Skoči na vsebino

 

E39 je zakon

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
305 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#261

Jerry, slabo poznaš Audija. A6 in passat že od leta 2005 nimata popolnoma ničesar skupnega. Bo treba poskusit počasi in potem solit pamet.

Aja, motorji so pa kaj? Ali boš rekel, da ima audi popolnoma drugačne motorje kot VW? :rofl

 

To da audi in VW od leta 2005 nimata popolnoma nič skupnega je taka buča da glava peče, saj je VAG znan po tem, da si različni modeli med sabo delijo iste platforme. Ali so leta 2005 kar naenkrat skenslali to strategijo? Mogoče ja, v sanjah. Pa tudi če si ne delijo več platform, si posamezne komponente sigurno. Določene so enake celo pri tako različnih znamkah kot sta BMW in VAG, kaj šele znotraj iste hiše ne bojo! Tako da nisem jaz tisti ki sem kiksnil, ti si tisti ki se rabi malo bolj izobrazit ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 356
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 325i & Touareg CR

#262

Potem so novi Mercedesi tudi dodelani Renaulti? Pa Bmwji dodelani Peugeoti. Ja uporablja vag enako platformo, MQB npr. Uporabljajo jo pa za prečno postavljene motorje. Audi jo uporablja samo za manjše modele do modela A4. Mislim pa da si ti izjavil da je A6 predelan Passat. S prihodom Passata 3c se je končala delitev platforme z modelom A4. Edini VW model ki še uporablja "tapravo" Audi zasnovo je Touareg. Za mini sekrete kot so pa A1, q2, q3, A3 pa audi uporablja vw platformo. Podobna fora kot se jo je začel posluževati Bmw zadnje čase z Minijevo platformo.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#263

Potem so novi Mercedesi tudi dodelani Renaulti? Pa Bmwji dodelani Peugeoti. Ja uporablja vag enako platformo, MQB npr. Uporabljajo jo pa za prečno postavljene motorje. Audi jo uporablja samo za manjše modele do modela A4. Mislim pa da si ti izjavil da je A6 predelan Passat. S prihodom Passata 3c se je končala delitev platforme z modelom A4. Edini VW model ki še uporablja "tapravo" Audi zasnovo je Touareg. Za mini sekrete kot so pa A1, q2, q3, A3 pa audi uporablja vw platformo. Podobna fora kot se jo je začel posluževati Bmw zadnje čase z Minijevo platformo.

Mercedesi in bmwji so druga pesem, ker ne uporabljajo platform tako kot VAG. Zakaj misliš da VAG uporablja platforme? Za zniževanje proizvodnih stroškov! In na kakšen način je to dobro za potrošnika? Na nobenega, ker je slabo!

 

Določeni bmwji in mercedesi imajo res šrot od francoskih motorjev, ampak to so vstopni modeli za rajo, ne zastavonoše znamke. Serije 5, 7, E in S niso nikoli delile nobene platforme, prav tako si niso nikoli izposodile nobenega motorja! A6 in Passat sta si ga. Moram še kaj napisat?

 

P.S.: Če imata A6 in Passat od leta 2005 vsak svojo platformo je to en majhen napredek v dobro strank, vseeno pa je posredi še 1000 drugih stvari, zaradi katerih je audi drugorazredni izdelek. Je pa lepo da so skenslali en kiks, vsaj nekaj. Ampak da pridejo na raven po kvaliteti in inženirskih rešitvah vodilne dvojice, bo pot še dolga ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#264

Jerry, kaj je na tvoji E60 TOP razen motorja in mogoce menjalnika, ki je ze star :eek
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 011
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#265

Mene bi E60 zanimal enkrat, @Jerry. Glede na to da imas izkusnje z uvozom iz Amerike, bom se takrat obrnil na tebe :beer Peace of cake, iskal bom rocni menjalnik in V10 motor :ok2

Urejal MajoR, 21.08.2019, 18:36.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 814
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#266

