F11 525xd zagorel
#41
Sej to mi je čudno. Zgleda da egr pa dpf kr zabijeta motor...
|
Prikaži več možnosti
|
#42
Pol vzamem nazaj. Lahko pa do se do zdej na standgasu vozil al pa skoz kratke relacije. Znanka ma sluzbeni avto dizel pa se pelje 2km v sluzbo in nazaj. Ko gre na pot pa pelje 110max. Mogoce si njenega bivsega dobil :-) |
Prikaži več možnosti
|
#43
Ce so nardil v 4 letih 180k...
|
Prikaži več možnosti
|
#44
Ja pol je pa nekaj z zgorevanjem hudo narobe... spucat tole v nulo pa odkrit vzrok, drugac bo cez en let spet isto.
|
Prikaži več možnosti
|
#45
Se bo kar nekdo drug s tem ubadal js mam dost epizod z bmwjm. |
Prikaži več možnosti
|
#46
To je normalno za te nove z adblue in ostalimi pritiklinami. Kolektorji so kar narejeni iz dveh delov, lopute lahko menjaš posebaj, jajčka v glavnem.
Da ne bi mel eko sranja bi bil čist |
Prikaži več možnosti
|
#47
Ali pride do puščanja egr hladilnika ali pa zaradi saj štekne ventil, ki pri hladnem motorju spušča izpušne pline mimo hladilnika. V obeh primerih lahko pride do topljenja sesalnega kolektorja ali še slabše stopi lopute da padejo v motor. Lahko pride do požara na motorju, predvsem če lopute padejo noter, ker začne vžig nazaj sekat. Kar se pa ne zgodi ravno redko. Tako sem jest pršu do svoje f11, ki je delno pogorela. Za egr je menda vpoklic, ampak jih menda trenutno nikjer ni za dobit. Urejal Hydrostat, 28.02.2019, 23:26. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Potem je najbolje egr kar blindirat in dpf odstranit?
|
Prikaži več možnosti
|
#49
Sem klical na uradni servis na avtoaktiv pa je majster povedal da se niso imel primera da bi lopute popadale dol... Vsaj ne na teh novejsih letnikih...
|
Prikaži več možnosti
|
#50
Na novejsih kolektorjih (2007 dalje) naj bi bilo fizicno nemogoce da padejo v motor... cudno.
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Tukaj na tem kolektorju so evidentno lopute bile fizično odstranjene in jih že lep čas ni (glede na prilepljeno sliko) in niso popadale v motor... |
Prikaži več možnosti
|
#52
Po čem se to vidi? |
Prikaži več možnosti
|
#53
Vse 4 so popadale noter? Ste jih pobrali ven iz vsisnih kanalov ostanke ali jih ni nikjer ostankov? |
Prikaži več možnosti
|
#54
Pravi da so noter in da mora prvo saje ven posesat...
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Padejo še vedno noter, samo včasih so bile kovinske pa je naredilo veliko več škode. Čeprav tudi plastika rada poškoduje glavo, ker pride med vodila ventilov. Urejal Hydrostat, 01.03.2019, 18:11. |
Prikaži več možnosti
|
#57
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Padejo ze notri, smpak celindra ne poskuduje ker je port majnsi od lopute...in ni sans da pride do kaksne vecje skode..
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#59
Kako pa to vpliva na sam performanca avta? Namreč nisem opazil da bi avto slabo pospeševal..
|
Prikaži več možnosti
|
#60
Je sigurno...bos opazil razliko ko bodo porti scisceni...
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|