Skoči na vsebino

 

X3 2005 cuka med pospeševanjem...

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
Matajus85
Matajus85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: Bmw x3

#1

Živjo... že nekaj časa imam problem za kateraga se še ni našel vzrok... no u glavnem vozim x3 letnik 2005 2.0d avto ma 203.000km redno serviseran itd... ko speljem iz mesta in med povsem rahlim pospeševanjem se čuti nekakšno rukanje, cukanj,kot da bi nekaj spodletavalo,rahel ropot iz zadnjega dela avta.. kot bi imelo nekaj lufft... pri mehaniku nismo ugotovili nč pametnega našli nobenga konkretnega lufta ali pač razloga kaj bi ropotalo... 4x4 pogon dela normalno lucka ne sveti nobena.. ropotal je potisni lezaj in smo pol zamenjali vse komplet z sklopko in vztrajnikom tko da to ne ropata... mogoče je kriva ketna v sredinskem diferencijalu... gume so takšne kot so napisane v homologaciji tko da zarad tega nebi smel bit problem ali pa kaj drugega.. ma kdo kej izkušenj na tem področju? Lp
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 668
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#2

Sredinski diferencial ( VTG) se poslavlja. Morda samo elektronski "motorček", kar je poceni rešitev, morda komplet enota, kar ni tako čudovito. 

Vsekakor usposobljenim mehanikom, s pravo diagnostično opremo odpeljat, pa se bo našel vzrok. 


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti
    • Matajus85 je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 061
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#3

kolegu se je podobno slišalo sicer na mercedesu pa je šel 4matic po gobe...strošek cca 2500 eur.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Matajus85
Matajus85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: Bmw x3

#4

Evo problem rešen... v sredinskem diferencijalu je bila raztegnejema pogonska veriga pa ležaji u kurcu... tko da na ebayu se dobi vse original ketna 150€ pa lezaji pa semeringi 120€ tko da je za 270€ plus olje komplet obnovlen sredinski diff in ni kakšna huda znanost to... za u bodoče lp
Evo problem rešen... v sredinskem diferencijalu je bila raztegnejema pogonska veriga pa ležaji u kurcu... tko da na ebayu se dobi vse original ketna 150€ pa lezaji pa semeringi 120€ tko da je za 270€ plus olje komplet obnovlen sredinski diff in ni kakšna huda znanost to... za u bodoče lp

Pripete slike za predogled

  • 20170626_185342.jpg
  • 20170626_185324.jpg
Prikaži več možnosti
    • Jerry, Warden, PocesnkII in 4 ostalim je všeč


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 594
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#5

Kdo ti je to popravil?


Prikaži več možnosti


Matajus85
Matajus85
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: Bmw x3

#6

Sam sm se lotil,sej ni lih kaj težkega ce si vsaj malo z mehaničnih poslih...
Prikaži več možnosti
    • dimen je všeč


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 594
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#7

Nimam ravno dveh levih rok, a se tega ne bi sam lotil. Že zaradi demontaže, verjetno je najlažje na dvigalu...

 

Kdo pa te zadeve popravlja na relaciji KR - LJ? Kokalj ali kdo drug mogoče?


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 865
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#8

Če nabavis materijal ti lahko jaz naredim- kamnik
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 659
  • Lokacija: Ljubljanski kotel

#9

Evo problem rešen... v sredinskem diferencijalu je bila raztegnejema pogonska veriga pa ležaji u kurcu... tko da na ebayu se dobi vse original ketna 150€ pa lezaji pa semeringi 120€ tko da je za 270€ plus olje komplet obnovlen sredinski diff in ni kakšna huda znanost to... za u bodoče lp
 

Car! Lepo da si se javil!


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • Matajus85 je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 302
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c, E36g

#10

Car! Lepo da si se javil!

x2

 

Povhvale tudi z moje strani... večina išče rešitev potem pa sami ne napišejo, kako so rešili, da bi pomagali ostalim.



Urejal LEO37, 02.07.2017, 15:36.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Matajus85 je všeč


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 594
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#11

Če nabavis materijal ti lahko jaz naredim- kamnik

Verjetno bi bilo najbolje najprej vtg demontirati in ugotoviti kaj je sploh narobe, nato naročiti dele, sedaj so dopusti... če se ne bi to preveč zavleklo.. jaz pa brez avta

 

bom še videl


Prikaži več možnosti


Benady
Benady

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 594
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E83 X3 xDrive18d

#12

Zaenkrat sem dal zamenjati olje v VTGju... se mi zdi da so praktično vsi simptomi izginili. Upam da je bilo samo to ...


Prikaži več možnosti
    • PocesnkII je všeč


dimen
dimen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 91
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: e53

#13

Če bi bil problem v verigi pomoje menjava olja ne bi naredila ama nobene spremembe v delovanju!


Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 127
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#14

Pozdrav,

vozim x3, letnik 2006, m47, sicer pa že nova karoserija.

Avto ima 264 000 km.

 

Pred časom so se pojavili precejšni tresljaji, predvsem pri speljevanju..oz. kot da ima nekaj luf. Dam na tester in javi napako resistor classificator na VGT motroju.

Potem grem fizično gledat in je še bil kriz precej fizično uničen.

Tako so mi zamenjali kardan - ter ta resistor -- ki stane cca. 30 eur.

 

če pogledam z testerjem - ista - ni noter nobene napake.. ampak avto mi bo razbilo.

ko pospešujem je občutek isto kot če bi zelo zelo vozil pod obrati oz. iz tega pospeševal.

najhuje je med 50 in 100 km/h.

 

če se peljem npr. na avtocesti konstantno 130 - 150 km/h pa gre vse ok..

ko pa hitrost pada - torej ustavljanje - pa je občutek, kot da bi imel gor "športni izpuh".

 

Glede na to kaj sem uspel prebrati in slišati - bi lahko bila težava v VTG-ju.

Kdo bi mi lahko preveril delovanje tega in pa motorčka v okolici MB - oz. če tester to da ven?

 

Kako pa je z obnovo - vidim - da se jih je nekaj le-te lotilo.

 

lp,


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 865
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#15

Pozdrav,

vozim x3, letnik 2006, m47, sicer pa že nova karoserija.

Avto ima 264 000 km.

 

Pred časom so se pojavili precejšni tresljaji, predvsem pri speljevanju..oz. kot da ima nekaj luf. Dam na tester in javi napako resistor classificator na VGT motroju.

Potem grem fizično gledat in je še bil kriz precej fizično uničen.

Tako so mi zamenjali kardan - ter ta resistor -- ki stane cca. 30 eur.

 

če pogledam z testerjem - ista - ni noter nobene napake.. ampak avto mi bo razbilo.

ko pospešujem je občutek isto kot če bi zelo zelo vozil pod obrati oz. iz tega pospeševal.

najhuje je med 50 in 100 km/h.

 

če se peljem npr. na avtocesti konstantno 130 - 150 km/h pa gre vse ok..

ko pa hitrost pada - torej ustavljanje - pa je občutek, kot da bi imel gor "športni izpuh".

 

Glede na to kaj sem uspel prebrati in slišati - bi lahko bila težava v VTG-ju.

Kdo bi mi lahko preveril delovanje tega in pa motorčka v okolici MB - oz. če tester to da ven?

 

Kako pa je z obnovo - vidim - da se jih je nekaj le-te lotilo.

 

lp,

kaj pa sredinski ležaj oz upetje kardana, je ok?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#16

Pozdrav,

vozim x3, letnik 2006, m47, sicer pa že nova karoserija.

Avto ima 264 000 km.

 

Pred časom so se pojavili precejšni tresljaji, predvsem pri speljevanju..oz. kot da ima nekaj luf. Dam na tester in javi napako resistor classificator na VGT motroju.

Potem grem fizično gledat in je še bil kriz precej fizično uničen.

Tako so mi zamenjali kardan - ter ta resistor -- ki stane cca. 30 eur.

 

če pogledam z testerjem - ista - ni noter nobene napake.. ampak avto mi bo razbilo.

ko pospešujem je občutek isto kot če bi zelo zelo vozil pod obrati oz. iz tega pospeševal.

najhuje je med 50 in 100 km/h.

 

če se peljem npr. na avtocesti konstantno 130 - 150 km/h pa gre vse ok..

ko pa hitrost pada - torej ustavljanje - pa je občutek, kot da bi imel gor "športni izpuh".

 

Glede na to kaj sem uspel prebrati in slišati - bi lahko bila težava v VTG-ju.

