Skoči na vsebino

 

2007 E60 530xd "Zokov Bibi"

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
377 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#221

LDM je provizoris zmontiran, INPA najde njegov ID (CAN adreso in nekatere osnovne podatke - proizvajalec, ID naprave, SW number, HW number, shranjene napake), napake tudi pobrise, a se zaradi napacnega kodiranja takoj pojavijo nazaj.

 

Prisotne so napake v zvezi s komunikacijo s short range radarjama (katera sta potrebna za stop and go funkcijo, "navaden" ACC pa ju nima), pa z armaturno plosco in DSC enoto. Vztrajno pa zavraca kakrsenkoli ne-splosni priklop nase - tako v Inpi (razen v "functional jobs"), kot tudi v NCS Expertu, Tool32, WinKFP.

 

Z NCS Expertom sem rabil nekaj malega telovadbe (oz. telovadbe z vehicle orderji, konkretno proizvodnim datumom in proizvodno kodo), da mi je uspelo sploh priti toliko dalec, da mi je LDM in LRR direktno ponudilo na voljo za urejanje, ampak vedno znova javi, da se naprava ne odziva. Komunikacija z LRR (ki tece preko LDM) sicer deluje nemoteno.

 

Sedaj preizkusam eno drugo varjanto, ce tudi to ne bo slo, pa bom kupil SP daten v65.

 

4 ure sem ze pokonci, pa nic zrihtal. :blackeye


Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 949
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#222

Na pm sem ti poslal link do spdaten v66 full...
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#223

Na pm sem ti poslal link do spdaten v66 full...

Hvala, ze downloadam. :ok

 

Upam, da se z v66 LDM in laptop izljubita. :-D


Prikaži več možnosti


Kljajic47
Kljajic47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 345
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: E46 320dT M

#224

Malo off :D kaj si to comline za gorivo tišal notri  :-D ? Špila filter  :-D ? Enkrat sem si ga dal na Golf 4 TDI notri, pa mi je cel mesec "verglu" v prazno po daljsih pavzah... Sem šel po MANN-a, ki je spet delal in pri menjavi opazil, da se je comlinov napil dizla in niti nisem mogel zlit star dizl ven :D...sam pomoje je šlo za kako izjemo, ker se vseeno odlično prodaja :D...


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#225

Nja, drugega trenutno ni bilo na zalogi, zagotovo pa je boljsi nov filter, kot star, ne glede na znamko, ce ni ravno z aliexpressa... Se sicer izogibam comlinea, ce se da, se drzim Mann-a in Purfluxa,. Glede oljnih filtrov ne delam izjem, pri kaksnem zracnem in kabinskem pa res nisem toliko mahnjen na znamko.

 

Glede ACC-ja sem trenutno na neki mrtvi tocki - z LDMjem ne morem komunicirati preko diagnosticne vticnice, zato sem dodal en OBD priklop direktno na PT-CAN veji. Updateal sem KGM, KOMBI, DSC, LDM, CAS, DDE, kar je bila zadnja verzija sem vseeno se enkrat povozil - ostanejo mi 4 napake v LDMju, ena v KOMBI in ena informacija v DDE. 2 napaki sta glede komunikacije med DDE in LDM, ena med DSC in LDM, ena med KOMBI in LDM, KOMBI ima napako checksuma LDM, a DDE ima informacijo glede ciklicne avtentikacije, kar spet nakazuje na napako komunikacije med DDE in LDM. Takoj ko najdem malo vec casa, bom namesto trenutnega DSC (DXC) modula prikljucil "novo" DSC enoto - DXC AWD ACC iz LCI-ja, ki ima ocitno malce drugacne razporejene adrese/komande.

 

Sam radar sicer deluje presenetljivo dobro. Kalibracija bi bila pri meni malo otezena zaradi drugacnih vijakov, a ker je radar ocitno ze v pravi legi, kalibracije posebej niti ne bom opravil.

 

 

Trenutno imam nekaj dni dopusta, zjutraj bom imel pripravljeno ISTA/P, morda z njo kaj postimam...


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#226

Hm, po nekaj casa rahel update... ...precej projektov je na poti, sicer vecinoma BMWjev, a zal vecinoma niso moji, zato je kovaceva kobila... ...eh, we know the rest. :-D

 

V GLAVNEM. LCI DXC enota ima vecji, 47-pinski konektor, medtem ko ima preLCI enota 39-pinskega. Al 38, ne vem vec - v glavnem dalec od enakega. Tudi pinout je seveda popolnoma drugacen, in ne samo to - celo iste zadeve so v istem informacijskem sistemu oznacene drugace, imajo zice drugacne barve in neredko tudi drugacnega preseka. Zdaj se pa slikaj. Da je mera polna, sem nasel v shemi se eno napako (polariteta prednjega levega ABS senzorja) - k sreci nisem nicesar skuril. Sem mislil, da je newtis nezmotljiv, pa sem ze drugic nasel, da zadeve ne stimajo po shemi. Zadeve sem nekako raztolmacil, in ker se nisem hotel spraviti nad originalno ozicenje (za primer, da vse skupaj zabrisem ven, ce ne bo delalo), sem izdelal adaptor. LCI DXC sem ze imel od nakupa radarja, na novo sem kupil se eno najbolj osnovno in najcenejso DSC enoto, da sem jo kanibaliziral, in s tem prisel do moskega dela 39-pinskega konektorja.

 

IMG_20191117_140726.jpg IMG_20191117_141738.jpg IMG_20191117_153240.jpg IMG_20191117_165908.jpg IMG_20191118_082342.jpg IMG_20191118_102041.jpg IMG_20191127_085019.jpg

 

DXC sem vceraj koncno vgradil, priklopil, odzracil, in tudi dodobra preizkusil (deluje vse, vkljucno z AWD, hill descent controlom in torque vectoringom).

IMG_20191218_130450.jpg IMG_20191218_131025.jpg IMG_20191218_151651.jpg

 

Seveda sem poprej moral nekaj casa spet preziveti za laptopom, obstaja pa en ocvirk v tistem "deluje vse" - deluje vse razen ACC-ja. :-D Ko bo tudi ACC zazivel, bom kablovje pod haubo postimal tako, kot se sika, zaenkrat pa obstaja takole delovno - ekstra dostopno stanje. Naceloma so prisotne 4 napake - dve v DXCju in dve v LDM-ju (v LDMju se nikoli ni bilo tako malo napak): LDM jamra glede komunikacije z DXCjem - nima podatka o navoru na prednji osovini, nima podatka o navoru na zadnji osovini (napaki sta stari, vendar konstantno prisotni, zato se ju ne da izbrisati), DXC jamra glede komunikacije z LDM-jem - nima podatka o zahtevanem zavornem ucinku, pa vsake toliko se se spomni, da ACSM (airbag kompjuter) nima vgrajene mreze za zaznavanje prisotnosti voznika, ki je pogoj za pravilno delovanje stop and go sistema - te napake trenutno na sliki ni, pojavi se sele ko se avto premika oz. tempomat aktivira.

 

IMG_20191218_175211.jpg IMG_20191218_175233.jpg

 

Se vedno imam tezave s komunikacijo z LDMjem (pt-can) preko diagnosticne vticnice (d-can), prav tako imajo ocitno tezave z LDMjem drugi moduli (CCC recimo, ki je na k-can liniji - LDM ne dobi podatkov o navigaciji, zato sem to funkcijo izklopil - ni bistvena za delovanje). Zato sem vceraj nabavil KGM modul od LCI-ja. Gre za body kompjuter, ki opravlja tudi funkcijo komunikacijskega prehoda (gatewaya) med posameznimi komunikacijskimi linijami. Glede na to, da v casu poizvodnje pre-LCI KGM modula LDM sploh se ni obstajal, lahko, da ima tezave z adresami, in da bo z LCI KGMjem zadeva zazivela. Ni pa nujno - bom videl cez kak teden, ko ga dobim v roke. Naslednja stvar je se nabava drivers seat mat, ali pa prelisicenje ACSM-ja.

 

Aja, pa lichtmodul 2 je tudi na poti. :-D



Urejal zok, 19.12.2019, 09:19.

Prikaži več možnosti
    • Nejko, penny3, dragan klep in 3 ostalim je všeč


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 080
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#227

Kljub temu, da pol stvari, ki jih napišeš ne vem kaj so, mi je take teme z retrofiti najljubše brati.
Prikaži več možnosti
    • soulfly, penny3, klemenck in 2 ostalim je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#228

Hm, po nekaj casa rahel update... ...precej projektov je na poti, sicer vecinoma BMWjev, a zal vecinoma niso moji, zato je kovaceva kobila... ...eh, we know the rest. :-D

 

V GLAVNEM. LCI DXC enota ima vecji, 47-pinski konektor, medtem ko ima preLCI enota 39-pinskega. Al 38, ne vem vec - v glavnem dalec od enakega. Tudi pinout je seveda popolnoma drugacen, in ne samo to - celo iste zadeve so v istem informacijskem sistemu oznacene drugace, imajo zice drugacne barve in neredko tudi drugacnega preseka. Zdaj se pa slikaj. Da je mera polna, sem nasel v shemi se eno napako (polariteta prednjega levega ABS senzorja) - k sreci nisem nicesar skuril. Sem mislil, da je newtis nezmotljiv, pa sem ze drugic nasel, da zadeve ne stimajo po shemi. Zadeve sem nekako raztolmacil, in ker se nisem hotel spraviti nad originalno ozicenje (za primer, da vse skupaj zabrisem ven, ce ne bo delalo), sem izdelal adaptor. LCI DXC sem ze imel od nakupa radarja, na novo sem kupil se eno najbolj osnovno in najcenejso DSC enoto, da sem jo kanibaliziral, in s tem prisel do moskega dela 39-pinskega konektorja.

 

attachicon.gifIMG_20191117_140726.jpgattachicon.gifIMG_20191117_141738.jpgattachicon.gifIMG_20191117_153240.jpgattachicon.gifIMG_20191117_165908.jpgattachicon.gifIMG_20191118_082342.jpgattachicon.gifIMG_20191118_102041.jpgattachicon.gifIMG_20191127_085019.jpg

 

DXC sem vceraj koncno vgradil, priklopil, odzracil, in tudi dodobra preizkusil (deluje vse, vkljucno z AWD, hill descent controlom in torque vectoringom).

attachicon.gifIMG_20191218_130450.jpgattachicon.gifIMG_20191218_131025.jpgattachicon.gifIMG_20191218_151651.jpg

 

Seveda sem poprej moral nekaj casa spet preziveti za laptopom, obstaja pa en ocvirk v tistem "deluje vse" - deluje vse razen ACC-ja. :-D Ko bo tudi ACC zazivel, bom kablovje pod haubo postimal tako, kot se sika, zaenkrat pa obstaja takole delovno - ekstra dostopno stanje. Naceloma so prisotne 4 napake - dve v DXCju in dve v LDM-ju (v LDMju se nikoli ni bilo tako malo napak): LDM jamra glede komunikacije z DXCjem - nima podatka o navoru na prednji osovini, nima podatka o navoru na zadnji osovini (napaki sta stari, vendar konstantno prisotni, zato se ju ne da izbrisati), DXC jamra glede komunikacije z LDM-jem - nima podatka o zahtevanem zavornem ucinku, pa vsake toliko se se spomni, da ACSM (airbag kompjuter) nima vgrajene mreze za zaznavanje prisotnosti voznika, ki je pogoj za pravilno delovanje stop and go sistema - te napake trenutno na sliki ni, pojavi se sele ko se avto premika oz. tempomat aktivira.

 

attachicon.gifIMG_20191218_175211.jpgattachicon.gifIMG_20191218_175233.jpg

 

Se vedno imam tezave s komunikacijo z LDMjem (pt-can) preko diagnosticne vticnice (d-can), prav tako imajo ocitno tezave z LDMjem drugi moduli (CCC recimo, ki je na k-can liniji - LDM ne dobi podatkov o navigaciji, zato sem to funkcijo izklopil - ni bistvena za delovanje). Zato sem vceraj nabavil KGM modul od LCI-ja. Gre za body kompjuter, ki opravlja tudi funkcijo komunikacijskega prehoda (gatewaya) med posameznimi komunikacijskimi linijami. Glede na to, da v casu poizvodnje pre-LCI KGM modula LDM sploh se ni obstajal, lahko, da ima tezave z adresami, in da bo z LCI KGMjem zadeva zazivela. Ni pa nujno - bom videl cez kak teden, ko ga dobim v roke. Naslednja stvar je se nabava drivers seat mat, ali pa prelisicenje ACSM-ja.

 

Aja, pa lichtmodul 2 je tudi na poti. :-D

V kaj si se ti spravil  :eek

 

LM2 imaš zmontiran in skodiran v manj kot eni uri ;) Jaz sem pa samo pridobil Welcome Light in Cornering z dolgimi lučmi. Je pa res da imaš dosti več opcij za kodiranje.


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 425
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#229

Prvič slišim da bi kateri drug modul srbelo da ni sovoznikov mrežice. Si jo ven skodiral?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 323
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#230

@zok, ti pa razturaš, ni kaj. Pa eno vprašanje na hitro, sam sem sicer uspel kar nekaj stvari odklenit in skodirat na moji E65 l.2002. Me pa zanima, s čim posodabljate software raznih modulov, SP DATEN? npr... CAS, PMA, DWAI, MMI itd. Oz., kaj je prednost da se software npr. vseh modulov, računalnikov posodobi na zadnjo možno verzijo. Bolj me zanima software za menjalnik npr itd...



Urejal dragan klep, 19.12.2019, 18:26.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#231

Kljub temu, da pol stvari, ki jih napišeš ne vem kaj so, mi je take teme z retrofiti najljubše brati.

Tudi meni - samo da se nekaj cara, pa da je stanje po projektu boljse kot pred... :-D

 

V kaj si se ti spravil  :eek

 

LM2 imaš zmontiran in skodiran v manj kot eni uri ;) Jaz sem pa samo pridobil Welcome Light in Cornering z dolgimi lučmi. Je pa res da imaš dosti več opcij za kodiranje.

Ja, na cajte studiram, da sem se malo zeznil z LCI komponentami - bi raje sel po poti ki si jo ubral ti, pa bi zadeva ze zdaaavnaj delala. pa se bistveno manj denarja in casa bi slo v vse skupaj. Ce sem odkrit, se ta trenutek nisem 100%, da bo tale ACC sploh kdaj delal, kaj sele stop and go... :napaka

 

S temle odstavkom o LM2 si me pa malo sprovociral. Jaz sem ga zmontiral v 10 minutah. :-D  Nja, potem sem se pa s kodiranjem toliko igral, da je bila ura in pol hitro naokrog. :laugh Sem ugotovil, da imam v LM shranjen (skoraj) originalen vehicle order, v CASu imam VO od LCI-ja za lazje delo s komponentami ACC-ja. In ko sem LM menjal z LM2, sem moral VO od nekod pricarati - pa spet ne originalnega, ker mi proizvodni datum ne gre skupaj s 6FL. :crazy  Ampak sem v nekaj minutah resil, in hitro vklopil welcome lights.  :ok Ostale funkcije bom raziskoval ko bo malo vec casa.  :mljask

 

 

Prvič slišim da bi kateri drug modul srbelo da ni sovoznikov mrežice. Si jo ven skodiral?

Tukaj gre za voznikovo mrezico. Ce ima avto stop and go, bi lahko voznik v ustavljenem avtu (ob aktivnem tempomatu) zapustil vozilo. V tem primeru avto ne le izkljuci tempomat, ampak po defolt nastavitvah tudi vkljuci vse zmigovce in pricne s trobljenjem opozarjati nase. pre-LCI avti v voznikovem sedezu nimajo mrezice, vsaj jaz se se nisem srecal z njo...

 

@zok, ti pa razturaš, ni kaj. Pa eno vprašanje na hitro, sam sem sicer uspel kar nekaj stvari odklenit in skodirat na moji E65 l.2002. Me pa zanima, s čim posodabljate software raznih modulov, SP DATEN? npr... CAS, PMA, DWAI, MMI itd. Oz., kaj je prednost da se software npr. vseh modulov, računalnikov posodobi na zadnjo možno verzijo. Bolj me zanima software za menjalnik npr itd...

Hvala, e6x mi je kar nekako prerasel v hobi, "na skrbi" imam ze kar nekaj primerkov od prijateljev, znancev, sodelavcev,... Nekoc sem pdc modul posodobil celo z ista/p, ampak gre za tako nerodno in pocasno orodje, da je muka karkoli postoriti... ...zal pa dolocenih funkcij druga orodja ne omogocajo. Za posodobitve uporavljam WinKFP. Ni ravno pregledno orodje, ni user friendly, ni fool proof, je pa precej enostavno, direktno in dokaj hitro orodje. Tudi menjalnik sem ze posodabljal (natancneje - na e91 320d sem menjalniku flashal Alpinin firmware). Softver dobim v Sp daten. Obstaja vec verzij - delna in ful. Za E60 (samo za E60) je razpakirana ful verzija daten fajlov tezka dobrih 7 GB, vsebuje pa seveda tudi firmware za prakticno vse module serij E6x.

 

Ce avto nima nekih tezav, bugov, napak, ima pa tudi vse mozne funkcije, potem po moje nekega razloga za posodobitev ni. Vcasih pa posodobitev proporoca fabrika - navadno imajo za to dober razlog...



Urejal zok, 19.12.2019, 22:59.

Prikaži več možnosti
    • BMW_V10 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 080
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#232

PFL nima mrežice v voznikovem sedežu?

Veš morda, če se da sprogramirati cornering lights, da deluje pri višjih hitrostih? Ali pa, da bi zraven še meglenko na tisti strani vklopilo, ko zavijaš?
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#233

Za mojega sem 100%, da nima - ko sem imel usnjeno prevleko sleceno, je edini konektor bil za ogrevanje. Tudi za LCI nisem ziher, ali imajo vsi, ali samo tisti s stop and go ACC. Neki Rus se je lotil retrofita na LCIju, pa ce sem prav razumel, je moral mrezo dodati - res pa je rusko trzisce spet drugacno od evropskega...

 

Za cornering lights bom pogledal. Tale LM2, ki ga imam vgrajenega, sicer podpira adaptivne zaromete, vendar je funkcija izklopljena (avto ima klasicen biksenon), tako da ne javlja napak. Lahko pa vidim kaksno konfiguracijo se lahko naredi.


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 080
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#234

Moj lci zagotovo ima neko mrežico v sedežu, ker če imam v N na mestu in se malo dvignem s sedeža začne piskat naj dam v P. Še bolj butasto je pa ko rikvercaš in bog ne daj da se malo nasloniš na eno bočnico sedeža, ker takoj prestavi v P :D
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#235

Moj lci zagotovo ima neko mrežico v sedežu, ker če imam v N na mestu in se malo dvignem s sedeža začne piskat naj dam v P. Še bolj butasto je pa ko rikvercaš in bog ne daj da se malo nasloniš na eno bočnico sedeža, ker takoj prestavi v P :D

Zanimivo - sem enako preizkusil v kolegovem LCI-ju (komfortni sedezi, navaden tempomat), pa se ni zgodilo nic - verjetno nima mrezice. Je pa res, da je bil cel avto ze prekodiran se preden sem ga prvic dobil v roke. Lahko, da ima funkcijo izklopljeno. Z diagnostiko pa nisem gledal.

 

Za pre-LCI komfortne in sportne sem ziher, da nimajo mrezice - sem se ta teden imel enega komfortnega raztapiciranega. :-D

 

Sem pa vceraj menjal KGM s taksnim iz LCI-ja, in komunikacija z avtom preko OBD porta ni bila vec mogoca. Globoko v noc sem studiral razne varjante, pa K-CAN, pa D+CAN nastavitve, pa 100 kbps, 500 kbps, novejsa Inpa, starejsa, Inpa, pa Ista/p, univerzalni ELM327, pa Bosch ESI, nic od nic - ne sljivi 5 posto. Avto je sicer funkcioniral. Na newtisu grem gledat sheme - stari KBM ima za obd komunikacijo TXD pin, novi pa D-can-high in D-can-low. Grem preveriti pine v OBD vticnici, in res najdem primerek z drugacno razporeditvijo (ocitno M5 ali LCI, saj ima zasedena pina 6 in 14, moj pre-LCI pa ne):

 

viber_image_2019-12-28_00-01-58.jpg viber_image_2019-12-28_00-02-09.jpg viber_image_2019-12-28_00-52-48.jpg viber_image_2019-12-28_01-02-50.jpg

 

En dan kasneje - danes na novo potegnem dve sukani zili od KGMja do OBD porta - hudic ne dela. Menjam zici med seboj - zalaufa iz prve. Spet gre za napako v newtis-ovih shemah. To mi deli. Tudi na LDM se mi sedaj poveze iz kabine, torej so bila moja predvidevanja/sklepanja pravilna.

 

viber_image_2019-12-28_16-39-17.jpg viber_image_2019-12-28_16-39-18.jpg viber_image_2019-12-28_16-39-19.jpg viber_image_2019-12-28_16-39-20.jpg

 

Majhna zmaga. LDM ima se vedno dve napaki - od ECU-ja ne dobi podatka o velikosti navora. Zvecer/ponoci nadaljujem. Sedaj mi vsaj ni treba vec hoditi pod haubo ce sem hotel prebrati status LDM-ja. Kodiranje le tega je pa sploh bil poseben podvig.



Urejal zok, 28.12.2019, 18:51.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 323
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#236

Vsa čast zok. Tole ni hec.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#237

Res ni. Ocitno bom moral menjati se motorni racunalnik in instrumentno plosco. Oh well... :-D Je pa sedaj komunikacija z LDMjem stabilna, nic vec ne pljuva ven napak, tudi kodiranje uspe v prvem poskusu, ne v vsakem tridesetem. :ok Ima pa LDM se vedno prisotne napake glede komunikacije z DDE in KOMBI.

 

viber_image_2019-12-29_04-15-47.jpg

 

Vsekakor bom prej motorni racunalnik poskusil softversko posodobiti z LCI softverom. Nekaj materiala za primerjavo z LCIji sicer imam...


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#238

Malo se pozanimaj glede motornega računalnika. Mislim da sem zasledil nekje, da LCI motorni računalnik deluje samo z novejsimi avtomati, torej z ZF 6HP28.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#239

No, se ta udarec. Verjetno ne bo druge, kot da kupim damos fajl za mojo verzijo softvera ECU-ja, in se zakopljem vanj dokler zadeva ni resena. K sreci imam nekaj vzorcev softvera z LCIjev.

 

Kupil pa bom tudi LCI instrumentno plosco. Raje se igram s programiranjem na zadevi, ki jo lahko pogresim, kot da briknem edini izvod zadeve, ki jo nujno potrebujem, da avto vzge. Motorni racunalnik lahko zlahka obudim od mrtvih ce se kaj ponesreci (imam narejen BDM backup), medtem ko se na instrumentne plosce ne spoznam niti pol toliko kot na motorne racunalnike.



Urejal zok, 30.12.2019, 15:48.

Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 849
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#240

LCI armaturna plosca predelana in vgrajena. Na kratko - iz pre-LCI sem vgradil in sprogramiral motorcek in indikator za temperaturo motorja (spremenljivo rdece polje obratomera), od pre-LCI sem uporabil tudi stevilcnici ki sta mi bolj vsec (manj crtic na merilniku porabe in kolicine goriva), preprogramiral pa sem tudi eeprom, da se podatki skladajo z mojim avtom (VIN, kilometrina).

 

Se prej sem se malo poigral, in v adrese, ki hranijo podatek o kilometrini vpisal FF FF, in stevec se je postavil na max vrednost. Sel sem se peljat, in hudica ni obrnilo nazaj na niclo. Kasneje sem (the hard way) spoznal, da je ta del registra na nek nacin write protected, in sicer tako, da lahko z normalnim programatorjem (poskusil sem z dvema razlicnima) vpisujes le visje vrednosti, nizjih pa ne (podobno kot pri eprom-u brez okenca za UV brisanje). Zato sem obtical na 999.999 km. Well well, the more you know... :-D Nato sem eeprom odspajkal iz pre-LCI armaturne plosce, mu vprogramiral vsebino LCI armature, popravil kilometre na trenutne realne, ter vpisal pravi VIN, in zadeve so se postimale. Ko sem vpisal pravilen VIN, je "tamper dot" izginil. :ok

 

83294587_10157502385698124_8083582502129631232_n.jpg IMG_20200125_002834.jpg IMG_20200125_012752.jpg viber_image_2020-01-19_14-46-40.jpg IMG_20200125_030158.jpg

 

Ah, airbag kompjuter sem narocil, pa sem dobil pre-LCI verzijo (HW 12 namesto HW 22), tako da mi nic ne koristi - taksnega ze imam, in ne podpira mrezice v voznikovem sedezu. Glede na ceno se mi ga niti ne splaca poslati nazaj, zato bom narocil drugega, vendar se bom prej malo bolj natancno zmenil kako in kaj.

 

Ostane mi torej se motorni racunalnik. Ko najdem kaj casa, se bom spravil na kolegovega LCI-ja, da vidim ali je drugacen tudi sicer, ali pa gre samo za kaksno kljukico ali update.



Urejal zok, 25.01.2020, 11:21.

Prikaži več možnosti
    • Nejko, BMW_V10 in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.