Skoči na vsebino

 

E39 je zakon

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
345 odgovorov v temi
Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 389
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#281

Tako e39 kot tudi e60 imata porazdelitev teže 50:50.


Ali je danes pri trivaljnikih in posledično manjših motorjev sploh še razmerje 50:50 ?
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 441
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#282

Čez 10 let se bo tudi F10 zacelo hvaliti kot se sedaj e60 :)
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 583
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#283

To je na vseh forumih isto. Vedno se hvalijo stari avti. :) tanovi niso pa nič vredni.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#284

Na vseh forumih je isto to, da veliko ljudi bere površno.

Nihče ni rekel, da novi niso nič vredni, samo da znamka danes ne prednjači več tako kot včasih.

Saj je zgoraj link - tudi avtomobilistični novinarji trdijo enako. Pa tudi nobena znanost ni. Če imaš malo smisla za tehniko, je stvar hitro jasna.


cana.png

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 389
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#285

Na vseh forumih je isto to, da veliko ljudi bere površno.
Nihče ni rekel, da novi niso nič vredni, samo da znamka danes ne prednjači več tako kot včasih.
Saj je zgoraj link - tudi avtomobilistični novinarji trdijo enako. Pa tudi nobena znanost ni. Če imaš malo smisla za tehniko, je stvar hitro jasna.


...pa tudi druge stvari so čedalje bolj zaželene kot včasih, sploh za mlajše populacije, ki prihajajo za nami kot vozniki. Briga njih, kaj in kako se vrti pod havbo, prvinskih občutkov vožnje sploh ne poznajo, ker takega avta, ki to nudi, sploh še niso in tudi nikoli ne bodo vozili. Zato tudi ne vedo, kaj to sploh je. Starejši vozniki smo imeli možnost probati marsikaj, od zastave naprej, mlajši, ki šele prihajajo na vozniški sedež, pa bodo poznali samo to, kar se sedaj prodaja.
V glavnem, bolj je važna multimedija, asistenčni dodatki, avtonomna vožnja, da se lahko med vožnjo kakšen SMS prebere in napiše in podobne "neumnosti"...
Mulc, ki bo jutri dobil izpit v roke mu e39 in kaj podobnega še na misel ne pride, sploh pa ne taka s kakšnim kasetarjem v radiu. Imam tako mularijo okoli sebe in vem kaj jih zanima danes, ni več tako kot včasih.
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 583
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#286

To ti tako pišeš, ki se spoznaš na zadeve in realno razmišljaš. Veliko komentarjev se pa bere tako, kot da niso novi nič vredni. Sam sem tudi navdušenec starejših avtomobilov, tudi drugih znamk in nekaj malega imam tudi predstave, kaj je bilo v nekem obdobju boljše. Je pa logično, da takih razlik v prednosti in razlik verjetno ne bo več.
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 220
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530d

#287

Ko že bluzimo, kako bi temu rekli.. ko te prepozno sreča pamet https://www.avto.net...0 S-Edition ...
 
Če bi takšne motorizacije ponudili pred tremi leti ob štartu prodaje.. se stavim da jih bi bilo veliko več na cesti kot jih je danes. Enako Espace-ov...


Točno ta se mi ponuja za službenega, pa se nisem še odločil.

Prve serije 1.6d 160ks so adio pamet. Na enem nam je zamešal vodo in olje, potem je kolega vzel točno takega kot si gor prilimal link, ista barvna kombinacija in motor.

Se mi zdi malo boljše narejen kot prve serije. Čeprav teh 200ks se mi zdi da so samo na papirju.
Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 220
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d, 530d

#288

Ko že bluzimo, kako bi temu rekli.. ko te prepozno sreča pamet https://www.avto.net...0 S-Edition ...
 
Če bi takšne motorizacije ponudili pred tremi leti ob štartu prodaje.. se stavim da jih bi bilo veliko več na cesti kot jih je danes. Enako Espace-ov...


Točno tega imam možnost vzet službenega, pa se nisem še odločil.

Prve serije 1.6d 160ks so adio pamet. Na enem nam je zamešal vodo in olje, potem je kolega vzel točno takega kot si gor prilimal link, ista barvna kombinacija in motor. V živo je res lep, imamo tudi 3 X Paris Initiale ampak ta S-edition mi je lepši. Črn strop :)Čeprav je Initiale kao top of the shit.

Se mi zdi malo boljše narejen kot prve serije. Čeprav teh 200ks se mi zdi da so samo na papirju.
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 171
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 LCI 320i

#289

...pa tudi druge stvari so čedalje bolj zaželene kot včasih, sploh za mlajše populacije, ki prihajajo za nami kot vozniki. Briga njih, kaj in kako se vrti pod havbo, prvinskih občutkov vožnje sploh ne poznajo, ker takega avta, ki to nudi, sploh še niso in tudi nikoli ne bodo vozili. Zato tudi ne vedo, kaj to sploh je. Starejši vozniki smo imeli možnost probati marsikaj, od zastave naprej, mlajši, ki šele prihajajo na vozniški sedež, pa bodo poznali samo to, kar se sedaj prodaja.
V glavnem, bolj je važna multimedija, asistenčni dodatki, avtonomna vožnja, da se lahko med vožnjo kakšen SMS prebere in napiše in podobne "neumnosti"...
Mulc, ki bo jutri dobil izpit v roke mu e39 in kaj podobnega še na misel ne pride, sploh pa ne taka s kakšnim kasetarjem v radiu. Imam tako mularijo okoli sebe in vem kaj jih zanima danes, ni več tako kot včasih.

Imam 31 let, moj prvi avto je bil Kadett e. Na katerem sem v štartu menjal pragove in zadnje obrobe, zmotintiral športni lonec, naredil swap iz 1.4 8v na 2.0 8v, imel v njem sedeže od mazde mx3, dodal irmscher podaljške na odbijače, 16 col... Vse to v letu 2005 še preden sem imel izpit, zdaj že dolgo nisem videl tako "prfuknjega" 17 letnika da bi si v prostem času rihtal-šraufal  avto. Takrat je bil aktualen FF in smo vsi bili usekani v pleh. Zdaj so pa v pametne telefone, selfije in Facebook... :napaka

Jebiga, takrat smo mobitele uporabljali da smo se dogovarjali kje se bomo zbirali z našimi prerjavenimi kantami... :metalc  :-D


Prikaži več možnosti
    • gepl je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#290

Ojoj, Jerry, takšen dirkač in E39 fan, pa takšne pokaš. :skrbast

E39 je na račun lažjih materialov isto težek kor E34, razlika v vožnji pa zaradi tega (in zaradi drugih boljših rešitev v krmiljenju) ogromna.

E60 v tem ni napredoval kaj dosti, podvozje je skoraj isto, če si dokupil dynamic drive in aktivni volan je zadeva še za odtenek boljša.

 

In za tole pojasnilo si mi dolžan ene palačinke!

Glede na tvojo natančnost mi ni jasno, kako si lahko privoščiš takšno izjavo. Kot da gre pri E34 in pri E39 za en sam model, lol. E34 si imel morje različnih od 518i s štirivaljnikom v nosu do M5 s šestakom, E39 pa od 520i s šestakom do M5, ki ima V8 motor. Zasnove teh avtomobilov so zelo različne, teža tudi in na koncu tudi porazdelitev teže, nikakor ni vedno 50:50 kot je napisal krt. V osnovi je res približno tam tam, ampak pri določenih modelih so kar velika odstopanja. 50:50 je idealno in če bi bilo pri E39 res tako, potem pri E60 nebi šli delat celotnega sprednjega konca (vključno s karoserijskimi kraki in bloki dizelskih motorjev) iz aluminija. 

 

Sicer pa đabe posao o tem na splošno pisat, ker je vsak model zgodba zase in pri E34 in E39 imaš vsaj enih 8 različnih osnovnih konceptov. Jaz sem imel čisto vse različice in za vsako posebej vem kako se pelje, je pa res da se o kakih resnih performansah lahko začnemo menit od 535i dalje pri E34 in od 530i dalje pri E39. Čeprav tadva modela kljub približno enakim performansam po zasnovi nista kaj dosti podobna. Podobne so samo zmogljivosti.

 

Za tole pojasnilo si mi dolžen dve porciji palačink, torej ker sem jaz tebi ene dolžen, se pogliha in naslednjič ti častiš :kosilo


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#291

Haha, bodi no resen. :kava

A da moč motorja vpliva na lego? Ta je pa nova. In bosa tudi! :hihi

 

Motor nima kaj dosti skupnega z zasnovo avtomobila. Podvozje je isto pri vseh, z majhnimi izjemami pri 6 in 8 valjnih motorjih.

Razporeditev teže zato niha za odstotek ali dva, ampak na vozne lastnosti to ne vpliva bistveno.

Aluminijasti deli karoserije so pri E60 bolj zaradi splošnega zmanjšanja teže, aluminijasti deli podvozja pri E39 pa zaradi manjše nevzmetene mase. Pa inovativne zadnje preme in volanskega mehanizma (rack&pinion). In predvsem zato je toliko naprednejši od E34.

 

Če ne ločiš teh razlik ne glede na motor, potem pač nisi natančen. Tudi v redu, boš pa naročil več palačink, tam natančnost ni potrebna. Kar gre mimo, pa obrišeš.  :-D


cana.png

Prikaži več možnosti
    • gepl je všeč


JaaN
JaaN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Avtomobil: E39-525i ///M

#292

Jerry od kdaj ti tako navijaš za e60? Da ne bo enako čez 10 let z f10 :hihi
Prikaži več možnosti
    • Bavarious in Egon uporabnikom je všeč to sporočilo


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#293

Poznal sem nekega mladeniča, ki je nosil bele nogavičke in bi raje naredil harakiri kot pa vozil turbodizla. Danes pravi, da je 530d najjaći stroj ever! :hihi


cana.png

Prikaži več možnosti


JaaN
JaaN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Avtomobil: E39-525i ///M

#294

:rofl :ok2
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 909
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, Alfa 159 Ti

#295

Mah saj 530d je stroj, se jaz priznam pa mi je drugace benzinar top. Sam price performance je E39 530dTA dalec pred 530iTA, verjetno bi bil veliko boljsi 530iT, od avtomata.
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 583
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#296

Mah saj 530d je stroj, se jaz priznam pa mi je drugace benzinar top. Sam price performance je E39 530dTA dalec pred 530iTA, verjetno bi bil veliko boljsi 530iT, od avtomata.


Sigurno :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#297

Haha, bodi no resen. :kava

A da moč motorja vpliva na lego? Ta je pa nova. In bosa tudi! :hihi

 

Motor nima kaj dosti skupnega z zasnovo avtomobila. Podvozje je isto pri vseh, z majhnimi izjemami pri 6 in 8 valjnih motorjih.

Razporeditev teže zato niha za odstotek ali dva, ampak na vozne lastnosti to ne vpliva bistveno.

Aluminijasti deli karoserije so pri E60 bolj zaradi splošnega zmanjšanja teže, aluminijasti deli podvozja pri E39 pa zaradi manjše nevzmetene mase. Pa inovativne zadnje preme in volanskega mehanizma (rack&pinion). In predvsem zato je toliko naprednejši od E34.

 

Če ne ločiš teh razlik ne glede na motor, potem pač nisi natančen. Tudi v redu, boš pa naročil več palačink, tam natančnost ni potrebna. Kar gre mimo, pa obrišeš.  :-D

Kdo je napisal, da moč motorja vpliva na lego? Kje si to prebral?

 

Že na začetku te bom moral razočarat ker očitno misliš da če poznaš E39, poznaš tudi E34. Žal ne bo tako lahko. Če za E39 drži da imajo vse različice enako podvozje, to za E34 ne drži. 520i ima recimo drugačen zadnji most od 525i, vključno z rokami. Če ne verjameš, preveri v ETK.

 

Razporeditev teže na lego vpliva bistveno bolj kot ti misliš, s tem pa tudi na vozne lastnosti. Če bi bil vpliv razporeditve mase zanemarljiv, bi se recimo E39 M5 po ovinkih peljal skoraj enako dobro kot E36 M3, pa vemo da so med njima svetovi razlike.

 

Ne, aluminijasti deli pri E60 niso tam predvsem zaradi zmanjšanja teže, če bi bilo tako bi bil aluminijast tudi zadnji del karoserije, pa ni. Sprednji konec je iz lahkih materialov PREDVSEM zaradi izboljšanja porazdelitve mas.

 

Tvoja "inovativna" zadnja prema pri E39 je sicer res dobra, ni pa svetove boljša od preproste preme, ki jo je imela E34. Kar se mene tiče bi na E39 raje videl tako premo kot jo ima E34, o razlogih zakaj tako pa ne vem če sem se ravno pri volji pogovarjat s tabo, če že osnov ne sprejemaš.

 

Tvoj "rack & pinion" raje imenujmo kar zobata letev, da ne bo kdo mislil da je to kakšna posebna znanost. Ja, zobata letev je res napredek. Ampak E39 M5 ima še vedno polža, enako kot E34 M5. Kje je potem tu napredek in v čem je tukaj E39 boljši pred E34? V ničemer.

 

Vidiš, število palačink resda vztrajno raste, ampak na mojem krožniku, ne na tvojem. Če želiš da jih bo še zate kaj ostalo ti predlagam da raje spremeniva temo, v temi E39 vs. E34 se ne moreva enakovredno kosat, ker jaz E34 pač preveč dobro poznam  :)


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 476
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#298

Imam 31 let, moj prvi avto je bil Kadett e. Na katerem sem v štartu menjal pragove in zadnje obrobe, zmotintiral športni lonec, naredil swap iz 1.4 8v na 2.0 8v, imel v njem sedeže od mazde mx3, dodal irmscher podaljške na odbijače, 16 col... Vse to v letu 2005 še preden sem imel izpit, zdaj že dolgo nisem videl tako "prfuknjega" 17 letnika da bi si v prostem času rihtal-šraufal  avto. Takrat je bil aktualen FF in smo vsi bili usekani v pleh. Zdaj so pa v pametne telefone, selfije in Facebook... :napaka
Jebiga, takrat smo mobitele uporabljali da smo se dogovarjali kje se bomo zbirali z našimi prerjavenimi kantami... :metalc  :-D



Danes preberes na forumu da se raje vzame 520 z vsemi asistencami.kot 525d s kako manj. Tudi ti navijas za asistence, torej tudi tebi prvinskost voznje ne pomeni nic vec?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 612
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#299

Jerry od kdaj ti tako navijaš za e60? Da ne bo enako čez 10 let z f10 :hihi

Z F10 bo sigurno tako, ker mi je všeč že od samega začetka ko sem jo prvič videl (in peljal), medtem ko sem od E60 skoraj bruhal  :laugh

 

Če dobro prebereš moje pisanje, boš ugotovil da ne navijam za E60. Jemljem jo kot nujno zlo, avto je za 70-80.000 eur kolikor je stal naložen nov primerek slab nakup, po drugi strani pa če zanj daš par 1000 eur in če izbereš pravi motor, je tega denarja vreden. E60 je zdaj na trgu kot listja in trave, deli so postali poceni in s tem je model izpolnil vse pogoje da postane študentski avto, torej zakaj ne?  :-D Meni osebno so še vedno bolj všeč tako vsi predhodni kot tudi vsi naslednji modeli, ampak predhodniki počasi postajajo že eksotika, nasledniki so pa še predragi, zato racionalen človek zdaj pač vozi E60. Racionalen v smislu da se želi skoraj zastonj vrhunsko peljat, da se razumemo, da ne bo kdo zdaj tlačil 2.0 dizelskih sekretov noter ;) Jaz sem racionalen uživač in zato vozim E60 530i, ki je ta moment eden boljših v kategoriji price/performance, če ne celo najboljši  :ok


Poznal sem nekega mladeniča, ki je nosil bele nogavičke in bi raje naredil harakiri kot pa vozil turbodizla. Danes pravi, da je 530d najjaći stroj ever! :hihi

Ja, takrat ko sem imel individualen okus za modo sem se namesto z dizlom raje vozil z E38 740i 4.4 in podobnimi stroji. Kasneje sem skoraj bankrotiral in sem se 5 let vozil s 530d, no ker je bil to E39, ne morem rečt da sem kaj posebej pogrešal. Zdaj ko sem spet malo bolj na zeleni veji sem pa spet na močnem bencinarju, ne vem v čem je problem? Avto si pač izbereš glede na svoje finančne zmožnosti, jaz pač pod 3.0 nisem šel niti takrat ko mi je že res voda v grlo tekla in na to sem ponosen - svojih principov nikoli nisem izdal in nikoli si nisem pustil solit pameti, ne na modnem in ne na avtomobilskem področju  :)


Mah saj 530d je stroj, se jaz priznam pa mi je drugace benzinar top. Sam price performance je E39 530dTA dalec pred 530iTA, verjetno bi bil veliko boljsi 530iT, od avtomata.

E39 530d je fantastičen stroj, za mene ni niti za drobcen odtenek slabši od bencinarja. E39 dizel je imel to dobro lastnost, da še ni bil navešen z noro količino eko-krame, zato je bil ekstremno zanesljiv in neproblematičen. Tega ne bo nikoli več, tako da brez skrbi da bo tudi M57D29 v zgodovini zasedel posebno mesto in ta vozila med ljubitelji in zbiralci ne bodo imela prav dosti drugačnega (slabšega) statusa kot bencinarji, kar se že zdaj kaže na cenah  :ok


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#300

Jerry, da skrajšam.

Volanski sistem s polžem v M5 je pač slabši od tistega v šestvaljnikih. 

Moč motorja ne vpliva na bistveno na obnašanje na cesti, za to je bolj zaslužno podvozje. Znabiti, da se 4-valjnik v kakšnih primerih bolje obnese. Toliko o tem, da je potrebno gledati vsaj 3.0 ali več.

Razporeditev teže je vedno v okviru 2% razlike. Menda ja ločiš med razporeditvijo teže na posameznih oseh ali pa med 300 dodatnimi kg, ki jih ima M5 napram M3. 

E39 se pelje občutno bolje kot E34. Preberi še kakšno tujo literaturo, če meni ne verjameš.

Tolikokrat si že kiksnil s tvojim tehničnim "znanjem", da ne bi še enkrat izgubljal časa z razlagami. 

Tako da morda je pametno, da ostaneš pri hrani, ti gre bolje od rok. :-D

 

Kar se tiče izbire, ne nakladaj spet, ker je škoda časa. Sem ti že enkrat poiskal objave, ko si nas prepričeval o svojih zmotnih prepričanjih. Na forumu si itak rekorder v požrtih besedah. Zdaj menda že obvladaš toliko interneta, da veš, da vse ostane zapisano in da so te tvoje novejše razlage pač napisane "silom prilike"? :kava


cana.png

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.