Skoči na vsebino

 

2007 E60 530xd "Zokov Bibi"

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
160 odgovorov v temi
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#41

Osebno mi je original lepse.

In prav je tako, saj se okusi k sreci razlikujejo! :ok

 

Majhen update - sistem pranja zarometov se vedno ne deluje - ne dobi signala za vklop releja. Glede tega se mi sicer ne mudi, enkrat letos bom pa vseeno zrihtal - ko/ce bo cas cez poletje. Ceprav imam obcutek, da bom zaradi pacanja nosa in vecje porabe vitreksa vse skupaj kaj hitro kar nazaj izklopil. :)

 

Avto sem preobul v nove copate - Sava Intensa UHP2 245 40 R18 97Y XL FP - zelo solidna guma za se bolj soliden denar:

IMG_20180606_145735.jpg IMG_20180606_145525.jpg IMG_20180613_075145.jpg

 

iDrive mi je javil, da imam le se za 1100 km prednjih zavor. Ploscic je res bilo le se cca 4 do 5 mm, koluta pa sta (bila) se dovolj debela, minimalna predpisana debelina je 27,6 mm, minimalna debelina ob menjavi oblog pa 28,4 mm, moja diska pa imata se nekaj rezerve -- 28,7 ter 28,8 mm. Vseeno sem namestil dva nova Zimmermann koluta in Brembo ploscice (ceprav mi je malo zal, da nisem vzel ATE - sem kasneje studiral, da je procentualno precej visja cenovna razlika kot absolutna cenovna razlika - pa JBG - zaenkrat po intenzivnem utekanju deluje BP):

IMG_20180613_150837.jpg IMG_20180615_113310.jpg IMG_20180615_114849.jpg IMG_20180615_122910.jpg

 

Menjal sem tudi volansko letev, namestil sem obnovljeno. Pa kasneje ugotovil, da je bila moja letev se dokaj OK, in da bi kar veliko naredil ze z menjavo desnega notranjega koncnika...  :blackeye Kakorkoli, sedaj imam obnovljeno letev, nove vse stiri koncnike in novo ATF olje. Pa optiko sem nastelal, da se pelje tako kot je treba, in da pnevmatike ne trpijo.

IMG_20180612_112345.jpg IMG_20180612_165812.jpg

 

Narocen imam se aftermarket TPMS sistem - upam da ga prejmem se preden grem na dopust. :ok



Urejal zok, 15.06.2018, 16:43.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 020
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#42

Zakaj si pa menjal volansko letev? Je spuscala kake zvoke?

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 234
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#43

Zakaj si pa menjal volansko letev? Je spuscala kake zvoke?

Ponavadi se "razlufta" pri e6x.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#44

Res je, zvokov ni spuscala, je pa imela slab centimeter zracnosti. Zal pa s stanjem obnovljene nisem zadovoljen - ni to to. Imam pa sedaj vsaj optiko nastavljeno v nulo - prej levega koncnika nisem mogel nastavljati ker je bil navoj prevec zapecen, in ga niti z gretjem z indukcijo nisem spravil narazen.


Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 066
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: 316ti Compact

#45

Hja, te obnovljene letve so bolj tako. Je zelo odvisno kje jo kupis. Baje je servo-com ok naslov za obnovo. 2 frenda zelo zadovoljna.
Prikaži več možnosti
    • Ducky je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 100
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#46

Res je, zvokov ni spuscala, je pa imela slab centimeter zracnosti. Zal pa s stanjem obnovljene nisem zadovoljen - ni to to. 

V čemu je problem obnovljene letve, ima zračnost? Jaz imam podobne izkušnje (sicer od kolegov, jaz obnovljene nebi kupil), tisti ki jih obnavljajo so ponavadi nateguni, pomenjajo tesnila, letev operejo in jo bogato računajo, zračnost ima pa še vedno.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#47

V čemu je problem obnovljene letve, ima zračnost?

Ja, imam obcutek, da ima se vedno zracnost - sicer ta ze prej ni bila izrazita, ampak vseeno ni enako kot ce bi peljal kaksno E90.

 

Letev je obnovljen original (ZF), obnovljena s strani General Ricambi.

 

Malce jo bom poskusil pritegniti, da vidim, ce se kaj spremeni.

 

Res pa se nisem peljal drugega E60, ki bi imel servotronic krmiljenje. Tisti s klasicno letvijo imajo volan tudi v nevtralni legi bolj cvrst, medtem ko gre moj nekaj milimetrov levo-desno povsem brez sile.



Urejal zok, 19.06.2018, 22:02.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 100
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#48

Ja, imam obcutek, da ima se vedno zracnost - sicer ta ze prej ni bila izrazita, ampak vseeno ni enako kot ce bi peljal kaksno E90.

 

Letev je obnovljen original (ZF), obnovljena s strani General Ricambi.

 

Malce jo bom poskusil pritegniti, da vidim, ce se kaj spremeni.

 

Res pa se nisem peljal drugega E60, ki bi imel servotronic krmiljenje. Tisti s klasicno letvijo imajo volan tudi v nevtralni legi bolj cvrst, medtem ko gre moj nekaj milimetrov levo-desno povsem brez sile.

Razumem. Probaj še kako drugo E60 s servotronicom, potem boš lažje primerjal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#49

Danes sem pritegnil vijak na volanski letvi, zadeva je enaka - nekaj milimetrov levo/desno lahko volan premikas skoraj brez sile. Zracnosti v volanskem drogu ni, enako gibanje kot na volanu se z minimalno silo doseze tudi na kardanskem zglobu volanske gredi. Vse bolj sem preprican, da ima t.i. torsion bar v spool valve-u pri servotronic letvi pac toliko vecji hod kot pri navadni servo letvi.

 

Po menjavi volanske letve sem zaznal puscanje ATF olja. Danes sem ugotovil, da ga je bilo malce cez maksimum - z injekcijo sem ga odstranil slab deciliter, in "puscanje" (preko odduska na pokrovcku posode) je prenehalo. :)

 

Ocitno sem toliko picajzlast, da sem volansko letev menjal malce brezveze. V voznji sicer ni tezav, avto se odlicno pelje, z opticno nastavitvijo podvozja se je avto precej nevtraliziral (prej sem ga moral precej posiliti, ce sem ga hotel dobiti povprek), pnevmatike pozitivno presenecajo - glede oprijema tako v suhem, se bolj v mokrem, ni primerjave z zimskimi Pirelli Sottozero RFT. Tudi bolj tihe in udobnejse so.

 

Avto pac... ...deluje. Po nakupu sem odpravil prakticno vse grehe prejsnjega lastnika, in upam, da se dolgo ne bom razumel vseh teh grozenj glede nezanesljivosti E6x serije (trkam po lesu).

 

Naslednji projekt po TPMS-ju in pred optimizacijo menjalnika je pa - naslednja stopnja nadgradnje muzke. Z DSP-jem. :ok



Urejal zok, 21.06.2018, 12:53.

Prikaži več možnosti
    • krt je všeč


Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#50

Bravo.... avto, bo kmalu boljši kot je prišel iz fabrike.... :beer


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 482
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#51

Forumaska klasika. Upicanis pol se pa navelicas in prodas. :ok2
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • sssimon, penny3, bedolin in 3 ostalim je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 487
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#52

Naslednji projekt po TPMS-ju in pred optimizacijo menjalnika je pa - naslednja stopnja nadgradnje muzke. Z DSP-jem. :ok

Si že optimiziral menjalnik? Jaz sem ga pri meni z xHP Flashtool na Stage 3. Razlika je res bolana :laugh

 

Zakaj bi pa dal TPMS noter? Ti ne deluje tisto preverjanje pnevmatik preko ABS, ali preko česa že deluje? Meni je jamralo za prazno in predrto pnevmatiko. tak da se mi ne zdi smiselno TPMS noter dat.

Bom pa dal v avto en zanimiv kos opreme. Del že imam, samo čakam da še pride konektor in ostali deli za montažo. In seveda da jaz pridem v SLO :crazy



Urejal panki_86, 21.06.2018, 19:55.

Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 487
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#53

Ja, imam obcutek, da ima se vedno zracnost - sicer ta ze prej ni bila izrazita, ampak vseeno ni enako kot ce bi peljal kaksno E90.

 

Letev je obnovljen original (ZF), obnovljena s strani General Ricambi.

 

Malce jo bom poskusil pritegniti, da vidim, ce se kaj spremeni.

 

Res pa se nisem peljal drugega E60, ki bi imel servotronic krmiljenje. Tisti s klasicno letvijo imajo volan tudi v nevtralni legi bolj cvrst, medtem ko gre moj nekaj milimetrov levo-desno povsem brez sile.

Za volan ti pa lahko jaz na mojem preverim čez 2 tedna. Imam servotronic. Praviš ko je volan raven, pri stoječem vozilu, da se ti premika za par mm v obe smeri?

Možno pa da bo pri meni drugače zaradi DynamicDrive-a, bomo vidli.

Sem videl da si dal Sport tipko noter in  da ti volan naredi trd. Pri meni še podvozje naredi trdo :laugh

Zanimivo je da Sport tipka deluje samo na servotronicih, na navadnih in aktivnih servotih v E60/E61 pa ne :napaka



Urejal panki_86, 21.06.2018, 20:04.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#54

Bravo.... avto, bo kmalu boljši kot je prišel iz fabrike.... :beer

Pridi kdaj v Golfa na kak kafe! :beer

 

Si že optimiziral menjalnik? Jaz sem ga pri meni z xHP Flashtool na Stage 3. Razlika je res bolana :laugh

 

Zakaj bi pa dal TPMS noter? Ti ne deluje tisto preverjanje pnevmatik preko ABS, ali preko česa že deluje? Meni je jamralo za prazno in predrto pnevmatiko. tak da se mi ne zdi smiselno TPMS noter dat.

Bom pa dal v avto en zanimiv kos opreme. Del že imam, samo čakam da še pride konektor in ostali deli za montažo. In seveda da jaz pridem v SLO :crazy

Ne se, trenutno se cakam dele za enak "zanimiv kos opreme" kot ti, le da bo narejeno malenkost drugace - z deli hcerinske blagovne znamke. :laugh

 

TPMS pa bi rad imel zaradi slabih izkusenj z FTM - dostikrat je nenatancen, dela galamo brez potrebe, vcasih pa je ne dela, ko bi moral. Fabriski TPMS so velikokrat vzrok nepotrebnih tezav, pa pri E60 niti tlaka ne prikazujejo na displeju (in ta podatek mi je precej pomemben parameter), zato bom vgradil aftermarket zadevo. Trenutno imam naroceno zadevo z displejem "na fajercajg" (https://i.ebayimg.co...PVT/s-l1600.jpg), ce se bo v redu obnesla, pa bom tole dal zeni na Juka ki itak nima paketa za kadilce in ima v vticnici plasticen cep, jaz pa si bom omislil TPMS sistem z video izhodom, ki mi bo sliko prikazoval na zaslonu i-drivea. Ce pa bo zadeva nezanesljiva, jo pa se vedno lahko vrzem ven, in se tako izognem brezpotrebnem piskanju in utripanju armaturne plosce - kar se pa na fabriskih sistemih vcasih ne da storiti. :)

 

Za volan ti pa lahko jaz na mojem preverim čez 2 tedna. Imam servotronic. Praviš ko je volan raven, pri stoječem vozilu, da se ti premika za par mm v obe smeri?

Možno pa da bo pri meni drugače zaradi DynamicDrive-a, bomo vidli.

Sem videl da si dal Sport tipko noter in  da ti volan naredi trd. Pri meni še podvozje naredi trdo :laugh

Zanimivo je da Sport tipka deluje samo na servotronicih, na navadnih in aktivnih servotih v E60/E61 pa ne :napaka

V kateremkoli polozaju ima volan nekaj milimetrov hoda levo-desno, tudi med voznjo naravnost - v ovinku je volan obremenjen, zato se tega ne obcuti. Bom jutri posnel, ce ne bom pozabil.

 

Na aktivnem servu je prav tako "servotronic torque converter" (32106767410), tako da bi sport tipka prav tako morala imeti ucinek - v kolikor ni s kodiranjem sprogramirano drugace. S tem ventilom se, ce prav razumem, proporcionalno uravnava pretocnost bypassa hidravlike za servo krmiljenje. Navadna servo letev tega ventila nima. Fabriska nastavitev trdote volana v "comfort" mode je okrog sredine jakosti servo pomoci, v "sport" mode pa na minimum. Ce bi si zelel Fiata, bi si "sport" nastavil na najbolj na izi, na sport gumb bi pa napisal "city"... :laugh

 

Podvozje imam jaz navadno - ker je XD, kljub M-paketu sloni na navadnih vzmeteh. Ne vem ce je sploh bila opcija Dynamic Drivea. Ce ima avto SAT menjalnik (moj ga zal nima), se ob Sport gumbu spremeni tudi nacin prestavljanja. :ok



Urejal zok, 23.06.2018, 23:53.

Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 487
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#55

 

Ne se, trenutno se cakam dele za enak "zanimiv kos opreme" kot ti, le da bo narejeno malenkost drugace - z deli hcerinske blagovne znamke. :laugh

 

V kateremkoli polozaju ima volan nekaj milimetrov hoda levo-desno, tudi med voznjo naravnost - v ovinku je volan obremenjen, zato se tega ne obcuti. Bom jutri posnel, ce ne bom pozabil.

 

Na aktivnem servu je prav tako "servotronic torque converter" (32106767410), tako da bi sport tipka prav tako morala imeti ucinek - v kolikor ni s kodiranjem sprogramirano drugace.

 

-Moj zanimiv kos opreme je soft close vrat, enako kot na prtljažniku :-D

 

-Posnami prosim ja, me zanima kako to izgleda.

 

-Do zdaj sem 4 osebe zasledil, da jim pri aktivnem servotu, ni delovala sport tipka, mogoče pa je res tako sprogramirano...


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 307
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#56

Ne vem no, men tole ni normalno. Volanski drog nima niti malo zracnosti, zracnost je lahko samo med vhodno osjo volanske letve in samo zobato letvijo - ali se gibanje dogaja na torque baru (tu ne morem prakticno nic), ali pa na samem ozobljenju (tu lahko nekomu je*em mater)...

 

-eh, sem mislil, da bos dodal paddle shifterje :-D Soft close je fina zadeva, zelo uglajeno deluje. Me je pa strah za prste otrok. Sporoci kako bos napredoval - koliko dela in koliko financnega vlozka bo projekt zahteval  :ok 


Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 487
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#57

Ne vem no, men tole ni normalno. Volanski drog nima niti malo zracnosti, zracnost je lahko samo med vhodno osjo volanske letve in samo zobato letvijo - ali se gibanje dogaja na torque baru (tu ne morem prakticno nic), ali pa na samem ozobljenju (tu lahko nekomu je*em mater)...

 

-eh, sem mislil, da bos dodal paddle shifterje :-D Soft close je fina zadeva, zelo uglajeno deluje. Me je pa strah za prste otrok. Sporoci kako bos napredoval - koliko dela in koliko financnega vlozka bo projekt zahteval  :ok

Preverim v začetku naslednjega meseca, ko pridem v slo :)

 

Paddle shifterji so bili ideja ja, samo sem potem razmišljal, da brezveze, ker itak ročno zelo redko prestavljam  :-D  Za zdaj bom dal samo v vozniška vrata (PFL je imel v originalu samo 1 vrata), mogoče pa še dam v ostala vrata v prihodnosti. Ključavnica me je prišla 104EUR s poštnino na ebayu, konektor, kontakti in vijaki (sem naročil vse kaj rabim po kataloških številkah, da bo narejeno, kot je v originalu) pa malo več kot 10eur. Koliko dela, pa truda bo pa vloženega pa bomo še videli :beer


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


iessovšek
iessovšek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 442
  • Lokacija: banditengrabn
  • Avtomobil: 545i 6gang, Cayenne S

#58

Danes sem pritegnil vijak na volanski letvi, zadeva je enaka - nekaj milimetrov levo/desno lahko volan premikas skoraj brez sile. Zracnosti v volanskem drogu ni, enako gibanje kot na volanu se z minimalno silo doseze tudi na kardanskem zglobu volanske gredi. Vse bolj sem preprican, da ima t.i. torsion bar v spool valve-u pri servotronic letvi pac toliko vecji hod kot pri navadni servo letvi.

 

Po menjavi volanske letve sem zaznal puscanje ATF olja. Danes sem ugotovil, da ga je bilo malce cez maksimum - z injekcijo sem ga odstranil slab deciliter, in "puscanje" (preko odduska na pokrovcku posode) je prenehalo. :)

 

Ocitno sem toliko picajzlast, da sem volansko letev menjal malce brezveze. V voznji sicer ni tezav, avto se odlicno pelje, z opticno nastavitvijo podvozja se je avto precej nevtraliziral (prej sem ga moral precej posiliti, ce sem ga hotel dobiti povprek), pnevmatike pozitivno presenecajo - glede oprijema tako v suhem, se bolj v mokrem, ni primerjave z zimskimi Pirelli Sottozero RFT. Tudi bolj tihe in udobnejse so.

 

Avto pac... ...deluje. Po nakupu sem odpravil prakticno vse grehe prejsnjega lastnika, in upam, da se dolgo ne bom razumel vseh teh grozenj glede nezanesljivosti E6x serije (trkam po lesu).

 

Naslednji projekt po TPMS-ju in pred optimizacijo menjalnika je pa - naslednja stopnja nadgradnje muzke. Z DSP-jem. :ok

Kje pa se nahaja ta vijak za zategovanje letve?


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 764
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#59

A se spoznaš kaj tudi na delovanje servotronica pri e39? Tam je pa rad vedno malo pretrd, največkrat je mehak takoj po servisu (priklopu na tester mogoče?), potem pa samo še občasno kdaj pa kdaj. Sicer še vedno dosti mehkeje od navadnega servota, ampak ko dela za prav, je res zelo mehak pri manevriranju.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 100
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#60

A se spoznaš kaj tudi na delovanje servotronica pri e39? Tam je pa rad vedno malo pretrd, največkrat je mehak takoj po servisu (priklopu na tester mogoče?), potem pa samo še občasno kdaj pa kdaj. Sicer še vedno dosti mehkeje od navadnega servota, ampak ko dela za prav, je res zelo mehak pri manevriranju.

Verjetno je crknil senzor na letvi, si ga že menjal?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti