Skoči na vsebino

 

E60 M5 lučka motorja

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
80 odgovorov v temi
badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#21

sedaj ni treba več, avto je že drugi dan deloval popolnoma normalno. bom pa drugič ko bo kaka druga napaka :)
It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 309
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#22

Saj ti veš da je vlaga v auspuhu že po defaultu, ni to nekaj kar not prileze ko avto stoji, ne?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#23

Saj ti veš da je vlaga v auspuhu že po defaultu, ni to nekaj kar not prileze ko avto stoji, ne?


ja to itak, ampak med dezevjem, sploh med soparo jo je ogromno več, ki pa prileze v vsešpranje ko avto stoji.
It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 654
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#24

Ali nimaš avtomobila garažiranega?  To za vlago skozi izpuhe prvič slišim.


Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 295
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#25

Ma pusti ga, če on ve na pamet že ,da je vlaga v izpuhu :crazy, V10 motor je high performance motor ,ki je zelo občutljiv že na olje, če ni pravo not, kaj šele na druge večje stvari. Zato pa imamo takšne podrtije v Slo vozil M oddelka, ko servisira doma na dvorišču.


Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#26

Ma pusti ga, če on ve na pamet že ,da je vlaga v izpuhu :crazy, V10 motor je high performance motor ,ki je zelo občutljiv že na olje, če ni pravo not, kaj šele na druge večje stvari. Zato pa imamo takšne podrtije v Slo vozil M oddelka, ko servisira doma na dvorišču.

Točno tko, jaz vsaj imam V10 mašino ob kateri uživam, vi pa še naprej vozite hrčke z lučko na specialne servise :)


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 295
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#27

Ok bom vozil še naprej na specialne servise. Pri naslednji napaki ali lučki na armaturi pa le ne jokat tukaj gor na forumu in spraševat za nasvete. Tam idi do tvojega prodajalca in bosta skupaj odpravila napake brez testerja. Alora.


Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#28

Ni problema to sem že povedal, da tukaj ne bom nič več spraševal...

 

P.S. Ko se ti bo prižgala lučka za gorivo ti priporočam da pelješ na strokovni servis da ti ga strokovno natočijo in izbrišejo napako :) :)


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


kn3z007
kn3z007

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 430
  • Lokacija: Daleč od ponorelega sveta
  • Avtomobil: Orbitrek, samokolnica

#29

Preden se skregate do konca. Daj prilepi kako sliko, da vidimo to raketo  :-D .


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 576
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#30

Če avto stoji zatlači ta čas cunje v izpuhe, da ne pride vlaga v motor in bo ok.

 

in to mi pove trgovec ne mehanik....

Zanimiva teorija. Sem delal v avtohiši, kakšno vozilo je tudi po eno leto stalo pod milim nebom, v tem času mogoče še nikoli zalaufano oz prestavljeno in nikoli nobenih težav.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: e61

#31

Ka pa veš, morda pa ima neki vpliv, če avto stoji... 

Meni je e61 stal en teden v garaži (sem se z motorjem vozil) in rezultat tega je bil, avto je strokiral ko je vžgal, ploščice je zapikalo, tako da sem moral še malo v rikverc dat, da so spustile, zavore so tresle,... 

 

Tako da jaz se pridružujem mnenju, da jo je treba gnat... Čim pogosteje  :metalc


Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 101
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#32

https://www.bmwslo.c...0/#entry2801323

 

Na tale je tud en tak ki bi verjetno kr sam ketne zamenjal pa če prav v bistvu ne ve kaj je razlog za ropot! Najboljš da mu posreduješ številko tvojga avto prodajalca in mu bo iz prve povedal kaj je narobe :laugh


Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#33

https://www.bmwslo.c...0/#entry2801323

 

Na tale je tud en tak ki bi verjetno kr sam ketne zamenjal pa če prav v bistvu ne ve kaj je razlog za ropot! Najboljš da mu posreduješ številko tvojga avto prodajalca in mu bo iz prve povedal kaj je narobe :laugh

tukaj se gre za banalno stvar kot so lambda sonde, ki jih dejansko lahko vsak zamenja, sam ne vem kaj je z večino vas, k zgleda da se vam zdi da je ob tej napaki potrebno pol motorja zamenjat in za V10 mašino poklicat posebne tehnike v belih oblekah da to z kirurško natančnostjo popravijo, ker če bom to naredil jaz bo najmam motor explodiral, in naredil kilometerki krater.... :)


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 205
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#34

Ja uau mater. Vse narobe ce hoce clovek sam kaj popravit. Isti drek je sraufat doma M5 al pa 318i. Ce se zavzames, pozanimas, imas veselje in vsaj malo znanja mehanike bos skoraj vse popravil.
Seveda najlazje je peljat na servis. Pa jokat kok je drago. To je najlazje. Eni pa radi sami šravfamo doma jebiga in mehanike rabimo za res zahtevne posege.... :)

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • badguy in 2002turbo uporabnikom je všeč to sporočilo


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 482
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#35

Ja uau mater. Vse narobe ce hoce clovek sam kaj popravit. Isti drek je sraufat doma M5 al pa 318i. Ce se zavzames, pozanimas, imas veselje in vsaj malo znanja mehanike bos skoraj vse popravil.
Seveda najlazje je peljat na servis. Pa jokat kok je drago. To je najlazje. Eni pa radi sami šravfamo doma jebiga in mehanike rabimo za res zahtevne posege.... :)

KONČNO eden normalen na tem forumu ki razume situacijo :)


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 749
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#36

Ja uau mater. Vse narobe ce hoce clovek sam kaj popravit. Isti drek je sraufat doma M5 al pa 318i. Ce se zavzames, pozanimas, imas veselje in vsaj malo znanja mehanike bos skoraj vse popravil.
Seveda najlazje je peljat na servis. Pa jokat kok je drago. To je najlazje. Eni pa radi sami šravfamo doma jebiga in mehanike rabimo za res zahtevne posege.... :)

No.....v teoriji je isti *drek* narediti otroka istočasno svoji ženi in sosedi. Rezultat oz posledica je pa lahko povsem drugačna. M5 je zelo specifičen avto in ga primerjati oz enačiti po tehnični, mehanski plati z 318i....oprosti, je mal smešno. 

Če pa povzamemo bistvo spraševanega in odgovore na zastavljeno ...pa lahko zaključimo, da je včasih bolje peljati avto nekomu, ki ve zakaj gre in ne *šariti* po vozilo(in ne vem, kaj je tukaj  narobe s tem). Sploh če gre za M5. Vsak ima pa pravico odpreti haubo in zadevo *poštimati* v lastni režiji. Rezultat je lahko pozitiven ali v veliko primerih negativen. Pač tko je dandanes s tehnološko malo bolj naprednimi *vozi*.



Urejal Borut30, 21.07.2017, 13:03.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 754
  • Lokacija: Ljubljana

#37

Zato pa so po 10 letih samo se podrtije na cesti...
Prikaži več možnosti
    • andy in Martini Racing uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 205
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#38

Ne razumete poante.
Hec je, da stvari kot so:
-lambde in drugi senzorji
-zracni filter
-olje in oljni filter
-svecke
-špule in kabli
-šobe za gorivo
-lopute za gas
-diski, ploscice, rocna...
-ostale tekocine v avtu
-kaksna vodila za šipe recimo
-zamenjava starterja, alternatorja, komoresorja za klimo,...
-jermeni,
-menjave tesnil na pokrovih ventilov motorjev
-in ostala drobnarija na motorju ne potrebuje mehanika za zamenjavo., kjer te opizdijo po nenormalni ceni za brezveze.
Tisti ki znamo malo okol mehanicnih stvari se obrnit in narest te stvari lahko sami naredimo ZASTONJ in za HOBI!!
Za bolj zahtevne stvari pa pac se pelje na servis logicno kjer kmajo kilometre vec znanja kot mi sami.
Zgoraj navedene stvari zamenjat je isto tezko na 318i al pa na M5. Ne rabis menjavat na servisu ker ni nobena umetnost. To je isto kot da bi šel na servis da ti dolijejo stelex za šipe prat v posodo....To so cist osnovne stvari in niso noben bav bav samo lotit se je treba. Kupis na servisu kose, doma pa skupaj zmečeš. Drugo so potem kaksne glave, ventili, odmicne, ketna,... pa tudi to bi razkopal in nazaj zložil samo rabil bi 2x ali pa 3x vec casa kot rabijo na servisu....

Ce eni ne znate oziroma nocete/nimate interesa ali pa imate €€€ toliko viška da placujete absurdne cene servisov vam tega nihce ne brani. Pac eni si znamo stvari pa sami poštimat. Od zacetka smo se lovili, zdaj pa se en dva tri zamenja tovrstne stvari, ko malo spoznaš kako in kaj. Pa zaradi tega ni avto nic manj "siguren" in nic vecja "gajba" kot ostali ki so na servisu skos servisirani.

