaz takrat probal z vsem možnim oljem pa ni šlo. Še najbolj je pomagal tisti liqui-moly za dročnike  ampak je samo utišalo tapkanje. Slišno je bilo še a bolj zamolklo. Po 1 mesecu je tolklo nazaj isto kot prej. 

Tole ni čisto točno. S pravim oljem se da zadevo rešit v primeru, da dročniki še niso izrabljeni. Če niso izrabljeni in je olje pravo, se manj obrabljajo kot z napačnim (pregostim ali preredkim) oljem. Ko/če so enkrat obrabljeni, pa menjava olja seveda ne pomaga več in je edina rešitev menjava glave za novejšo. Treba je vedeti da je izbira olja pri glavi s premajhnimi cevmi za olje še kako pomembna, še bolj kot pri pravilno skonstruirani glavi, prav tako so potrebne pogostejše menjave olja. Jaz sem v enem primeru na N52 glavi z Mobilom gradacije 5W-40 dosegel odlične rezultate, dročniki ki so se prej ob zagonu konkretno slišali, so potem popolnoma utihnili. Če bi bili obrabljeni bi bil pa seveda ves moj trud zaman, oziroma bi ropot lahko le do določene mere omilil, nebi ga mogel odpravit.


Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 187
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#77

Ja tocno tako hvala za dodatno pojasnolo Jerry ;)

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#78

Ni za kaj  :ok


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 136
  • Lokacija: Slovenija

#79

Torej jest bom tokrat naredil servis z Mobilom, nevem ce bo res kaksna razlika namesto Motula.

Do sedaj sem imel 5w40 in bi dal tokrat Mobil olje, zdej me zanima samo  se v drugem primeru so dostikrat predlagali tisti 5w50 olje ker ima baje n52b25 motor visjo temperaturo in pri priganjanju naj bi bilo bolj primerno to olje. Dejstvo je pa da svoj avto ne priganjam, razen kdaj na avto cesti se ga malo razgiba kar mislim da ne spada to pod priganjanje, tako da kaj sedaj 5w40 ali 5w50?

lp



Urejal RALLIART, 14.02.2019, 15:04.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#80

Torej jest bom tokrat naredil servis z Mobilom, nevem ce bo res kaksna razlika namesto Motula.

Do sedaj sem imel 5w40 in bi dal tokrat Mobil olje, zdej me zanima samo  se v drugem primeru so dostikrat predlagali tisti 5w50 olje ker ima baje n52b25 motor visjo temperaturo in pri priganjanju naj bi bilo bolj primerno to olje. Dejstvo je pa da svoj avto ne priganjam, razen kdaj na avto cesti se ga malo razgiba kar mislim da ne spada to pod priganjanje, tako da kaj sedaj 5w40 ali 5w50?

lp

5w30


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti