Skoči na vsebino

 

E60 HiFi - nadgradnja ozvocenja DIY

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#1

Dalec od tega, da bi bil globoko nezadovoljen in razocaran nad ozvocenjem, kot lahko beremo po tujih forumih - konec koncev ima avto v originalu HiFi ozvocenje, torej neko srednjo pot med Stereo in Logic 7 (pustimo Individual, tistega na cesti skoraj ne srecas). Za nadgradnjo sem se odlocil pac - ker lahko. Ker mi manjka malenkost tistega basa, ki ga cutis s celim telesom.

 

PRVA EPIZODA - NABAVA IN PRIPRAVA (popravilo, jebemti) OJAČEVALCA

 

Za zacetek - specifikacije HiFi sistema:

 

-2 visokotonca v prednjih vratih

-2 4" srednjetonca v prednjih vratih

-2 4" srednjetonca na polici zadaj

-2 visokotonca na polici zadaj

-2 8" globokotonca pod prednjima sedezema

 

Vse skupaj vozeno s 4x25 W za srednje/visokotonce in 2x40 W za basa. Frekvencni odziv 40-20000 Hz (za primerjavo: Stereo 50-16000 Hz, Logic 7 30-20000 Hz, Individual 18-24000 Hz).

 

Prva faza nadgradnje je aftermarket ojacevalec. V glavo sem si vbil neko spodnjo mejo cca 100 W RMS po basu. Tega originalni basi pod sedezem dolgorocno ne bodo preziveli, zato sem na ebayu kupil nekaj drugega - robo se cakam.

 

Po mrzlicnem iskanju primernega ojacevalca za primeren denar sem ob se in se pisarjenja let go sporocil, bolha sporocil, SMSov, in kar nekaj klicev le nasel nekoga, ki se mi je dejansko oglasil. Ne vem zakaj narod objavlja oglase, ce potem ni odziva na klic. Za dokaj majhne denarje sem kupil Blaupunkt GTA450, 4x50 W RMS amp, pa me je ze takoj po prevzemu zmotila brika med priklopom za plus in remote. Verjetno je prejsnji lastnik ojacevalcu kar napajanje izklapljal in vklapljal namesto remotea. Ker vsak tovrstni vklop pomeni šok za napajalnik, sem ohisje odprl, in res - nasel 2 skurjena FETa na eni veji primarja napajalnika. Ojacevalnik je sicer delal, a bi se ze dosti preden bi ga na polno obremenil napetost napajalnika zagotovo sesedla, in ojacevalec bi sel v protection.

 

Meni sporna brika, ki signalizira zlorabo v nedavni preteklosti:

IMG_20170806_101123.jpg

 

Najprej malo ciscenja z enim cistilnim robckom (to sem navadno naredil z vsako stvarjo preden sem jo prodal - pa ocitno moram tudi z vsako stvarjo, ki jo kupim):

IMG_20170806_101450.jpg

 

odprem ohisje, in najdem tisto, cesar sem se bal:

IMG_20170806_105650.jpg

IMG_20170806_110005.jpg

 

Najdem nekaj shem Blaupunktovih ojacevalcev, in ugotovim, da imajo v osnovi vsi bolj ali manj enak napajalnik. Vsi imajo mocnostne FETe tipa FQP50N06 - le razlicno stevilo jih imajo. :) Tezava pa nastane, ko s hcerko obletava celo Celje, in teh FETov ni nikjer na zalogi. Le po narocilu, cakalna doba 5 delovnih dni. Skocim na farnell.com, in narocim 4 kose. To je bilo vceraj ob dveh popoldne. Danes pred enajstio uro posiljka prispe - iz Anglije!!!!! V manj kot 21 urah!!!

IMG_20170808_130914.jpg

 

Sledi sanacija:

IMG_20170808_151246.jpg IMG_20170808_151335.jpg IMG_20170808_151702.jpg IMG_20170808_152040.jpg IMG_20170808_152956.jpg IMG_20170808_155013.jpg

 

Tu velja omeniti se dejstvo, da je tiskano vezje namenjeno vec razlicnim modelom ojacevalca, in ima kot tako pripravljeni se dve mesti za mocnostna FETa - te srecamo v GTA475, ki je mocnejsi. Kljub temu, da sem kupil 4 FET-e, sem menjal le 2 defektna, preostalih prostih mest pa nisem zasedel, ker dobim v kratkem v delo se skurjen BGA250, za katerega bom morda potreboval preostala dva FETa.

 

Ojacevalec sem torej preizkusil "v zraku" - vklopi lucko Power, zato sem ga sestavil:

IMG_20170808_155022.jpg IMG_20170808_160247.jpg IMG_20170808_161557.jpg

 

Preizkus - na vhod sem pripeljal signal s telefona, za napajanje pa sem ga kar vstekal v prikljucek za vzigalnik:

 

Brezhibno delujejo vsi stirje kanali, cuti se le obrabljenost potenciometrov za nastavljanje filtrov - ob premikanju katerega tu in tamo malo zahresci, pa enkrat se mi je zdelo, da je en high pass filter na dveh kanalih malo nesimetricen - nisem pa siguren, ker sem preizkusal le z enim zvocnikom, zato sem med kanali preklapljal.

 

Toliko zaenkrat - ojacevalnik dela, sem pa ze pricel z deli na ozicenju, a bom vse skupaj objavil sele ko bo zadeva eno stopnjo dlje.


Prikaži več možnosti
    • fp4492, zaxxon, Colt in 3 ostalim je všeč


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 267
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW 525d

#2

Dobro si se tega lotil :ok

To ko bo gotovo bi pa rad slišal kako špila, in primerjal z mojo nizkocenovno predalavo. 

 

Še poročaj in slikaj :laugh


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#3

Sej tudi tole bo nizkocenovno, pa prtljaznik rabim nedotaknjen, ker v njem precej pogosto vozim kolo, in specialka ravno fino pade notri, za treka pa ze moram sedez podirat - sub v prtljazniku ne pride v postev, vsaj v klasicni obliki ne... :)

 

Za primerjavo pa velja - ampak ker se poznam, se bojim, da ne bo nikoli konec... :D


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 848
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#4

Meni je v moji E61ki tudi manjkal bas. Pa je 1 woofer v prtljažniku čisto spremenil zvok v avtu. Imam pa tudi HiFi ozvočenje, tako da sem vhodne kable in signal, uporabil kar iz originalnega ojačevalca.

Po potrebi pa woofer lahko vzamem ven, samo en konektor izklopim ;)

20160426_142432.jpg


Urejal panki_86, 09.08.2017, 17:19.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#5

Tudi jaz sem razmisljal o odstranljivi varjanti, a sem ze imel eno tako zadevo v prejsnjem avtu, in sem se nekako odlocil, da odstranljive zadeve ne bom imel. Ce ze grem all-in, bom raje imel 12" sub na levi strani, pa bo leva stranica prtljaznika pac "ebn". :)

 

Torej - sledi DRUGA EPIZODA - OŽIČENJE a.k.a. SEANSA BIVŠEGA ŠTROMARJA.

 

Za mocan zvok potrebujemo ojacevalec. Ojacevalec pa potrebuje napajanje in vhodni signal. Pa seveda povezavo do bremena. Vse nasteto najdemo tudi pri v prejsnjem postu omenjenemu originalnemu HiFi ojacevalcu - kot dve skatli cikov velika plehnata skatlica, v kateri se skriva 4-kanalni single-IC amp TDA8566Q, katerega po dva kanala sta potem vezana v bridge, in zaradi precej nizke impedance basov (2 ohm) vse skupaj nanese max 40 W po basu. Napajalni zili na tem konektorju sta po obcutku 2,5 mm^2, kar je glede na kvaliteto kablov (in majhno dolzino le teh), ki jih uporabljajo v BMWju, in glede na specifikacije originalne zadeve povsem dovolj. Ni pa dovolj za 200 W RMS. Torej - napajalna veja bo narejena na novo, kot vedno. A pozor - na spletu sem nasel kar nekaj navodil za tovrstno pocetje, in le redkokdaj sem naletel na "cist" prispevek, torej taksnega, ki ne vsebuje nekaterih, obcasno celo zelo nevarnih napak - ne samo za komponente ozvocenja, pac pa za celoten avtomobil - predvsem imam v mislih priklop napajanja direktno na klemo akumulatorja (na napacno stran IBS senzorja), izolacijo z izolirnim trakom namesto s termoskrckami (izolirni trak ima zelo "lezljivo" lepilo, ki pri povisanih temperaturah popolnoma popusti), bla bla bla - the list goes on. Ne recem, da je moja montaza brez napak, sem se pa trudil, da sem se jih kar cimbolj izogibal.

 

Torej - to je prvi izmed mojih avtomobilov, katerega bi rad vsaj generalno gledano ohranil v kar se da originalnem stanju - ali pa vsaj v povsem reverzibilnem stanju. "Cvikanje" kablov torej odpade. Na voljo je konektor, ki ima direktno povezavo do driverjev, na njem pa sta tudi neojačana low level signala, napajanje, in kar je zelo razveseljivo - remote. Vse kar rabim, je drugi del konektorja. Odlocil sem se za samogradnjo. Na pomoc mi je ponovno prisel 3D tiskalnik, s katerim se natisnil ogrodje, vanj sem vtaknil puše, ko je bilo vse skupaj sestavljeno - vklopljeno v konektor avtomobila in puše na svojem mestu, sem pa vse skupaj zalil z vrocim lepilom.

IMG_20170808_165623.jpg IMG_20170808_172525.jpg IMG_20170808_172530.jpg IMG_20170808_172542.jpg

IMG_20170808_172940.jpg IMG_20170808_175720.jpg IMG_20170808_175856.jpg IMG_20170808_180347.jpg

Po tem je "sceptic me" postal malo prevec entuziasticen, in ker je kolega z DC komponento na vhodu sorodnega ojacevalca (v prvem postu omenjeni BGA250) le tega skuril, in ker gre pri signalu na prej omenjenemu konektorju za "balanced" signal, je jasno, da je prisotnost DC komponente tukaj nekaj povsem obicajnega. Torej sem moral nekako izlociti DC, in to sem naredil s kondenzatorjem. Obenem sem izdelal se kable za napajanje, in ker trenutno nimam ene dostojne 40 A varovalke, sem v serijo vezal kar obicajno avtomobilsko 30 A varovalko. Neugledno, vem, a bolje to, kot pozar. Vse skupaj sem priklopil in preizkusil, in ze po najosnovnejsem priblizku nastavitev bil zelo navdusen nad (slusnim) rezultatom.

IMG_20170808_181504.jpg IMG_20170808_190103.jpg IMG_20170808_184309.jpg

IMG_20170808_190739.jpg IMG_20170808_215507.jpg IMG_20170808_231716.jpg

Potem sem sel pa peljat, in navdusenje je kar hitro zvodenelo. Tisti, ki ve, kaj je SNR, bo razumel, da je pri sobni jakosti le ta bil mogoce glih 10 dB. Saj ne recem, pri polni jakosti ni bilo problema, drugace pa zvocniki kar niso in niso utihnili. Najvec motenj je sipal licht modul - pozicije so mu dale po pi*di. Pa ventilator hladilnika - joooj. Napaka je bila na moji strani - kot prvo sem zemljo signala vzel kar z napajalne veje. Visokega vhoda ojacevalec GTA450 nima. Lepa stran balanced signala je ta, da se inducirana motnja na obeh zilah inducira v isto (pozitivno ali negativno) smer, in se kot taka pri de-balanciranju odsteje - iznici. Jaz sem za signal vzel le eno stran balanced signala, in s tem vse motnje, ki so se na poti do prtljaznika inducirale. Z vidika elektronika bi bilo najbolj higiensko uporabiti Hi-Low converter, ki je v bistvu kondenzator, locilni transformator in potenciometer za nastavitev amplitude izhodnega signala. Pa sem se spet zakopal v sheme (pa ravno od GTA450 nimam sheme!), in gledal kako imajo vhodno stopnjo Blaupunkti tistega casovnega obdobja... ...nekateri imajo kondenzator, nekateri nimajo, pa spet nekateri imajo, nekateri ne... ...GTA450 ima. Sem ga odprl in pregledal. :) Problem ostane le v negativni veji balanced signala - ce to priklopim na maso, lahko naredim kratek stik, in se poslovim od CCCja. Tuhtam kaj narediti - vezem vmes upor, pa spet pokasiram motnje ..potem me presine, vzamem v roke merilni instrument, in izmerim upornost med maso vhodnega konektorja ojacevalca in maso napajanja - reda nekaj megaOhmov - to je to. Negativni del balanced signala prispajkam na oplet signalnega kabla, pozitivni del pa preko 22 kOhm upora (toliko je vhodna impedanca ojacevalca - za ziher) na sredinsko zilo. Kasneje se je izkazalo, da bi bil signal lepsi brez upora - to bom uredil jutri dopoldne. Ampak pozor - nimajo vsi avtoojacevalci locene signalne in napajalne mase!!!

 

Torej - zice sem malo uredil, ojacevalec pa pritrdil na strop prtljaznega prostora. Zal je strop tako neraven, da sem ga moral namestiti na sredino - meni bi bilo sicer ljubse na skrajno levo stran, pa dimenzije ojacevalca oz. razpored njegovih pritrdilnih mest tega niso omogocale na lahek nacin.

 

Natisnil sem se pokrov konektorja, da sem le-tega zaokrozil v neko celoto. Notranjost sem delno zalil z vrocim lepilom.

IMG_20170810_134009.jpg IMG_20170810_135412.jpg IMG_20170810_142819.jpg IMG_20170810_143712.jpg IMG_20170810_154227.jpg IMG_20170810_154420.jpg IMG_20170810_155209.jpg IMG_20170810_153733.jpg IMG_20170810_154048.jpg IMG_20170810_160248.jpg

 

Tako nisem izgubil prakticno nic zame uporabnega volumna. Z montazo sem zadovoljen, kasneje pa sem prevezal driverja iz 2x bridge v stereo. Ojacevalec je namrec 2-ohm stabilen, kar pomeni min. 4 ohm v bridge. Bas driverja pa imata impedanco 2 ohm. Pri 2 ohm v bridge je breme enako kot dva 1 ohm zvocnika v stereo vezavi. Vsak stromar ve, da je v to smer poruseno razmerje izhodne impedance napajanja (v tem primeru ojacevalca) in impedance bremena recept za izjemno slab izkoristek in s tem povezano pregrevanje, ce ze ne za katastrofalen defekt (se pomni kdo v prvem postu omenjene FETe? No, FETi izhodne stopnje so "malo" drazji). Bo pa naslednji teden (?) zadeva verjetno spet v bridge. :)

 

IMG_20170810_160256.jpg IMG_20170810_184632.jpg

 

Ah, slike koncnega stanja zal nimam - kabli so malo lepse pospravljeni... Oh, well...

 

Euga. So far so good. Sistem je delujoc in narejen tako, da se sistem v minuti - dobesedno s preklopom konektorja - naredi spet original.

 

Tretja epizoda najverjetneje sledi sele cez kaksen teden. :ok

 

Pi es: nekaj priblizno uporabnega - le pozitivni pol napajanja sem jaz raje prikljucil tja, kjer je prikljucen ze drug kabel: Priponka  Install an Amp in Your E60 without using a Line Out Converter.pdf   2,11MB   221 Število prenosov



Urejal zok, 10.08.2017, 21:57.

Prikaži več možnosti
    • fp4492, zaxxon, Colt in 2 ostalim je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#6

Posta je bila malo hitra. Torej - v enem dnevu je obljubljeni teden mimo, in sledi TRETJA EPIZODA - MENJAVA DRIVERJEV.

 

DPD mi je danes poslal mail, naj bom doma - pride njihov clovek, ki mi bo predal paket. In preko njihove spletne strani lahko vidis kako je cloveku ime, kako se pise, katero telefonsko ima in koliko strank se ima za obletat preden pride do tebe. Nivo zasebnosti za kozlat.

 

IMG_20170811_125306.jpg IMG_20170811_125315.jpg IMG_20170811_125340.jpg IMG_20170811_125430.jpg IMG_20170811_125603.jpg

IMG_20170811_125614.jpg IMG_20170811_125631.jpg IMG_20170811_130947.jpg IMG_20170811_131245.jpg IMG_20170811_132557.jpg

 

Torej - na mizi (sedezu) imam dva Logic 7 bas driverja iz E65. In molim boga, da pase srauf na srauf v E60. :) Gre za 4 ohm driverja moci 70 W (HiFi pa 2 ohm in 40 W). Za menjavo je potrebno odmontirati voznikov in sovoznikov sedez.

 

Najprej je potrebno odviti vijake, za kaj je treba odstraniti plastike, ki pokrivajo konce vodil. Zadaj sta vijaka vidna tudi z nataknjenimi plastikami, pa jih je v izogib poskodovanju vseeno dobro odstraniti. Vijake odvijemo.

IMG_20170811_132637.jpg IMG_20170811_132707.jpg IMG_20170811_132959.jpg IMG_20170811_133037.jpg

Lahko se odlocimo sedez odstraniti iz vozila (kar je dobra priloznost za hitro ciscenje nedostopnih mest - 5, 5!!! kovancev sem nasel pod sedezem!!! Zal je bil en 10 centov, ostali pa po 1 in 2 centa, in zraven enega je bil se en prezvecen zvecilni gumi, jebemti zalost...), v primeru odstranitve je potrebno spredaj sneti pokrov konektorja in odklopiti konektor za airbag (rumeni) in modul sedeza (crni) - pa ko je sedez odvijacen, se pritrditev kabelskega snopa:

IMG_20170811_133258.jpg IMG_20170811_133315.jpg IMG_20170811_133345.jpg IMG_20170811_133428.jpg

Pod sedezi zagledamo zvocnike, ki so menda v celi zgodovini avtomobilizma med vlomi v vozila najredkeje ukradeni:

IMG_20170811_133516.jpg IMG_20170811_133610.jpg IMG_20170811_133853.jpg

Neprimerno vecji Voice coil pri Logic 7 driverju: IMG_20170811_133928.jpg IMG_20170811_133942.jpg

Pase ko ata na mamo - jeeeej!!! IMG_20170811_134135.jpg IMG_20170811_134222.jpg

 

To je to. Sestava sedeza je v obratnem vrstnem redu, pri odklopljenem konektorju ne smemo dati kontakta, sicer se bo napisal kup napak, in le te bo potrebno izbrisati z diagnosticnim vmesnikom.

 

Za tiste, ki ne bi radi odklopili airbagov, je se druga varjanta (to sem naredil na voznikovi strani): sedez se ne odstrani iz vozila, ampak se samo privzdigne, ob tem pa se konektorja pusti vstekana. Med deli ga je potrebno zavarovati, da nam ne prileti kaj po prstih; IMG_20170811_141440.jpg

 

To je to, Pri montazi sedezev priporocam moment priztegovanja vsaj 40-50 Nm, kajti sedez je varnostni element, in varnost je lahko zagotovljena le ob pravilni montazi.

 

Aja, zvok? Mogoce sem pricakoval malo hujsi sinus - ampak konec koncev gre za dve osmici, zato nekih cudezev cisto na podnu res ni za pricakovati. Kick je pa se kar divji. :) Torej - je vredno 200 eur vlozka? Mogoce. Zaenkrat menim, da ja. :ok


Prikaži več možnosti


damirj79
damirj79

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 220
  • Lokacija: Nova Gorica

#7

Moje mnenje: si ga falil z ojačevalcem. Če bi prej povedal, sem še nedolgo nazaj (ali pa je še vedno oglas gor) na bolhi prodajal JL Audio XD400-4 v tvojem budgetu. Dobiš 75Wx4 na 4 ohm in cca 120-130Wx2 na 2ohm. Poleg tega je ojačevalec D razred, se pravi poleti ne boš imel težav z izklapalnjem, pa tudi če boš na polno žgal. Tale tvoj GTA bo pa kr bogi takrat.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#8

Moje mnenje: si ga falil z ojačevalcem. Če bi prej povedal, sem še nedolgo nazaj (ali pa je še vedno oglas gor) na bolhi prodajal JL Audio XD400-4 v tvojem budgetu. Dobiš 75Wx4 na 4 ohm in cca 120-130Wx2 na 2ohm. Poleg tega je ojačevalec D razred, se pravi poleti ne boš imel težav z izklapalnjem, pa tudi če boš na polno žgal. Tale tvoj GTA bo pa kr bogi takrat.

Se ne morem strinjati (pa ne vzemi tega kot slabo). Za ojacevalec sem namrec odstel 100 eur manj od tvojega (ok, pa dva tranzistorska para za popravilo sta stala se 12 eur, ampak sem porabil le enega), in GTA pri meni ni in ne bo bogi - tako zaradi nacina uporabe, kot zaradi same konfiguracije. :)

 

Namrec bas driverja sta v originalu obremenjena s 70 W (pa nikjer v dokumentaciji ne najdem oznake RMS), GTA pa jih po fabriskih navedbah - torej brez clipa in brez prekinitev zmore 2x100 W RMS (dvojni bridge na dveh 4-ohm bremenih - tako imam tudi jaz). Ojacevalec imam seveda nastavljen tako, da je zvok uravnovesen, in tako mi ob pretiravanju mi prej pride do popacenja srednjih tonov, medtem ko ojacevalec se ne deluje na maksimumu. Seveda se zagreje, a manj kot originalna HiFi skatlica - kljub temu, da deluje z nekajkrat visjo mocjo.

 

Ceprav bi znamki avta najbolj pristal kaksen glasen jugo cigu migu s spuscenimi sipami, pa da sam najjaci u gradu ( :-D), zal tega ne prebavljam, 80% casa poslusam rock. Pri rocku so najnizje frekvence, ki zahtevajo najvec moci, praviloma manj izrazite, prav tako je manj dinamike, in taka glasba je za ozvocenje manj zahtevna.

 

V prihodnje sem nameraval za levi kot prtljaznika izdelati custom fit skatlo za 12" sub, prednjii sistem menjati z Logic 7 driverji, menjati ojacevalec s stirikanalcem D klase za basa in sub (2ch basa, bridge sub), GTA-ja pa uporabiti za prednji sistem. Pa nekoc potem vgraditi se DSP. Tako pa so se plani "malo" spremenili, in kot trenutno kaze, bodo dodelave avtomobila naslednjih nekaj let na stranskem tiru. :blackeye



Urejal zok, 30.08.2017, 13:47.

Prikaži več možnosti


damirj79
damirj79

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 220
  • Lokacija: Nova Gorica

#9

No ja, važno da je tebi OK. Sicer pa veš sam, če je 1x odletel FET napajalnika, bo še nekajkrat, ker gre za slabo konstrukcijo. Glede na to, da si sam popravljal, potem si na ceni 30€ + 12€ = 42€. Če bi dal drugem upopravljat, bi že bil na ceni 100€. Čez leto ali dve ponoviš zgodbo in popraviš spet enako.

 

Drugače pa če si tega 4 kanalca vezal v bridge, pomeni, da z njim poganjaš samo base pod sedeži, ostalo ti še vedno dela na radio. Ni ravno optimum, ker se zadeva bistveno spremeni, če tudi sprednje zvočnike daš na ojačevalec, pa čeprav (v teoriji) 4x manj moči.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#10

Drugače pa če si tega 4 kanalca vezal v bridge, pomeni, da z njim poganjaš samo base pod sedeži, ostalo ti še vedno dela na radio. Ni ravno optimum, ker se zadeva bistveno spremeni, če tudi sprednje zvočnike daš na ojačevalec, pa čeprav (v teoriji) 4x manj moči.

Tocno tako, prednji sistem je se vedno obesen na CCC. Imel sem plan narediti plug and play ozicenje za 4x50 W RMS spredaj, pa nekako upam, da sem si premislil ( :-D).


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#11

V prihodnje sem nameraval za levi kot prtljaznika izdelati custom fit skatlo za 12" sub, prednjii sistem menjati z Logic 7 driverji, menjati ojacevalec s stirikanalcem D klase za basa in sub (2ch basa, bridge sub), GTA-ja pa uporabiti za prednji sistem. Pa nekoc potem vgraditi se DSP. Tako pa so se plani "malo" spremenili, in kot trenutno kaze, bodo dodelave avtomobila naslednjih nekaj let na stranskem tiru. :blackeye

Zal so nekateri nacrti trenutno na pavzi.

 

Imam pa ze narocene 4 Logic 7 srednjetonce in 2 visokotonca iz E65 (tudi podritna basa imam iz E65), na mizi ze caka 250 W RMS 12" sub (ko bo denar, pa pade kaksen MB Quart), FAKRA podaljsek ki ga bom predelal v PNP ozicenje za ojacanje prednjega sistema, nova bocna tapeta prtljaznika, ce bo vse po planu pa grem jutri po 4x200 W RMS blaupunkta... ...nekaj se dogaja. :)

 

Slika narocenih driverjev:

s-l1600.jpg

 

Se vedno ostajajo mokre sanje - DSP. Morda najdem kaksnega zakurjenega Logic 7 za normalen denar, in mu dodam izhode za zunanje ojacevalce.


Prikaži več možnosti


scooter
scooter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 062
  • Lokacija: Grobelno del
  • Avtomobil: 4x4

#12

Vrhunsko si tole poštelal.....    


E 60 530d
Can-am 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.