Skoči na vsebino

 

Chip tuning

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
36 odgovorov v temi
Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#1

Zanimajo me vase izkusnje..ravnokar sem cipiral 116ed iz serijskih 115hp na 150hp in iz 240 na 320nM navora..nardil sem cca 600km avto sem obnasa super, navor je razporejen enakomerno kar mi je full vsec skratka zaenkrat nobenih tezav..zanima me ali jih lahko pricakujem kolko chipiranje vpliva na sam motor??glede na to da govorimo o bmwju bi po mojem mnenju moral imet dovolj rezerve kar se motorja tice..

Hvala za odgovore
Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#2

Kolko ima avto prevozenih? Pripravi se na menjavo vztrajnika + sklopke v roku leta dni (cca 1200 EUR). To bi v vsakem primeru slo (tako da se ne sekiraj preve), ker BMW ni vec kar je bil, chip bo to le pospesil.


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 628
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#3

Eh ne sekiraj se pa vozi. Ravno lepa/gladka krivulja je ok za vztrajnik/sklopko. Če bo pa slučajno šla bi pa itak šla tud brez čipa
Prikaži več možnosti


JohhnyWalker
JohhnyWalker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 258
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: A4 B8

#4

kolikor sem jaz raziskoval, na sam motor nima takšnega vpliva, da bi crknil... sklopka, vztrajnik pa :ok


Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#5

Prevozenih ma 160.000 na dolge relacije, sklopka je bla menjana pred 5000km (brez vztrajnika) strosek z delom 300€, diski in ploscice novi tak da na avtu vse stima..po moje pa vztrajnik nebi smel tolko trpet ker bmw ze ima serijsko rezervo kolko vem plus tega si dam duska ko sem sam v avtu ko vozim otroke ne norim sicer pa mi je bolj pomemben navor ne tolko konji..
Pa vztrajnik tud ni tak drag mam dobrega mehanika sicer pa je avto se v garanciji..
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#6

Pa ko sem bil na tuningu z avtom sma z mojstrom testirala kje se je optimalna meja se pravi hp in nM in niti sam nisem mogo verjet da nekje pri 180hp.. je reko da jih je ze nekaj nardil sicer bmw 3 ampak isti motor..je pa res strucko kar se tega tice 7 ur se je ujvarjal z nastavitvijo parametrov in razporejanjem navora dokler ni bil popolnoma zadovoljen..nevem bomo vidli sej pravim sklopka je nova ce pa vztrajnik zariba pa ga menjam in je to to..bi vrjetno tud brez cipa sel k vragu :)
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#7

Aja pa de glede porabe brez cipa tempomat 140kmh poraba 4,5l, s cipom 3,9l.. ce pa sam drzim gas in mu najdem tisto zlato sredino pri 135kmh pa tud 3.6l..res presenetljivo sicer pa ob normalnem kombiniranem rezimu voznje nikoli ne pridem cez 5l..kaj se tega tice je avto res sparavcek prej sem vozil 320d (163hp), pa je bla poraba med 5.5 - 6l..tud kar se servisov tice menjava olja, oljnega filtra, naftni filter in klima filter z delom 150€..(uporabljam pa original bmw olje za te nove motorje ed)
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 628
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#8

Nisi povedal kje si cipiral?
Prikaži več možnosti


Popo30
Popo30
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw F10 + E83

#9

Sbs tuning Maribor.. pa ravno vidim da majo akcijo 200€ brez valjev z valji 280€ :)
Prikaži več možnosti


bembi
bembi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: F21 118 d

#10

Pozdravljeni,

 

nov na forumu in nov lastnik BMW. V zvezi s tem me zanima, ali ima kdo izkušnje s čipiranjem novejših modelov ( moj je LCI oz. faceliftan 118 d ) ... nekateri namreč trdijo, da gre za detunirano verzijo 120 d motorja, zato me zanima, ali to drži in ali bi bile kakšne težave če bi se ta motor tuniral nekje na moč in navor tega modela ? Pri tem me zanima, kako bi se to odrzilo na avtomatik ( ki naj bi bil inteligenten ) in vozne programe ?

