Skoči na vsebino

 

If you can't beat them... join them

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
192 odgovorov v temi
mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 746
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Citroen c5

#181

To kar ti pišeš ne bo držalo, take drastične razlike v kvaliteti pločevine med temi tremi tovarnami ni bilo. Mercedes je imel do leta 1995 odlično pločevino, po tem letu pač ne, ampak mercedes fanov je itak pri nas bolj malo in še tisti ki so, povečini niso na forumih. BMW-ju pa do prihoda E36 (ta je imel občutno slabši pleh od ostalih modelov) tudi ni nič manjkalo in kljub temu je E36 še danes zelo cenjen model - cene zares ohranjenih primerkov so ekstremno visoke, tudi če niso iz M divizije. Na splošno audi nima cene ker ima pogon na nepravem mestu in dokler niso pogruntali 4WD pogona je bil Ničla, Nada, Zero. Zbiratelji iz vsega sveta se trenutno grebejo za najboljše primerke mercedesov in bmwjev iz 60-ih, 70-ih in 80-ih let (da starejših niti ne omenjam), kdo se pa grebe za audije? Nihče. Mercedesi v cabrio izvedbi iz 70. in 80. let so vredni že po 50.000 eur in več, civilni topless bavarci dosegajo cene tja do 30.000 eur, M modeli celo 100.000 eur, kaj pa audi v cabrio izvedbi? Nič, vreden je par jurjev in to je to. In še bi lahko našteval. Ta znamka enostavno nima zgodovine, njeni modeli so bili vedno modeli za povprečneže, neglede na ceno novega vozila. "Razsvetljenje" je znamka doživela kot rečeno prvič šele s 4WD pogonom in drugič ko so na svoj 4 valjni mlinček nataknili še turbino, kar je vozne lastnosti vsaj približno izboljšalo. Žal niso bili pionirji ne v enem in ne v drugem, prvi ki je nataknil turbino na velikoserijski avto je bil namreč švedski SAAB. Audi je ena od znamk z najmanj inovacijami, mogoče zaseda celo nečastno prvo mesto, no vsaj jaz ne vem za eno samo stvar ki so jo oni izumili, pa tudi če obstaja to še ni nič. Popolnoma Dolgočasen Avto - brez duše. Ni ne športen avto ker nima performans in ne limuzina, ker nima RWD pogona. Ni nič od nič. Pa nisem samo jaz takega mnenja, tole si recimo preberi (v članku je lepo opisano tisto kar sem že jaz razlagal o njihovih konstrukcijah motorjev, vključno s slikami v dokaz, zakaj je temu tako):

 

http://jalopnik.com/...-car-1676466510

lo. dal si link od s4 b6.. najdu si en avto, ki je imel resnično težave z motorjem v8.. predhodniki in pa naslendnjiki o tej težavi nič ne vedo. ;) in ja... audi ima najboljši pleh pa če hočeš ali ne... a6ka iz istega obdobja kot e39 praktične ne rjavi, a8 je itak aluminijasta ( aja nobena inovacija ni to)... quattro tut ni nobena inovacija... seveda led dnevnih luči itak spet niso pri audiju pokazali prvi, to da so z dizlom razbili riti vsem v Le mansu spet ni nič, TFSI tehnologija spet nič ... glede na to da se dejansko ne zanimaš za tehnologijo pri Audiju je škoda da take stvari komentiraš... pač rečeš da ti Audi ne ustreza in je... blatit pa ni treba.. sicer pa še ena zanimiva stvar o 4x4 ... k vsi cvilte rwd je zakon, dinamika, bu hu in ne vem kaj še vse... mercedes S ... dobavljiv s 4 pogonom, ... ok... AMG E... RWD ali AWD... in na koncu šamar vsem "bmwjašem" RWD je zakon ... novi M5 z AWD...


Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


wolf66
wolf66

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: X
  • Avtomobil: Audi A7

#182

Bomo videli.

 

Se pravi čeprav obstaja recimo 20 različnih modulov za ta avto, se da s preprogramiranjem VSE te module odklenit in sprogramirat, da delajo v tujem okolju? Potem nima veze, katera kataloška je gor - ja ali ne?

