Skoči na vsebino

 

E39 je zakon

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
305 odgovorov v temi
e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 885
  • Lokacija: Slo

#61

Problem je v tem, da se tem avtomobilom poznajo leta, kakorkoli obrneš. Bom pa takole vprašal, koliko vas je tukaj, ki bi za E39 z linka dali 12.750eur?

https://www.autoleit...rt-e39-for-sale

 

Avta ne poznam, zato predpostavimo, da je brezhiben salonski primerek brez tehničnih, karoserijskih in ostalih vizualnih napak.

Koliko od tistih, ki bi odkartali toliko denarja za dobro E39, bi jo potem uporabljali za vsakodnevne opravke in jo vozili pozimi po soli in pesku na cesti? Dejstvo je, da že takoj, ko bi takšno E39 zapeljal iz salona, bi težko našel podobnega bumbarja, ki bi ti dal toliko za avto, sploh potem, ko bi ga prodajal kot fizična oseba brez referenc, kakršne ima Leitner. Pri zdravih 30.000km letno, bi imel po treh letih že 300.000km in tudi tri zime bi se mu že poznale, zanj ti nihče več ne bi dal niti 5 jurjev.
 

Težava teh "starih kant" je v tem, da v kolikor imaš res vrhunski primerek, ga boš primerno plačal in ti ga bo najbrž škoda, v nasprotnem primeru ga boš uporabljal za kar je namenjen in na koncu bo hitro nastala samo še ena stara kanta. Če boš kupil pa cenejši že zgonjen primerek in vložil vanj nekaj jurjev boš pa hitro videl, da bi lahko dodal še malo, pa imel novejši in mlajši model z manj kilometri.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#62

Problem je v tem, da se tem avtomobilom poznajo leta, kakorkoli obrneš. Bom pa takole vprašal, koliko vas je tukaj, ki bi za E39 z linka dali 12.750eur?

https://www.autoleit...rt-e39-for-sale

 

Avta ne poznam, zato predpostavimo, da je brezhiben salonski primerek brez tehničnih, karoserijskih in ostalih vizualnih napak.

Koliko od tistih, ki bi odkartali toliko denarja za dobro E39, bi jo potem uporabljali za vsakodnevne opravke in jo vozili pozimi po soli in pesku na cesti? Dejstvo je, da že takoj, ko bi takšno E39 zapeljal iz salona, bi težko našel podobnega bumbarja, ki bi ti dal toliko za avto, sploh potem, ko bi ga prodajal kot fizična oseba brez referenc, kakršne ima Leitner. Pri zdravih 30.000km letno, bi imel po treh letih že 300.000km in tudi tri zime bi se mu že poznale, zanj ti nihče več ne bi dal niti 5 jurjev.
 

Težava teh "starih kant" je v tem, da v kolikor imaš res vrhunski primerek, ga boš primerno plačal in ti ga bo najbrž škoda, v nasprotnem primeru ga boš uporabljal za kar je namenjen in na koncu bo hitro nastala samo še ena stara kanta. Če boš kupil pa cenejši že zgonjen primerek in vložil vanj nekaj jurjev boš pa hitro videl, da bi lahko dodal še malo, pa imel novejši in mlajši model z manj kilometri.

Super točno to se išče,hvala za link :ok Če najdeš še kakšnega pripopaj link. Do 3.0 in samo izključno bencinarja.



Urejal blackberet, 29.09.2017, 19:58.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 451
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#63

Problem je v tem, da se tem avtomobilom poznajo leta, kakorkoli obrneš. Bom pa takole vprašal, koliko vas je tukaj, ki bi za E39 z linka dali 12.750eur?

https://www.autoleit...rt-e39-for-sale

 

Avta ne poznam, zato predpostavimo, da je brezhiben salonski primerek brez tehničnih, karoserijskih in ostalih vizualnih napak.

Koliko od tistih, ki bi odkartali toliko denarja za dobro E39, bi jo potem uporabljali za vsakodnevne opravke in jo vozili pozimi po soli in pesku na cesti? Dejstvo je, da že takoj, ko bi takšno E39 zapeljal iz salona, bi težko našel podobnega bumbarja, ki bi ti dal toliko za avto, sploh potem, ko bi ga prodajal kot fizična oseba brez referenc, kakršne ima Leitner. Pri zdravih 30.000km letno, bi imel po treh letih že 300.000km in tudi tri zime bi se mu že poznale, zanj ti nihče več ne bi dal niti 5 jurjev.
 

Težava teh "starih kant" je v tem, da v kolikor imaš res vrhunski primerek, ga boš primerno plačal in ti ga bo najbrž škoda, v nasprotnem primeru ga boš uporabljal za kar je namenjen in na koncu bo hitro nastala samo še ena stara kanta. Če boš kupil pa cenejši že zgonjen primerek in vložil vanj nekaj jurjev boš pa hitro videl, da bi lahko dodal še malo, pa imel novejši in mlajši model z manj kilometri.

Jaz bi dal in tudi vozil bi jo kot dailiya ,če bi hotel tak avto in nič večjega dela znjim. Drugo je tudi, da nekateri kupimo stare kripe z namenom da jo šraufamo, predelujemo, dodelujemo po svojih željah. Ni vsak, ki vozi 20 let star opran avto revež in ni vsak, ki vozi novo petico bogataš. Bolj slednje je problem se mi zdi, ker si folk kupuje take in drugačne nove črke bmwjev potem pa nima za vzdrževanje kot ga avto take klase zahteva. Ampak to je postranskega pomena, vozi novega bmwja :ok


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Vozim e39, sem zmožen skeširat rabljeno f10, razmišljam pa o e34.

Kam spadam? :ok2

Med pametne bedake - welcome to the club!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#65

Najbolj neumno mi je to,ko pravijo "se poznajo leta".  Halooo? Kje se poznajo leta? Edino kjer se lahko poznajo leta je na karoseriji,če je rjav. 

Se pravi hočete povedati da je ta iz linka e39 za 12000€ manj sigurna od novih BMW-jev iz salona   :rofl  



Urejal blackberet, 29.09.2017, 20:07.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 980
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VW Touran in Citroen C4P

#66

Ni vsak, ki vozi 20 let star opran avto revež in ni vsak, ki vozi novo petico bogataš. Bolj slednje je problem se mi zdi, ker si folk kupuje take in drugačne nove črke bmwjev potem pa nima za vzdrževanje kot ga avto take klase zahteva. Ampak to je postranskega pomena, vozi novega bmwja :ok


Res je. Marsikdaj je tako.

Enoprostorci niso za užitek.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#67

Najbolj neumno mi je to,ko pravijo "se poznajo leta".  Halooo? Kje se poznajo leta? Edino kjer se lahko poznajo leta je na karoseriji,če je rjav. 

Se pravi je ta iz linka e39 za 12000€ manj sigurna od novih BMW-jev iz salona  :rofl  

Itak da se poznajo leta, E39 je že zrel avto, ni več frišen in zelen.

 

Jaz imam tudi dovolj keša za nov avto, pa ga nebi nikoli kupil. Zakaj? Ker letnik nima veze. Avto je kot baba, če je zmešana pri 15-ih bo zmešana tudi pri 50-ih, če je pri 15-ih normalna se pa tudi ne bo spremenila. E39 je bil vrhunski avto ko je bil nov, ko je bil star eno leto, pet, deset, petnajst in bo še vedno vrhunski avto, tudi ko jih bo imel na grbi 50. Če je avto šrot, je pa šrot od začetka in to tudi ostane. Jasno? Vsem pomojem ne... no, preberite še enkrat.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Jure24, sash in Aljaz1234 uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#68

Pa smešno je tudi to ,ko je 300.000km neka meja,kjer avto razpade. Vsaj tako sem to dojel ko berem ali pa se menim z ljudmi.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#69

No pa sem končno našel pravi delovni avto z dovolj prostora.

$_20.jpg

$_20.jpg


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#70

Pa smešno je tudi to ,ko je 300.000km neka meja,kjer avto razpade. Vsaj tako sem to dojel ko berem ali pa se menim z ljudmi.

Saj imajo prav po svoje, res razpade pri teh kilometrih. Če se ga nič ne vzdržuje - oni svojih avtomobilov ne vzdržujejo, zato imajo pa take izkušnje. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 885
  • Lokacija: Slo

#71

Najbolj neumno mi je to,ko pravijo "se poznajo leta".  Halooo? Kje se poznajo leta? Edino kjer se lahko poznajo leta je na karoseriji,če je rjav. 

Se pravi hočete povedati da je ta iz linka e39 za 12000€ manj sigurna od novih BMW-jev iz salona   :rofl 

Na karoseriji sigurno najbolj in ko se enkrat pojavi rja, se je ne rešiš več, jo lahko le upočasniš. Pa podvozje, nekje do 200.000km bi morale zdržati vse originalne komponente z izjemo kakšnih končnikov. Potem je pa bolj v stilu danes menjamo roke, jutri amortizerje, pojutrišnjem zadnje selene ... "vsak dan" nekaj novega. Enako je pri periferiji motorja, gumice in tesnila niso po 10 letih takšne kot so bile nove, ko imajo 15 let pa sploh ne več. Seveda lahko vse to zamenjaš, ampak boš spet menjal postopoma, ko bo kaj odpovedalo, danes to, jutri ono. Izpušni sistem je na udaru tudi če se ne voziš (kondenz). Pa zgnijejo zavore, če jih prej ne zamenjaš zaradi obrabe in vijaki na podvozju. Blato se nabere v vseh kotičkih, snami npr. zadnjo luč pa poglej koliko je svinjarije okrog tesnila, ali pa kolotečne plastike - blato zadržuje vlago in povzroča rjavenje. Preventiva seveda marsikaj reši, ampak če kupiš 5 let star avto s 100.000km, načeloma pričakuješ manj problemov kot pri 15 let starem s 300.000km.


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#72

Na karoseriji sigurno najbolj in ko se enkrat pojavi rja, se je ne rešiš več, jo lahko le upočasniš. Pa podvozje, nekje do 200.000km bi morale zdržati vse originalne komponente z izjemo kakšnih končnikov. Potem je pa bolj v stilu danes menjamo roke, jutri amortizerje, pojutrišnjem zadnje selene ... "vsak dan" nekaj novega. Enako je pri periferiji motorja, gumice in tesnila niso po 10 letih takšne kot so bile nove, ko imajo 15 let pa sploh ne več. Seveda lahko vse to zamenjaš, ampak boš spet menjal postopoma, ko bo kaj odpovedalo, danes to, jutri ono. Izpušni sistem je na udaru tudi če se ne voziš (kondenz). Pa zgnijejo zavore, če jih prej ne zamenjaš zaradi obrabe in vijaki na podvozju. Blato se nabere v vseh kotičkih, snami npr. zadnjo luč pa poglej koliko je svinjarije okrog tesnila, ali pa kolotečne plastike - blato zadržuje vlago in povzroča rjavenje. Preventiva seveda marsikaj reši, ampak če kupiš 5 let star avto s 100.000km, načeloma pričakuješ manj problemov kot pri 15 let starem s 300.000km.

To je vse res. Kaj pa nov avto? Kupiš novega in potem čakaš da začne rožljat veriga, da po par 10k km crkneta zadnji blazini, da zaštekan ventil stopi sesalni kolektor, da se štromu sfuzla ker ga zalije voda in podobno. Je to kaj boljše? Je, ampak malenkost, kar ne odtehta 40-50k eur razlike v ceni. No, vsaj meni nikakor.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#73

Na karoseriji sigurno najbolj in ko se enkrat pojavi rja, se je ne rešiš več, jo lahko le upočasniš. Pa podvozje, nekje do 200.000km bi morale zdržati vse originalne komponente z izjemo kakšnih končnikov. Potem je pa bolj v stilu danes menjamo roke, jutri amortizerje, pojutrišnjem zadnje selene ... "vsak dan" nekaj novega. Enako je pri periferiji motorja, gumice in tesnila niso po 10 letih takšne kot so bile nove, ko imajo 15 let pa sploh ne več. Seveda lahko vse to zamenjaš, ampak boš spet menjal postopoma, ko bo kaj odpovedalo, danes to, jutri ono. Izpušni sistem je na udaru tudi če se ne voziš (kondenz). Pa zgnijejo zavore, če jih prej ne zamenjaš zaradi obrabe in vijaki na podvozju. Blato se nabere v vseh kotičkih, snami npr. zadnjo luč pa poglej koliko je svinjarije okrog tesnila, ali pa kolotečne plastike - blato zadržuje vlago in povzroča rjavenje. Preventiva seveda marsikaj reši, ampak če kupiš 5 let star avto s 100.000km, načeloma pričakuješ manj problemov kot pri 15 let starem s 300.000km.

 

To je bilo včasih. Sedaj so pa novi BMW-ji manj zanesljivi kot stari z 300.000km.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 885
  • Lokacija: Slo

#74

To je vse res. Kaj pa nov avto? Kupiš novega in potem čakaš da začne rožljat veriga, da po par 10k km crkneta zadnji blazini, da zaštekan ventil stopi sesalni kolektor, da se štromu sfuzla ker ga zalije voda in podobno. Je to kaj boljše? Je, ampak malenkost, kar ne odtehta 40-50k eur razlike v ceni. No, vsaj meni nikakor.

Veriga ni težava pri vseh motorjih, gnilim jajcem se pač izogneš. Sesalni kolektorji niso blesteli niti pri starejših dizlih, spomni se loputk, ki so odpadle in pristale v motorju. Na vdiranje vode v notranjost ni imuna niti E39. Tudi starejši modeli imajo svoje hibe. Kakor sem rekel, če imaš avto za dušo in kaj pošraufaš sam, potem razumem zakaj nekdo vozi "staro kanto". Samo ne bo me pa v to prepričal nekdo, ki vozi E46 320d. Imam pa tudi sam že skoraj 10 let star avto, samo vsaj nekaj da od sebe in ni dizel, bi se pa, če bi še enkrat kupoval, mogoče vseeno stegnil do F10. Pred dnevi sem gledal G30, čisto drug svet. E60 se sploh ne more primerjati, E39 je dinozaver.


To je bilo včasih. Sedaj so pa novi BMW-ji manj zanesljivi kot stari z 300.000km.

To je res, ampak je tudi odvisno od modela. Mene zanimajo izključno bencinarji, dizla bi vzel Mercedesovega in ne bi gledal niti E39, niti E60 ali F10.


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 753
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#75

Samo ne bo me pa v to prepričal nekdo, ki vozi E46 320d. 

Pa še res je, zadel si žebljico na glavico :rofl

 

No saj se v 90% kar strinjava, drži tako kot si napisal  :-D  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#76

To je res, ampak je tudi odvisno od modela. Mene zanimajo izključno bencinarji, dizla bi vzel Mercedesovega in ne bi gledal niti E39, niti E60 ali F10.

x2  :ok

 

Je pa tako ,da se novih avtov ne kupuje zaradi zanesljivosti ampak zaradi oblike. Če bi se kupovalo po zanesljivosti sigurno to niso novi avti.



Urejal blackberet, 29.09.2017, 21:18.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Aljaz1234
Aljaz1234

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 796
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e46

#77

x2  :ok

 

Je pa tako ,da se novih avtov ne kupuje zaradi zanesljivosti ampak zaradi oblike. Če bi se kupovalo po zanesljivosti sigurno to niso novi avti.

To je potem podobno kot bi imel lepo babo ki te vsak dan vara haha. 



Urejal Aljaz1234, 29.09.2017, 23:55.

Bayerische motoren werke AG :ok
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#78

Ta tema je dokaz, da bodo tudi dobre e39 začele pridobivat na ugledu. Lepo.

Ravno danes sem se zapeljal en krog v moji 528i po kakšnem letu (dveh?) in razn stranskih ogledal, ki se mi v prerjavi z jagom zdijo ultra majhna, se še vedno pelje bolje kot katerakoli limuzina kar sem jih imel čast vozit.

Ovinki čista poezija.

Urejal voith, 30.09.2017, 01:01.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 069
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#79

A da je zakon? :skrbast

Jaz pa sem že hotel zamenjati za Mercedesa. :ok2

Sem že parkiral na parkirišče za rabljena vozila. :laugh


Pripete slike za predogled

  • meckatest.jpg

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • bmw e39 523 in BMW_V10 uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#80

A da je zakon? :skrbast

Jaz pa sem že hotel zamenjati za Mercedesa. :ok2

Sem že parkiral na parkirišče za rabljena vozila. :laugh

 

Samo parkiral si pa tipično BMW-jaško :D


Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč