Skoči na vsebino

 

Zanesljivost novega Minija

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
kor222
kor222
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: mini

#1

Zdravo,

 

rad bi si kupo novega minija cooper, 3 vratnega ker se mi ful dopadejo, pa me zanima kaka je kaj zanesljivost teh avtomobilov?

Torej da bi mi držal vsaj 10+ let brez problema večinoma mestne vožnje.

 

Pa kaki so kaj letni stroški vzdrževanja takega vozila?

 

hvala.


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 291
  • Lokacija: Ljubljana

#2

Tak avto ne obstaja vec. Pozabi na 10 let voznje brez problemov. Skoz je kaj za postimat. Pa itak se ga bos navelical ko pridem cez 2 leti nov model bo ta zgledal ze zastarelo..
Prikaži več možnosti


kor222
kor222
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: mini

#3

Ja dobro kaka majnša stvar razumljivo da je zapoštimat, kaj pa kake večje dražje okvare na daljši rok?, verjetno se ga bi res naveličal ampak, če bi vedno čakal da pridejo ven novi modeli potem tak nič nebi mogo met, da bi pa vsaka 3 leta kupoval rablene avte pa je zopet malo tak tak...


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 509
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#4

Mini ni zanesljiv in pa je daleč od poceni za vzdrževanje. Deli so dražji kot za recimo F10 BMW-ja, crkuje pa bolj.

 

Vzami novega, ko pride iz garancije, prodaj.

 

Se ti bo pa smejalo zmeraj, ko se boš peljal.

 

Lp,

M


Prikaži več možnosti


Meerkat
Meerkat
  • Uporabnik
  • Sporočil: 678
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#5

Glede na to, da se prodaja šele 3 leta, ti bo nekdo zelo težko svetoval "na dolgi rok"...

Mi imamo 2014 letnik, 1.5 turbo bencinarja, zdaj je v naši lasti eno leto. V tem obdobju smo uveljavljali 2 garancijska popravila:
Ta 1.5 motor naj bi bil veliko boljši od starih 1.6...našega so vpoklicali zaradi napake na motorju (pozabila sem točno kaj, v spominu imam nek ležaj), vendar je imel že "popravljeno" obliko motorja in ni bilo potrebno menjati z novim motorjem, samo del so zamenjali. Pa še ena kozmetična zadeva na c stebričku.
Ima pa škripajočo sklopko v vročih poletnih dneh (moj bivši puntič je take zvoke spuščal šele po njegovem 13. rojstnem dnevu ;) )

Drugače je avtek lepo narejen, vidi se, da morajo opravičiti njegovo ceno. Lučke ima led-ice, torej nujno zavarovanje le teh ;)
Other than that, luštkan mali avtek za gospe, par ali dirkaška oblika za mladega gospoda...brez prtljage, seveda ;)

Pa še neko nestandarno dimenzijo platišč ima, te bodo gume prišle malo dražje od npr standarnih 17-col.

Urejal Meerkat, 22.08.2017, 12:28.

Prikaži več možnosti


kor222
kor222
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: mini

#6

hm glede na ceno bi mogo kar konkretno upravičit izdelavo, glede na to da je mel ata kio ceed 8 let pa ni nič crknilo pa ni rabo menjat dobenega dela, avto pa skoraj 7000 evrov cenejši, ampak mini bi mel samo iz enega razloga in to je nerealno dobro oblika ki se mi dopade, sploh notranjost.


Prikaži več možnosti


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#7

Mini ni zanesljiv in pa je daleč od poceni za vzdrževanje. Deli so dražji kot za recimo F10 BMW-ja, crkuje pa bolj.

 

Vzami novega, ko pride iz garancije, prodaj.

 

Se ti bo pa smejalo zmeraj, ko se boš peljal.

 

Lp,

M

Točno tole dvoje! Iz prve roke.  :-D

 


Prikaži več možnosti


Meerkat
Meerkat
  • Uporabnik
  • Sporočil: 678
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#8

Da te zdaj moja mami sliši, primerjaš minija s kio... ;)

Mini ima svojo ceno, ker je mini, the one and only. Moja mami ga obožuje, luštkan, cuckan, lep, svetleč, lahko si barvo lučk nastaviš, za po mestu super, veliko cenejši (cena, zavarovanje, cestnina...)od bivše e92...
Možu manjkajo konji, bi imel raje jcw, za prvo silo vsaj s ;)

Ko pa pogledaš celotno sliko...možev prijatelj je kupil corso (1.4turbo, 150 konjsko s kar lepo opremo) za 12k€, mini (1.5 turbo, 130 konjski z nekaj opreme) pa nov stane 24k€.

Če si želiš minija, si opravičiš vsak € in ga imaš, ker je samo en mini :)

Urejal Meerkat, 22.08.2017, 13:07.

Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 479
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#9

Hahaha mene so pa kar zbrisal, ker sem ga primerjal s fiatom 500x. To pa je svoboda izražanja pri nas, na ravni tađikistana.


Prikaži več možnosti


kor222
kor222
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: mini

#10

@meerkat, se strinjam v celoti z tabo kar si napisala, in točno tistega cooperja za 24k z nekaj opreme imam v mislih, avto z 150konji pa tak v mestu ne pride v postev tak da bi že 130 prek teklo
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 509
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#11

Mini ima svojo ceno, ker je mini, the one and only. Moja mami ga obožuje, luštkan, cuckan, lep, svetleč, lahko si barvo lučk nastaviš, za po mestu super, veliko cenejši (cena, zavarovanje, cestnina...)od bivše e92...
Možu manjkajo konji, bi imel raje jcw, za prvo silo vsaj s ;)

Ko pa pogledaš celotno sliko...možev prijatelj je kupil corso (1.4turbo, 150 konjsko s kar lepo opremo) za 12k€, mini (1.5 turbo, 130 konjski z nekaj opreme) pa nov stane 24k€.

Če si želiš minija, si opravičiš vsak € in ga imaš, ker je samo en mini :)

 

Mini je enostavno Mini. Jaz sem fan, imam že drugega, sicer kot vikend avto, ampak je eden izmed treh najbolj zabavnih avtov, kar sem jih kadarkoli vozil. Prvega ( R56 Cooper S, rahlo popopran) ima forumaš od novembra in mislim, da ni do zdaj imel z njim še nobenih izrednih stroškov..pa je šel od mene pri 175k km...jaz sem ga vozil od cca 140-175k km, vložil krepke 3k eur, ampak še zdaj se mi smeji, ko se spomnim nanj.

Zdaj dva meseca nazaj se je pojavila priložnost za R53 JCW GP1 in ni bilo nobenega dvoma. Ko imaš enkrat Minija in kupiš kakšen drug avto (ne glede na to kakšen), ti nekaj manjka v življenju...

 

Nove sem vozil Cooper S avtomatik par dni, in pa JCW linijo (klasika, Countryman, Clubman), ter Clubmana SD all4, tudi avtomatika. Mini je skozi zadnje tri generacije iz brezkompromisnega športnega HH,  postal super daily, ki ima dušo in status. Zame osebno, ni več to to, ker je izgubil skoraj ves mojo proti konkurenci. Recimo Clio RS220 Trophy, isto avtomatik, akrapovič, vrhunski HH in super daily, pa dobiš novega za 24k EUR in ni v ničemer (razen materialih, zavorah (ki vseeno niso podhranjene, niso pa 4 batni bremboti) in možnosti konfiguracije) slabši kot JCW, ki bi z isto ceno stal 45-50k eur. Tudi 2-3 leta star JCW v primerjavi z novim RS220 trophy...brez dvoma vzamem Trophya. 

 

In tudi tebi, bi za 24k eur priporočal Cliota RS Trophy...boš se dosti bolj zabaval kot s Cooperjem za ta denar.

 

Evo še ena slikca lepotca  :mljask

 

363223432417406f47aa2k.jpg


Prikaži več možnosti


Meerkat
Meerkat
  • Uporabnik
  • Sporočil: 678
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#12

Se popolnoma strinjam, mini je absolutno predrag in zelo neracionalen nakup-za tisti denar lahko dobiš mnogo več pri kateri drugi znamki...ampak kot smo zaključili, mini je mini in če si ga želiš, ga pač imaš ;)

Mi smo ga dobili v zelo dobri menjavi za našo e92 in je mami presrečna...vprašanje, če bi ga kupili, za tisti denar je res veliko drugih in boljših opcij :)

Lepega minija imaš :)

Urejal Meerkat, 22.08.2017, 16:16.

Prikaži več možnosti


mustang997
mustang997

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: _

#13

Mini je enostavno Mini. Jaz sem fan, imam že drugega, sicer kot vikend avto, ampak je eden izmed treh najbolj zabavnih avtov, kar sem jih kadarkoli vozil. Prvega ( R56 Cooper S, rahlo popopran) ima forumaš od novembra in mislim, da ni do zdaj imel z njim še nobenih izrednih stroškov..pa je šel od mene pri 175k km...jaz sem ga vozil od cca 140-175k km, vložil krepke 3k eur, ampak še zdaj se mi smeji, ko se spomnim nanj.

Zdaj dva meseca nazaj se je pojavila priložnost za R53 JCW GP1 in ni bilo nobenega dvoma. Ko imaš enkrat Minija in kupiš kakšen drug avto (ne glede na to kakšen), ti nekaj manjka v življenju...

 

Nove sem vozil Cooper S avtomatik par dni, in pa JCW linijo (klasika, Countryman, Clubman), ter Clubmana SD all4, tudi avtomatika. Mini je skozi zadnje tri generacije iz brezkompromisnega športnega HH,  postal super daily, ki ima dušo in status. Zame osebno, ni več to to, ker je izgubil skoraj ves mojo proti konkurenci. Recimo Clio RS220 Trophy, isto avtomatik, akrapovič, vrhunski HH in super daily, pa dobiš novega za 24k EUR in ni v ničemer (razen materialih, zavorah (ki vseeno niso podhranjene, niso pa 4 batni bremboti) in možnosti konfiguracije) slabši kot JCW, ki bi z isto ceno stal 45-50k eur. Tudi 2-3 leta star JCW v primerjavi z novim RS220 trophy...brez dvoma vzamem Trophya. 

 

In tudi tebi, bi za 24k eur priporočal Cliota RS Trophy...boš se dosti bolj zabaval kot s Cooperjem za ta denar.

 

Evo še ena slikca lepotca  :mljask

 

363223432417406f47aa2k.jpg

Lahko pokomentiraš novega minija S, z 2.0 motorjem (bencinar), tudi kdo drug, ki ima izkušnje. Kaj za en motor je to, je vredu? Pač za 1.6 sem slišal raznoraznih zgodbic in ne najbolj pozitivnih. Pač kako je z zanesljivostjo.

 

Pa je res toliko bolj pomehkužen nov mini? Zanima me S z ročnim menjalnikom (reno in ostala konkurenca mi ravno ni všeč, vsaj ne v tem razredu; leon cupra in megan rs sta mi pravtako zanimiva))? Večkrat sem vozil 08 letnik cooperja, z 1.6 bencinarjem in ročnim menjalnikom in je res odlična zadeva za peljati. Nasmešek/km je težko premagati. Predvidevam, da se novi S mora peljati vsaj tako dobro, kot ta cooper, ali pač?

In pa še nekaj. Kakšna je pozicija sedenja za volanom? V tem miniju ki sem ga vozil, me je motilo to, da volan ni poravnan s sedežem. Pač center volana ni v centru sedeža, volan je bil zamaknjen rahlo v desno in me je po relativno kratki vožnji znal boleti hrbet.

 

hvala



Urejal mustang997, 31.10.2017, 17:20.

At 13.000 feet nothing else matters.
Prikaži več možnosti


miha07
miha07

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: na burji
  • Avtomobil: Mini Cooper

#14

Lahko pokomentiraš novega minija S, z 2.0 motorjem (bencinar), tudi kdo drug, ki ima izkušnje. Kaj za en motor je to, je vredu? Pač za 1.6 sem slišal raznoraznih zgodbic in ne najbolj pozitivnih. Pač kako je z zanesljivostjo.

 

Pa je res toliko bolj pomehkužen nov mini? Zanima me S z ročnim menjalnikom (reno in ostala konkurenca mi ravno ni všeč, vsaj ne v tem razredu; leon cupra in megan rs sta mi pravtako zanimiva))? Večkrat sem vozil 08 letnik cooperja, z 1.6 bencinarjem in ročnim menjalnikom in je res odlična zadeva za peljati. Nasmešek/km je težko premagati. Predvidevam, da se novi S mora peljati vsaj tako dobro, kot ta cooper, ali pač?

In pa še nekaj. Kakšna je pozicija sedenja za volanom? V tem miniju ki sem ga vozil, me je motilo to, da volan ni poravnan s sedežem. Pač center volana ni v centru sedeža, volan je bil zamaknjen rahlo v desno in me je po relativno kratki vožnji znal boleti hrbet.

 

hvala

 

Zdravo,

 

Sem sicer lastnik Minija letnik 2012, ampak ima punca novega minija, 2015-Cooper verzija. Na kratko če primerjam feeling med vožnjo, kot je omenil zgoraj kolega @bmw330cd je novi vrhunski daily, ampak izgubil je nekaj ostrine. Če pa te zanima udobje, je novejši svetove pred R56 generacijo. Overall novi mini F56 je super, lep, zabaven, ampak mislim, da je še vedno vreden svojega denarja :ok  Je pa menjalnik pri R56 generaciji bolj natančen in ima precej bolj trdo sklopko kot pa novi. Ampak je pa tudi zabaven, kot prejšna generacija Minija :-D Toliko na kratko!:)

 

LP


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 211
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#15

Meni je ta druga generacija(sem imel Clubman-a) tisti tazdadnji pravi Mini ,pravi gokard.  :metalc



Urejal blackberet, 31.10.2017, 18:59.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mustang997
mustang997

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: _

#16

Zdravo,

 

Sem sicer lastnik Minija letnik 2012, ampak ima punca novega minija, 2015-Cooper verzija. Na kratko če primerjam feeling med vožnjo, kot je omenil zgoraj kolega @bmw330cd je novi vrhunski daily, ampak izgubil je nekaj ostrine. Če pa te zanima udobje, je novejši svetove pred R56 generacijo. Overall novi mini F56 je super, lep, zabaven, ampak mislim, da je še vedno vreden svojega denarja :ok  Je pa menjalnik pri R56 generaciji bolj natančen in ima precej bolj trdo sklopko kot pa novi. Ampak je pa tudi zabaven, kot prejšna generacija Minija :-D Toliko na kratko! :)

 

LP

Odebelejno. To misliš na novega (F56) in ga primerjaš s R56 ali primejaš R56 s predhodnkom.

 

Če je navaden cooper (F56) izgubil nekaj ostirne v primerjave s starim(R56), je potem vsaj novi S (F56) na nivoju starega cooperja R56 (navadnega, ne S)?

Je razlika med novim cooperjem (F56) in novim S modelom (tudi F56) samo v motorju, ostalo pa je enako (podvozje)?

 

 

 

Še eno stvar bi prosil če mi lahko razjasnite, to kar sem vprašal že zgoraj. R56 sem nekako izključi iz igre zaradi položaja za volanom. Kot omenjeno, vsaj tisti ki sem ga jaz vozil, je imel zamaknjen volan v desno in je bilo neprijetno za vozit. Predvidevam da je to popravljeno v novem. Res, da sem jaz vozil 08 letnik R56 generacije, lahko da je v poznejših letnikih R56 to popravljeno. V tem primeru bi v poštev prišla tudi R56 generacija.



Urejal mustang997, 31.10.2017, 19:02.

At 13.000 feet nothing else matters.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 509
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#17

Lahko pokomentiraš novega minija S, z 2.0 motorjem (bencinar), tudi kdo drug, ki ima izkušnje. Kaj za en motor je to, je vredu? Pač za 1.6 sem slišal raznoraznih zgodbic in ne najbolj pozitivnih. Pač kako je z zanesljivostjo.

 

Pa je res toliko bolj pomehkužen nov mini? Zanima me S z ročnim menjalnikom (reno in ostala konkurenca mi ravno ni všeč, vsaj ne v tem razredu; leon cupra in megan rs sta mi pravtako zanimiva))? Večkrat sem vozil 08 letnik cooperja, z 1.6 bencinarjem in ročnim menjalnikom in je res odlična zadeva za peljati. Nasmešek/km je težko premagati. Predvidevam, da se novi S mora peljati vsaj tako dobro, kot ta cooper, ali pač?

In pa še nekaj. Kakšna je pozicija sedenja za volanom? V tem miniju ki sem ga vozil, me je motilo to, da volan ni poravnan s sedežem. Pač center volana ni v centru sedeža, volan je bil zamaknjen rahlo v desno in me je po relativno kratki vožnji znal boleti hrbet.

 

hvala

 

Na hitro...sem vozil par dni Cooper S avtomatika F56 z JCW kitom, pa malo na Gaj-u F56 JCW (vse različice) in par kilometrov po cesti...

 

Meni je optimum med vozno zabavo + uglajenostjo še zmeraj R56 facelift, tudi določene napake PFL R56 so odpravljene. 

 

Jaz bi vzel to 100x raje kot nov model, za daily-a...

 

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Nov ima problem v osnovi s tovarniškimi pnevmatikami (Pirelli P7), potem v osnovi rahlo nekarakteren motor (2.0 turbo), ki pa ima ogromen tuning potencial. Kar se udobja in izdelave tiče, ja občutno boljši kot R56 in svetove boljši kot R53. Hkrati deluje sterilno proti prejšnjim generacijam. 

 

Kar se tiče položaja za volanom pa jaz tega nisem opazil...mogoče je bilo kaj z avtom narobe?

 

Lp,

Miha



Urejal bmw330cd, 31.10.2017, 20:14.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 211
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#18

Odebelejno. To misliš na novega (F56) in ga primerjaš s R56 ali primejaš R56 s predhodnkom.

 

Če je navaden cooper (F56) izgubil nekaj ostirne v primerjave s starim(R56), je potem vsaj novi S (F56) na nivoju starega cooperja R56 (navadnega, ne S)?

Je razlika med novim cooperjem (F56) in novim S modelom (tudi F56) samo v motorju, ostalo pa je enako (podvozje)?

 

 

 

Še eno stvar bi prosil če mi lahko razjasnite, to kar sem vprašal že zgoraj. R56 sem nekako izključi iz igre zaradi položaja za volanom. Kot omenjeno, vsaj tisti ki sem ga jaz vozil, je imel zamaknjen volan v desno in je bilo neprijetno za vozit. Predvidevam da je to popravljeno v novem. Res, da sem jaz vozil 08 letnik R56 generacije, lahko da je v poznejših letnikih R56 to popravljeno. V tem primeru bi v poštev prišla tudi R56 generacija.

Jaz sem imel letnik 2008 pa ni bil volan nič zamaknjen v desno  :confused


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


mustang997
mustang997

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 325
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: _

#19

Na hitro...sem vozil par dni Cooper S avtomatika F56 z JCW kitom, pa malo na Gaj-u F56 JCW (vse različice) in par kilometrov po cesti...

 

Meni je optimum med vozno zabavo + uglajenostjo še zmeraj R56 facelift, tudi določene napake PFL R56 so odpravljene. 

 

Jaz bi vzel to 100x raje kot nov model, za daily-a...

 

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

 

Nov ima problem v osnovi s tovarniškimi pnevmatikami (Pirelli P7), potem v osnovi rahlo nekarakteren motor (2.0 turbo), ki pa ima ogromen tuning potencial. Kar se udobja in izdelave tiče, ja občutno boljši kot R56 in svetove boljši kot R53. Hkrati deluje sterilno proti prejšnjim generacijam. 

 

Kar se tiče položaja za volanom pa jaz tega nisem opazil...mogoče je bilo kaj z avtom narobe?

 

Lp,

Miha

Katere napake pa so še "ostale" od pfl modela? Kot sem prej omenil, sem za motorje (1.6) sem slišal da niso ravno biser, vendar ne vem nič konkretnega.

To kar si dal v linku je nekoliko preveč, še vedno bi občasno potreboval zadnje sedeže. Ta GP je neka posebna izvedenka, predvidevam da še stopničko višje kot JCW? Če R56, potem bi gledal S, mogoče JCW.

 

Če bo mini, potem bo rabljen, tako da so verjetno pnevmatike zamenjali ali pa so pred koncem (razen če so lastniki ponovno namestili enake). To da je nekoliko sterilen se strinjam, ima R56 nekoliko več karakterja.

 

Jaz sem imel letnik 2008 pa ni bil volan nič zamaknjen v desno  :confused

 

Ja, občutno zamaknjen. Enako je opazilo še nekaj drugih ljudi, ki so se vsedli za volan. Avto je bil v preteklosti sicer poškodovan, menda le minimalno, ampak očitno dovolj, da se pozna za volanom.

 

Pa hvala vsem za pomoč!


At 13.000 feet nothing else matters.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 211
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

 

 

Ja, občutno zamaknjen. Enako je opazilo še nekaj drugih ljudi, ki so se vsedli za volan. Avto je bil v preteklosti sicer poškodovan, menda le minimalno, ampak očitno dovolj, da se pozna za volanom.

 

 

Potem je bil volan zamaknjen zaradi poškodbe,ker tovarniško ni zamaknjen.



Urejal blackberet, 01.11.2017, 09:01.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti