Skoči na vsebino

 

Avtomatik v E60 530d grobo prestavlja v nižje prestave

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
68 odgovorov v temi
Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 569
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#41

Kako se pa na splošno obnesejo ti novi BMW menjalniki 8 stopenjski ? Je kaj manj težav ali še več, ker je prestav več, so tudi oni od ZF ali ?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#42

Kako se pa na splošno obnesejo ti novi BMW menjalniki 8 stopenjski ? Je kaj manj težav ali še več, ker je prestav več, so tudi oni od ZF ali ?

Če ne drugega bodo popravila dražja. Nekaj moraš vedeti da švohejši je motor več prestav ima ,ker mora nonstop prestavljati da lovi najboljšo moč in navor,torej je tudi obraba VB večja oz. samega menjalnika. Tudi sam menjalnik ima več komponent,wandler je drugačen in ni običen kot smo jih vajeni, tako da je tudi posledično dražji.

 

Evo ga hudiča  :laugh

https://www.youtube....h?v=cLVQlUAJ6S4



Urejal blackberet, 07.07.2017, 14:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 433
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#43

To je res, amerikanosi so itak svoj primer in oni grejo v svoj harbor freight po ležaj ki je pravega premera in vtaknejo not. Vse fino verjetno tudi čisto kul za časa kolikor bodo še živeli ti avtomobili ampak na dolgi rok bo pa cela plošča v riti. Iste rešitve se je posluževal tudi shogun, kasneje so pogruntali tudi "sistem" za ločevanje samih plat da papirnata tesnila ostanejo cela in se jih lahko ponovno uporabi. Zdaj vsak pri sebi ve koliko je vredno njegovo delo, čas. Jaz niti pod razno ne grem nekaj delati na tak način, enkrat naredi in najboljše kar lahko. + ne splača se, ker so v kitu nekatere vzmeti in "bati" updateani, skratka zamenjaš vse, ni tak strošek.

Nalašč narejene ja, a je material bil napačen. Nove kroglice v kitu so še vedno plastične a iz drugega materiala- ne vem več na pamet katerega, ki se počasneje obrablja. Poleg tega da so malenkost ampak res malenkost, neke stotinke milimetrov večjega premera (.236" in novejša .250"), nekje je ZF podatek, zadeva se vseeno prosto giblje po (čistem) kanalu in tudi po nekolikšni obrabi opravlja svojo funkcijo- oziroma naj bi. Verjetno se ni še nihče vozil dovolj da bi mu to odpovedalo oziroma bo prej ostalo. :ok2 Skratka je ta problem rešen.

 

Mah če ne drugega ga odpelješ sam, spet ni taka groza. Dva tedna nazaj sem sestavil leseno škatlo s kovinskim notranjim ogrodjem, dal notri en specifičen menjalnik, naložil v e34 in via Köln. Bolje kot da mi ga nekdo tumba po kamijonu na paleti. Lahko sem se v živo dogovoril, predebatirali zadevo in pustil tam. Nazaj pa bo prišel s špedicijo morem še organizirat ker švaboti hočejo za zavarovano pošiljko 400-500€. Ali pa bom šel ponovno sam gor. Pa je to cel menjalnik, valve body je konkretno manjši. Le v folijo ga moreš ornk zapakirat- te stvari vedno ščijejo olje. Kakorkoli obrneš, na koncu na dolgi rok edina res dobra rešitev.

img20170620204508.jpg


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Mat xxl in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


matjazs
matjazs

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 103
  • Lokacija: Logatec
  • Avtomobil: Bmw E60 530d

#44

Evo , za v ponedeljek sem se k Molku narocil na posodobitev računalnikov, ker sem tako ali tako nameraval zaradi radija, pa bomo videli ce bo kakšna sprememba na menjalniku. Če pa ne pa obnova VB.
Prikaži več možnosti


matjazs
matjazs

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 103
  • Lokacija: Logatec
  • Avtomobil: Bmw E60 530d

#45

Evo v torek sem dobil avto iz servisa.
Avto sedaj po posodobitvi prestavlja odlično tudi navzgor šalta dosti hitreje in pri predtavljanju navzdol ni več butanja in cukanja. Moram še omenit da sem bil zelo zadovoljen pri Molku na Vrhniki , korekten odnos in ugodna cena, posodobili so mi komplet avto tako da mi zdaj tudi radio bere mp3-je
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 569
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#46

Molk, je tudi mene navdušil, sem ženin avto tam porihtal, tudi name je naredil velik vtis.
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 750
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#47

Koliko pa pride kpl SW update?


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


matjazs
matjazs

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 103
  • Lokacija: Logatec
  • Avtomobil: Bmw E60 530d

#48

Par centov manj kot 100 eur, kar se mi zdi kar vredu cena.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 165
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#49

Za komplet update je to več kot ugodno....
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#50

Čist tko, koliko pa sploh stane nov zf6hp26? Se to sploh dobi kr tko na trgu OE delov ali se te menjalnike vedno samo obnavlja?


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 433
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#51

Tudi nov menjalnik, ki ga kupiš, oziroma naročiš na pooblaščenem serviserju in pride na paleti je v večini primerov "obnovljen"- po proizvajalčevih standardih in njihovih izvajalcih. Skratka za večje dele moraš ti dati staro enoto, plačati znesek nove enote, da dobiš novo enoto. Pa še to je v veliko primerih tako, da tvoja stara enote ne sme imeti nekih generalnih poškodb, mora biti uporabna za obnovo. Kateri model imaš (e65, 2001 +-?) ne vem, je pa v grobem 4-5 jurjev menjalnik, lahko da sem za kakegaj urja sfalil.

Je pa zelo podobna zgodba kot 5HP30, v osnovi elo dober menjalnik, ki pa ima par bizarnih šibkih točk, ki stanejo v svoji osnovi par € (a ne stane toliko delo, kot del) in te lahko stanejo menjalnika. Kapitalizem. Ob pravem vzdrževanju in preventivi pa deluje.

Tole je dobro branje, če imaš tak menjalnik in bi ga rad še dolgo imel:

http://www.bmwlogicseven.com/?p=3738


Prikaži več možnosti


iDrive
iDrive
  • Uporabnik
  • Sporočil: 28
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: /

#52

Je kje na internetu kakšna zanesljiva baza podatkov, kjer bi človek lahko preveril, kateri menjalnik je v katerem modelu in potem lažje naprej raziskoval lastnosti menjalnika?


Prikaži več možnosti


duh
duh
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: BMW e60

#53

Jas imam sicer 525D , ampak čist enak problem . Danes sem šel k Selmarju kjer sem po povedani napaki dobil odgovor, da naj naredim najprej servis menjalnika (800e pri njih) ampak še vseeno ni ziher da bo šlo. Če še vedno nebo šlo pa drug menjalnik  :eek

Prejšnji lastnik, bi naj servis menjalnika naredil pred 70000km. Kjer pa nimam nobenega računa o ničemer , razen računa ko je šel adaptirat avt. menjalnik . Trenutno imam dobrih 200k realnih , preverjeno na pooblaščenem servisu + servisna knjiga . Zdaj glede na to da si matjazs uspešno in dokaj poceni rešil težavo upam da pri men gre za isto stvar  :)

Zdaj pa res nevem ali še naj naredim servis menjalnika in pa je kdo na štajerskem , ki opravlja kvalitetno storitev in pa da ni uraden servis   :) ?


Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 79
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#54

Zdravo,

 

meni se je vsipal 14 dni nazaj, vendar GM... Tudi sam nisem vedel kam in kaj - pa sem po par pozitivnih izkušnjah prijateljev, forumašev, znancev...

peljal na Avtokliniko v Pesnico - imajo res gužvo - na tel. se skoraj ne oglaša - tja je treba it pa se zmenit...

 

lp


Prikaži več možnosti


rok:)
rok:)

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Rimske Toplice
  • Avtomobil: e39,A6 3.0tdi...

#55

Priporočam Roka iz Lesc, imam obnovljen menjalnik v kompletu na E61 535d in deluje kot nov!

Lp


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#56

Priporočam Roka iz Lesc, imam obnovljen menjalnik v kompletu na E61 535d in deluje kot nov!

Lp

Kaj imaš obnovljeno? Kaj je bilo narobe z menjalnikom? Cena?



Urejal blackberet, 09.08.2017, 15:11.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


rok:)
rok:)

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Rimske Toplice
  • Avtomobil: e39,A6 3.0tdi...

#57

Obnovljen wandler, mehatronika in komplet servis...to je bilo delano pri prejšnjemu lastniku pred nekaj meseci. 


Prikaži več možnosti


pele
pele

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 582
  • Lokacija: GR
  • Avtomobil: F11

#58

A maš račun? :)


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#59

Tole temo sem prebral, pa še nekaj drugih, v zvezi z avtomatskimi menjalniki v e6x. Glede na prebrano me je malo zaskrbelo.

 

Imam 525dA (130kW) s 343kkm. Kar se menjalnika tiče sem opazil sledeče:

- prestave lepo prestavlja navzgor - razen iz 4. v 5. Tukaj moram popustiti gas, da prestavi, drugače ga drži na obratih. Enkrat je bilo podobno iz 5. v 6. - ampak je bila vožnja na AC v hrib. Samo prestavljanje se (vsaj meni) zdi gladko.

- v 4. prestavi znajo tudi obrati pri pospeševanju zanihati navzdol in po občutku se mi zdi, da avto ne pospešuje dobro v tej prestavi

- pri prestavljanju navzdol malo cukne iz 3. v 2. in iz 2. v 1.

- vzvratna prestava deluje BP (nobenega cukanja, butanja ali česarkoli)

 

Glede na vse prebrano, predvidevam, da bi bilo menjalnik dobro malo "osvežiti". Predvidevam, da je vgrajen ZF 5hp30 menjalnik - drži?

 

ZF ima sedaj delavnico tudi na Dunaju, se mi splača kar njih kontaktirati in povprašati za mnenje?

 

Hvala vsem za mnenja in pomoč.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 882
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#60

Probaj še v kakšnem stanju je wandler. Pelji se po avtocesti z zaklenjenim in potem začni lepo pospeševati, tako z občutkom, da ti še ne odklene wandlerja in boš videl, če slučajno kaj potrese, cuka. Po navadi ne takoj, ampak po 2 s in potem trese. Če trese, je wandler hin, ozirma vsaj načet in zato tudi menjalnik grobo prestavlja, saj so opilki že v Valve Body-ju, mogoče celo v pumpi, kar je že kar hudo, če ne sproducira več pravega tlaka. To se vidi, ko se odpre filter, če so opilki samo magnetni je še vredu, če pa so že nemagnetni, ALU pa se je že obrabljala tudi črpalka.

 

Če je tako, drugo kot celotna obnova ni dolgoročna rešitev, ni pa to poceni :ok


Prikaži več možnosti