Skoči na vsebino

 

Avtomatik v E60 530d grobo prestavlja v nižje prestave

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
68 odgovorov v temi
rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#61

Probaj še v kakšnem stanju je wandler. Pelji se po avtocesti z zaklenjenim in potem začni lepo pospeševati, tako z občutkom, da ti še ne odklene wandlerja in boš videl, če slučajno kaj potrese, cuka. Po navadi ne takoj, ampak po 2 s in potem trese. Če trese, je wandler hin, ozirma vsaj načet in zato tudi menjalnik grobo prestavlja, saj so opilki že v Valve Body-ju, mogoče celo v pumpi, kar je že kar hudo, če ne sproducira več pravega tlaka. To se vidi, ko se odpre filter, če so opilki samo magnetni je še vredu, če pa so že nemagnetni, ALU pa se je že obrabljala tudi črpalka.

 

Če je tako, drugo kot celotna obnova ni dolgoročna rešitev, ni pa to poceni :ok

Morda butasto vprašanje - kako zaklenem wandler? Dam v ročni/sport način in potem pospešujem? Tole je moj prvi "navadni" avtomat, zato se ravno ne spoznam na te zadeve še.

 

Zaenkrat kakega tresenja pri pospeševanju nisem zaznal.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#62

LOL, poslal vprašanje na ZF, oni pa so ga posredovali na Autocommerce  :napaka

Dobil odgovor - obrnite se na servis XY v Horjulu - bravo  :crazy


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 883
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#63

Lepo se pelješ po avtocesti v 6. prestavi in potem vidiš, ko spusti obrate za nekje 400-500 rpm :ok Takrat, ko je wandler zaklenjen, se pospešuje podobno, kot pri ročnem, obrati rastejo s hitrostjo linearno in ne eksponentno, kot če je wandler odklenjen :ok

Če pospešuješ z odklenjenim, seveda tresenja ni :ok


Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 767
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003

#64

V Horjulu obvladajo. Cena pa je drugo vprašanje.


383827_3.png

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#65

Sem pisal temu Carl-Jörg Sagert (hvala za kontakt hobotnica) in tudi prejel njegov odgovor.

Najprej moram narediti sledeč test - 4. prestavo v ročnem načinu do konca zvrtet, nato ročno prestavit v 5. prestavo. Če bo obratomer skočil proti rdečemu polju ali pa se menjalnik vrže v zasilni program, potem imam problem s prenosom moči in bo potrebno popravilo menjalnika. Napisal je tudi, da v tem primeru nikakor ne smem menjati olja v menjalniku, ker so zadevo samo še poslabšalo.

 

Sem ga vprašal še glede stroška tega popravila, na kar pa še čakam odgovor. Zadevo stestiram na poti domov.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 099
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#66

V Horjulu obvladajo. Cena pa je drugo vprašanje.

Obvladajo? V Horjulu ima delavnico en največjih šalabajzarjev in nategunov, kar sem jih v življenju srečal. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#67

MIslim da pri ZFu imajo tudi opcijo staro za novo, pa dobiš nov (tov. obnovljen) menjalnik za cca 2 jurja coplačila.

Karkoli kar zahteva več kot pa samo menjavo Wandlerja... je pomoje kar nov menjalnik najboljša opcija.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 049
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#68

Sem pisal temu Carl-Jörg Sagert (hvala za kontakt hobotnica) in tudi prejel njegov odgovor.

Najprej moram narediti sledeč test - 4. prestavo v ročnem načinu do konca zvrtet, nato ročno prestavit v 5. prestavo. Če bo obratomer skočil proti rdečemu polju ali pa se menjalnik vrže v zasilni program, potem imam problem s prenosom moči in bo potrebno popravilo menjalnika. Napisal je tudi, da v tem primeru nikakor ne smem menjati olja v menjalniku, ker so zadevo samo še poslabšalo.

 

Sem ga vprašal še glede stroška tega popravila, na kar pa še čakam odgovor. Zadevo stestiram na poti domov.

Včeraj sem tole stestiral in ni bilo nobenih navedenih simptomov. Menjalnik je povsem brez problemov in lepo prešaltal v 5. prestavo.  :ok Hudič je, ker nikjer ne vidiš, v kateri prestavi je - dokler ne aktiviraš ročnega načina. Danes so mi pri pospeševanju za vključitev na AC v eni prestavi (sumim na tretjo ali četrto) precej padli obrati in avto ni pospeševal, dokler nisem konkretno pohodil gas.

 

Bomo videli. Hvala @LEO37, da si me spomil na @vwdrajver-ja. Ga kontaktiram, preden bom kaj na dolenjskem koncu.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 435
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#69

Predvidevam, da je vgrajen ZF 5hp30 menjalnik - drži?

Ne. 5HP pomeni 5 prestav- govoril si o šestih. Nisi napisal letnika, no v tvojem avtu (e60 525d) je odvisno od letnika GA6HP26Z za PFL in za FL GA6HP19Z. Treba je pazit, ker je karnekaj updateov in večjih razlik med menjalniki, tudi po kataloških si niso enaki. Za pfl imaš celo tri verzije enakega menjalnika. E60 me ne zanima, tako da ti žal ne znam povedati kaj točno so. Je pa treba biti previden kaj menjaš in kaj vgrajuješ, če želiš da res deluje, kot mora.

Nasploh je kilometrina že nekaj, odvisno tudi od načina vožnje in koliko so to mesta, koliko avtoceste ipd. + očitno si sam dovolj natančen da opaziš, ker za mnoge je dokler se avto premika v stanju "saj dela".

 

Sem pisal temu Carl-Jörg Sagert (hvala za kontakt hobotnica) in tudi prejel njegov odgovor.

:ok Tip je zelo dober, ima izkušenj malo morje in je biblija, ter pripravljen deliti znanje, kar je pri nas veliko ljudem tuje ali pa celo zavestno nočejo. Za to se (žal) tudi ne splača izugbljati časa in denarja s serviserji, ki so bližji in cenejši, ker je na koncu lahko vse skupaj dražje pa po možnosti napaka niti ni odpravljena.

Ok, za dobre izkušnje in obnovljene avtomate za smiselno ceno vem, da je leta nazaj bil Servis Spech, nekje proti Bodenjskemu jezeru ali kje že, ne spomnim se več.

 

Zdaj pa odvisno od uporabnika, lahko avto voziš in tako deluje še za nekoga ogromno časa, lahko popravljaš ipd, kar je komu bolj pomembno in koliko je sam avto (njemu) vreden. Splošno načelo pa velja- prej ko popraviš, ceneje je in manj uničenega.

Velja omenit to, kar se omenja po večini tem, da pač "daš starega, doplačaš in kupiš novega". To je zelo odvisno od samih delavnic in od tega, za kak menjalnik gre. Za specifične in drage, predvsem starejše zadeve lahko gladko pozabiš, da prineseš menjalnik ki je bil ožeman dokler ni konkretno zaružilo in boš takoj dobil novega. No saj sem o tem že pisal. Jaz sem za specifičen ročni terenski menjalnik najprej plačal stroške razdiranja in ocene vrednosti, potem ti predstavijo opcije kaj se da in koliko kaj stane, potem se pa dela dalje. Ker če je okvara dražja od finančno smiselnega popravila, potem se ne obnavlja.

Saj je enako za vse stvari, ki se dajejo v obnovo/se plača kavcijo za nov del, ki ti jo vrnejo ko pošlješ starega- če jim ti pošlješ uničeno enoto, ti jo gladko zavrnejo.

 

Za resen poseg se splača odpeljati celotno vozilo v konkretno servisno delavnico, kjer bo tudi vgradnja, testiranje in na koncu garancija narejena kot more bit in bo avto deloval kot mora. Je pa to najdražja opcija in v veliko primerih ko sešteješ pot, morebitno bivanje v primeru večdnevnega posega, ipd.

 

Hudič je, ker nikjer ne vidiš, v kateri prestavi je - dokler ne aktiviraš ročnega načina.

Najboljša opcija je v miru na avtocesto ob uri, ko je prazna, na počivališču štartaš in v tišini gledaš obrate in šteješ pretikanja ter spremljaš kaj se dogaja, na lepih odsekih tudi najbolj varno in lahko do dobre mere izključiš vpliv tresljajev in lukenj na cesti ipd. No slabost je, da traja do naslednjega postajališča. :-D


Prikaži več možnosti
    • MG in Nixxon uporabnikom je všeč to sporočilo