V ETKI imaš pri isti kataloški številki na koncu variante s črkami in opis za kakšno opremo je modul namenjen. Pri comfort modulu je teh veliko, ker gre pač za splošen modul in je veliko različnih kombinacij. Ko temu modulu izključiš CP, ga lahko preprogramiraš in kodiraš različne kombinacije opreme.

 

Kufatec, ki je najbolj znan prodajalec originalne dodatne opreme, ti recimo za audija proda LED luči, ki jih v originalu nisi imel, in seveda kontrolni modul ne ustreza več. Z VCDS ali Vag-Comom se tega ne da prekodirati, ti pa prodajo še dodaten OBD ključek, ki ti prekodira modul, da potem normalno delajo.

 

Drugače pa tudi pri BMW-ju vgradnja rabljenih modulov ni brez posledic. Na E65 mi je crknil modul za avtomatsko odpiranje in zapiranje prtljažnika. Vgradil sem rabljenega, ki je deloval brez problemov, vendar pa kasneje na servisu niso mogli nadgraditi softwara v avtu, ker se program ustavi pri neustreznem modulu in zahteva pred preprogramiranjem zamenjavo z ustreznim. Sreča, da starega nisem vrgel stran, zato smo ga vgradili nazaj za potrebe preprogramiranja. To se sicer da rešiti z reflashom rabljenega modula s flashem starega, vendar tudi tega ne dela vsak in modula morata biti hardwarsko enaka.



Urejal wolf66, 27.05.2017, 07:29.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#183

V ETKI imaš pri isti kataloški številki na koncu variante s črkami in opis za kakšno opremo je modul namenjen. Pri comfort modulu je teh veliko, ker gre pač za splošen modul in je veliko različnih kombinacij. Ko temu modulu izključiš CP, ga lahko preprogramiraš in kodiraš različne kombinacije opreme.

 

Kufatec, ki je najbolj znan prodajalec originalne dodatne opreme, ti recimo za audija proda LED luči, ki jih v originalu nisi imel, in seveda kontrolni modul ne ustreza več. Z VCDS ali Vag-Comom se tega ne da prekodirati, ti pa prodajo še dodaten OBD ključek, ki ti prekodira modul, da potem normalno delajo.

 

Drugače pa tudi pri BMW-ju vgradnja rabljenih modulov ni brez posledic. Na E65 mi je crknil modul za avtomatsko odpiranje in zapiranje prtljažnika. Vgradil sem rabljenega, ki je deloval brez problemov, vendar pa kasneje na servisu niso mogli nadgraditi softwara v avtu, ker se program ustavi pri neustreznem modulu in zahteva pred preprogramiranjem zamenjavo z ustreznim. Sreča, da starega nisem vrgel stran, zato smo ga vgradili nazaj za potrebe preprogramiranja. To se sicer da rešiti z reflashom rabljenega modula s flashem starega, vendar tudi tega ne dela vsak in modula morata biti hardwarsko enaka.

Lepo da si to razložil in dobro si zadeve naštudiral, ampak žal si z napisanim samo še potrdil tisto, kar jaz že vem. 

 

Fora je v tem, če ti kupiš rabljen avto ki stane recimo 1000 ali 2000 eur in bi ga želel porihtat kot se spodobi, boš ob takih komplikacijah naletel na nepremagljivo oviro. Ti mogoče veš kako se taka zadeva reši (recimo), morje drugih pa ne in se bojo s tem jebali do te mere, da se jim bo avto (ki je že brez teh komplikacij bolj ko ne Crap) do konca zagabil. Dokler je lastnik audija polizan japi ki mu ga je kupila firma (takih je med lastniki največ) to še gre, pride pa avto slej ko prej v roke enega LJUBITELJA z omejenim budgetom, ki pa bi iz njega vseeno rad izvlekel kolikor se da - no, takrat se naša zgodba konča.

 

Nedolgo nazaj sem bil osebno priča pogovoru med dvema kolegoma, ki sta debatirala kako v en audijev sekret namontirat xenon luči - jaz sem rekel ja prešraufaj jih in priklopi, mogoče še konektor zamenjaš in je to to, tip pa obrne oči proti meni s pogledom povoženega cucka in mi reče nekaj v smislu: "you wish"! Nato sta mi pojasnila neko podobno proceduro kot mi jo tu opisuješ ti, skratka da se, ampak moraš ne vem kaj dokupit in preprogramirat in prevezat in ne vem kaj še vse - in to samo za ene kurčeve, usrane lampe! Si potem kar predstavljam kako je kot ti kaj POMEMBNEGA crkne in tisto poskušaš zrihtat, koliko časa in živcev gre, da denarja niti ne omenjam... ni čudno da je en moj drug kolega za svojega Q7 na koncu kupil kar nov motorni računalnik, saj si z rabljenimi nikakor ni mogel pomagat... in je bil ves srečen ker ga je preko vez dobil za jurja, medtem ko je redna cena 2000 eur!  :napaka  :napaka  :napaka  :napaka  :napaka  :crazy  :crazy  :crazy

 

Glej hvala lepa, to zame ni avto! Pri E65 vem da je podobno, že zdaj so ti avtomobili kot novoletne jelke in jim gorijo vse lučke, zato sem pa jaz čez ta model naredil križ :masa Hvala bogu obstaja na trgu zaenkrat še dovolj bavarcev ki bazirajo na MEHANSKI osnovi in nimajo "Audi Style" elektronike, te avte bomo pač vozili dokler jih rja ne požre do zadnjega koščka pleha, audija se jaz s takim pristopom niti s palico ne dotaknem... kaj ti pomaga če karoserija ne gnije, ko je pa v notranjosti (konstrukcijsko) vse gnilo! Hvala lepa, pozabi :nono

 

P.S.: Moj mercedes je letnik 2006 in NIMA teh debilnih modulov, ki jih je milijon vrst in se jih "kao" da sprogramirat, v resnici je pa flashanje živa jeba in pri vsakem drugem poskusu nekaj odleti, pa to pri strokovnjakih programiranja, ne pri amaterjih... glede na to kar berem, ga bom pomojem vozil do smrti  :napaka :dead


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


wolf66
wolf66

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: X
  • Avtomobil: Audi A7

#184

Fora je v tem, če ti kupiš rabljen avto ki stane recimo 1000 ali 2000 eur in bi ga želel porihtat kot se spodobi, boš ob takih komplikacijah naletel na nepremagljivo oviro. 

Glej hvala lepa, to zame ni avto! Pri E65 vem da je podobno, že zdaj so ti avtomobili kot novoletne jelke in jim gorijo vse lučke, zato sem pa jaz čez ta model naredil križ :masa Hvala bogu obstaja na trgu zaenkrat še dovolj bavarcev ki bazirajo na MEHANSKI osnovi in nimajo "Audi Style" elektronike, te avte bomo pač vozili dokler jih rja ne požre do zadnjega koščka pleha, audija se jaz s takim pristopom niti s palico ne dotaknem... kaj ti pomaga če karoserija ne gnije, ko je pa v notranjosti (konstrukcijsko) vse gnilo! Hvala lepa, pozabi :nono

 

P.S.: Moj mercedes je letnik 2006 in NIMA teh debilnih modulov, ki jih je milijon vrst in se jih "kao" da sprogramirat, v resnici je pa flashanje živa jeba in pri vsakem drugem poskusu nekaj odleti, pa to pri strokovnjakih programiranja, ne pri amaterjih... glede na to kar berem, ga bom pomojem vozil do smrti  :napaka :dead

Zdaj si nekako z drugimi besedami povedal, da ni problem v Audiju, temveč v novi tehnologiji na splošno, ki je očitno preveč zate. Prej si trdil, da je samo Audi polizdelek, zdaj so pa tudi že BMW-ji, ki niso starejši od 15 let, ker imajo preveč elektronike, za katero še nisi naredil doktorata, vendar vseeno čutiš, da lahko kompetentno komentiraš o njej.   :skrbast

 

P.S. Žal te moram razočarati, ker ima tudi tvoj mercedes podobne module, ki jih je treba programirati. Namesto comfort modula v audiju ima tvoj W211 reci-piši kar štiri module: voznikov, sovoznikov, zadnji in stropni modul (SAM-D, SAM-P, SAM-R in OCP), ki skrbijo za enake funkcije. In še zanimivost, Mercedes je za povezavo med njimi prvi začel uporabljati ploščate kable namesto navadnih žic. Menda mi ni treba razlagati, kaj se zgodi, če pri demontaži nisi pazljiv. 


Prikaži več možnosti


j4n3k
j4n3k

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 344
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw e38 740i

#185

Jaz sicer nevem kolko si kaj spremljal motosport ampak, vrjetno ves, da je audi trgal v reliju, dtm, lemans. Pleh?? Daj no saj pa te ves,vidis ta super pleh pri merkli in bmwju.... e30,e34 bos reko, da so meli dober pleh? Samo stare E klase pogledas pa vidis super pleh. Eh jerry ne da se mi več, pepričevat prepričanega. Po tvoje je audi skret, po moje pa ni. Moje mnenje je drugacno in bi, ce bi to le bilo mogoce imel z veseljem marsikater model nemske trojice. Lp
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#186

Zdaj si nekako z drugimi besedami povedal, da ni problem v Audiju, temveč v novi tehnologiji na splošno, ki je očitno preveč zate. Prej si trdil, da je samo Audi polizdelek, zdaj so pa tudi že BMW-ji, ki niso starejši od 15 let, ker imajo preveč elektronike, za katero še nisi naredil doktorata, vendar vseeno čutiš, da lahko kompetentno komentiraš o njej.   :skrbast

 

P.S. Žal te moram razočarati, ker ima tudi tvoj mercedes podobne module, ki jih je treba programirati. Namesto comfort modula v audiju ima tvoj W211 reci-piši kar štiri module: voznikov, sovoznikov, zadnji in stropni modul (SAM-D, SAM-P, SAM-R in OCP), ki skrbijo za enake funkcije. In še zanimivost, Mercedes je za povezavo med njimi prvi začel uporabljati ploščate kable namesto navadnih žic. Menda mi ni treba razlagati, kaj se zgodi, če pri demontaži nisi pazljiv. 

Pa kaj še, nič nisem trdil "prej" in "pozneje". Audi je polizdelek zaradi tega ker ta tovarna uporablja idiotske rešitve in prakse povsod, problemi s programiranjem modulov so le košček njihove šlamparije, ki je bodisi namerna, bodisi naključna.

 

Kar se tiče bmwja ni nobena tehnologija "preveč" zame (lol), ker če kdo, potem JAZ poznam VSE mehanike in elektronike za bmw v Sloveniji, ki se štejejo za kompetentne! Na elektroniko se sicer ne spoznam, sem pa zato razvil mrežo poznanstev in znam poiskat pravega človeka za čisto vsak problem, ki se tiče bmwja. Če boš ugovarjal ti povem da nihče ne zna vsega, tudi mehaniki in štromarji sami kličejo drug drugega in prosijo za nasvete kadar je kaj pretrd oreh za njih, no jaz poznam vse tiste ki najmanj kličejo druge, zato pa drugi še kako kličejo njih. Pri bavarcih jaz torej ne bom obupal in kot sem že rekel, moj naslednji avto bo bmw F11. Bmw ima pri nas to prednost da jih je dosti na trgu in se rabljeni deli brez problema dobijo, kar pa za audija NE VELJA! Prav tako tudi za mercedesa to ne velja (da mi ne bo kdo očital neobjektivnosti), se pa mercedes dosti manj kvari, zato ta pomanjkljivost ni tako grozna. Najbolj pokvarljivi znamki sta audi in bmw.

 

Aha, torej ima moj mercedes W211 štiri module, ki se lahko pokvarijo in jih je jeba poravit. Zanimivo, res zanimivo. Kako pa to da jaz o tem zdaj slišim prvič? Na forumu je bilo že najmanj 20-krat v preteklem letu postavljeno vprašanje o zanesljivosti mercedesov oziroma je vsaj tolikokrat tekla debata o njih, tudi ti si sodeloval v njej, a tega do zdaj nisi omenil. Si to prikrival ker si imel sam v lasti mercedesa, ali si si ta podatek enostavno izmislil, da bi mi dokazal da nimam prav?  :puzzled Sem malo pogooglal in na netu ne najdem nič kaj posebnega napisanega o okvarah teh modulov, par primerov se najde ampak če bi bila to res taka šibka točka kot namiguješ bi imel vsak mercedesov fan doma za vsak slučaj pripravljeno polno omaro teh modulov in elektronike (tako kot jo imam jaz za bmw - pa ne eno), pa ni ne duha ne sluha o kaki paniki. Si torej malček pretiraval, ali kaj?  :confused


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#187

Jaz sicer nevem kolko si kaj spremljal motosport ampak, vrjetno ves, da je audi trgal v reliju, dtm, lemans. Pleh?? Daj no saj pa te ves,vidis ta super pleh pri merkli in bmwju.... e30,e34 bos reko, da so meli dober pleh? Samo stare E klase pogledas pa vidis super pleh. Eh jerry ne da se mi več, pepričevat prepričanega. Po tvoje je audi skret, po moje pa ni. Moje mnenje je drugacno in bi, ce bi to le bilo mogoce imel z veseljem marsikater model nemske trojice. Lp

Stare E klase so imele res vrhunski pleh, je imel pa zato recimo W210 poraznega. Pleh od E30 in E34 je bil zelo zelo dober, ni bil pa vrhunski - recimo da bi na lestvici od 0 do 10 dobil oceno 8. Audijev recimo da je bil za 9, ni pa kvaliteta (sestava) pločevine vse, daleč od tega. Audiji so imeli zelo slabo zaščito potnikov, njihove karoserije so bile konstrukcijsko slabe, šepali so pri varnosti - bmw in mercedes sta bila vsaj za en razred višje. No to je spet samo en delček v mozaiku šlamparij, ki izdelke koncerna VAG postavljajo daleč od znamk ki zasedata prvi dve mesti in daleč od premium razreda. Kako je danes bo pokazal čas, ampak kot rečeno, navada je železna srajca in močno dvomim, da so kaj izboljšali.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


wolf66
wolf66

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: X
  • Avtomobil: Audi A7

#188

Pri E65 vem da je podobno, že zdaj so ti avtomobili kot novoletne jelke in jim gorijo vse lučke, zato sem pa jaz čez ta model naredil križ :masa

 

 

Pri bavarcih jaz torej ne bom obupal in kot sem že rekel, moj naslednji avto bo bmw F11.

 

Aha, torej ima moj mercedes W211 štiri module, ki se lahko pokvarijo in jih je jeba poravit. Zanimivo, res zanimivo. Kako pa to da jaz o tem zdaj slišim prvič? Na forumu je bilo že najmanj 20-krat v preteklem letu postavljeno vprašanje o zanesljivosti mercedesov oziroma je vsaj tolikokrat tekla debata o njih, tudi ti si sodeloval v njej, a tega do zdaj nisi omenil. Si to prikrival ker si imel sam v lasti mercedesa, ali si si ta podatek enostavno izmislil, da bi mi dokazal da nimam prav?  :puzzled Sem malo pogooglal in na netu ne najdem nič kaj posebnega napisanega o okvarah teh modulov, par primerov se najde ampak če bi bila to res taka šibka točka kot namiguješ bi imel vsak mercedesov fan doma za vsak slučaj pripravljeno polno omaro teh modulov in elektronike (tako kot jo imam jaz za bmw - pa ne eno), pa ni ne duha ne sluha o kaki paniki. Si torej malček pretiraval, ali kaj?  :confused

Kaj zdaj, si obupal ali nisi, ker tudi E65 je Bavarec?  :-D

 

Ne, tvoj mercedes nima samo štirih modulov, ampak ima štiri module, ki so ekvivalentni audijevemu comfort modulu. Vseh modulov ima primerljivo število kot BMW ali audi podobnega ranga in letnika. 

 

Kako to, da ti za to slišiš prvič?   Ker očitno tvoje znanje temelji predvsem na nakladanju ter samovšečnosti in se očitno ne zavedaš, da se zunaj tvojega mehurčka "vsevednosti o avtomobilih" nahaja še cel svet, za katerega sploh še nisi slišal.   :skrbast

 

Še enkrat si dobro preberi moje poste, pa boš videl, da nikjer nisem niti omenil pokvarljivosti mercedesov ali njihovih modulov, ampak sem samo odgovoril na tvojo trditev, da tvoj mercedes nima modulov, ki se dajo programirati. To ni moja zarota. :laugh  Malce me že skrbi tole tvoje shizofreno obnašanje, ko nekako ne najdeš več argumentov in se vedno bolj zapletaš.  :ok2



Urejal wolf66, 27.05.2017, 21:38.

Prikaži več možnosti
    • mitja155 je všeč


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#189

Vsak svojga konja hvali so že včasih rekli. :) In kater avto je kupil na koncu Uroš?


Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 143
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#190

Ziher je ziher. Jaz navijam za patrijo :skrbast
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#191

Kaj zdaj, si obupal ali nisi, ker tudi E65 je Bavarec?  :-D

 

Ne, tvoj mercedes nima samo štirih modulov, ampak ima štiri module, ki so ekvivalentni audijevemu comfort modulu. Vseh modulov ima primerljivo število kot BMW ali audi podobnega ranga in letnika. 

 

Kako to, da ti za to slišiš prvič?   Ker očitno tvoje znanje temelji predvsem na nakladanju ter samovšečnosti in se očitno ne zavedaš, da se zunaj tvojega mehurčka "vsevednosti o avtomobilih" nahaja še cel svet, za katerega sploh še nisi slišal.   :skrbast

 

Še enkrat si dobro preberi moje poste, pa boš videl, da nikjer nisem niti omenil pokvarljivosti mercedesov ali njihovih modulov, ampak sem samo odgovoril na tvojo trditev, da tvoj mercedes nima modulov, ki se dajo programirati. To ni moja zarota. :laugh  Malce me že skrbi tole tvoje shizofreno obnašanje, ko nekako ne najdeš več argumentov in se vedno bolj zapletaš.  :ok2

Nad nobenim bavarcem nisem obupal, so pa eno avtomobili ki jih dajem v dele in drugo tisti, ki jih imam zase.

 

Seveda nisi omenil pokvarljivosti mercedesovih modulov, ker se ne kvarijo. Tudi za svojega CLS si povedal da ni bilo z njim nobenih težav in tudi ostali moji viri trdijo, da se ti avtomobili ne kvarijo? Zakaj je torej važno, koliko modulov imam jaz v mercedesu in kako se programirajo? Če zadeva dela, potem je vseeno če obstaja tester na Luni, ali pa če sploh ne obstaja več, ker so ga vrgli stran. Pri mercedesu ga lahko mirno vržejo stran, pred audi in bmw servisom je pa vse zaparkirano od vozil, ki imajo to v okvari. Za TA vozila je še kako pomembno koliko stane popravilo in kako enostavno/komplicirano je, za mercedesa ne, tako da je tvoje pisanje popolnoma brezpredmetno.

 

O tem kaj je moj svet nebi, kdo je bolj samovšečen pa tudi vprašanje, glede na to kako si se obesil name v trenutku, ko si kupil audija. Ljudje ki veliko vedo se ponavadi vame ne vtikajo, ker na tisto kar jaz povem, nimajo pripomb. Če bi bil popolnoma prepričan vase in v svojega audija, te moje pisanje nebi motilo. Napiši raje kaj o svojih izkušnjah s tem avtom in se ne prepiraj z mano, ker to nima smisla.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 011
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#192

Zaključek zgodbe: po dobri ceni sem dobil dokaj naloadanega 2014 a6 avanta iz nemčije. Več kot zadovoljen, ceprav sem sel na zacetek, ampak po videnem in preizkusenem se mi zdi da je to najboljsi avto izmed c7, w212 in f11. Kaj je pa pod pokrovom in to, pa jerry ve bolje, kar ne vem me ne boli ;>
Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#193

kupu si VW smrdljivca.
Prikaži več možnosti