 

Prosim za vaša mnenja in nasvete ... hvala vsem


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 583
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#11

Pozdravljeni,

 

nov na forumu in nov lastnik BMW. V zvezi s tem me zanima, ali ima kdo izkušnje s čipiranjem novejših modelov ( moj je LCI oz. faceliftan 118 d ) ... nekateri namreč trdijo, da gre za detunirano verzijo 120 d motorja, zato me zanima, ali to drži in ali bi bile kakšne težave če bi se ta motor tuniral nekje na moč in navor tega modela ? Pri tem me zanima, kako bi se to odrzilo na avtomatik ( ki naj bi bil inteligenten ) in vozne programe ?

 

Prosim za vaša mnenja in nasvete ... hvala vsem

 

https://www.racechip.com

 

Najboljša opcija + še garancija ostane. 

 

Če imaš B47 motor pa me kontaktiraj in lahko sprobaš iz prve roke.

 

lp,m


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 088
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#12

https://www.racechip.com

 

Najboljša opcija + še garancija ostane. 

 

Če imaš B47 motor pa me kontaktiraj in lahko sprobaš iz prve roke.

 

lp,m

Se pravi vmesnik, garancija na motor pa je v samo določenih državah 


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 583
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#13

Se pravi vmesnik, garancija na motor pa je v samo določenih državah 

 

Tako je. Problem je, ker ni bilo do sedaj uvoznika za SLO, zdaj od septembra dalje pa bo. In potem posledično tudi garancija. 

 

Kot zanimivost, kljub več kot 100.000 prodanih enot letno, niso imeli do sedaj še niti enega zahtevka za garancijo. 

 

Je pa pogoj za garancijo priložitev servisne dokumentacije, avto mora biti mlajši od 3 leta in imeti manj kot 100.000km. Je pa to dodatna garancija, ki jo nudi proizvajalec in krije stroške v višini 5000EUR. 

 

Ostane pa ti tovarniška garancija, kar je še bolj pomembno.

 

lp,m



Urejal bmw330cd, 31.07.2017, 16:44.

Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 857
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#14

129€ za 330d +36ps....brez garancije....sicer pa garancija tako ne velja v sloveniji. 

269€ ...+43ps....ter "garancija"


Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#15

...

 

Ostane pa ti tovarniška garancija, kar je še bolj pomembno.

...

 

Si prepričan? Če na servisu poveš, da imaš v avtu elektroniko, ki ni od BMW-ja (performance), ti tovarniška garancija ostane? Sem kaj zgrešil? Podrobno res nisem šel brati, ampak tole je t.i. powerbox ne? Je tale racechip box odobren s strani BMW-ja, da bi garancija ostala?

 

Upam, da ne boš zdaj rekel, da pred garancijskim zahtevkom vzameš ven tole napravco in imaš garancijo. :)

 

P.S.: tole ni mišljeno kot neko svetohlinstvo in podjebavanje, resno sprašujem in se opravičujem, če bi s podrobnejšem branjem že dobil odgovore na moje vprašanje.


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 583
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#16

Si prepričan? Če na servisu poveš, da imaš v avtu elektroniko, ki ni od BMW-ja (performance), ti tovarniška garancija ostane? Sem kaj zgrešil? Podrobno res nisem šel brati, ampak tole je t.i. powerbox ne? Je tale racechip box odobren s strani BMW-ja, da bi garancija ostala?

 

Upam, da ne boš zdaj rekel, da pred garancijskim zahtevkom vzameš ven tole napravco in imaš garancijo. :)

 

P.S.: tole ni mišljeno kot neko svetohlinstvo in podjebavanje, resno sprašujem in se opravičujem, če bi s podrobnejšem branjem že dobil odgovore na moje vprašanje.

 

Zdravo,

 

bistvo je v tem, da se lahko enostavno odstrani pred garancijskim zahtevkom. In posledično tudi z računalnikom preverjeno ne morejo ugotoviti, da je bila elektronika montirana.

Zadeva ni odobrena s strani nobenega proizvajalca in je pač aftermarket nadgradnja, ki je pobrala veliko nagrad za najboljši izdelek, v raznih testih.

 

Gre se za "piggyback" rešitev, ki preverjeno deluje, tako že v kar nekaj avtih v Sloveniji, marsikaj pa se da prebrati tudi na tujih forumih.  Seveda pa se vmes najde tudi kakšen nezadovoljen uporabnik, kar je čisto normalno.

