Skoči na vsebino

 

If you can't beat them... join them

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
192 odgovorov v temi
Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742

#21

Mi je jasno glede vzdrzevanja. Sem to pripravljen plačat. Povej mi boljšo alternativo? Gledal sem recimo volvote. Hvalijo jih da so udobni pa tihi. Lol^2, sem peljal xc60 z rocnim menjalnikom. Traktor od traktorja, Eden najslabsih avtov kar sem jih vozil, in za kaksne cene se to prodaja?! Bemfl se bo cez par let še vedno z lahkoto prodal za 10 jurjev, medtem ko sem se pa na moje presenecenje skoraj prelomil da sem prodal prakticno novega superba z vso opremo za 28500 eur (zacel sem z 32000, pa se mi je zdelo da ga dajem noro pod ceno), po ceniku je bil 44000 in jaz sem ga pol leta nazaj kupil za 37000. Kar se pa stroskov tice ki si jih navedel, ravno zato grejo vsi moji potencialni avti ki jh gledam na servis na pregled, da dobim vsaj priblizno sliko stanja avta in morebitnih vecjih stroskov. Hvala za opozorilo sicer, si me spomnil da vprasam za stanje zavornih oblog in diskov. Avto se bo servisiral verjetno pri enem neuradnem specialistu. Časi ko sem uradnim dealershipom (oziroma stealershipom kot rečejo radi v US) nosil denar so počasi minili.

XC60 je ravno nov model prišel ven, tako da počakaj na testno vožnjo; razlika je ogromna s prejšnjo verzijo.
Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#22

XC60 je ravno nov model prišel ven, tako da počakaj na testno vožnjo; razlika je ogromna s prejšnjo verzijo.

Ogromna razlika je pa tudi v ceni s prejšnjo verzijo XC60, saj koliko sem gledal nemški cenik se začne novi XC60 pri krepkih 48.000€ brez kakršnekoli opreme. Peljeta se pa niti prejšnja niti nova verzija XC60 tako dobro kot BMW serije 5. Saj se tudi ne moreta, saj je sistem podvozja pri f11 popolnoma drugačen(boljši) kot pri XC60, težišče vozila je veliko nižje itd..
Prikaži več možnosti


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742

#23

Ogromna razlika je pa tudi v ceni s prejšnjo verzijo XC60, saj koliko sem gledal nemški cenik se začne novi XC60 pri krepkih 48.000€ brez kakršnekoli opreme. Peljeta se pa niti prejšnja niti nova verzija XC60 tako dobro kot BMW serije 5. Saj se tudi ne moreta, saj je sistem podvozja pri f11 popolnoma drugačen(boljši) kot pri XC60, težišče vozila je veliko nižje itd..


Ja, seveda XC60 se primerja z X3.
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 775
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#24

lol

What so funny there mister? Vsedi se malo v "novo A6", pa se ti bo zdela tvoja E klasa kot Kremencko-Mobil :)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • jocker in penny3 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 381
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

What so funny there mister? Vsedi se malo v "novo A6", pa se ti bo zdela tvoja E klasa kot Kremencko-Mobil :)

Ne bo šlo, ker sta bmw in mercedes po tehnologiji vsaj en razred višje - da o ergonomiji sploh ne govorim. Audi je avto za tiste ki o tehniki nimajo pojma, je polizdelek izredno slabe zasnove (glede na cenovni razred) in izdelan iz zelo slabih materialov, tako da do zdaj nikoli ni bil NITI BLIZU omenjenim dvem znamkam in močno dvomim, da se je z najnovejšimi modeli to kaj spremenilo. Aja da ne bo pomote, temeljito sem pregledal na destine različnih audijevih modelov in si jih par tudi lastil, tako da ne govorim na pamet. Če za kateri avto velja da ob nakupu ne dobiš tistega kar plačaš, velja to za audija ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl in branevrankar uporabnikom je všeč to sporočilo


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 682
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#26

Predlagam uvoz iz DE.
Čudi me, da kupuješ avtomobil z 200.000 prevoženimi km. Namreč to se mi zdi preveč. Še posebej, ker se da za malenkost več denarja dobiti vozilo z 100.000km, potrjeno servisno knjigo...

Nisem pa še slišal da bi kdo plačal za akumulator 400 EUR.
Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 012
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#27

Ma problem audija je, da je v osnovi totalno okleščen avto. Njihovi komfortni sedeži so približno tako dobri kot BMW športni sedeži. Sprobano. Kar se pa materialov tiče, se pa Jerry ne bi povsem strinjal glede kvalitete izdelave, C7 audi A6 je zelo dobro skup sestavljen, nobenega škripanja armature pod pritiskom, niti pod razno. Če bi izbiral "racionalno" in ne toliko po duši... bi verjetno audija postavil pred BMW in Mercedes.

 

Bom pa malo pobrskal po autoscoutu ja... prej ko sem gledal S klaso nisem niti razmišljal o tem, zaradi DMV-ja, za te 2.0 520 ali 525 ni tako visok.


Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 037
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#28

Glej, ce isces 2014 520dAT ima EUR6 motor pa 130g izpusta tako da je uvoz res smesno poceni. Izbira pa ogromna.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 381
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#29

Kar se pa materialov tiče, se pa Jerry ne bi povsem strinjal glede kvalitete izdelave, C7 audi A6 je zelo dobro skup sestavljen, nobenega škripanja armature pod pritiskom, niti pod razno. 

Pri materialih jaz ne gledam armaturke, pač pa pogonsko mehaniko in tu me je audi tako razočaral, da sem že pred leti za vse večne čase zaključil s to znamko. Izjema je le kak starejši model ki bi ga kupil za babo da se fijaka do trgovine in nazaj, za kaj drugega pa audi za moje pojme ni.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 097
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#30

Glej, ce isces 2014 520dAT ima EUR6 motor pa 130g izpusta tako da je uvoz res smesno poceni. Izbira pa ogromna.


Kakih 130g lepo te prosim... 109!

Urejal Plavi, 20.05.2017, 17:48.

Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#31

Ja, seveda XC60 se primerja z X3.

Bolj težko, posebej če je govora o mehanskih sklopih in dinamiki vožnje.
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 037
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#32

Recimo:

https://m.mobile.de/...63.html?ref=srp

Tale te pride 21.100 pa se prevoz in te zadeve pa recimo da je to enih 22.000€ pa mas avto od prvega lastnika z lepo opremo


https://m.mobile.de/...33.html?ref=srp

Tale te pride 21.500 pa se prevoz in te zadeve pa prides nekje na 22.500 je pa res tale xdrive nekaterim to ne pase.

Skratka preglej malo ker se da res lep avto dobit
Prikaži več možnosti


wolf66
wolf66

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: X
  • Avtomobil: Audi A7

#33

Ne bo šlo, ker sta bmw in mercedes po tehnologiji vsaj en razred višje - da o ergonomiji sploh ne govorim. Audi je avto za tiste ki o tehniki nimajo pojma, je polizdelek izredno slabe zasnove (glede na cenovni razred) in izdelan iz zelo slabih materialov, tako da do zdaj nikoli ni bil NITI BLIZU omenjenim dvem znamkam in močno dvomim, da se je z najnovejšimi modeli to kaj spremenilo. Aja da ne bo pomote, temeljito sem pregledal na destine različnih audijevih modelov in si jih par tudi lastil, tako da ne govorim na pamet. Če za kateri avto velja da ob nakupu ne dobiš tistega kar plačaš, velja to za audija ;)

Mercedes e w211 se proti novemu audiju a6 ergonomsko ne more niti pod razno primerjati, še manj po legi na cesti.

Sedeži so enostavno premajhni in preveč neudobni. V CLS-u sem imel aktivne masažne sedeže, kjer se je v ovinkih

bočni del prilagajal glede na hitrost in smer, pa se ne morejo primerjati niti z navadnimi v zadnjem modelu audija a6.

V CLS-u sem imel tudi zračno vzmetenje, pa je audi s klasičnim vzmetenjem in quattrom raven višje pri legi na cesti.

Edina zamera gre mogoče premehko nastavljenem električnem volanu pri višjih hitrostih, kar pa so s programsko

nadgradnjo kasneje odpravili.


Prikaži več možnosti


Shebo
Shebo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 401
  • Lokacija: Posavje

#34

Počakaj, da sedaj Jerry napiše za pol Harry Potter romana svojih izkušenj z Audiji.

 

Med 25000 avtomobili, ali kolikor si jih je lastil, je imel 3 Audije, skonstruirane nekje v sedemdesetih oz. osemdesetih. In sedaj pametuje kakšni so novi Audiji. 


I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Prikaži več možnosti
    • mitja155 in hertis114 uporabnikom je všeč to sporočilo


ovseni_kosmiči
ovseni_kosmiči
  • Izključen
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: bmw f20 2.0

#35

Ravno zadnjič sem bral en članek, kjer so primerjali bmw f11, a6 avant in jaguar xf sportbrake. Zmagovalec testa je bil bmw f11. link: http://www.standard....e-a3540171.html
Prikaži več možnosti


wolf66
wolf66

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 186
  • Lokacija: X
  • Avtomobil: Audi A7

#36

Testov in primerjav je nešteto, in ko potegneš črto, vedno odloča tudi subjektivno mnenje novinarjev,

zato v enem zmaga en, v drugem drugi... Dejstvo je, da se avti podobnega cenovnega razreda ne razlikujejo

kot noč in dan, ampak so vedno nekje vsaj približno izenačeni, sploh v visokem razredu. Vsak potem kupi,

kar mu je bližje (verjetno so največkrat pri izbiri odločilna čustva). Smešno pa je v današnjem času govoriti o polizdelkih

in zgrešeni zasnovi.

To me malce spominja na razmišljanje prejšnjih generacij "golf je najboljši avto na svetu, ker so Nemci v 2. svetovni vojni izdelovali najboljše tanke".


Prikaži več možnosti


-T-
-T-

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 501
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: W447

#37

Audi je men lep in ravno toliko (ne) kvaliteten kot ostala jajca na trziscu.

Bmw je med njimi de nau pomote.

 

Tisti, ki rabte avto brez vzdrzevanja si kupte Japonskega bencinarja brez turbine.

 

Sipas ulje i benzin pa teras do smrti :P


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 381
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#38

Mercedes e w211 se proti novemu audiju a6 ergonomsko ne more niti pod razno primerjati, še manj po legi na cesti.

Sedeži so enostavno premajhni in preveč neudobni. V CLS-u sem imel aktivne masažne sedeže, kjer se je v ovinkih

bočni del prilagajal glede na hitrost in smer, pa se ne morejo primerjati niti z navadnimi v zadnjem modelu audija a6.

V CLS-u sem imel tudi zračno vzmetenje, pa je audi s klasičnim vzmetenjem in quattrom raven višje pri legi na cesti.

Edina zamera gre mogoče premehko nastavljenem električnem volanu pri višjih hitrostih, kar pa so s programsko

nadgradnjo kasneje odpravili.

Zanimivo, meni so pa ravno mercedesovi pisani na kožo. V svojem W211 imam celo "navadne" ki so naprej in nazaj mehansko nastavljivi, imel sem že take z XY nastavljivimi oporami in nisem čutil nobene razlike ko sem si tiste bedarije napihnil, ti mi pa sedejo na rit v nulo - oziroma moja rit v nulo paše v njih. Aktivne sedeže (torej take, ki te bočno oprimejo) sem imel v E60 pa mi je bilo tista reč čisto odveč, imam pač specifičen način sedenja. Daleč najboljši sedež do zdaj v katerem sem sedel je Contour iz E38, za njimi so Comfort sedeži iz E38/E39, naslednji so tisti iz SAAB-ov (modeli višjega ranga - vsi so vrhunski, dal bi jih celo na prvo mesto če bi ta avto še izdelovali, pa ga žal ne več in tudi rabljenih praktično ni več), takoj za njimi je ta v mojem mercedesu W211, fantastično pa sedim tudi v športnih sedežih v šestici E24 - tu se pa zgodba z dobrim sedenjem počasi zaključi. Aja pa "vader" sedeži iz E36 so tudi zelo dobri, vsaj za moj okus. Audi me ni z ergonomijo nikoli prepričal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 012
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: A6 Avant Ultra

#39

Recimo:
https://m.mobile.de/...63.html?ref=srp
Tale te pride 21.100 pa se prevoz in te zadeve pa recimo da je to enih 22.000€ pa mas avto od prvega lastnika z lepo opremo
https://m.mobile.de/...33.html?ref=srp
Tale te pride 21.500 pa se prevoz in te zadeve pa prides nekje na 22.500 je pa res tale xdrive nekaterim to ne pase.
Skratka preglej malo ker se da res lep avto dobit


Zunanjost crnega in notranjost modrega bi bila top kombinacija ;) Po sloveniji iscem delno zato ker imam zelo malo casa, majhen otrok in sluzba pac. Najrajs bi enmu dal jurja da mi ga gre iskat hehe

Mercedes e w211 se proti novemu audiju a6 ergonomsko ne more niti pod razno primerjati, še manj po legi na cesti.
Sedeži so enostavno premajhni in preveč neudobni. V CLS-u sem imel aktivne masažne sedeže, kjer se je v ovinkih
bočni del prilagajal glede na hitrost in smer, pa se ne morejo primerjati niti z navadnimi v zadnjem modelu audija a6.
V CLS-u sem imel tudi zračno vzmetenje, pa je audi s klasičnim vzmetenjem in quattrom raven višje pri legi na cesti.
Edina zamera gre mogoče premehko nastavljenem električnem volanu pri višjih hitrostih, kar pa so s programsko
nadgradnjo kasneje odpravili.


Tle morm spet stopit na jerryevo stran. W211 je super ergonomicen, vse pregledno, rocki ob volanu samo na levi strani in lahko vozis z eno roko - levo na easy. Radio in klima kontrole tudi lepo pregledne. Sedezi so tudi boljsi kot navadni ali sportni v a6. Moje mnenje, imel sem pa oba.
Prikaži več možnosti


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742

#40

Bolj težko, posebej če je govora o mehanskih sklopih in dinamiki vožnje.


Ve se po čem je poznan Volvo, se pa strinjam s tem kar si napisal.

Volvo S90:
http://www.euroncap....volvo/s90/26099
BMW 5 series:
http://www.euroncap..../5-series/26656
Prikaži več možnosti