Skoči na vsebino

 

2007 E60 530xd "Zokov Bibi"

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
104 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#1

Po osmih mesecih lastnistva mislim, da je Bibi nasel stalno prebivalisce (beri: zdaj, ko sem toliko dal nanj, ga ne dam vec iz rok).

 

Moj E60 530xd pre-LCI, letnik 2007. Kot oznaka pove - gre za 3.0d, x-drive, avtomatski menjalnik, ima pa tudi kar nekaj opreme: Professional navi, BT (delujoc :laugh ), voice control, veksler, HiFi ozvocenje (po novem nadgrajen ojacevalec in globokotonca: https://www.bmwslo.c...ozvocenja-diy/), M-Sportpaket (podvozje ni M, ker je x-drive), ogrevanje elektronastavljivih sportnih sedezev s spominom, zadaj zatemnjen, sibedah, el. zlozljiva, samozatemnitvena memory ogledala, cup holderja ( :laugh ), sibedah, vreca za smuci, bixenon, PDC spr/zad, servotronic... ...the list goes on.

 

Odkar je v mojem lastnistvu - torej od srede lanskega decembra - se je ze kar dosti postorilo po avtu (da zajamem sapo):

-Nastavitev zarometov (se preden sem z njim prisel domov - zacetna lega xenona je bila cisto mimo)
-Globinsko ciscenje
-Poliranje (malo na roko, toliko da so se odstranili najvecji grehi)
-Motorno olje + oljni filter + zracni filter + kabinski filter + naftni filter
-Olje menjalnika + filter olja menjalnika + reset adaptacijskih vrednosti menjalnika (proizvodni datum starega filtra je bil april 2015)
-Olje transfer boxa (50 eur liter, mamo mu!) + olje diferenciala spredaj in zadaj
-Zavorne obloge zadaj + senzor obrabe + zavorne obloge rocne zavore + menjava zavorne tekocine
-Menjava PDC modula in dveh senzorjev (bilo v defektu)
-Popravilo CD menjalca (mehanizem je bil mehansko zataknjen)
-Popravilo airbag mreze v sovoznikovem sedezu
-Ciscenje vbrizgalnega sistema (Liqui Moly JetTronic)
-Reflash ECUja z odpravo DPF napak (DPF off - filter ze ob nakupu ni bil vec prisoten) in chip tuning - 600 Nm
-Menjava grelnih sveck, popravilo modula grelnih sveck
-Menjava termostata in hladilne tekocine
-Menjava servo tekocine
-Menjava prednje leve polgredi (notranji zglob je bil hin)
-vgradnja DIY anti-theft sistema
-Kodiranje - dodajanje AUX vhoda, vklop daljinskega zlaganja ogledal, welcome light, digital tacho itd.
-Barvanje zadnjega odbijaca (zadaj levo je bil ze v casu nakupa podrajsan)
-Menjava PDC senzorja (unicen med odstranjevanjem odbijaca zaradi barvanja)
-Varjenje platisc - 3x
-Menjava prednjih pus stabilizatorja in pus vodilnih rok, pa koncnika stabilizatorja spredaj desno
-Menjava amortizerjev spredaj - Sachs
-Video modul za vzvratno kamero + vzvratna kamera + prednja kamera + USB media predvajalnik za Pujso Pepo predvajat :laugh
-Popravilo CCC enote (odpovedal CID video port)
-tipski tekstilni predprazniki - avtopreproge.si
-Posodobitv kart navigacije
-LED pozicije spredaj - angel eyes
-Sport mode tipka (ozicenje narejeno na zasilno tipko, cakam se "pravo stvar")
-200 W RMS ojacevalec za wooferja + Logic 7 wooferja
 
V prihodnje sledi:
-LED osvetlitev prtljaznika - da se znebim tiste brlivke, ki sveti le z ene tocke
-block heater - do zime
-nazaj sestaviti zracne lopute v maski - enkrat pac ko bo odbijac snet
 
Bolano ali vzorno - vzdrzevanje mora biti, ce ne avto propada. Vse razen popravila CCC enote delam sam (CCC je popravil/menjal @BMW-expert) Sedaj je (spet) v tehnicno povsem brezhibnem stanju, motita le me dve udrtinici na voznikovih vratih, pa nista toliko opazni, da bi ju dal popravljat. Morda ju bom pa kdaj kar spotoma popravil ko bo avto zaradi kaksnega incidenta pri licarju (upam, da nikoli).
 
