Skoči na vsebino

 

E39 je zakon

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
324 odgovorov v temi
Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 050
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#21

 


Jaz kar malo dvomim v te številke, tudi vsi 30d v bilokateri seriji imajo tam 5.4 - 5.6s do 100. Sem vozil X4 30d, pa se mi niti slučajno ni zdel tako poskočen.

Saj nekako dvomim, da to čutiš, bolj je fora pri novejših, da avto gre dobro, samo zaradi menjalnika, ki si ga že prej omenil, ne čutiš tega, ko pogledaš na števec je pa hitrost že kar lepa :) 



Urejal Sport Driver, 13.07.2017, 13:58.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#22

Ma... med X4 30d, ki ima 5,6s do 100 (se mi zdi) in 440i GC, ki ima 5.0s, je bila ogrooomna razlika, tako pri občutku, kot pri pogledu na števec. 30d niti po števcu ni tako letel, kot bi po mojem moral za 5,6s...


Prikaži več možnosti


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 050
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#23

Ma... med X4 30d, ki ima 5,6s do 100 (se mi zdi) in 440i GC, ki ima 5.0s, je bila ogrooomna razlika, tako pri občutku, kot pri pogledu na števec. 30d niti po števcu ni tako letel, kot bi po mojem moral za 5,6s..

 

Najbrž ker je krava, upor se bolj pozna pri večji hitrosti, do 100 km/h najbrž nima take vloge, pri 180 recimo se pa najbrž že kar pozna.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#24

X4 sem bolj na kratko sprobal, pospešek pač iz nižjih hitrosti kickdown. Precej hladnega me je pustil.


Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#25

Tako je. In v e39 je samo občutek tak, ne pa da je v resnici hitrejši.


Malo si se zajebal. E39 530da je iz mesta čisto nekaj drugega kot ubogi 4 cilindrski mlinček. Pisda pa iz prve roke povem,vi pa nakladate,ki niste obenem lastili obeh modelov. E39 530d je v vseh variantah bolj živahen avto in ne študira ,ko mu pritisneš plin že na začetku brez klika v sport . Tole novo je pa treba dat v sport režim pa še takrat,ko prehitevaš je konec preden to potegne. Potem pa stisne ampak pol je že avto nasproti in ne rabiš več pospeška. Avto 2.0d pa dacje zlato od zlata razmišlja nekaj časa preden lima na sedež in tukaj je vsa znanost. Zato se bmw ne spodobi dajat motorjev z manj kot 6 cilindrov.
Prikaži več možnosti
    • Jerry, Warden in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 859
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#26

In PIKA.
Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#27

Pa še nekaj. Na f10 je luxury oprema ,sedeži usnje in ortopedski. V starem e39 sedim lahko 8 ur brez enega problema v tistem novejšem mi predstavlja dve uri težavo. Res ima od vseh strani kamere in oh in sploh ampak to je vozilo za ženo,da gre v štacune in nič več. Podvozje trdo k še na nemški cesti nabija kaj šele na naših kolovozih. Skratka vsaka primerjava nima smisla. Pa še verigo je treba merkat tam okrog 150 tisoč. Na stari gajbi veriga drži do miljona kilometrov. Evo iz prve roke definitivno. Črička v kabini pa e39 star 19 let nima nobenega tud na makadamu ne.

Urejal joksim, 22.07.2017, 21:28.

Prikaži več možnosti
    • Hebel, Warden, blackberet in 2 ostalim je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

AMEN.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • gasparri, Hebel, blackberet in 2 ostalim je všeč


gasparri
gasparri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 569
  • Lokacija: gorenjska
  • Avtomobil: cl

#29

Avtor teme je dvignil prah! Je boleče, ko te firma napumpa s teorijo, ti pa v veri, da je novejše boljše, bolj varčno itd. daš za avto lepo premoženje! Ampak, ker je fama, da si luzer, ker imaš stara jajca, pomembna in še kako prisotna ... Vsak lastnik ima svoje prioritete, pospeški, oprema, vzdrževanje, oblika itd. Je za razumet lastnike novih modelov ... vsaj ne izpadejo "luzerji"! In na koncu se vsakega, ki ima stara jajca itak napade, da je to samo posledica njegove uspešnosti oz. imidža! Res je, v tej zblojeni in nategatorski ekonomiji si konkurenčen le, če imaš nov avto ... ni pa nujno, da si tudi "pameten"
Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 503
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#30

Joksim ma tle neizpodbitno prav! Pa to js vedno govorim vsem, šestvaljnik najmanj paše v ta razred, ne pa teli 2.0 duhamorci. Pa mi ljudje nazaj odgovarjajo, da ima tok pa tok turbin pa je hitrejši pa blablabla....nima karakterja 4-cyl, to kupim v golfu pasatu biločem, ma ne v petki halo. Če grem na taxi in je f10 4-cyl pa zraven e39 6-cyl grem kadarkoli v e39 in mi bo tisti zvok polepšal dan. Je pa tako, razumeš al pa ne.


Prikaži več možnosti
    • Jerry, sssimon in Bmw e39 5series uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW-Marko
BMW-Marko

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 318
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90 330i

#31

Meni so stari dizli všeč samo zaradi turbo luknje, imaš res občutek, da avto poleti pri 2000 obratih. Pri novih x20d, x25d, x30d tega ni. Jih je prav dolgčas vozit :)


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 403
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: 4 kolesa in volan

#32

Kakšna zrela milfica s kilometrino sigurno boljše sexa, kot kakšna 18 letna smrklja...ampak z mlajšo je še vedno boljše. Isto je z avtom. Zaradi tistih 2 sekund ne boš nikoli prej v Zagrebu, samo bolj zjeban boš. Isto ti bo pri smrklji prej prišlo, čeprav slabše sexa....

Izkušnje zrelega bemvejaša... :ok


Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 013
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#33

Še ena tema, kjer si lastniki e39 razlagajo eden drugemu, da je e39 najboljši avto. :)

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 033
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#34

Res je, kvaliteta materialov raznih malenkosti (tipke, kljuke, plastike, obrobe...) je slabša kot včasih. 
To je zaradi načrtnega nižanja stroškov proizvodnje, bolj strogih okoljevarnostnih zahtev (reciklirana plastika itd) in bolj frekventnih menjav vozil - ne pozabit, da trg narekujemo predvsem kupci. Ni tržnega smisla izdelati en del, ki bo zdržal 1 mio km, če se pa bo kupec tako ali tako naveličal avta in nabavil nov model, ko pride ta ven. 
 
Kar se tiče vožnje. Čemu primerjava starih R6 motorjev z novimi x2.0d 4 valjniki?
 
Zapelji se z F10 530d in verjemi, da ne boš več pogrešal E39 (ok mogoče le imaš M5 :)). 
 
Ko sem jaz šel na testno vožnjo z F10 530d (258HP) in se potem nazaj vsedel v svojo E39 525d z ročnim menjalnikom se mi je zdelo, kot da sem se usedel v predpotopno drvarnico.
F10 je šla občutno, res občutno bolje, avt menjalnik je bil nadvse smooth, zvok je bil še vedno super oz. celo boljši v višjih obratih, interior sodoben, bogat.... V vseh pogledih boljši avto, le precej dražji je pač.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan, fp4492, Cdriver in 2 ostalim je všeč


daikini
daikini

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 768
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A6 3.0 BiTDI

#35

Še ena tema, kjer si lastniki e39 razlagajo eden drugemu, da je e39 najboljši avto. :)


Na kratko:"Parnih lokomotiv ne delajo več". Treba iti v koraku s časom. Tudi, ko smo se pred 15 leti pogledal v ogledalo je bil drugačen odsev...
In rust we trust :-D
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 164
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#36

A preverimo še v praksi?


Vsa ta debata je brezveze, ker vsak sebe prepričuje in nabija v tri pm. Kot nalašč imam jaz ta novodobna 2.0 biturbo jajca in te povabim na štart iz mesta, ker si v prvem postu izpostavil prav boljše pospeške. Torej? Pa prosim kmalu, da mi prej ne razpade :ok
Prikaži več možnosti
    • zlatajama je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 859
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#37

E39 te poje pa bilo kateri motor :ok2
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 164
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#38

Stock 530d me poje? Probajmo za spremembo :ok
Prikaži več možnosti
    • Andrej-h je všeč


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#39

E39, E46 in E38 imajo glih pravo razmerje med elektroniko in oldschool mehaniko.


Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter in Bmw e39 5series uporabnikom je všeč to sporočilo


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 151
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#40

Pa še nekaj. Na f10 je luxury oprema ,sedeži usnje in ortopedski. V starem e39 sedim lahko 8 ur brez enega problema v tistem novejšem mi predstavlja dve uri težavo. Res ima od vseh strani kamere in oh in sploh ampak to je vozilo za ženo,da gre v štacune in nič več. Podvozje trdo k še na nemški cesti nabija kaj šele na naših kolovozih. Skratka vsaka primerjava nima smisla. Pa še verigo je treba merkat tam okrog 150 tisoč. Na stari gajbi veriga drži do miljona kilometrov. Evo iz prve roke definitivno. Črička v kabini pa e39 star 19 let nima nobenega tud na makadamu ne.

Saj ves, da ortopedski sedezi v F10 ne obstajajo? Pravzaprav v nobenem BMW ne obstajajo...se najblizje se je temu famoznemu izrazu priblizal Opel z Insignio, kjer so ortopedi dejansko imeli nekaj vmes z njihovimi sedezi :-D 


Prikaži več možnosti