Se kdaj vprasate kolikokrat vam je na servisu študent na praksi šraufal avto?! No tak mehanik zna potencialno manj kot znamo nekateri ostali ki si sami šravfamo doma. Samo saj vem kaj je... vi mate garancijo pa se hodte nazaj kurbat za reklamacijo ce gre kaj narobe, mi se pa sami jebemo... to je tisto. Haha.

Zato pa so po 10 letih samo se podrtije na cesti...


Ja sigurno. To bo to.
ko bi ti vedel kolikokrat je bil kaksen totalen laik pod havbo tvojega vozila,....

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 754
  • Lokacija: Ljubljana

#39

V tem delu se cist strinjam. Sam moras vedet da ima vsak model svoje finte, ki jih moras poznat, da sploh ves kaj delat z avtom, ko je ba dvigalu. Vse akcije na avtih in vpoklici, posodobitve softwarea, to samo usposobljen serviser lahko naredi.

En dober primer, ki sem ga ze opisal: pri Muranotu je ena cevka po kateri tece olje iz menjalnika v hladilnik olja. Menjava te cevke ni predvidena, ampak izkusen mehanik jo bo zamenjal vsakih nekaj let, ker ko cevka poci med voznjo, kar se zgodi brez opozorila, iztece olje iz menjalnika in menjalnik zariba. Cevka stane 8 eur, menjalnik stane 8.000 eur. In veliko muranotov gre na odpad ker ribne menjalnik, verjetno veste, da mehanik pod kozolcem ni pomislil da je treba na videz cist dobro cevko zamenjat ane... tisti zaribani so vsi zarad cevke.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 654
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#40

Ne razumete poante.
Hec je, da stvari kot so:
-lambde in drugi senzorji
-zracni filter
-olje in oljni filter
-svecke
-špule in kabli
-šobe za gorivo
-lopute za gas
-diski, ploscice, rocna...
-ostale tekocine v avtu
-kaksna vodila za šipe recimo
-zamenjava starterja, alternatorja, komoresorja za klimo,...
-jermeni,
-menjave tesnil na pokrovih ventilov motorjev
-in ostala drobnarija na motorju ne potrebuje mehanika za zamenjavo., kjer te opizdijo po nenormalni ceni za brezveze.
Tisti ki znamo malo okol mehanicnih stvari se obrnit in narest te stvari lahko sami naredimo ZASTONJ in za HOBI!!
Za bolj zahtevne stvari pa pac se pelje na servis logicno kjer kmajo kilometre vec znanja kot mi sami.
Zgoraj navedene stvari zamenjat je isto tezko na 318i al pa na M5. Ne rabis menjavat na servisu ker ni nobena umetnost. To je isto kot da bi šel na servis da ti dolijejo stelex za šipe prat v posodo....To so cist osnovne stvari in niso noben bav bav samo lotit se je treba. Kupis na servisu kose, doma pa skupaj zmečeš. Drugo so potem kaksne glave, ventili, odmicne, ketna,... pa tudi to bi razkopal in nazaj zložil samo rabil bi 2x ali pa 3x vec casa kot rabijo na servisu....
Ce eni ne znate oziroma nocete/nimate interesa ali pa imate €€€ toliko viška da placujete absurdne cene servisov vam tega nihce ne brani. Pac eni si znamo stvari pa sami poštimat. Od zacetka smo se lovili, zdaj pa se en dva tri zamenja tovrstne stvari, ko malo spoznaš kako in kaj. Pa zaradi tega ni avto nic manj "siguren" in nic vecja "gajba" kot ostali ki so na servisu skos servisirani.
Se kdaj vprasate kolikokrat vam je na servisu študent na praksi šraufal avto?! No tak mehanik zna potencialno manj kot znamo nekateri ostali ki si sami šravfamo doma. Samo saj vem kaj je... vi mate garancijo pa se hodte nazaj kurbat za reklamacijo ce gre kaj narobe, mi se pa sami jebemo... to je tisto. Haha.

Ja sigurno. To bo to.
ko bi ti vedel kolikokrat je bil kaksen totalen laik pod havbo tvojega vozila,....


Vse kar si zgoraj našel ne predstavlja velikega stroška za vozilo tipa m5/m6.
Namreč ce z vozilom letno narediš 10.000km samo za gorivo porabiš 2500 eur.

Pravi stroški se začnejo z Vanosi-okrog 5000 eur, oljno črpalko, ojnice...

P.s. Svečke tudi niso ravno dostopne :)

Urejal simply, 21.07.2017, 18:51.

Prikaži več možnosti
    • badguy je všeč