Kdo bi mi lahko preveril delovanje tega in pa motorčka v okolici MB - oz. če tester to da ven?

 

Kako pa je z obnovo - vidim - da se jih je nekaj le-te lotilo.

 

lp,

Prvo preveri sredinski ležaj oz. vse kar se tiče kardanov,ker tam imaš občutek kot da ti bo vse potrgalo.

 

Drugo zamenjaj olje v VTG-ju ter ga znuliraj(resetiraj). To je kar stalnica tresenja pri pospeševanju.

 

Drugače pa so imele te X3 ptudi probleme z prvimi osovinami(se jih da dati obnoviti saj imajo še kvalitetna trda ležišča stane cca 150€/kos) ter tudi zanič ležaji v diferencialih(spredaj,zadaj). Pri katerih kilometrih gredo te zadeve pa ni nobene formule ,ker pri enim gre že pri 50.000km,drugim 80.000km tretjim 130.000km pri četrtih pa še kar dela.

 

ko ti bo šel motorček/akutator(zobnik) na VTG-ju se ti bodo prižgale rumene lučke 4x4 itd. 



Urejal blackberet, 31.07.2018, 11:31.

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


matjazluka
matjazluka

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: X3 2.0d 2005

#17

Evo, da si še jaz izposodim temo...

X3 2.0d 2005 l. ročni menjalnik 330tkm, zgodovina bolj neznana :(

Avto sem kupil, pa se mi je polg vsega pojavila napaka, da pri pospeševanju cuka. Recimo, ko močneje speljem z mesta ali pa pospešim v drugi in tretji prestavi začne lepo vleči, nato pa nekako mehansko cukne en ali dva krat pa spet pospešuje dalje. Pri normalni vožnji se pelje brez problema. Ko priklopim prikolico je cukanje še bolj intenzivno.

Menjal sem komplet sklopke, pa tu verjetno ne more biti napake.

Avto bi moral vsaj še kakšno leto imeti, pa zaradi gradnje hiše tudi ni nekih odvečnih cekinov za draga popravila. Ima kakšen mojster kakšno idejo, kaj bi to bilo ali je kdo pripravljen zadevo pogledati.

Mi smo iz Koroške ( Radlje ) ampak se pripeljem tudi v Koper, če bi znal kdo rešiti ;)

Hvala za pomoč...
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 476
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#18

….

Mi smo iz Koroške ( Radlje ) ampak se pripeljem tudi v Koper, če bi znal kdo rešiti ;)

Hvala za pomoč...

Pojdi k

 

Jurčaku, Škofja Vas pri Celju. 031/690-260

Več informacij v temi "Jurčak Jure in Veno, Škofja vas pri Celju"  

 

ali

 

AC Kokalju, BMW servisu v Ljubljani, ki je sicer nekaj dlje. 041/502-868

Več informacij v temi "Kokalj, Šentvid".

 

Odpelji se na pregled avta in se zmeni za datum popravila.

 


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#19

Evo, da si še jaz izposodim temo...

X3 2.0d 2005 l. ročni menjalnik 330tkm, zgodovina bolj neznana :(

Avto sem kupil, pa se mi je polg vsega pojavila napaka, da pri pospeševanju cuka. Recimo, ko močneje speljem z mesta ali pa pospešim v drugi in tretji prestavi začne lepo vleči, nato pa nekako mehansko cukne en ali dva krat pa spet pospešuje dalje. Pri normalni vožnji se pelje brez problema. Ko priklopim prikolico je cukanje še bolj intenzivno.

Menjal sem komplet sklopke, pa tu verjetno ne more biti napake.

Avto bi moral vsaj še kakšno leto imeti, pa zaradi gradnje hiše tudi ni nekih odvečnih cekinov za draga popravila. Ima kakšen mojster kakšno idejo, kaj bi to bilo ali je kdo pripravljen zadevo pogledati.

Mi smo iz Koroške ( Radlje ) ampak se pripeljem tudi v Koper, če bi znal kdo rešiti ;)

Hvala za pomoč...

Beri moj prejšnji post. Zamenjaj olje in resetiraj VTG(x-drive). Na pooblaščencu stane cca 100€ olje+delo(od tega je več kot 40€ samo olje)


:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 526
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#20

Kaj novega? Lepo bi bilo povedati kaj se je rešilo.


:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti