Skoči na vsebino

 

Balansiranje vztrajnika po lajšanju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: Tam, kjer so ovinki
  • Avtomobil: Stare gajbe

#1

Pri svojem M42 swap projektu sem dal lajšat vztrajnik s svojega prejšnjega M43 lokalnem drejarju. Material je pobral izključno na delu zunaj šravfov za sklopko in ni pretiraval. Vprašanje je, a je nujno potrebno zdaj vztrajnik balansirat? Točne teže ne vem, jutri prilepim slike vztrajnika da se točno vidi kje je bil material pobran. Če pa je nujno balansirat, pa bi rad vedel kdo to pri nas dela.

 

Naj še dodam pogoje uporabe: motor se bo vrtel do max 7000rpm, se bo pa tudi večkrat "pokuplalo" za kakšen drift po suhem, če (ko) bo ubogi M42 prešvoh. Na kratko povedano, šparalo se ga ne bo.



Urejal KockaE30, 18.07.2017, 01:14.

"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 302
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#2

jaz sem jih nekaj balansiral na navadni centrirki za kolesa, z metodo kontra strani vrtanja lukenj,... nekaj jih sploh nisem balansiral, pa so bili konkretno zlajšani, pa nobeden netrese. je pa tudi res kakšna je bla stružnca in kako se je upelo vanjo, da ni že v štartu postrani upeto in je upletalo,....


Prikaži več možnosti


DrPwner
DrPwner
  • Uporabnik
  • Sporočil: 247
  • Lokacija: Zasavje-Hrastnik
  • Avtomobil: e46 320d

#3

Kake pa so prednosti lajšanja vztrajnika? Pa zdrži vztrajnik isto kilometrov kot navadni?

Je že gdo probal obnovit stare vztrajnike?

 

Lp


Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: Tam, kjer so ovinki
  • Avtomobil: Stare gajbe

#4

Kake pa so prednosti lajšanja vztrajnika? Pa zdrži vztrajnik isto kilometrov kot navadni?

Je že gdo probal obnovit stare vztrajnike?

 

Lp

 

Motor se lažje zvrti v nižjih prestavah, občutek je da je avto bolj odziven.

 

Ne vem pa kaj je tu za "obnavljati". Govorimo o enomasnih vztrajnikih.



Urejal KockaE30, 18.07.2017, 15:01.

"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."

Prikaži več možnosti


Rokybt
Rokybt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 836
  • Lokacija: Šoštanj
  • Avtomobil: Bmw e36 320 i

#5

Jz sm dal nekaj konkretno zlajšanih vztrajnikov gor nikoli centriranih zaenkrat nisem imel problemov , saj lažji ko je majnša bo možnost da bo tresu ko nima take teže , ga je pa vsekakor fajn centrirat če imaš možnost  lp. Rok .


Objavljena slikaNo nitro , no turbo
simple
Bmw power :ok2
Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: Tam, kjer so ovinki
  • Avtomobil: Stare gajbe

#6

Evo, takšen je...


Pripete slike za predogled

  • fly.jpg
  • fly2.jpg
  • fly3.jpg
  • fly4.jpg
  • fly5.jpg

Urejal KockaE30, 18.07.2017, 20:04.

"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."

Prikaži več možnosti


DrPwner
DrPwner
  • Uporabnik
  • Sporočil: 247
  • Lokacija: Zasavje-Hrastnik
  • Avtomobil: e46 320d

#7

Motor se lažje zvrti v nižjih prestavah, občutek je da je avto bolj odziven.

 

Ne vem pa kaj je tu za "obnavljati". Govorimo o enomasnih vztrajnikih.

A se opravičujem. Sem mislil, da lahko lajšaš vse vztrajnike (tudi dvomasne) :)

Za obnovo pa sem mislil glede na to da dvomasni vztrajniki niso poceni, da je čudno, da se ni negdo našel in jih začel obnavljat



Urejal DrPwner, 21.07.2017, 11:32.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.