 

Ne trdim, da je to generalno najboljša rešitev, je pa po mojem mnenju zelo dobra za novejše avte (ponuja podobno tudi Stainbauer, AcSchnitzer, Rebellion,..), saj se ne fizično posega v mapo na avtomobilu in se lahko enostavno tudi ugasne ali odstrani iz avta ob prodaji, ter pokoristi za naslednji avto.  Ob tem pa ima verzija Ultimate posnete tri različne mape, se lahko krmili preko aplikacije na telefonu, nastavlja timer, da hladen avto laufa na serijski mapi, topel pa potem preklopi na izbrano itd...

 

Zanimivo je tudi to, da se preko aplikacije lahko elektronika enostavno izklopi. Moja draga vozi na 218d Active Tourerju Ultimate Connect in je v 95% izklopljen, ker ga ne potrebuje in ni potrebe po dodatnem obremenjevanju komponent motorja. Ko pa ga peljem jaz, ali gremo na kakšno daljšo pot, smo 4 v avtu, pa se vklopi in razlika je očitna. 

 

Vglavnem jaz sem zadovoljen, prav tako ogromno drugih, sem imel pa že custom optimizacijo, ker komponente avta niso bile serijske in bi se v takem primeru predela spet odločil za custom optimizacijo. 

 

lp,m


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 732
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#17

Upam da se zavedate da imajo novejši tipi motorjev "zaščito" pred tuningom v smislu preverjanja temperature izpušnih plinov in nekateri celo pritiska v cilindru (senzor je integriran v žarilno svečko)...

V veliki večini pri novih motorjih z tuning boxi ne dosežeš veliko, predvsem v višjih obratih, ko temperature izpušnih plinov narastejo, elektronika gladko zmanjša vbrizg goriva, in je dobitek na moči zanemarljiv.

Edini pravi način je preprogramiranje motorne elektronike...


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 998
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#18

...

 

bistvo je v tem, da se lahko enostavno odstrani pred garancijskim zahtevkom. In posledično tudi z računalnikom preverjeno ne morejo ugotoviti, da je bila elektronika montirana.

Zadeva ni odobrena s strani nobenega proizvajalca in je pač aftermarket nadgradnja, ki je pobrala veliko nagrad za najboljši izdelek, v raznih testih.

...

No,

 

kako lahko potem izjaviš, da ti tovarniška garancija ostane? Ja, ostane, če ti uspe v primeru težav zamolčati/skriti, da si imel v avtu vgrajeno t.i. "Thirdparty" elektroniko :)

 

Tudi trditev, da tovarna ne more ugotoviti, če je bilo kaj priklopljeno, je zelo samozavestna.

 

Še enkrat, nočem povzročiti kreganja, le tvoja trditev je bila malo zavajujoča, to je vse. Verjamem, da je tale škatlica dober izdelek. Moje osebno mnenje pa ostaja, da škatlica, ki "zavaja" ECU nikoli ne bo boljša, kot optimizacija ECU-ja.


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#19

Druga kot o kvalitetni optimizaciji motorne elektronike na valjih jaz sploh ne bi razmišlajal. Do it right, or do it twice.


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 583
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#20

Upam da se zavedate da imajo novejši tipi motorjev "zaščito" pred tuningom v smislu preverjanja temperature izpušnih plinov in nekateri celo pritiska v cilindru (senzor je integriran v žarilno svečko)...

V veliki večini pri novih motorjih z tuning boxi ne dosežeš veliko, predvsem v višjih obratih, ko temperature izpušnih plinov narastejo, elektronika gladko zmanjša vbrizg goriva, in je dobitek na moči zanemarljiv.

Edini pravi način je preprogramiranje motorne elektronike...

 

Vsekakor so to bolj konzervativne rešitve in prirastki moči niso enaki kot pri klasični optimizaciji. Tudi niso primerni za custom projekte. So pa rešitev za tiste, ki nam v osnovi pri avtu manjka nekaj konjev in želimo plug&play varjanto. 

 

Prednosti in slabosti imajo vse tri opcije...custom tuning, generične mape in kvalitetni tuning boxi...

 

Tukaj pa še en video pospeševanja z izklopljeno elektroniko in vklopljeno "race" mapo.

 

 

lp,m


Prikaži več možnosti