Se nekaj slik:
DSC_0180.jpg DSC_0185.jpg DSC_0196.jpg DSC_0202.jpg DSC_0203.jpg IMG_20170726_174316_580.jpg IMG_20170323_091859.jpg IMG_20170409_112020.jpg IMG_20170524_132609.jpg IMG_20170622_183426.jpg
 
Opombi glede slik: E90 je od svaka - en izmed najlepse ohranjenih BMWjev teh letnikov... ...Mondeo je pa moj bivsi familienwagen, pravzaprav bistveno bolj brutalen od zdajsnjega E60 - malenkost manj moci je precej dobro kompenziral z odzivnostjo motorja, manjso maso, presenetljivo dobrim podvozjem in nedolznim izgledom - tapravi avto za zajebavat kake audije in BMWje. :)


Urejal MG, 14.08.2017, 08:37.
Na željo...

Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 617
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#2

Srečno vožnjo z makino :party

 

:3gears


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#3

Vzorno vzdrževanje.

 

Rad bi samo omenil, da je pri 250.000km potrebno že ogromno stvari popraviti/zamenjati da je avtomobil v top formi. To naj si preberejo tudi prodajalci vozil z realnimi 200.000km kateri svoja vozila prodajajo kot suho zlato in trdijo da je za naslednjih 150.000km avto BP.


Prikaži več možnosti


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 233
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: e61

#4

Haha, pujsa pepa na i-drive...

 

Koliko si pa to okvirno dal na avtek? 2-3k€?

Servisni posegi in filtri niso poceni, vem ker sem tudi sam menjeval to...

Da si modul grelnih svečk šel popravljat ti je kakšno napako javljalo?


Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 972
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#5

Ce je avto zjahan gre marsikaj tudi pri 150, ce pa je lepo vozen,relacijsko in po lepih cestah ima da dela krepko preko 300...

Dva avta si nista ista,zapomnite si to.
Prikaži več možnosti
    • Eddy je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#6

@MG, 2x hvala... :)

Res je, avto je ziva stvar, tudi dva avta, ki sem ju imel pri bistveno manj kot 100k km sta imela marsikaj za postoriti, da je bilo to to - pac mi ni higiensko voziti z avtom, ki ima prisotne okvare.

Glede stroskov - marsikje se znajdem glede cen, tudi marsikje imam veliko, veliko srece - servis menjalnika me je stal recimo 70 eur - toliko je z rabatom stal filter, avto pa sem posodil za rekvizit na izobrazevanju o servisiranju avtomatskih menjalnikov, na katerem je delo z masino in 12 litrov SWAG olja castil organizator. PDC modul mi je prodal @Jerry za 30 eur - pol ceneje, ker je imel oksidiran konektor, in ker sem po dusi elektronik, sem konektor z nedelujocega modula prespajkal na Jerryjevega. Glede programiranja sem vse delal v lastni reziji - tu sem prihranil (oz. nisem zaravil) ogromno denarja. Malo se znajdem tu in tam, no...

Se vseeno je pa cifra krepko cez 2 tisocaka, ce ne proti 3 - ze samo amortizerja sta me stala 240 eur, barvanje odbijaca 130, video modul 130, popravilo CCCja 300,  prejsnji teden so me Logic 7 wooferja, ojacevalec in material za popravilo stali 190 eur... ...Mann ogljeni mikrofilter 41 eur kos - potrebujes pa dva... Raje sploh ne stejem, ampak upam, da bo pocasi teh zadev vedno manj. :) Naslednji mesec me spet caka servis - olje in oljni filter - to pri vseh avtih menjavam na 10k km.

Drzi - dva avta si nista enaka, kot si tudi nista enaka dva lastnika. In zal je ob rabljenem avtu tako, da "novi" lastnik nosi breme, ki ga je ustvaril prejsnji lastnik - Laguno sem kupil pri 265k km, in do 325k km skoraj bankrotiral, skoraj doktoriral, in skoraj popizdil - ker je bila prvih 240k km servisirana na vsakih 30k km, pa se sparalo se je pri servisnem materialu (poceni olje, poceni filtri), ko je vse skupaj pocakalo pa rabljeni motor, rabljen menjalnik, rabljena turbina,...

Na grelnih sveckah je javljalo napako na valjih 1, 2, 3 in 4. Ko sem vseh 6 sveck menjal, so ostale napake na valjih 2, 3 in 4. Po prebranem na tem in na vec tujih forumih, sem predvideval, da je tudi pri mojem avtu krivda na modulu grelnih sveck.Razzagal sem ga, in nasel nekaj polomljenih kontaktov.

Trenutno je izmed vecjih napak prisotna se napaka na crpalki hladilne tekocine (za ogrevanje kabine), drugega ocitnega/pomembnega pa k sreci ni. Da bi le ostalo taksno stanje. :)
 

Danes je Bibi dobil vlogo delovnega vozila. V vreco za smuci sem pospravil kawasakija, da sem ob izrednih razmerah priskocil svaku na pomoc. ;) Sicer je navadno bolj opran kot trenutno. :D

IMG_20170814_103431.jpg



Urejal zok, 14.08.2017, 16:34.

Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 981
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#7

Lep je , pa lahko potrdim da se ponavadi bolj sveti. Mondeo je pa šel v soseščino skoraj če se ne motim, ga še vidim tu pa tam ( če je pravi).


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#8

Res je, prodal sem ga februarja, in od takrat je naredil ze dobrih 20k km, pa spet ima montirane Tomasonke - izgleda prav lustno. :ok

 

Se ena od danes - ja, spet se sveti. :-D

IMG_20170815_170527.jpg


Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#9

Spet sem imel malce prostega casa, in ker je poteklo ze skoraj 10k km od zadnjega servisa, se je danes zgodilo tole:

 

 

(seveda nisem pozabil menjati tudi olja :-D )

 

Za 10k km sem torej spet dober - zracni, naftni, kabinski, menjalniski filter, olje diffov, menjalnika, transfer boxa, zavorna, hladilna tekocina itd - vse kar je takega, ima prevozenih 10k km ali manj. Cez 10k km spet menjam olje in filter, se 10k km kasneje (torej cez eno leto) pa se naftni, zracni in kabinski filter.

 

Pa se nekaj je (koncno!!) prislo po posti (wiii!!! :ok2 ):

 

IMG_20170821_132330.jpg IMG_20170821_132341.jpg IMG_20170821_132408.jpg IMG_20170821_132436.jpg

 

Tezavica pa se je pokazala nekaj sekund kasneje - jaz rabim tipko - taster, in ne stikalo:

IMG_20170821_132443.jpg IMG_20170821_132447.jpg

 

Dizajn stikala mi je vsec. Pa tudi osvetlitev ima, E60 pa ima aktiven izhod za LED diodo, torej se da osvetlitev uporabiti kot indikator aktivacije. Torej stikalo ostane, le predelati ga je potrebno v tipko:

IMG_20170821_132559.jpg IMG_20170821_132640.jpg IMG_20170821_132724.jpg IMG_20170821_132814.jpg

 

Tale inox zicka je pa tisto, kar loci tipko od stikala; ko tipko stisnes, jo zicka zadrzi v pritisnjenem stanju, dokler je ne stisnes se enkrat - takrat jo pa spusti. Ta zicka mora ven, in tipka bo vzpostavila kontakt med prikljuckoma COM in NO samo ob pritisku, ko bo sproscena pa ne:

IMG_20170821_132934.jpg IMG_20170821_133001.jpg

 

Job done. Ce bo popoldne cas, jo bom vgradil v avto, da se znebim tiste grde reset tipke od racunalnika, ki jo skrivam v pepelniku. :ok

IMG_20170821_133230.jpg


Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 637
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: E39 & C4P

#10

Kaj avto nima original sport tipke? Ne razumem dobro za kaj točno gre. Jaz sem mislil, da je obstoječa tipka originalna in je bila poškodovana in potrebna menjave.

@iKst - Tesla je še daleč od ultimativne in me ne zanima.  :ok

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#11

Ne, ce se ne motim, imata samo M5 in M6 tipki sport - ne me pa za jezik drzat. Obroba mansete s pripravljenim prostorom za tipko je pred casom stala cca 170 eur, tipka pa nadaljnih 40 eur - prevec za moje pojme. Izgleda pa tako:

P1010260.JPG

 

Ker imam ultra pridno hcerko, sva po tem, ko sva sestavila regal za njene igrace, sla ven - ona na gugalnico, jaz pa v garazo in v avto. :ok

 

Demontaza obrobe mansete, izvedba montazne odprtine za tipko, odstranjevanje oguljene gumijaste prevleke in barvanje:

IMG_20170821_170454.jpg IMG_20170821_171145.jpg IMG_20170821_171419.jpg IMG_20170821_171831.jpg

IMG_20170821_172121.jpg IMG_20170821_172637.jpg IMG_20170821_181524.jpg

 

Navadno tutoriali omenjajo samo to, da je potrebno vzpostaviti kontakt med pinoma 8 in 10 na modulu s tipkami za PDC, gretje sedezev in DSC, pozabijo pa omeniti, da je pin 9 priklop za signalno kontrolko, ki sporoca ali je sport nacin aktiven. Jaz sem izkoristil se to funkcijo, in osvetlitev tipke uporabil kot indikator. Kable sem lepo pospravil ob stran, da jih ne bom z menjalno rocico poskodoval, in konzolo previdno sestavil:

IMG_20170821_183148.jpg IMG_20170821_183324.jpg IMG_20170821_183502.jpg

 

Koncni izgled je nekako taksen kot na slikah, se je bom pa v bliznji prihodnosti (cez nekaj dni, ko bo barva res popolnoma trdna) lotil tudi z 2000 brzusnim papirjem in grobo polirno pasto, da bo izgledalo malo bolje kot sedaj...

IMG_20170821_185841.jpg IMG_20170821_185911.jpg IMG_20170821_185916.jpg

 

Efekt te tipke? Servotronic "malo manj pomaga". Torej - volan postane prav pasje trd, in feedback, sploh na mokri podlagi, je boljsi. Je pa malo naporen za manevrirati. Sem pa nekje bral, da ob posodobitvi menjalnika z ne-vem-ze-katero-verzijo softvera tudi ta prestavlja hitreje in visje, pa tudi prikaz na armaturi ima drugacen - namesto SD ima S1, S2, S3,... ...s tem se pa ne bom igral.

 

Dovolj za danes. :ok



Urejal zok, 21.08.2017, 18:33.

Prikaži več možnosti


payback
payback

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 121
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: bmw 530d e61

#12

lep avto :)   cipiral si ga sam?? ksne zarnice si dal za angels? kake tezave pa imas glede dodatne crpalke si ze kaj ugotovil, sprasujem namrec ker tud men ne deluje ok in sumim da jev mojem primeru z krmiljenjem  nekaj narobe oz krmilnikom


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 576
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: 2x RB25DET

#13

Sport tipko imajo modeli s športnim menjalnikom in ni omejena le na M5. Medtem, ko v D načinu menjalnik prestavlja mehko, ob pomiku ročke levo na M/S in aktivaciji Sport tipke prestavljanje postane agresivnejše in precej hitrejše (po občutku je bližje dvosklopčnemu menjalniku kot pa klasičnemu avtomatiku). Športni menjalnik naj bi wandler koristil le za speljevanje, nato pa imel direkten prenos, tu me lahko kdo popravi ali dopolni. Od navadnega menjalnika se športni loči po Sport tipki, obvolanskih ročkah in sami prestavni ročki.

 

https://www.youtube....h?v=2ljgMKTe3Wg



Urejal e60va, 21.08.2017, 21:20.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#14

Imas prav - malo sem pogooglal, in gre za SAT menjalnik - Sport Automatic Transmission. Hardversko gre za enak menjalnik, razlike so krmiljenje, komande, softver in tipka - torej nic izven potniskega prostora. Je pa ta opcija na voljo le pri LCI.

 

CIpirala sva ga skupaj s kolegom, ki ima BDM frame. Ker je bil avto softversko ze spremenjen ob nakupu (odstranitev DPF filtra - se vedno pa sta bili prisotni dve napaki), imel pa je "NoRead tag on", softvera nisem mogel dobiti dol preko OBD porta, zato je moral ECU iti narazen in na BDM frame.

 

Te crpalke rade crkujejo - meni javlja da je hin (nisem je pa preverjal), svaku prav tako, ampak ce njegovo malo butnes z rocajem izvijaca, se zacne vrteti - ampak z bistveno manjsimi vrtljaji kot bi morali biti. Moje nisem niti veliko gledal. Pred zimo jo bom ze menjal. :)



Urejal zok, 22.08.2017, 14:20.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 105
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#15

Sport tipko imajo modeli s športnim menjalnikom in ni omejena le na M5. Medtem, ko v D načinu menjalnik prestavlja mehko, ob pomiku ročke levo na M/S in aktivaciji Sport tipke prestavljanje postane agresivnejše in precej hitrejše (po občutku je bližje dvosklopčnemu menjalniku kot pa klasičnemu avtomatiku). Športni menjalnik naj bi wandler koristil le za speljevanje, nato pa imel direkten prenos, tu me lahko kdo popravi ali dopolni. Od navadnega menjalnika se športni loči po Sport tipki, obvolanskih ročkah in sami prestavni ročki.

https://www.youtube....h?v=2ljgMKTe3Wg

M5/M6 nimata sport tipke ampak tipko za delovanje menjalnika -5 stopenj, s katerimi nastavljaš delovanje menjalnika.

Navkljub sport tipki je žal delovanje menjalnika še zmeraj daleč proč od dvosklopčnega.

Urejal simply, 22.08.2017, 22:19.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#16

Hm, tole je pre-LCI, pa ima sport tipko... :blackeye

 

ksne zarnice si dal za angels?

http://www.bolha.com...01138455&kw=e60

Tocno take, le da jih nisem pri temu prodajalcu vzel.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#17

Majhen update:

-montirana LED osvetlitev prtljaznika (dva polmetrska LED trakova prilepljena na strop, priklopljena na obstojeco luc) - razlika kot noc in dan! :ok

-menjan akumulator - Exide 95 Ah :ok

-dodana manjkajoca identifikacijska nalepka v motornem prostoru

-menjana elektricna crpalka (Auxilliary coolant pump) - sedaj je eden izmed redkih E60 z delujoco crpalko :-D

-lopute v maski (v ledvickah) sestavljene

 

V prihodnje:

-menjava EGR termostata (v hladnem gre le s tezavo cez 70 stopinj)

-zimske pnevmatike

- ... (sigurno se bo se kaj naslo)



Urejal zok, 23.10.2017, 18:47.

Prikaži več možnosti


u-r-o-s
u-r-o-s

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 828
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 530i;e30 325ic;GS1.2k

#18

Caki tole sport tipko se da potem vgradit v vsakega e60 ?
LP, Uroš
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#19

V vsakega s Servotronic volanom.

 

Oz. vgraditi se da v vsakega, vendar pri tistih z navadno volansko letvijo ne bo ucinka - razen napisa "sport" na ekranu.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 902
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#20

No, ja. En update.

 

Pet dni po tem, ko se je kolega - sedanji lastnik Mondea iz slik v prvem postu razletel (avto totalka), je se mene doletelo.

 

Mondeo v ponedeljek zjutraj in E60, se zadnjic slikan v enem kosu (slikan v sredo v sluzbi):

viber image.jpg viber image.jpg

 

V petek dopoldne sem se peljal v sluzbo, pred menoj je cincal neki umetnik s staro Astro, ko sem ga sel prehiteti (vozil se je tja do 40) pa - ali me ni videl, ali pa ni je*al 5 posto - rine vedno bolj proti sredini, jaz sem z levima kolesoma zapeljal preko bankine, volan v desno, avto levo.

 

Jebiga.

 

viber image1.jpg viber image3.jpg viber image2.jpg

 

Skode k sreci ni veliko - ogledalo 700 eur, blatnik 350 eur, vrata 700 eur, kljuka 180 eur, pa nekaj se za barvanje, prag in zadnja vrata...

 

Seveda je tu nekaj sarkazma - blatnik, vrata in ogledalo bom kupil rabljena, prednji odbijac, kljuka, zadnja vrata in prag pa so samo malo odrgnjeni - na teh delih sta poskodovana samo lak in barva.

 

Vzporedno k tej "predelavi" napreduje tudi nadgradnja ozvocenja (cakam se en konektor za DSP).

 

Skoda, iskreno sem mnenja, da je bil en izmed lepsih in bolje vzdrzevanih E60 - pa tudi Mondeo je bil tehnicno en izmed najbolj ohranjenih mk3 Mondeov. Bomo pa mimogrede postimali se tisto vdolbinico v zadnjih levih vratih, ki mi je sla na jetra odkar ga lastim (vidna je na zadnji sliki prvega posta - na sprednjem robu zadnjih vrat). Ko menjam se volansko letev in naredimi veliki servis, bo pa prakticno brez hib.



Urejal zok, 25.02.2018, 15:21.

Prikaži več možnosti