Hja, jaz sem dejansko sprobal vse modele vključno z W211 in lahko napišem svoje mnenje. Če primerjamo E39, E60 in W211, je zadeva sledeča: med bencinarji gladko zmaga E60. Seveda izključno zaradi vrhunskega motorja N52B30, to je res stroj da mu ni para. Tudi menjalnik ZF6HP je fantastičen, to dvoje poskrbi za absolutno zmagovalno kombinacijo med omenjenimi modeli. Govorim za RWD verzijo. Pri 4WD je zadeva malenkost drugačna. E60 je tu za moje pojme preokoren, deluje kot da ga dodaten sprednji pogon ovira, prav štorast je za vozit. Ne sicer tako kot kak Subaru Legacy, ta je postavil nove mejnike pod pojmom štoraste vožnje in je res sinonim za tisti rek da se "vozi kot lojtrski voz", ampak vseeno. Daleč najbolj elegantna 4WD limuzina je W211. Pri tem avtu dejansko sploh ne veš in ne čutiš da imaš pod sabo AWD pogon, vozi se fantastično. Tudi mercedesovi V6 bencinarji in dizli so izredno "smooth" motorji, ni boljše besede da to opišem. Ima pa mercedesov V6 velik problem s samo konstrukcijo, V konstrukcija namreč ni primerna za turbodizle, zato se tu pojavljajo problemi z vzdrževanjem, nekje po 250.000 km se pri mercedesu lahko začnejo pojavljat stroški. Enako kot pri E60 dizlih, recimo. Tu vse konkurente poseka dobra stara E39, ta je stroškovno daleč najbolj nezahtevna, se pa seveda vozi slabše od E60 z N52 (je počasnejša) in slabše od W211 E320 CDI 4matic (kar pač nima štirikolesnega pogona, ima to svoje slabosti). Vsak model je torej za nekaj dober. Če rad hitro voziš in želiš najbolj športen avto, je to brez dvoma E60 530i N52. Če želiš udobno vožnjo, če si dosti na cesti tudi pozimi in rabiš 4WD avto, je E320 CDI 4matic prava izbira. Če 4WD ne rabiš ali ga nočeš imet, pa je tvoja izbira zaradi varčevanja z gorivom vseeno dizel, je odgovor E60 530d ali 535d. In če želiš avto za malo denarja, pa da vseeno ni slabši od primerljivih vozil ki stanejo 2 ali 3x, lahko pa tudi 5 ali 10x več, je edina logična izbira E39. 

 

Moram pa k temu dodat še nekaj, kljub temu da sem (kot ste lahko opazili) zelo pohvalil W211 in E60, ima E39 še vedno eno zelo dobro lastnost, ki ga dejansko postavlja v sam vrh brez konkurence. To je, da po dinamiki prav dosti ne zaostaja za nobenim od novejših konkurentov. Če gremo recimo danes, torej leta 2019, na pot od točke A do točke B in je vmes 100 kilometrov, boš z E39 pot prevozil v popolnoma enakem času kot z E60 in enako udobno, kot z W211. Kar se tiče udobja je mogoče to v E39 še celo višje, to pa po zaslugi enostavno fantastične klime, ki ji ne more konkurirat niti tista iz E60, klima v mercedesu pa se pred E39 lahko kar skrije! W211 me je v bistvu od vsega najbolj razočaral prav s klimo, to je v bistvu moja edina zamera mercedesu, klima enostavno ni dovolj močna, nima pravšnje kapacitete. Klima v E60 recimo kapaciteto in moč ima, nima pa dobrih nastavitev, ne moreš jo nastavit tako da je med vožnjo ne čutiš. V E39 jo lahko! Ker smatram da je klima v avtu v današnjih časih izredno pomembna, že samo zaradi tega proglašam E39 za absolutnega zmagovalca vseh omenjenih serij, saj je v bistvu sramotno, da mu ne W211 in ne novejši model iz lastne hiše ne moreta konkurirat! No v bran bmwju lahko povem da so to kasneje (pri novejših modelih) porihtali, E60 je pa pač tisti "polizdelek" ki ima to nesrečo da so na njem večkrat kiksnili, jebi ga. Kljub temu ni toliko slab da ne bo dober nadomestek za E39 ko teh ne bo več, le motor moraš pravilno izbrat in avto mora bit primerno ohranjen da ne postane vreča brez dna, kar se pri E60 lahko hitro zgodi. Priporočam bencinarje, ti so pri teh letnikih bolj zanesljivi in manj problematični.

:king  :jerry  :jerry

Bimmer 5 :cool


Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#267

Jerry, kaj je na tvoji E60 TOP razen motorja in mogoce menjalnika, ki je ze star :eek

Par stvari je res dobrih, par stvari je pa šrot. Dober je kot rečeno motor in menjalnik, pri menjalniku fascinira predvsem sport program, ki ga avto serijsko sploh ni imel, je bilo treba naknadno vgradit sport tipko. Ta tipka iz mercedesa naredi ferrarija, tako to najlažje opišem  :laugh Dobra stvar je potem kot že rečeno to da je avto tih, všeč mi je tudi to da ima za razliko od E39 hladilnik olja v menjalniku na zelo dostopnem mestu, pred hladilnikom vode, tako da ga zlahka očistiš. Dobra stvar je aktivni Servotronic, moj ima tudi aktivni (radarski) tempomat, to je sploh luksuz. Dobre kritike poslušam na račun podvozja, sliši se neverjetno ampak en taksist mi je recimo povedal da do 480.000 km na svojem avtu (sicer 523i, ampak nima veze) ni menjal na podvozju še nič razen kake roke, se pravi amortizerji, volanska letev in večina gumic je še prvih. To je res fascinantno, sploh kar se tiče amortizerjev  :eek Aja pa vodila stekel lahko tu brez slabe vesti odpreš do konca, ne strga se zajla kot pri E39 če to počneš  :laugh Ostalo je enako kvalitetno ali slabše kot pri E39, bom pa sigurno še kaj odkril. Najbolj me zanima kako bo pozimi grel, ker sem že slišal kritike na ta račun in tudi zmrzoval sem že parkrat, v dizlih  :-D Tisti imajo zaradi pof***** ekologije dva termostata, to je en glavnih razlogov da avto pozimi ne greje, j**** mamicu tistemu ki se je to spomnil, da bi mu k**** odpadel  :damn Bencinar ima samo enega, mogoče bo kaj boljše... bom poročal ko pridem do tega  :ok2


Mene bi E60 zanimal enkrat, @Jerry. Glede na to da imas izkusnje z uvozom iz Amerike, bom se takrat obrnil na tebe :beer Peace of cake, iskal bom rocni menjalnik in V10 motor :ok2

Hehe ni problema, može jože :D


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 078
  • Lokacija: Maribor

#268

:)

Pripete slike za predogled

  • 1697FFFB-2869-44D5-8B13-8502C6649E5C.jpeg
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#269

Pa si hladilnik menjalnika ze ocistil, ce je res tako enostavno? Oziroma kako ves, da je to tako enostavno?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#270

:)

:umruodsmeha

 

Pa še res je tako, bravo... odišavljen drek :clap


Pa si hladilnik menjalnika ze ocistil, ce je res tako enostavno? Oziroma kako ves, da je to tako enostavno?

Nisem ker je pri meni čist kot solza, verjetno ga očistijo vsakič ko greš prat avto v avtopralnico  :ok2 Vem da je enostavno ker ga zagledaš takoj, je pred hladilnikom vode in ne za njim. Edino na udarce od kamenja zna bit bolj občutljiv, to je pa res. Mogoče bi bilo dobro montirat kako mrežico pred njim za zaščito, bom razmislil o tem  :)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 757
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#271

Bolj, da se pregreje menjalnik, kot motor :ok2
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#272

Če izbereš najboljše od podvozja kar si dobil pri obeh v voznih lastnostih čez ovinke e60ka poseka e39ko za šalo.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 020
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#273

Mercedesi in bmwji so druga pesem, ker ne uporabljajo platform tako kot VAG. Zakaj misliš da VAG uporablja platforme? Za zniževanje proizvodnih stroškov! In na kakšen način je to dobro za potrošnika? Na nobenega, ker je slabo!

 

Določeni bmwji in mercedesi imajo res šrot od francoskih motorjev, ampak to so vstopni modeli za rajo, ne zastavonoše znamke. Serije 5, 7, E in S niso nikoli delile nobene platforme, prav tako si niso nikoli izposodile nobenega motorja! A6 in Passat sta si ga. Moram še kaj napisat?

 

P.S.: Če imata A6 in Passat od leta 2005 vsak svojo platformo je to en majhen napredek v dobro strank, vseeno pa je posredi še 1000 drugih stvari, zaradi katerih je audi drugorazredni izdelek. Je pa lepo da so skenslali en kiks, vsaj nekaj. Ampak da pridejo na raven po kvaliteti in inženirskih rešitvah vodilne dvojice, bo pot še dolga ;)

No ja...

 

https://en.wikipedia...W_CLAR_platform

 

https://en.wikipedia...MW_UKL_platform


Prikaži več možnosti
    • Egon je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#274

Bolj, da se pregreje menjalnik, kot motor :ok2

Si ziher? :D


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#275

Če izbereš najboljše od podvozja kar si dobil pri obeh v voznih lastnostih čez ovinke e60ka poseka e39ko za šalo.

Za šalo ravno ne, tudi E39 ni od muh. Prva petica ki je bila res svetove boljša od drugih limuzin tega ranga je bila E34, od takrat naprej ni več nekih blaznih razlik, predvsem zato ker se avtomobili z leti redijo. Če ponazorim z odstotki, je bila E34 recimo za čez ovinke za 50% boljša od E28, pri E39 nekega opaznega napredka niti ni bilo, no vsaj jaz ga ne vidim (ker je E39 precej težka in večja krava kot E34), E60 pa je po mojem občutku mogoče za 20% boljša od E39, pa še to pretežno na račun aktivnega podvozja, če ga ima. E60 je pač ogromen avto (čeprav je res da so novejši modeli še večji, ampak napram E34 recimo je ogromna) in inženirji so naredili kar se je dalo, čudežev pa ne morejo delat. Za ovinke je trojka :ok


To je od leta 2014 dalje, mi smo v tei o E39  :laugh Pa tudi če so platforme si jih ne bojo delili kar križem, kot je to značilno za VAG in njegove satelite. Grejo pa s tem definitivno na slabše, to je dejstvo, ampak to ni nič novega  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 020
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#276

E60 530i je cca 50kg lažja od e39 530i. To se že občutno pozna.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#277

Z e39ko nimaš kaj praskati proti e60 z dynamic podvozjem in aktivnim volanom,avto je prilepljen. Ti se trudiš čez ovinke,avto se nagiba kot stara katrca in motaš volan kot da voziš TAM kamion v e60ki se ti pa smeje,ker se lahkotno pelje za tabo.. 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 775
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#278

E60 530i je cca 50kg lažja od e39 530i. To se že občutno pozna.

Nekaj se sigurno, predvsem se pa pozna porazdelitev teže, E60 ima zaradi aluminija zelo lahek nos. 


Z e39ko nimaš kaj praskati proti e60 z dynamic podvozjem in aktivnim volanom,avto je prilepljen. Ti se trudiš čez ovinke,avto se nagiba kot stara katrca in motaš volan kot da voziš TAM kamion v e60ki se ti pa smeje,ker se lahkotno pelje za tabo.. 

To dvoje vožnjo po ovinkih naredi res lahkotno, se strinjam. Je pa E60 kljub temu večji avto od E39 in na ta račun izgubi nekaj dinamike, tako da svetov razlike med njima ravno ni, je E60 le za odtenek boljša - bolj lahkotna je. Čeprav po drugi strani je za moje pojme E39 notranjost precej bolj športna, E60 je s sport opremo z ogromnimi zici in tisto nočno omarico namesto armaturke kar malo smešna. Sport podvozje na E39 ni od muh, M54B30 tudi ne in če k temu dodaš še servotronic (ki ga E39 model ponuja), je E39 kar težek nasprotnik tudi za E60.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 293
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#279

Tako e39 kot tudi e60 imata porazdelitev teže 50:50.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Bavarious je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 080
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#280

Ojoj, Jerry, takšen dirkač in E39 fan, pa takšne pokaš. :skrbast

E39 je na račun lažjih materialov isto težek kor E34, razlika v vožnji pa zaradi tega (in zaradi drugih boljših rešitev v krmiljenju) ogromna.

E60 v tem ni napredoval kaj dosti, podvozje je skoraj isto, če si dokupil dynamic drive in aktivni volan je zadeva še za odtenek boljša.

 

In za tole pojasnilo si mi dolžan ene palačinke!


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti