Urejal dj.joker, 05.09.2018, 23:46.
x-Drive: da/ne?
#21
Zivjo vsem. Napisal bom svojo izkusnjo pred dnevi, ki sem jo imel z mojim F10 525d xdrive 2012. Trapasta stvar ampak mislim da je zelo pomembna za xdrive soferje. Na autu sem imel zimske gume na orginalnih platiscih in sem se odlocil, poleti za orginal M 19 col platisca. Pnevmatike Goodyear primerne po homologaciji, vse 4 iste, vse pase in lepo tece. In sem opazil kreten, da bi rad zadnje gume “malo bolj ven” imel. Namestil sem zadaj 15mm distancnike, je zgledalo vrhunsko!!! Avto sem vozil 3 mesece in je zacel “cukat” pri speljevanju (avtomatski menjalnik). Vse sem preiskal in prebral, se posvetoval na servisu in ugotovil tezavo v VTG-ju oz. z xDriveom. Se pravi, pri xdrive autih, mora prednja in zadnja guma po notranji strani biti v isti liniji. Ce pa namestite distancnike, zamaknete vse ven. Na avtu mi je tudi pocil desni zadnji feder iz istega razloga, ker je vse skupaj sponalo. Vceraj smo distancnike pobrali dol, zamenjali olje v VTGu (50€ liter in tocno liter gre noter) in vse dela normalno, ni vec “cukanja”. Se pravi, sam sem sebi, zaradi izgleda naredil skoraj skodo, ki stane najmanj 2000€. Bodite previdni in upam da bom komu v pomoc. Zanimiv podatek je tudi da bmw servisi ne menjajo in nimajo intervala menjave tega olja. Mislim da je preventivno kar dobro to zamenjati, ker moje olje na 144.000km je bilo crno in tekoce kot voda (novo je prozorne rumene barve). Zal slaba izkusnja z dobrim koncem ampak vsi se se vedno ucimo. Lp
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Imam x-Drive z opcijo 5AT (Driving Assistant Plus). Avto lepo prilagaja hitrost pri vožnji v koloni, drži nastavljeno razdaljo, po potrebi tudi sam ustavi in sam spelje v kolikor je postanek samo nekaj sekund, drugače za speljevanje zadostuje pritisk na pedal za plin. Uporabljam dnevno, predvsem na poti iz službe (Ljubljanska obvoznica, Kranj vzhod - Kranj...). Volana ne nadzira. Meni je to dober feature. Urejal Novinec1968, 06.09.2018, 08:02. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Feder ni pocil zato. Feder vsem poci in je bil vpoklic za blazine, bi ti jo morali zastonj zamenjat. Pa menjaj se drugega preventivno da ne bos spet na avtovleki cez 2 meseca.
|
Prikaži več možnosti
|
#24
To seveda ne drži! Asistent za zastoje je najbolj uporabna stvar današnjega časa. Jaz ga vklapljam tudi na semaforju in nikoli ne 'zaspim' ker saltam po deezerju ali gledam maile. Da o kolonah in mejnih prehodih ne govorim. Next level zadeva. Možgani na off. Čist Urejal damirkos1, 06.09.2018, 08:38.
Boobs is back!
|
Prikaži več možnosti
|
#25
in potem se čudimo, ko se ljudje vozijo po desnem pasu 100...ker se vsi zanašajo na neke vozne asistente...
kolikor je to koristno za voznika je hkrati tudi nekoristno ker vsa ta dodatna navlaka odvzema človeku nadzor nad vozilom in ga pohablja v smislu motorike in lastne reakcije v nenadni situaciji. zaradi mene imajo lahko nekateri v avtih 100 kamer, 100 asistenc teh in onih ampak to te ne naredi kot dobrega voznika in enako velja z xdrive pogonom... avto je potrebno obvladat, poznat njegove šibke točke, točke kjer pride do zdrsa in se ne zanašat preveč na 4 kolesni pogon ovo ono... to se še najbolj vidi, ko je zima. Urejal bancnik, 06.09.2018, 08:48. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Aistencne sisteme moras najprej probat da bi razumel... Folk ki se vozi 100 po AC ima problem v glavi in ne v asistenci. Jaz se vozim hitreje kot prej.
Pa x drive ni samo za tiste ki ne znajo vozit. Ne zivijo vsi v Lj ali v Kp
Boobs is back!
|
Prikaži več možnosti
|
#27
verjamem, da so ti sistemi priporočljivi in super duper...večina ( vsaj zdi se mi tako) se preveč naslanja na te sisteme in prvič ko takšen sistem odpove ti isti vozniki izgubijo motoriko/znanje kako se avto vozi.
ne velja to za vse ampak za tiste, ki se samo na te sisteme naslanjajo. to je moje mnenje, če sem s tem koga užalil se opravičujem Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Mam filing da malo dramatiziras tam kjer v resnici ni drame...
Asistenca nima veze z motoriko. Lahko se pa skantas ce si budala in cakas da bo lane assist zavil a on izklopljen. Torej se zmeraj vozis ti, asistenca je pa samo to. Asistenca. Edino cemur res zaupam je radarski tempomat. Deluje. Vedno. Brezhibno. Tudi v dezju. Do snega se pa se nisem prisel ampak tam ga tudi ne bom uporabljal. Probaj pa bos videl ![]() Ps. Dejstvo da lahko na meji malo oci zaprem in se avto sam premakne za en meter ali dva naprej pomeni boljso spočitost v nadaljevanju voznje. To pomeni varnejso vožnjo. Ko ti recimo tele s cayenom zapelje nevede na tvoj pas. Ce ne bi bil skoncentriran, rahlo spočit...
Boobs is back!
|
Prikaži več možnosti
|
#29
asistencne sisteme jaz gledam iz drugega kota tako, da mene ne prepricajo.
Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Kok bi se smejal stari fotri takim izjavam, ko so vozili avte brez strom sajb, brez serva, brez servozavor, brez ogledal, brez stabilizatorje, brez parking senzorjev itd itd
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Moj prvi avto je bil.brez vsega nastetega. Zakaj bi se kdo smejal? Meni se foter samo cudi, da si tak avto lahko peivoscim. Pa da jaz kosilo placam ko smo zunaj. Wni res zivite v preteklosti...
Boobs is back!
|
Prikaži več možnosti
|
#32
Sam res. Verjetn tud na roke perejo posodo, kdo bi se zanasal na avtomatiko v pomivaljem stroju, to te naredi bebavega. Pa vsako jutro drva sekajo za pec, centralno daljinsko ogrevanje je za pussije...
|
Prikaži več možnosti
|
#33
@leont: malo fizične aktivnosti ne škodi pa če tudi se to nanaša na sekanje drv. verjameš ali ne, ko grem v bosno in nasekam nekaj metrov drv mi ni težko ko vem, da me bo grel kamin ob pitju piva/kave itd...
doma imam pomivalca posode in ga niti 1x do sedaj nisem prižgal, zakaj? ker vse sprot spucam in se mi ne da čakat na vklop/izklop pomivalca, simpl.
@damir: ko bom jaz menjal naslednjič avto bo tisti avto ( hočeš-nočeš) vse te sisteme že imel vpeljane. prvič zaradi varnosti in zahtev trga, drugič zaradi že vpeljanih standardov, da pač to avto mora imeti in pika.
moja pisarija leti na sledeče: dokler bom peljal tako kot peljem ocenjujem, da ne potrebujem dodatnih asistenčnih sistemov. ne rečem, nujno potreben mi je tempomat ( radarskega ne potrebujem), navi in pa bluetooth.
so pa nekateri ljudje, ki gredo v ekstreme in se preveč zanašajo na asistenčne sisteme in to toliko, da sami pozabijo kako se avto vozi, ko dobijo nadomestnega brez omenjenih sistemov, ki so jih bili vajeni v svojem avtu. žal sem tudi to videl.
ker je že debata o xdrive: enako velja tudi za xdrive. hvala bogu, da obstaja in lahko reši marsikatero zagato. tam kjer so se ljudje cijazili z xdrive pogonom sem jaz peljal na zadnjem pogonu na valarih širine 255/18 z lahkoto. malo sem prilagodil tlak v gumi in gasa... in to je tisto kar ljudje pozabljajo. Urejal bancnik, 07.09.2018, 08:27. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#34
X-DRIVE za vsak dan in za vsakogar RWD za skoraj vsak dan ( pa še to samo za majnši delež voznikov) |
Prikaži več možnosti
|
#35
Le kako smo se vozili v času E serij, ko je bil xDrive še redkost?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#36
Vozili smo se v majnšini Sicer pa meni najljubši BMW še zmeraj E30 325 in E36 M3! Edina avta kjer sem imel občutek da jaz vozim!
Brez X-driva BMW izgubi 2/3 kupcev! |
Prikaži več možnosti
|
#37
Kaj pa vem. Jaz sem imel e46, e91 in e53 vse z x-drive ![]() V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil |
Prikaži več možnosti
|
#39
BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... |
Prikaži več možnosti
|
#40
@ bančnik
Moras probat, zivet z njimi kak mesec it na kako pot pa bos morda spremenil mnenje. Za xdrive pa samo pomeni da nisi bil dovolj ambiciozen da bi kje ostal. Fantje z xdrive obstanjo tu in tam kaj sele na 255 rwd. Super je dokler ni vec... 1% moje voznje bi mi prav prisel. Al pa promil. Sam takrat ga res rabis.
Boobs is back!
|
Prikaži več možnosti
|