Skoči na vsebino

 

P: 1995 E38 740iA

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
98 odgovorov v temi
bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#61

Motorji se ne prodajajo za tak denar in ne ga srat. Mogoče kje severno od nas kak motor z dokazljivimi 80.000km ali pa generalno pravkar obnovljen. Takega denarja je vreden če je zraven še ročni menjalnik. Z avtomatskim ni vreden nič kaj dosti več kot če je brez, sam zase pa tudi ne več kot 300-700eur.


Kako da ne na bolhi prejsno leto dba motorja en 1200eu menjalnik 300eu drugi samo motor 1500eu na bmwslo mas motor za 2000eu.lp
Prasite avtood0ad cenc ima enega 3.5 v8 1500eu.lp

Kako da ne na bolhi prejsno leto dba motorja en 1200eu menjalnik 300eu drugi samo motor 1500eu na bmwslo mas motor za 2000eu.lpPrasite avtood0ad cenc ima enega 3.5 v8 1500eu.lp


Pa se za en mozor vem v blizini mene 6a 1500eu
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#62

To se prodaja važno je na koncu za koliko se proda.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#63

Ma ja sej nima veze jaz svoj motor cenim 1500eu motor dela je mozen preizkus ni na paleti vse kar je zanic je luftmeset vseeno boljse dat malo vec denarja pa vsaj ves da dela ne pa da kupis zmontiras pa potem ugotovis da motor ne dela al je pa v okvari
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#64

Tista sedmica ki gnije v travi je 735i in ne 740, kot taka je vredna dosti manj, 3.5 motor ni iskan.

 

Motor prve serije 4.0 V8 je vreden v najboljšem primeru kakih 800 eur če ga kdo res nujno rabi, mogoče 1.000 če ima DME od ročnega menjalnika. Avtomat od takega avta ni vreden praktično nič, kot je bilo že rečeno. Take so realne tržne cene, seveda obstajajo tudi izjeme in čez leta bodo šle cene gor, ampak trenutno je tako.

 

E38 se ne splača dat v dele ker kupcev za dele ni, ti avtomobili so redki in trenutno še niso zelo popularni. Druga stvar so polno naloženi malo rabljeni FL modeli (tu mislim 730d in 740i 4.4 z vanos motorjem, drugo ni zanimivo), ti na trgu dosegajo lepe cifre, tudi do 10.000 eur, v tujini še več. 

 

E38 se splača dat v kako suho garažo in šparat "za hude čase", če pustiš tak avto zunaj bo v roku parih let popolnoma propadel in ne bo vreden nič, tako da to odsvetujem.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#65

[quote name="Jerry" post="2897531" timestamp="1526573641"]Tista sedmica ki gnije v travi je 735i in ne 740, kot taka je vredna dosti manj, 3.5 motor ni iskan.
 
V oglasu je pisalo 740 tudi 10dni nazaj
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#66

Tista sedmica ki gnije v travi je 735i in ne 740, kot taka je vredna dosti manj, 3.5 motor ni iskan.

 

Motor prve serije 4.0 V8 je vreden v najboljšem primeru kakih 800 eur če ga kdo res nujno rabi, mogoče 1.000 če ima DME od ročnega menjalnika. Avtomat od takega avta ni vreden praktično nič, kot je bilo že rečeno. Take so realne tržne cene, seveda obstajajo tudi izjeme in čez leta bodo šle cene gor, ampak trenutno je tako.

 

 

 

Samo zanimiv je odgovor zakaj ta avtomat 5hp30 ni vreden nič. Odgovor je: Zato ,ker je predober in avtomat dela zato ga nimaš komu prodati.

 

Kaj že lahko najde to Lisko iz travnika?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#67

Samo zanimiv je odgovor zakaj ta avtomat 5hp30 ni vreden nič. Odgovor je: Zato ,ker je predober in avtomat dela zato ga nimaš komu prodati.
 
Kaj že lahko najde to Lisko iz travnika?

Sm isku zdele pou ure pa res ne najdem vec
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#68

Sm isku zdele pou ure pa res ne najdem vec

Jaz sem jo tudi iskal in našel samo še tole:

travniki-na-inlaufu.jpg

 

Sedmica je zgnila  :laugh


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • bucobmw525 je všeč


bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#69

Jaz sem jo tudi iskal in našel samo še tole:
travniki-na-inlaufu.jpg
 
Sedmica je zgnila  :laugh

Narobe si iskal eno grmovje je zraven :) :)
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#70

Nimaš 5HP30 prodat komu, ker večina, ko se začnejo problemi in vidijo koliko stane sam konkreten servis česarkoli, gredo celi avtomobili le še v dele in se jih raztrga, ker so premalo vredni. Ali pa na travnik/pod skedenj. Problemi se pa s tem avtomatom začnejo prej ali slej, VSAKIM, ker ima serijske težave na valve bodyju, potrjeno s strani proizvajalca ZF. Seveda večina to vztrajno ignorira, vozi dokler gre, redko kdo parkira vozilo in popravlja. Avtomati pa pač malo delajo, malo kdaj pocuka, kdaj vrže v zasilni program, pa spet ne- "hej, dela"! Po možnosti vse bolj sluggish in mizerno, kar pa se ne opazi toliko, če ne veš kako bi zadeva morala delovati in še vedno ima motor precej zaloge moči. V osnovi sicer zelo dober in vzdržjiv avtomat a s smrtnimi posledicami če njegove serijske napake ignoriraš. Enako kot z njim sparjen recimo M60, super motor, če popraviš napako z nevarovanimi vijaki oljne črpalke. V nasprotnem primeru zariba, tkao kot jih je precej, dokler ni postalo splošno znano kaj je prva stvar, ko dobiš ta motor v roke. Za ta avtomat bi lahko v primeru hladilnika na njem rekli kaj o dizajnu priključkov cevi za hlajenje olja ipd, a sem to že stokrat povedal, nima smisla.

Zadnje čase je na tem forumu trend, da se zanika že stokrat predebatirane in dokazane težave.


Prikaži več možnosti


bucobmw525
bucobmw525

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 367
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: 750525520320316

#71

Jaz iz menjalnikom nimam problemov
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#72

 Za ta avtomat bi lahko v primeru hladilnika na njem rekli kaj o dizajnu priključkov cevi za hlajenje olja ipd, a sem to že stokrat povedal, nima smisla.

 

Povej kaj več mene zanima.

Za kateri sistem govoriš za e34,e32,e31 ali e38. Ker na prvem sistemu vem da so bili problemi ,ko je voda lahko prišla v menjalnik.V e38 je pa veselica ,če spušča hladilnik in ostaneš brez olja.

 

Sistem e34,e32,e31

eml.png

 

Sistem e38

1xx.png


Jaz iz menjalnikom nimam problemov

Ko daš v R ti občasno malo počaka ter potem butne?



Urejal blackberet, 17.05.2018, 19:24.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#73

e38 je še najboljši sistem, ker je ločen. (EDIT: seveda pri obeh če spušča olje iz hladilnika je logično posledica odpoved menjalnika, oba sistema ponujata to možnost :laugh)

 

Medtem ko 34/32/31 je idiotski do konca, hladilnik je na spodnjem delu menjalnika kar že samo po sebi prinaša določena tveganja.Nekam nasedeš z nizkim avtom, narediš škodo na hladilniku, papa menjalnik.
Če to vse spregledamo je največji idiotizem sistem cevi in njihovih priključkov. Priključki korodirajo tako na hladilnik, da ti lahko to z vsemi živimi rostoffi špricaš, segrevaš dokler se vse ne skrivi, ipd. Aluminij ko korodira je ko zavarjen skupaj. In še vsak ki se je lotil te cevi na silo vijačit je odtrgal cel priključek na hladilniku.

Problem nebi bil sploh tukaj, če bi BMW celo cev naredil kot se zagre. Tako je pa cev enostavno gibljava tako, da je v motornem prostoru gumijasta. Poesledično s pomanjkanjem prostora zaradi velikosti agregata prenaša ogromne temperaturne spremembe in z leti itak ne drži več. Torej moeš zaradi gumijastega dela menjat cev. Nov hladilnik ne stane niti pod razno malo.

Rešitve so različne, rezanje priključkov, menjava le gumijastega dela in povnovno vprešanje v priključek, ipd. Kreativa skratka, nikakor pa ne vijačenje vijakov, ki bi morali biti temu namenjeni. Če pa probaš narediti kot bi moral, odlomiš drag hladilnik.

 

Jaz iz menjalnikom nimam problemov

Vidiš, to je to, kar pišem. VSI menjalniki so prišli iz tovarne ZF, vsi imajo težave o katerih pišem že X let na forumu, ne bom se ponavljal. Zdaj je le odvisno koliko imaš prestavljanja, predvsem vzvratno.

Z leti ta tehnika peša, valve body skozi manj tesni. Počasi menjalnik popušča v odzivnosti, prenašanju moči, pričnejo se ponavljati minorne napake, ki se potem stopnjujejo. Občasno metanje v zasilni program, negladko pretikanje prestav, neodzivnost, počasna odzivnost, speljevanje z višjimi obrati kot je to potrebno... Avtomat je sklop, kjer mora vse delovati optimalno, da je končna slika dobra. To ni kolesni ležaj da na eni strnai škriplje, ostali so pa ločeni.

Pač obrabljajo se stvari z leti, to je zob časa, pa čse se vsi na glavo postavimo, vsaka stvar enkrat umre.



Urejal Octopus, 17.05.2018, 20:30.

Prikaži več možnosti
    • blackberet in mapetpun uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#74

V oglasu je pisalo 740 tudi 10dni nazaj

Če je bil avto zlate barve, sem 99% prepričan, da je 735i. Prvič zato ker je imel na pokrovu prtljažnika napis 735i, drugič pa zato, ker poznam večino teh sedmic v SLO in zlate 740i nisem nikoli opazil. Bila je pred leti ena 735i z ročnim menjalnikom zlate barve, to je verjetno ta avto.


Samo zanimiv je odgovor zakaj ta avtomat 5hp30 ni vreden nič. Odgovor je: Zato ,ker je predober in avtomat dela zato ga nimaš komu prodati.

Tako je.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#75

Nimaš 5HP30 prodat komu, ker večina, ko se začnejo problemi in vidijo koliko stane sam konkreten servis česarkoli, gredo celi avtomobili le še v dele in se jih raztrga, ker so premalo vredni. Ali pa na travnik/pod skedenj. Problemi se pa s tem avtomatom začnejo prej ali slej, VSAKIM, ker ima serijske težave na valve bodyju, potrjeno s strani proizvajalca ZF. Seveda večina to vztrajno ignorira, vozi dokler gre, redko kdo parkira vozilo in popravlja. Avtomati pa pač malo delajo, malo kdaj pocuka, kdaj vrže v zasilni program, pa spet ne- "hej, dela"! Po možnosti vse bolj sluggish in mizerno, kar pa se ne opazi toliko, če ne veš kako bi zadeva morala delovati in še vedno ima motor precej zaloge moči. V osnovi sicer zelo dober in vzdržjiv avtomat a s smrtnimi posledicami če njegove serijske napake ignoriraš. Enako kot z njim sparjen recimo M60, super motor, če popraviš napako z nevarovanimi vijaki oljne črpalke. V nasprotnem primeru zariba, tkao kot jih je precej, dokler ni postalo splošno znano kaj je prva stvar, ko dobiš ta motor v roke. Za ta avtomat bi lahko v primeru hladilnika na njem rekli kaj o dizajnu priključkov cevi za hlajenje olja ipd, a sem to že stokrat povedal, nima smisla.

Zadnje čase je na tem forumu trend, da se zanika že stokrat predebatirane in dokazane težave.

Tehnična razlaga je pravilna, ostalo pa ne. Res je da ti avtomati z leti postanejo precej svojeglavi, a se avto še vedno pelje, še vedno prestavlja, čeprav ne več tako lepo in gladko, kot na začetku. Točno ti stari ZF avtomati so eni najbolj trpežnih, kar jih obstaja. Kroglice gor ali dol, avtomat zlepa ne bo crknil. Dokler ne crkne se bo laičen folk vozil, večina (takih je 90%) jih itak servisira takrat ko kaj crkne. Zaradi tega nisem jaz nikoli, ampak res NIKOLI, prodal niti enega samega takega avtomata. Ker ga ni nihče rabil. S tabo se tako ne morem strinjat če rečeš da so ti avtomati slabi, zares slabi so prišli pri ZF-u šele dve generaciji kasneje, tam nekje leta 2002. Razlika med avtomatoma iz E38 in recimo E60 je v tem da bo prvi delal 500-600.000 km tudi če ga ne boš nikoli odprl in v njem nikoli zamenjal olja, drugega bo pa pobralo po hitrem postopku že po par letih, ko bo spustil semering na karterju. TO je zame slab menjalnik in ne en ki malo cuka po 20 letih in 500.000 km, lepo prosim! Kupi si enkrat E60 (če si upaš) in boš potem povedal, kakšen je avtomat v E34/E38 - boš obrnil ploščo ;)


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#76

 Kroglice gor ali dol, avtomat zlepa ne bo crknil.

Haha. Škoda besed in mojega truda dilerjem razlagat.

Ti veš več od tovarne, ki je proizvedla ta menjalnik, definitivno.

 

EDIT:

Za tiste, ki slabo berejo (ti Jerry sem ne spadaš, ti si zvita lisica in vedno se sprenevedaš) še enkrat: kar sem zgoraj pisal, so začetne posledice in nakazujejo večanje obrabe sklopov! Končni rezultat, ko je obraba dovolj velika (5hp30 pod 200.000km pa vse naprej, odvisno od relacij vožnje in menjave olja, ki TOVARNIŠKO NI PREDPISANA- LIFETIME FILL! lifetime = pričakovana doba do nakupa novega vozila) je da menjalnik hkrati vklopi več prestav naenkrat. Oziroma v Jerryjevem jeziku- avtomat crkne. Definitivno crkne na področju Slovenije, kjer je ljudem slehernega cekina žal za star avto. Popravailo ni poceni, oziroma za tistega, ki je zavestno ignoriral predhodne znake, se sploh ne splača. Vprašanje časa vsakega 5HP30 menjalnika.

 

Sedaj pa :wave, nimam več časa, o tem sem pisal dokler sem imel voljo in energijo, po X letih se pa prerekat z dilerjem, ki sam v resnici zna bore malo tehnike, zna pa prekleto dobro manipulirat in se sprenevedat, nimam več časa. Kdor bi rad kaj uporabnega zvedel, naj brska po starih prispevkih.



Urejal Octopus, 17.05.2018, 21:44.

Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 033
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#77

Sej octopus je napisal, da so dobri menjalniki samo da je treba težave odpraviti preden se pojavijo torej preventivna menjava stvari. Če je pa tako, da ti menjalniki zdržijo 500k km in več brez vzdrževanja potem bi morali po vsi logiki z vzdrževanjem in preventivno menjavo sklopov, ki so sami po sebi slabo skonstruirani držati še enkrat toliko ali ne?

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#78

Haha. Škoda besed in mojega truda dilerjem razlagat.

Ti veš več od tovarne, ki je proizvedla ta menjalnik, definitivno.

Sorry tastar ampak res nisem jaz kriv, če v mojih cajtih noben od teh menjalnikov ni hotel crknit. Verjemi mi na besedo da so se nekateri moji kolegi na vse pretege trudili da bi jim to uspelo, pa jim na žalost ni. Srčno rad bi te potolažil in ti rekel da se je en vsaj malo prehladil, pa se še to ni. So pa rukali in cukali, o ja! Ampak pri pol milijona km jim to pač ni za zamerit.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 386
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#79

Sej octopus je napisal, da so dobri menjalniki samo da je treba težave odpraviti preden se pojavijo torej preventivna menjava stvari. Če je pa tako, da ti menjalniki zdržijo 500k km in več brez vzdrževanja potem bi morali po vsi logiki z vzdrževanjem in preventivno menjavo sklopov, ki so sami po sebi slabo skonstruirani držati še enkrat toliko ali ne?

Prav je povedal. Je pa največji hec v temu da če si jih servisiral ali ne, zdržali so praktično isto  :crazy  Razlika je bila samo v tem da si lahko pomenjal vse tiste kuglice (kar ni naredil pri nas nihče) in olje (kar je mogoče en od 5 lastnikov) in je potem menjalnik delal lepše, ne pa tudi dosti dlje  :laugh To se splača naredit na avtu ki je (ali bo v kratkem) oldtimer in z leti pridobiva vrednost, to je druga pesem, na avtu ki je vreden 1000 eur je pa delat servis menjalnika za 2000 eur bedarija, vsaj če mene vprašaš  :ok2


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#80

Tudi tebi jaz nisem tebi nikoli preveč zameril pisanje oslarij, pač to ti je kruh, v lastno skledo pljuval ne boš, boš pa po nas drugih, da rešuješ lastno skledo, za tak princip si se odločil. Če bi ti zameril bi se spustil na tvoj nivo, jebiga tastar.

Zamerim ti to, ker dejansko delaš škodo s pisanjem teh budalaštin, ker ti naivneži in nevedni celo verjamejo, to je problem. In tehnične debate polivaš z drekom. V resnici pa tuhtaš pol ure v katero smer odtegnit visko sklopko. :ok2 Čakam kdaj boš spet začel da M60 najbolje dela ko ga parkrat prekuhaš, že nekaj časa ni bilo na tapeti. Ntii nisi napačen človek, samo forum je pač tvoj oder za te klovnarije.

 

Saj si vse povedal, na avtu za jurja je zate karkoli delat oslarija. Ko crkne pa pač jebiga. Če je za nove gume škoda denarja...

 

Škoda je mojega časa, res.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.